BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 20 september 2015, 14:30); 0 - 2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 september 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 17:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

De voorzetten van Van Rhijn wel eens gezien?? Daarvan is ook 90% zwaar onder de maar.
Tete staat net 6 westrijden in de basis en maakt verdedigend een meer dan prima indruk. Dat komt mooi uit want de eerste taak van een back is nog altijd verdedigen.
Maar een back die hij wil zo compleet zijn er niet. Marcelo, Daniel alves, Jordi Alba, Willems, janmaat, vd Wiel. Kunnen allemaal weer niet verdedigen.
Ivanovic van Chelsea kan weer niet aanvallen.
Backs die zowel goed kunnen aanvallen als verdedigen zijn er niet. Het is of het een of het ander.
Maar laten we nu aub gaan kappen met hey meteen weer dingen zoeken bij Tete.
Ivanovic kan niet aanvallen?
Vorig jaar heel knap 4 keer gescoord en 6 assist geleverd in de competitie. Beter dan bijvoorbeeld Dani Alves die jij noemt en Janmaat in de zelfde competitie. Ivanovic is aanvallend ook gewoon heel sterk.
Daarnaast vind ik speler als Marcelo en Alba verdedigend ook helemaal niet slecht, die kunnen zeker verdedigen.
Azpilicueta, Ivanovic, Marcelo en Alba vind ik alle 4 redelijk complete backs.
Tete kan dat ook worden, de basis is goed verdedigen, dat aanvallen zal vanzelf nog wel een keer komen.
remco k
 remco k - maandag 21 september 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 21:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vorig jaar heel knap 4 keer gescoord en 6 assist geleverd in de competitie. Beter dan bijvoorbeeld Dani Alves die jij noemt en Janmaat in de zelfde competitie. Ivanovic is aanvallend ook gewoon heel sterk.
Daarnaast vind ik speler als Marcelo en Alba verdedigend ook helemaal niet slecht, die kunnen zeker verdedigen.
Tete kan dat ook worden, de basis is goed verdedigen, dat aanvallen zal vanzelf nog wel een keer komen.
En ondanks zijn aparte voorkomen, is ook Alves verdedigend niet zo zwak als dat menig een doet voorkomen..
Loetje
 Loetje - maandag 21 september 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:

[..]

Ik vind dat reuze meevallen hoor. Zowel Marcelo, als Ivanovic zie ik enorm vaak schutteren. Aanvallend vind ik ze dan wel erg goed.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 21 september 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 21:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vind dat reuze meevallen hoor. Zowel Marcelo, als Ivanovic zie ik enorm vaak schutteren. Aanvallend vind ik ze dan wel erg goed.
Ivanovic eigenlijk pas dit jaar, daarvoor heel erg constant. Maar hij is ook een jaartje ouder.
Marcelo leid nog wel eens balverlies, maar dat is juist door zijn aanvallende spel. Puur het verdedigende aspect is bij hem helemaal niet slecht, heeft een hele goede staande tackle in huis.
Loetje
 Loetje - maandag 21 september 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 22:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ivanovic eigenlijk pas dit jaar, daarvoor heel erg constant. Maar hij is ook een jaartje ouder.
Marcelo leid nog wel eens balverlies, maar dat is juist door zijn aanvallende spel. Puur het verdedigende aspect is bij hem helemaal niet slecht, heeft een hele goede staande tackle in huis.
Zowel Ivanovic als Marcelo is in verdedigend opzicht gewoon niet weergaloos. Veel op lompe kracht en beide worden vaak gered door de CV of de CVM. Iets waardoor het gecamoufleerd wordt, maar vind ze absoluut niet uitzonderlijk. Integendeel.
p111
 p111 - maandag 21 september 2015 - 22:47   quote  deeplink  
Als Ajacied zou ik er van dromen om Marcello bij Ajax te zien, en het woord lompe kracht bij Marcello te zetten is voor mij onbegrijpelijk juist het tegenover gestelde van lomp staat voor verdedigers als Marcello.
Brandje
 Brandje - maandag 21 september 2015 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 19:00 schreef p111 het volgende:

[..]

Je moet beter lezen azijn zeiker hij doet het verdedigend goed maar het is jammer dat hij aanvallend niks doet en volgens mij de azijnzeiker hoort dat ook bij Ajax !!!!
Kerel je begon er zelf alweer over dat Van Rhijn dan de kan maar weer moet krijgen. Of ben je dat alweer vergeten??
Brandje
 Brandje - maandag 21 september 2015 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 18:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat zegt hij verkeerd dan? Hij zegt toch dat hij terrecht in de basis staat maar dat er nog verbeter punten zijn.
Hij opperde dat van rhijn dan de kans maar weer moet krijgen

Zie zijn reactie van vandaag om 16:18.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2015 door Brandje --
Brandje
 Brandje - maandag 21 september 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:

[..]

Klopt. Verkeerd voorbeeld
Loetje
 Loetje - maandag 21 september 2015 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 22:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik doelde wat je op Eide quote
Eide
 Eide - maandag 21 september 2015 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 22:51 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal niet geschreven. Waar heb je het over?
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 22 september 2015 - 07:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 17:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je pakt nu een zin uit een veel langere reactie. Beetje jammer.
Van rhijn was dramatisch. Er is hier zovaak commentaar op hem geweest. Zeker over zijn voorzetten en nu willen een paar azijnzeikerds hem weer in de basis omdat hij zogenaamd aanvallend weer wat beter is dan Tete.
Ik hoef van Rhijn echt niet in de basis net of dat hij aanvallend een topper is.
Zijn voorzetten zijn zwaar ruk en zijn omschakeling daarna ook.
Verdedigen kan hij ook niet. Ben blij met Tete eindelijk een jongen die sterk is en verdedigend zijn mannetje staat.
Brandje
 Brandje - dinsdag 22 september 2015 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2015 - 23:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat heb ik helemaal niet geschreven. Waar heb je het over?
Heb het ook niet over jou. Laat maar. Wordt allemaal veel te warrig zo.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Excelsior - Ajax (zondag 20 september 2015, 14:30); 0 - 2

0.0091829