BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (woensdag 23 september 2015, 20:45): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 september 2015 - 11:11   quote  deeplink  
202581_FR_Redactioneel_600x338_600x338.jpg

Aankomende woensdag staat in de Amsterdam ArenA het duel in de 2e ronde van het KNVB-bekertoernooi op het programma voor Ons Aller Ajax. Tegenstander is dan De Graafschap. "De Superboeren", zoals de bijnaam luidt voor de ploeg uit Doetinchem, keerde dit seizoen terug in de Eredivisie na een afwezigheid van 3 seizoenen. Tot op heden zijn de resultaten nog niet om over naar huis te schrijven. In de eerste 5 competitiewedstrijden (die van zondag tegen Vitesse nog niet meegerekend)werd nog geen enkel punt behaald en wist de ploeg van trainer Jan Vreman pas 2 keer tot scoren te komen. Wel mocht de bal al 13 keer uit het eigen net worden gevist.

In de historie troffen Ajax en De Graafschap elkaar 19 keer in competitieverband in Amsterdam. 17 keer werd er gewonnen door de Amsterdammers en 2 keer eindigde het duel in een gelijkspel. De grootste thuisoverwinning van Ajax dateert uit het seizoen 1981-1982. Toen werd het 9-1 door doelpunten van Olsen, Kieft, Schoenaker, Molenaar, Ling, Silooy, Ophof en Vanenburg (2x). Schreur scoorde toen het enige doelpunt voor de club in het blauw-wit. De laatste keer dat beide ploegen elkaar in competitieverband in Amsterdam troffen was in het seizoen 2011-2012. Toen werd het in Amsterdam 3-1 door doelpunten van Eriksen en Boerrigter (2x).

Ajax startte het seizoen wisselend. Eerst werd de ploeg door Rapid Wien uitgeschakeld voor een ticket in de Champions League. Daarna volgde een prima start in de competitie met overwinningen op AZ, Willem II, NEC en ADO. Tussendoor werd ook nog moeizaam een ticket bemachtigd voor de groepsfase van de Europa League door over 2 wedstrijden te winnen van FK Jablonec. Pas in de uitwedstrijd tegen FC Twente kreeg keeper Cillessen zijn eerste 2 treffers van de competitie om de oren en ook de eerste wedstrijd in de groepsfase van de Europa League was het vervolgens raak. Zowel tegen Celtic alsmede tegen Twente werd het uiteindelijk 2-2.

Het duel in de Amsterdam ArenA begint om 20:45 uur en zal worden geleid door scheidsrechter Jochem Kamphuis.
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2015 - 11:14   quote  deeplink  
Dat heb je netjes gedaan man!
remco k
 remco k - zondag 20 september 2015 - 11:29   quote  deeplink  
ik hoop dat de Boer een aantal andere jongens meeneemt op de bank, maar de basis wel gewoon laat staan..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 september 2015 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 11:29 schreef remco k het volgende:
ik hoop dat de Boer een aantal andere jongens meeneemt op de bank, maar de basis wel gewoon laat staan..
Ik zou bijvoorbeeld Schöne gewoon in de basis zetten deze wedstrijd. Waarschijnlijk zal Boer wel keepen denk ik! Ook zal waarschijnlijk Heitinga wel opdraven deze wedstrijd. Zo al 3 spelers die dus mogelijk hun opwachting gaan maken!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 september 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Ik hoop dat hij juist wat anderen een kans geeft.

mijn opstelling:
Boer
Rhijn Hoorn Riedewald Dijks
Serero Bazoer
Fischer
Schöne Sanogo Younes

Heitinga mag van mij ook in plaats van Riedewald.
remco k
 remco k - zondag 20 september 2015 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 11:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zou bijvoorbeeld Schöne gewoon in de basis zetten deze wedstrijd. Waarschijnlijk zal Boer wel keepen denk ik! Ook zal waarschijnlijk Heitinga wel opdraven deze wedstrijd. Zo al 3 spelers die dus mogelijk hun opwachting gaan maken!
Boer zou ik bijvoorbeeld dus nooit doen, ik snap dat ook niet met die andere ploegen, je hebt niet voor niets een eerste keeper.. En ik ben geen van van Cilissen, maar je moet gewoon je eerste keeper altijd opstellen..

