|
|
NatjosFC
|
|
|
jalalalalallaa jalalalallaa lalala lallala llalalallalaal jaalalalalallala jaallallaaaa jallllalalal |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaa Johnny!!!!!!!!!!!!!!!!!!°°°°°°°°!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik voelde dat ie erin ging. Geweldig toch dit |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ff stijf van het kippenvel hier |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Zelfs FdB ligt in een deuk als hij ziet dat Johnny die bal binnen kopt :D |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
hij had niet eens in de gaten dat hij scoorde.... |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nou, Nou. Kunnen ze toch nog 2-0 maken. Is niet te geloven. Fijn voor Johnny, dat hij de doelpunt maakte. Maar.......deze wedstrijd maar heel erg gauw vergeten. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Mooi man. 2-0 Heitinga.
Maar wat is die Younes een verademing tov Fisher. Gaat nog wel behoorlijk wat fout maar je ziet wel dat de klasse er is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Buitenspelers op El Ghazi voor rust na, heel zwak |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Nee daarom doet hij zn handen meteen in de lucht....omdat hij dacht dat hij miste 😕 |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
Leuk hè? Eerst de prijzen van seizoenskaarten verhogen om vervolgens keer op keer supporters bagger wedstrijden voor schotelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Zou Heitinga nu ook meteen in de basis staan zaterdag? :p |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 22:29 schreef jolanpalma het volgende:Leuk hè? Eerst de prijzen van seizoenskaarten verhogen om vervolgens keer op keer supporters bagger wedstrijden voor schotelen. Zakdoekje? Jankerd! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
dit maakt het toch nog weer een beetje goed! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Vind die Younes echt een verademing tov Fisher. En Gudelj speelt als enige echt goed vind ik en Heitinga natuurlijk :) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Aboutaleb, de joden komen eraan!!! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: precies...en zelfs als aanvoerder!! |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 22:28 schreef Brandje het volgende:Mooi man. 2-0 Heitinga. Maar wat is die Younes een verademing tov Fisher. Gaat nog wel behoorlijk wat fout maar je ziet wel dat de klasse er is. Wordt nog wel strak getrokken Door de boer, want buitenspelers van ajax mogen alleen binnen Door en absoluut geen acties maken. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Man of the match hahahahaha |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Dit is toch wel mooi hoor. Ode aan aan Heitinga hahaha |
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
quote: Nee jij zit zeker wel te genieten op de bank? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 22:28 schreef Brandje het volgende:Mooi man. 2-0 Heitinga. Maar wat is die Younes een verademing tov Fisher. Gaat nog wel behoorlijk wat fout maar je ziet wel dat de klasse er is. en met name de durf om een man op te zoeken |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Johnny doet meer dan een pilletje....doet ie goed.....Johnny is de beste remedie voor meer plezier en vreugde in het stadion. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Ik sta op een paal, kijkt veel lekkerder en ja ik geniet best wel ja. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Buiten zijn goal valt Heitinga wel echt goed in. Alles strak in de voeten, alleen die amateurs kunnen nog geen bal aannemen. Verder alles vooruit. Lekker hoor |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Waar ik dan weer benieuwd naar ben naar wat voor wedstrijd Frank heeft zitten kijken.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 22:33 schreef Bobby1972 het volgende:Johnny doet meer dan een pilletje....doet ie goed.....Johnny is de beste remedie voor meer plezier en vreugde in het stadion. Juist. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nog een Azijnzeikerd. Is er een buurthuis bij jullie in de buurt? Bobby en PA komen graag langs |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Maar hij ziet het spelletje ook wel. Gaf nog een mooie steekpass op Schöne. Mooie aktie waarbij hij de bal aan Milik gaf |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
7e x al van de 8 wedstrijden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Dat ook nog. Wat is het toch mooi om ajacied te zijn:) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
jolanpalma
|
|
|
quote: Sfeer is prima, daar kun je van genieten maar even alle gekheid op een stokje, over het algemeen is dit ajax toch zeer en zeer matig? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
We zijn door. Daar gaat het om.... Yelelelelele AJAX AMSTERDAM.
Superboeren naar de hoeren! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 22:37 schreef jolanpalma het volgende:[..] Sfeer is prima, daar kun je van genieten maar even alle gekheid op een stokje, over het algemeen is dit ajax toch zeer en zeer matig? Eerste helft was prima. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Opportunisme ten top nu maar gewoon 343 blijven spelen. Middenveld met Gudelj,Bazoer, Klaassen en Heitinga. Voorin met Younes, Milik en El Ghazi en achterin met Veltman,Tete en Riedewald. Volgens mij is nummertje 34 dan een feit hahahaa |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Hoho ik ben geen azijnzeikerd.
Jij bent alleen niet met mijn mening eens.
Ik ben een van de weinige positief |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik beleef weer de herhaling.
Jaaaaaaaaaaaaaaa 1-0 |
|