|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Derksen haalt genadeloos uit: ''Dan telt het niet meer dat je jong bent'' (Ajaxfanatics.nl)
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 17:12 schreef NatjosFC het volgende:[..] Zie je mensen daar niet de raarste dingen doen dan? mensen die dan te vroeg van rijstrook wisselen of die rechtdoor gaan terwijl ze links voorgesorteerd stonden. Maar heb nog nooit in andere steden gereden, mijn rijles is in Zwolle. Ach, af en toe rijden mensen daar weleens verkeerd.. Maar nee sorry, ik vind het niet een hele rare rotonde, snap trouwens wel wat je bedoeld hoor, toen ik nog aan het lessen was en toen ik net mijn rijbewijs had vond ik dat ook een rare rotonde..
De meest aparte rotonde die ik ken ligt op het karelkeizerplein in Nijmegen, daar hebben de mensen op de rotonde gewoon geen voorrang, daar heb je voorrang als je de rotonde op rijd, daar gebeuren ook echt wekelijks ongelukken.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 17:20 schreef remco k het volgende:[..] Ach, af en toe rijden mensen daar weleens verkeerd.. Maar nee sorry, ik vind het niet een hele rare rotonde, snap trouwens wel wat je bedoeld hoor, toen ik nog aan het lessen was en toen ik net mijn rijbewijs had vond ik dat ook een rare rotonde.. De meest aparte rotonde die ik ken ligt op het karelkeizerplein in Nijmegen, daar hebben de mensen op de rotonde gewoon geen voorrang, daar heb je voorrang als je de rotonde op rijd, daar gebeuren ook echt wekelijks ongelukken.. huh, maar hoe dan? Hoe wordt dat aangegeven? Lijkt me overigens ook niet echt bevorderlijk voor de doorstroming, want als je van 4 kanten tegelijkertijd bijv. dan 3 mensen hebt die links af moeten dan staat de rotonde vast omdat ze allemaal iemand voorrang moeten geven. Ik dacht dat algemene verkeersregel was dat je voorrang had wanneer je op de rotonde rijd. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 17:31 schreef NatjosFC het volgende:[..] huh, maar hoe dan? Hoe wordt dat aangegeven? Lijkt me overigens ook niet echt bevorderlijk voor de doorstroming, want als je van 4 kanten tegelijkertijd bijv. dan 3 mensen hebt die links af moeten dan staat de rotonde vast omdat ze allemaal iemand voorrang moeten geven. Ik dacht dat algemene verkeersregel was dat je voorrang had wanneer je op de rotonde rijd. Ik heb al 30 jaar mijn rijbewijs....Arc de Triomphe in parijs....die is echt lastig |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: net even opgezocht op google. die ziet er inderdaad ingewikkweld uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hahahaha...ik doe daar ook maar wat....geen pijl op te trekken. Maar dan weet je het als je volgend jaar op huwelijks reis gaat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik heb het over Nederlandse wegen.. In het buitenland weet ik er nog wel een paar meer.. Ga maar eens in Londen rijden, Rome is ook extreem.. Maar Parijs is niet veel anders..
Ach ja, gelukkig wonen we niet in Azie.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Die in Nijmege ziet er overdag ook zo uit ongeveer..
In Parijs s overigens de ring heel vervelend.. Daar zijn aan de lopende band motor rijders ronde tijden aan het neerzetten om de ring van Parijs.. En geloof me, die gaan tijdens de file in de blote bast gewoon met 200+ over de vluchtstrook en tussen de autos door.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 18:11 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb het over Nederlandse wegen.. In het buitenland weet ik er nog wel een paar meer.. Ga maar eens in Londen rijden, Rome is ook extreem.. Maar Parijs is niet veel anders.. Ach ja, gelukkig wonen we niet in Azie.. In Nederland vindt ik de A1 een ramp (vooral bij Amersfoort) en de afsluitdijk dodelijk saai...de fly over bij Rotterdam vind ik dan wel weer apart |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 18:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] In Nederland vindt ik de A1 een ramp (vooral bij Amersfoort) en de afsluitdijk dodelijk saai...de fly over bij Rotterdam vind ik dan wel weer apart De A1 is nog steeds niet geweldig, ondanks dat het al wel een heel stuk beter is geworden..