Schone zou ik zeker ook doen, Muric, Cerny, vd Beek en Nouri meenemen en er 3 laten invallen.. En ik zou eens kijken naar Sam Hendriks, die doet het wel aardig bij Jong Ajax vind ik, ook voetballend is ie best balvast..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door remco k --
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 20 september 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Boer zou ik bijvoorbeeld dus nooit doen, ik snap dat ook niet met die andere ploegen, je hebt niet voor niets een eerste keeper.. En ik ben geen van van Cilissen, maar je moet gewoon je eerste keeper altijd opstellen..

Schone zou ik zeker ook doen, Muric, Cerny, vd Beek en Nouri meenemen en er 3 laten invallen.. En ik zou eens kijken naar Sam Hendriks, die doet het wel aardig bij Jong Ajax vind ik, ook voetballend is ie best balvast..
Die Sam Hendriks is overigens wel tegen gevallen. Werd toentertijd gehaald als de verbeterde versie van Luuk de Jong op die leeftijd. Heeft het nog niet echt laten zien, maar ook veel concurentie gehad natuurlijk.

Muric of Cerny zou ik zeker laten invallen. Maar hoezo geen Boer? Boer is een hele goede stabiele keeper, ik denk niet dat hij minder is dan bijvoorbeeld Ruiter van utrecht ofzo en voor in de beker moet dit absoluut kunnen. Daarnaast denk ik ook dat dit afgesproken is bij de contractbesprekingen van Boer.
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 12:08   quote  deeplink  
Mooi topic ouwe😃 we gaan winnen met 4-0
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 september 2015 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:08 schreef ZerauS het volgende:
Mooi topic ouwe�� we gaan winnen met 4-0
Prima voorspelling Suarez! Dus mij maar een 7-0 ofzo! Gelijk even wat vertrouwen tanken!
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2015 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Prima voorspelling Suarez! Dus mij maar een 7-0 ofzo! Gelijk even wat vertrouwen tanken!
En Milik maakt er zeker weer 5? ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2015 door Loetje --
ZerauS
 ZerauS - zondag 20 september 2015 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:15 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kan ik ook mee leven vriend😉😎👍
Loetje
 Loetje - zondag 20 september 2015 - 12:30   quote  deeplink  
Boer,
Van Rhijn, Heitinga, V/D Hoorn, Viergever,
Serero, Bazoer, Klaassen,
Schone, Sanogo, Younes/Fischer

Verwacht dat veel spelers rust gaan krijgen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 20 september 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

En Milik maakt er zeker weer 5? ;-)
Nee 4, is voldoende! ;-)
remco k
 remco k - zondag 20 september 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:06 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Die Sam Hendriks is overigens wel tegen gevallen. Werd toentertijd gehaald als de verbeterde versie van Luuk de Jong op die leeftijd. Heeft het nog niet echt laten zien, maar ook veel concurentie gehad natuurlijk.

Muric of Cerny zou ik zeker laten invallen. Maar hoezo geen Boer? Boer is een hele goede stabiele keeper, ik denk niet dat hij minder is dan bijvoorbeeld Ruiter van utrecht ofzo en voor in de beker moet dit absoluut kunnen. Daarnaast denk ik ook dat dit afgesproken is bij de contractbesprekingen van Boer.
Boer is een hele goede keeper, ik ben ook erg blij met hem als tweede man..

Ik vind dat je gewoon je beste mensen op moet stellen, Boer is er niet voor de toekomst, als Onana tweede man zou zijn zou ik het misschien nog wel doen met het oog op de toekomst..
Eide
 Eide - zondag 20 september 2015 - 13:46   quote  deeplink  
Lekker hoor, zo hebben we al 3 lui die wedstrijdtopics maken. Goed man :)
Eide
 Eide - dinsdag 22 september 2015 - 15:21   quote  deeplink  
Boer op doel, aantal spelers rust

Ajax treedt woensdagavond tegen De Graafschap in een enigszins gewijzigde opstelling aan. Frank de Boer maakt tijdens het bekerduel met de nummer laatst van de Eredivisie van de gelegenheid gebruik om enkele spelers rust te gunnen. De Ajax-coach kondigde dinsdag aan dat hij minimaal vier wijzigingen gaat doorvoeren. Een daarvan is Diederik Boer. De reservedoelman van Ajax keept zoals gebruikelijk de bekerwedstrijden.

