BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Honderden reden om het niet te doen"

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - woensdag 13 februari 2008 - 17:40   quote  deeplink  
Villa Vandaag: "Honderden reden om het niet te doen"

"Als ik buiten zou zijn zou ik het wel wagen, waarom hier dan niet?", vraagt Huub zich af. "Omdat er hier honderd camera's op je gericht staan en iedereen kan mee kijken hoe jij naast de pot piest", antwoordt Eric. "Dat is nog geen reden om het niet te doen", zegt een resolute Huub. De twee bespreken het gesprek van Huub en Claire. "Ik heb haar gezegd dat ik voor haar wil gaan", legt de Oldenzaler uit. "En nu is ze helemaal in de war", vervolgt hij. "Waarom kun je het niet gewoon bij vriendschap laten? Waarom moet je nou meteen weer seks willen?", vraagt de ex-Miljonair zich af. "Weet je waarom? Omdat zij niet meer wil", antwoordt Huub. "Als je honderden reden hebt om iets niet te doen, moet je het misschien juist wel doen, als het goed voelt", verduidelijkt de Oldenzaler nogmaals. Of je kan het beter niet doen, Huub...

bron: tien.tv
tino
 tino - donderdag 14 februari 2008 - 10:36   quote  deeplink  
hij wil zich weer bewijzen om daarna Claire weer even hard te laten barsten
frans-06
 frans-06 - donderdag 14 februari 2008 - 21:57   quote  deeplink  
wie is er nu dom ?clair toch als zij er weer in trapt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5112
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: "Honderden reden om het niet te doen"

0.0049839