Maar file is gewoon altijd vervelend.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 18:22 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] In Nederland vindt ik de A1 een ramp (vooral bij Amersfoort) en de afsluitdijk dodelijk saai...de fly over bij Rotterdam vind ik dan wel weer apart De afsluitdijk heb ik mijn rijinstructeur ook over gehoord idd, zal wel het Westeinde in het kwadraat zijn dan. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 19:47 schreef NatjosFC het volgende:[..] De afsluitdijk heb ik mijn rijinstructeur ook over gehoord idd, zal wel het Westeinde in het kwadraat zijn dan. Gewoon een doodsaaie weg, that's all.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Westeinde wel eens gereden dan? tussen het industrieterrein van Zwolle en Nieuwleusen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een keer of 4000 gok ik... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik zou het graag anders zien, maar momenteel maak ik rond de 80.000 KM per jaar.. Betekent wel iedere twee jaar een nieuwe lease auto, maar ik zou liever een stuk minder KM gaan maken, kom ik ook meer aan mijn werk toe.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 20:07 schreef remco k het volgende:Ik zou het graag anders zien, maar momenteel maak ik rond de 80.000 KM per jaar.. Betekent wel iedere twee jaar een nieuwe lease auto, maar ik zou liever een stuk minder KM gaan maken, kom ik ook meer aan mijn werk toe.. ...is 219 km per dag incl weekend en vakanties...ik zou ander werk zoeken, tenzij je vrachtwagen chauffeur bent....maar dat ben jij niet...ik geloof er eerlijk gezegd geen reet van |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: hahaha ook z'n saaie weg, behalve dat stukje bij 't spoor waar je flink gas moet terugnemen. dan ben je vast ook wel eens bij PLUS bakker geweest neem ik aan, daar werk ik namelijk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 20:14 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] ...is 219 km per dag incl weekend en vakanties...ik zou ander werk zoeken, tenzij je vrachtwagen chauffeur bent....maar dat ben jij niet...ik geloof er eerlijk gezegd geen reet van Mag je vinden, alleen woon werk verkeer is al ruim 150 per dag.... En dan rijd ik nog vrij veel naar klanten toe.. heb een paar jaar geleden zelfs meer dan een ton gereden...
Heb trouwens de week voor de vakantie mijn nieuwe auto gekregen, dat is de eerste week augustus geweest geloof ik, staat nu al weer 16 duizend op..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 20:22 schreef NatjosFC het volgende:[..] hahaha ook z'n saaie weg, behalve dat stukje bij 't spoor waar je flink gas moet terugnemen. dan ben je vast ook wel eens bij PLUS bakker geweest neem ik aan, daar werk ik namelijk. Nee eerlijk gezegd niet... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 20 september 2015 - 18:12 schreef remco k het volgende:[..] Die in Nijmege ziet er overdag ook zo uit ongeveer.. In Parijs s overigens de ring heel vervelend.. Daar zijn aan de lopende band motor rijders ronde tijden aan het neerzetten om de ring van Parijs.. En geloof me, die gaan tijdens de file in de blote bast gewoon met 200+ over de vluchtstrook en tussen de autos door.. Het Pieter nogwat plein bedoel je? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Karel Keizerplein.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Dat ja. Alles daar staat vreselijk aangegeven. Stomme rotonde daar |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Jammer hoor... Tweede beste vers-afdeling van de PLUS in Nederland. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Hahaha, ouwe lul ;-) |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ben 1 keer in Cuba geweest daar is het pas lastig om auto te rijden. Dat kan namelijk niemand daar. Echt verschrikkelijk 😂 |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Mannen ik rij heel veel centrum Amsterdam,per dag rij ik met mijn auto ongeveer 6 toeristen dood op de fiets of lopend dat is kicken man kan echt niet missen ze rijden links en rechts voor je en naast je auto en steken achter de tram om zo over vooral op de dam en op het Rokin of op de prinsengracht bij het Anne Frankhuis ik haat ze. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Mannen ik rij heel veel centrum Amsterdam,per dag rij ik met mijn auto ongeveer 6 toeristen dood op de fiets of lopend dat is kicken man kan echt niet missen ze rijden links en rechts voor je en naast je auto en steken achter de tram om zo over vooral op de dam en op het Rokin of op de prinsengracht bij het Anne Frankhuis ik haat ze. |
|
|
|