De wedstrijden volgen elkaar deze weken in rap tempo op. Drie dagen na het UEFA Europa League-duel met Celtic wachtte afgelopen zondag het competitietreffen met Excelsior in Rotterdam. En na de bekerwedstrijd tegen De Graafschap volgt al snel de thuiswedstrijd tegen FC Groningen (zaterdag). ,,Een paar jongens hebben kleine pijntjes. Door het volle programma zijn er weinig mogelijkheden om ze rustig te laten herstellen. Deze bekerwedstrijd biedt daar nu de gelegenheid voor. Bovendien kunnen spelers die wel heel goed trainen, maar weinig spelen zichzelf laten zien tegen De Graafschap.

Boer op doel
Het was voor De Boer geen vraag of hij ook dit seizoen de wedstrijden in het bekertoernooi aan Boer zou gunnen. Een dag voor zijn 35ste verjaardag verschijnt de reservedoelman van Ajax onder de lat in de Amsterdam ArenA. ,,Boer blijft net als vorig seizoen gewoon staan in de beker. Dat hebben we zo met hem afgesproken bij zijn komst naar Ajax. Hij verdient het om deze wedstrijden te spelen. Diederik is een fantastische prof die het hele seizoen klaarstaat voor Jasper Cillessen. Cillessen gaat op zijn beurt een vrije avond tegemoet. De doelman van het Nederlands elftal zal Ajax - De Graafschap vanaf de tribune bekijken. Andre Onana neemt als reservekeeper op de bank plaats.

John Heitinga wacht nog op zijn eerste officiële speelminuten sinds zijn terugkeer bij Ajax. Hij toonde zich de afgelopen tijd gretig om weer wedstrijden te gaan spelen. Tegen De Graafschap keert hij terug in de wedstrijdselectie. Of en hoe lang hij gaat spelen is echter nog de vraag. ,,Het is lastig om tijdens het seizoen wedstrijdfit te worden. Dat ritme moet je eigenlijk tijdens de voorbereiding opdoen. Daarnaast heeft John natuurlijk een verleden met zijn knie en de minuten die hij heeft gemaakt. Je ziet dat hij stappen maakt. Hij komt eraan. En dat is goed, want hij is niet alleen als opvulling van de selectie gekomen. Hij wil graag laten zien waartoe hij nog in staat is.

Koploper tegen hekkensluiter
Ajax treft in De Graafschap de huidige nummer laatst van de Eredivisie. Na zes duels staat de promovendus stijf onderaan met nul punten en een doelsaldo van 2-16. Toch zeggen die cijfers De Boer niet veel. "Ze hebben inderdaad nog niet gewonnen, maar dat geeft een beetje vertekend beeld. Ze hebben tot dusver vrij aardig gespeeld. Bovendien zullen de slechte competitiestart willen rechtzetten. Het bekertoernooi is daar doorgaans een goed podium voor. Ze hebben alleen de pech dat ze tegen Ajax moeten. Laten wij niet de ploeg zijn die hen het goede gevoel teruggeeft."

Bron

---------------

Ofterwijl, ik verwacht Boer, Heitinga of Vd Hoorn, Schone en Van Rhijn. Misschien Serero. ben benieuwd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Eide --
Eide
 Eide - dinsdag 22 september 2015 - 15:36   quote  deeplink  
Heitinga en Serero terug in selectie

Frank de Boer heeft voor het bekerduel Ajax - De Graafschap een aantal wijzigingen doorgevoerd in zijn wedstrijdselectie. Jairo Riedewald, Kenny Tete en Jasper Cillessen krijgen rust. John Heitinga, Thulani Serero en Andre Onana keren terug op de lijst met 18 namen.
Heitinga was afgelopen week niet honderd procent fit, maar de routinier is inmiddels weer inzetbaar. Frank de Boer heeft zijn opstelling nog niet prijsgegeven. Zeker is wel dat Diederik Boer in het doel staat en dat Andre Onana woensdag dus de reservekeeper is in de Amsterdam ArenA.

