BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (woensdag 23 september 2015, 20:45): 2 - 0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 22:48   quote  deeplink  
Hans kan zijn bek ook nooit houden hè. Stelt niet alleen een vraag maar jankt het halve antwoord bij elkaae
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 september 2015 - 22:51   quote  deeplink  
hahaha de Boer xD
3sterren
 3sterren - woensdag 23 september 2015 - 22:53   quote  deeplink  
De boer wordt gewoon boos als hij met de realiteit geconfronteerd wordt. Zo zie je maar geen zelfkritiek ajax speelt gewoon te vaak in te veel wedstrijden breed en terug
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 22:53   quote  deeplink  
Ik weet niet hoor. Ben ik de enige die voor mijn gevoel nu al een half uur naar een toneelstuk aan het kijken ben?
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 22:53 schreef 3sterren het volgende:
De boer wordt gewoon boos als hij met de realiteit geconfronteerd wordt. Zo zie je maar geen zelfkritiek ajax speelt gewoon te vaak in te veel wedstrijden breed en terug
Wat is de realiteit dan? Jankerd
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 september 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 22:53 schreef 3sterren het volgende:
Hij heeft toch gewoon gelijk.
Wat denk jij dan, dat Ajax alles terugspeeld op de training en dat je alles naar voren kan spelen als je op helft van de tegenstander speelt.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 22:57   quote  deeplink  
Maar Hans moeten ze echt geen interviews meer laten doen. Wat verschrikkelijk zeg. Vraag duurt 3 minuten voor die gesteld is
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 september 2015 - 22:58   quote  deeplink  
Ik vind Gudelj helemaal maar niks...bij Nac niet bij AZ niet en nu ook niet...
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 23 september 2015 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 22:57 schreef Loetje het volgende:
Maar Hans moeten ze echt geen interviews meer laten doen. Wat verschrikkelijk zeg. Vraag duurt 3 minuten voor die gesteld is
klopt. vorig seizoen bij Liverpool, hele lange vraag aan Rodgers die vervolgens reageert met: "Yes."
hahahaha geniale actie.
Eide
 Eide - woensdag 23 september 2015 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:
Hij bevalt mij ook niet. Veel body en brengt daarmee wel iets extra maar ik vind toch dat hij voetballend tekort komt. Misschien heeft dit Ajax juist iemand met dat karakter en lichaam nodig voor de laatste 4 maar toch...
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 23:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

klopt. vorig seizoen bij Liverpool, hele lange vraag aan Rodgers die vervolgens reageert met: "Yes."
hahahaha geniale actie.
Hij geeft zelf zo'n beetje het antwoord al.
3sterren
 3sterren - woensdag 23 september 2015 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 22:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat is de realiteit dan? Jankerd
Dat zie je zelf toch ook ofniet ook ben je blind?
Of wil je zeggen dat we zo goed spelen? En voorruit spelen?
Ga toch weg en neem de boer met je mee
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 23:02 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij bevalt mij ook niet. Veel body en brengt daarmee wel iets extra maar ik vind toch dat hij voetballend tekort komt. Misschien heeft dit Ajax juist iemand met dat karakter en lichaam nodig voor de laatste 4 maar toch...
Speelt als een box to box speler. Maar ook van wat hij kan komt weinig van uit
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 23:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 23:03 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Dat zie je zelf toch ook ofniet ook ben je blind?
Of wil je zeggen dat we zo goed spelen? En voorruit spelen?
Ga toch weg en neem de boer met je mee
Ik denk namelijk dat jij blind bent. Misschien naar een andere club overstappen?

Ajax speelt gewoon veel vaker vooruit. Daar ging het over. Niet over goed spelen. Dus je bent niet alleen blind, maar nog doof ook.

Weg voor jou? Is wat meer voor nodig lul
3sterren
 3sterren - woensdag 23 september 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 22:56 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Hij heeft toch gewoon gelijk.
Wat denk jij dan, dat Ajax alles terugspeeld op de training en dat je alles naar voren kan spelen als je op helft van de tegenstander speelt.
nou ze trainen erop ik zie het, over 10 jaar kunnen ze het misschien gaat mij gewoon om de intentie maar de boer zegt er niet bij dat hij niet van risico's houdt maarja voorruit spelen is nou eenmaal risico nemen en zonder risico blijf je dus precies op de mat leggen wat je nu al jaren doet NIKS!
3sterren
 3sterren - woensdag 23 september 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 23:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik denk namelijk dat jij blind bent. Misschien naar een andere club overstappen?

Ajax speelt gewoon veel vaker vooruit. Daar ging het over. Niet over goed spelen. Dus je bent niet alleen blind, maar nog doof ook.

Weg voor jou? Is wat meer voor nodig lul
Veel vaker sinds 2 wedstrijden ofzo? Heb jij je vermaakt? 70 min van de wedstrijd kan je beter niet kijken gebeurd toch niks!
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 23:09 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Veel vaker sinds 2 wedstrijden ofzo? Heb jij je vermaakt? 70 min van de wedstrijd kan je beter niet kijken gebeurd toch niks!
Hele seizoen al. Goed voetbal is het alleen nog niet. Daar gaat het punt over! Ajax speelt vrijwel 80% vooruit. Alleen moet het tempo hoger. Maar ik heb de eerste helft best genoten en de laatste 20 minuten ook.