Ajax - De Graafschap begint woensdag om 20:45 uur. Bij winst plaatst Ajax zich voor de derde ronde van het bekertoernooi.

Selectie Ajax:
Ricardo van Rhijn
Joël Veltman
Mike van der Hoorn
John Heitinga
Riechedly Bazoer
Viktor Fischer
Daley Sinkgraven
Arek Milik
Davy Klaassen
Amin Younes
Lasse Schöne
Anwar El Ghazi
Andre Onana
Thulani Serero
Nick Viergever
Nemanja Gudelj
Diederik Boer
Mitchell Dijks

Bron
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 september 2015 - 15:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2015 - 12:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Boer is een hele goede keeper, ik ben ook erg blij met hem als tweede man..

Ik vind dat je gewoon je beste mensen op moet stellen, Boer is er niet voor de toekomst, als Onana tweede man zou zijn zou ik het misschien nog wel doen met het oog op de toekomst..
Volgens mij zijn er afspraken met Boer gemaakt, dat hij de vaste eerste keeper is bij de bekerwedstrijden.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 22 september 2015 - 16:41   quote  deeplink  
Uitgezonderd van dijks, gudelj en Sinkgraven. Kan de rest zijn opwachting maken.

Boer,
Van Rhijn, van der hoorn, heintiga, dijks.
Serero, gudelj
Sinkgraven
Schone, fisher, younes

Prima elftal om dat matig de graafschap te slachten
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 september 2015 - 17:21   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd opvallen dat Fischer er bij is.
Ik zou zoveel mogelijk spelers rust gunnen.

Mijn opstelling:
Boer
Rhijn Heitinga Hoorn Viergever
Serero Bazoer
Sinkgraven
Schone Milik Younes

Bazoer omdat hij vorige week tegen Celtic ook niet speelde en Sinkgraven en Milik hebben afgelopen zondag ook geen hele wedstrijd gespeeld.
Met dit 'b-elftal' moet je in de ArenA gewoon makkelijk kunnen winnen en zijn je spelers fit voor zaterdag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 september 2015 door NatjosFC --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 23 september 2015 - 01:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 17:21 schreef NatjosFC het volgende:
Eerlijk gezegd opvallen dat Fischer er bij is.
Ik zou zoveel mogelijk spelers rust gunnen.

Mijn opstelling:
Boer
Rhijn Heitinga Hoorn Viergever
Serero Bazoer
Sinkgraven
Schone Milik Younes

Bazoer omdat hij vorige week tegen Celtic ook niet speelde en Sinkgraven en Milik hebben afgelopen zondag ook geen hele wedstrijd gespeeld.
Met dit 'b-elftal' moet je in de ArenA gewoon makkelijk kunnen winnen en zijn je spelers fit voor zondag.
fit voor zaterdag avond bedoel je ;-)
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 07:19   quote  deeplink  
Vermoedelijk geen Heitinga in de basis. Waarom haal je zo'n gozer?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 23 september 2015 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 07:19 schreef Loetje het volgende:
De Boer zal daar ongetwijfeld zijn reden voor hebben, maar ik vind het ook een beetje vreemd. Hij is idd niet wedstrijd fit, maar dat wordt hij op deze manier ook nooit meer dan.....
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 10:26 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

De Boer zal daar ongetwijfeld zijn reden voor hebben, maar ik vind het ook een beetje vreemd. Hij is idd niet wedstrijd fit, maar dat wordt hij op deze manier ook nooit meer dan.....
Zal zeker een reden voor zijn. Maar VD Hoorn zal onderhand willen vertrekken en deze man speelt niet. Dus met een beetje pech moet je volgend jaar weer 2 verdedigers halen
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 september 2015 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 01:54 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

fit voor zaterdag avond bedoel je ;-)
scherp haha
Brandje
 Brandje - woensdag 23 september 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 07:19 schreef Loetje het volgende:
Ook dat maar dan kan je zien dat FdB ook geen goede People manager is. In zo'n wedstrijd stel je Johnny gewoon op. Net als dat je hem in laat vallen tegen ADO en W2 als de wedstrijd al beslist is. Dat is leuk voor de fans en voor Heitinga wat gewoon rasajacied is en hey verdiend in mijn ogen.
Brandje
 Brandje - woensdag 23 september 2015 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 10:26 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Als je het als mens ook maar een beetje snapt dan laat je Heitinga invallen zoals tegen ADO en W2. Wedstrijden die al snel beslist ware. Maar Frankie niet. Hem wel laten warmlopen maar niet inbrengen. Dan snap je gewoon niet hoe hoe het werkt. Zowel voor je eigen krediet, als voor de fans en Heitinga zelf.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 september 2015 door Brandje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 september 2015 - 14:36   quote  deeplink  
Op de basis waarvan moet heintiga spelen?

Traint hij beter dan zijn concurrenten?
Speelt hij beter als hij de kans krijgt?
Eide
 Eide - woensdag 23 september 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Omdat Heitinga niet is gehaald om nutteloos op de bank te zitten. En als je een speler wilt kunnen gebruiken is wedstrijd fitheid belangrijk. En dus moeten ook jongens als Heitinga en Van der Hoorn minuten maken voordat je ze een keer echt nodig hebt.
Brandje
 Brandje - woensdag 23 september 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 14:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Op de basis waarvan moet heintiga spelen?

Traint hij beter dan zijn concurrenten?
Speelt hij beter als hij de kans krijgt?
Ook jij snapt het helaas niet
p111
 p111 - woensdag 23 september 2015 - 15:05   quote  deeplink  
Het gaat er ook om dat deze spelers minuten maken om als ze moeten invallen bij comp/dat ze ook een beetje wedstrijd ritme hebben en dat kun je ze nu geven tegen de Graafschap.
Dus Boer-van Rhijn-Heitinga-Viergever-Dijks-Serero-Sinkgraven-Schone-Younes-Milik-Cerny.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 15:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Gap, hij snapt je nooit. Sorry.
bully
 bully - woensdag 23 september 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 14:49 schreef Eide het volgende:
Omdat Heitinga niet is gehaald om nutteloos op de bank te zitten. En als je een speler wilt kunnen gebruiken is wedstrijd fitheid belangrijk. En dus moeten ook jongens als Heitinga en Van der Hoorn minuten maken voordat je ze een keer echt nodig hebt.
denk niet dat de Boer op Heitinga heeft zitten wachten.
net als op Sanogo.
hij zegt het niet maar krijg wel het idee,ook door de opmerkingen van Ronald de Boer.
en wie zegt dat Heitinga nu echt zo`n versterking is?
hij heeft de laatste jaren niet voorniks zo weinig gespeeld.
Eide
 Eide - woensdag 23 september 2015 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 15:37 schreef bully het volgende:

[..]

hij heeft de laatste jaren niet voorniks zo weinig gespeeld.
Dit behoeft wel enige nuance. Hij moest bij Everton weg vanwege een nieuwe trainer. Daarvoor speelde hij alles en werd hij zelfs gekozen tot speler van het jaar. Bij Hertha begon hij individueel vrij goed maar de resultaten vielen tegen bij Hertha. Toen zijn er daar een aantal spelers geslachtofferd en Heitinga was er daar één van...

Ajax heeft Heitinga gehaald vanwege zijn ervaring, ervaring die Ajax enorm mist in deze spelersgroep. Heitinga weet zelf ook wel dat hij lang niet alles gaat spelen. Maar als je hem nodig hebt moet hij wel inzetbaar zijn, en daarvoor is wedstrijdritme gewoon belangrijk.

Hetzelfde geldt trouwens voor Mike van der Hoorn, die volgens FdB op de drempel stond om Veltman te vervangen eerder dit seizoen. Veltman herpakte zichzelf alleen net op tijd. Maar ook van der Hoorn heeft toch minuten nodig. Zeker voor spelers die in de as van het elftal spelen is dat ritme heel erg belangrijk, want je wil niet dat Heitinga of Van der Hoorn straks tegen PSV zonder speelminuten er wel plots vanaf de aftrap moeten staan....
bully
 bully - woensdag 23 september 2015 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 15:46 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit behoeft wel enige nuance. Hij moest bij Everton weg vanwege een nieuwe trainer. Daarvoor speelde hij alles en werd hij zelfs gekozen tot speler van het jaar. Bij Hertha begon hij individueel vrij goed maar de resultaten vielen tegen bij Hertha. Toen zijn er daar een aantal spelers geslachtofferd en Heitinga was er daar één van...

Ajax heeft Heitinga gehaald vanwege zijn ervaring, ervaring die Ajax enorm mist in deze spelersgroep. Heitinga weet zelf ook wel dat hij lang niet alles gaat spelen. Maar als je hem nodig hebt moet hij wel inzetbaar zijn, en daarvoor is wedstrijdritme gewoon belangrijk.

Hetzelfde geldt trouwens voor Mike van der Hoorn, die volgens FdB op de drempel stond om Veltman te vervangen eerder dit seizoen. Veltman herpakte zichzelf alleen net op tijd. Maar ook van der Hoorn heeft toch minuten nodig. Zeker voor spelers die in de as van het elftal spelen is dat ritme heel erg belangrijk, want je wil niet dat Heitinga of Van der Hoorn straks tegen PSV zonder speelminuten er wel plots vanaf de aftrap moeten staan....
wat ik al zei persoonlijk denk ik niet dat Heitinga nu de ervaren speler is waar Frank op heeft gewacht.
denk ook dat Frank veel dingen zegt om de vrede tebewaren.
dus geen kritiek naar buiten.
en als hij nu echt zo goed was als jezegt had hij zich ook bij een nieuwe trainer in het team gespeeld.
van der Hoorn mist gewoon kwaliteit.
die bij elke beweeglijke spits in de problemen komt.
Brandje
 Brandje - woensdag 23 september 2015 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 15:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat ligt aan hem neem ik aan hahaha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 september 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 15:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat was een inkoppertje.

Prima voorzet en prima afgemaakt.

Ik kan hier wel om lachen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 september 2015 door Positieve Arrogantie --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 september 2015 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 15:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik stel gewoon een vraag!

Ik stel hem nog een keer!
Waarom moet heintiga spelen?

Heb jij Heintiga zien voetballen toen hij werd opgesteld?

Heeft hij je overtuigd dat hij moet spelen ipv andere?

Leeftijd zegt mij niets!
Ervaring zegt mij niets!

Als je niet meer mee kan omdat je het fysiek niet aankan dan speel je niet!
Ik heb sterk mijn twijfels of hij fysiek in staat is om aan te halen.
Eide
 Eide - woensdag 23 september 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 16:00 schreef bully het volgende:

[..]

en als hij nu echt zo goed was als jezegt
Wijs maar aan waar ik dat zeg dan.
bully
 bully - woensdag 23 september 2015 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 16:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Wijs maar aan waar ik dat zeg dan.
Hij moest bij Everton weg vanwege een nieuwe trainer. Daarvoor speelde hij alles en werd hij zelfs gekozen tot speler van het jaar. Bij Hertha begon hij individueel vrij goed maar de resultaten vielen tegen bij Hertha. Toen zijn er daar een aantal spelers geslachtofferd en Heitinga was er daar één van...

je zegt het niet zo als ik het laat voorkomen.
maar je geeft wel de excuses aan voor zijn speeltijd.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 23 september 2015 - 16:35   quote  deeplink  
Jullie weten zelfs een wedstrijdtopic naar de tyfus te helpen.....echt grote klasse.

Open please het officiële Zeik elkaar af topic en ga daar jullie kinderachtige discussies voeren, want er wordt wel (ook alweer) gezeikt als iemand een topic opent, want dat had makkelijk in het algemene topic gekund....

Wellus nietus....dat jullie er zelf niet schijtziek van worden.

Waar heb ik dit gezegd? Zeg dan! Zoek het maar op!! Echt niet!! Jawel!! Ik weet niet meer precies waar ik het heb gelezen en heb geen zin om 100 paginas terug te lezen...
Dat zeg ik helemaal niet!! Dus jij beweert dat....

Vanavond de wedstrijd: lijkt me een goede pot om weer meer op elkaar te raken ingespeeld.
Geen moeilijke tegenstander, met alle respect!

Mijn voorspelling: 7-2
Brandje
 Brandje - woensdag 23 september 2015 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 16:17 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik stel gewoon een vraag!

Ik stel hem nog een keer!
Waarom moet heintiga spelen?

Heb jij Heintiga zien voetballen toen hij werd opgesteld?

Heeft hij je overtuigd dat hij moet spelen ipv andere?

Leeftijd zegt mij niets!
Ervaring zegt mij niets!

Als je niet meer mee kan omdat je het fysiek niet aankan dan speel je niet!
Ik heb sterk mijn twijfels of hij fysiek in staat is om aan te halen.
Als je nou eens gaat lezen beste kerel. Ik zeg hee duidelijk dat je Heitinga had moeten laten invallen tegen ADO en W2 toen de wedstrijden al beslist waren. Als mens weet je dat zulke dingen gewaardeerd worden. De fans vinden het prachtig en ook voor Heitinga zelf geeft het een boost.
Vanavond was ik ook met hem gestart. Na een uur wisselen. Iedereen blij.
Brandje
 Brandje - woensdag 23 september 2015 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 16:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Jullie weten zelfs een wedstrijdtopic naar de tyfus te helpen.....echt grote klasse.

Open please het officiële Zeik elkaar af topic en ga daar jullie kinderachtige discussies voeren, want er wordt wel (ook alweer) gezeikt als iemand een topic opent, want dat had makkelijk in het algemene topic gekund....

Wellus nietus....dat jullie er zelf niet schijtziek van worden.

Waar heb ik dit gezegd? Zeg dan! Zoek het maar op!! Echt niet!! Jawel!! Ik weet niet meer precies waar ik het heb gelezen en heb geen zin om 100 paginas terug te lezen...
Dat zeg ik helemaal niet!! Dus jij beweert dat....

Vanavond de wedstrijd: lijkt me een goede pot om weer meer op elkaar te raken ingespeeld.
Geen moeilijke tegenstander, met alle respect!

Mijn voorspelling: 7-2
Verder heb je wel een leuk leven:)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 september 2015 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 16:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als je nou eens gaat lezen beste kerel. Ik zeg hee duidelijk dat je Heitinga had moeten laten invallen tegen ADO en W2 toen de wedstrijden al beslist waren. Als mens weet je dat zulke dingen gewaardeerd worden. De fans vinden het prachtig en ook voor Heitinga zelf geeft het een boost.
Waarom worden zulke dingen gewaardeerd?
Enkel alleen om de naam en de persoon heintiga?

Misschien wilden je hem alleen zien.
Maar ik zie niet graag mensen die stuntelen.

Misschien had de boer hem moeten opstellen dan had je kunnen zien, waarom de boer hem niet gebruikt.
Dan was je van dat gezeik afgeweest.
Wellicht krijg je dan gezeik over dat je geen spelers moet opstellen, die het niveau aan kunnen, of niet fit genoeg zijn of andere redenen waarom heintiga zo slecht speelt.
Eide
 Eide - woensdag 23 september 2015 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 16:32 schreef bully het volgende:

[..]

maar je geeft wel de excuses aan voor zijn speeltijd.
Geen excuses, verklaringen. Zonder waardeoordeel. En bovendien stel ik dat dat beeld genuanceerd moet worden, niet dat er geen waarheid is schuilt.
remco k
 remco k - woensdag 23 september 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 16:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik denk dat het stukje naar de fans toe inderdaad ook belangrijk is.. Die willen hun oude held graag zien..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 23 september 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 16:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Verder heb je wel een leuk leven:)
Dat klopt!

Hoe weet jij dat eigenlijk?

Common Ajax!!
7-2 ole oleee
remco k
 remco k - woensdag 23 september 2015 - 20:20   quote  deeplink  
7-2 Dat zou leuk zijn.. Hebben we in ieder geval wat te genieten..
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 20:22   quote  deeplink  
3-4-3 als ik het goed begrijp
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 20:23   quote  deeplink  
3-1 eindstand

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 2220
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (woensdag 23 september 2015, 20:45): 2 - 0

0.0104210