Jij loopt teveel mee met de Jankerds. Dan is niks goed meer namelijk
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 september 2015 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 20:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je hebt eigenlijk helemaal gelijk. Ik maak mijzelf daar ook weleens schuldig aan, maar hetgeen de laatste tijd op het forum gebeurd is voor mij reden om wel minder hier aanwezig te zijn. Af en toe reageer ik nog, maar dat kansloze welles nietes begint me echt de keel uit te hangen. En voordat mensen reageren, ja ook ik maak me daar soms schuldig aan maar tegenwoordig lijkt het meer schering dan inslag!
Eens geld ook voor mij...zijn van die NON discussies ....ik heb daar helemaal geen zin in
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 september 2015 - 07:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 23:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hele seizoen al. Goed voetbal is het alleen nog niet. Daar gaat het punt over! Ajax speelt vrijwel 80% vooruit. Alleen moet het tempo hoger. Maar ik heb de eerste helft best genoten en de laatste 20 minuten ook.

Jij loopt teveel mee met de Jankerds. Dan is niks goed meer namelijk
Ik zou nog even de herhaling kijken 80% vooruit?
Denk dat jij een andere wedstrijd gezien hebt. 80% kon de bal niet vooruit omdat iedereen stil stond. Vind je in 1x erg positief terwijl ik die omslag op het veld nog niet gezien hebt.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 september 2015 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 23:49 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eens geld ook voor mij...zijn van die NON discussies ....ik heb daar helemaal geen zin in
Dat heb je wel!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 september 2015 - 09:08   quote  deeplink  
Ik blijf erbij!! Wil je er een superleuke wedstrijd van maken, dan moeten 2 clubs aanvallen! Wanneer de ene zich inzakt als een handbalverdediging ga je nog vaker dit soort wedstrijden krijgen! Heel vaak zelfs!
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 07:17 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik zou nog even de herhaling kijken 80% vooruit?
Denk dat jij een andere wedstrijd gezien hebt. 80% kon de bal niet vooruit omdat iedereen stil stond. Vind je in 1x erg positief terwijl ik die omslag op het veld nog niet gezien hebt.
Dat ze vooruit spelen roep ik al langer. Ik citeer namelijk nergens dat het geweldig voetbal is. Behoudens dat ik de eerste helft prima vond en dat vind ik nog steeds. Houdt dingen eens gescheiden man
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2015 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 22:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Opportunisme ten top nu maar gewoon 343 blijven spelen. Middenveld met Gudelj,Bazoer, Klaassen en Heitinga. Voorin met Younes, Milik en El Ghazi en achterin met Veltman,Tete en Riedewald. Volgens mij is nummertje 34 dan een feit hahahaa
Dat gaat niet gebeuren, gebeurt nu alleen maar omdat de tegenstander 4-4-2 speelt..
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 22:48 schreef Loetje het volgende:
Hans kan zijn bek ook nooit houden hè. Stelt niet alleen een vraag maar jankt het halve antwoord bij elkaae
Ik vind het eigenlijk weleens tijd dat dit soort vragen bij Frank onder zijn neus gedrukt worden, sterker nog, het mag van mij nog wel wat harder..
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 12:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het eigenlijk weleens tijd dat dit soort vragen bij Frank onder zijn neus gedrukt worden, sterker nog, het mag van mij nog wel wat harder..
Is ook. Maar dat bedoel ik niet. Je kan iemand een vraag stellen. Duurt een paar seconden. Hij stelt een vraag van 45 seconden en gaat al zeggen wat jij zo'n beetje moet antwoorden. Erg irritant
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 september 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 11:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat ze vooruit spelen roep ik al langer. Ik citeer namelijk nergens dat het geweldig voetbal is. Behoudens dat ik de eerste helft prima vond en dat vind ik nog steeds. Houdt dingen eens gescheiden man
Huh? Jij zegt zelf dat ze 80% vooruit spelen dat is gewoon niet waar.
Ok misschien positioneel omdat een de Graafschap zo zwak is maar de bal gaat zeker niet voor 80% vooruit. Wat moet ik gescheiden houden dan? Het zijn gewoon excact jouw woorden hoor.
En het valt me gewoon op dat je opeens zo positief bent en ik die verandering op het veld niet waargenomen hebt. Dus wat moet ik gescheiden houden?
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 15:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Huh? Jij zegt zelf dat ze 80% vooruit spelen dat is gewoon niet waar.
Ok misschien positioneel omdat een de Graafschap zo zwak is maar de bal gaat zeker niet voor 80% vooruit. Wat moet ik gescheiden houden dan? Het zijn gewoon excact jouw woorden hoor.
En het valt me gewoon op dat je opeens zo positief bent en ik die verandering op het veld niet waargenomen hebt. Dus wat moet ik gescheiden houden?
Vooruit spelen en goed voetballen zijn namelijk 2 andere dingen.
Ik noemde Ajax gister voor rust prima en dat vind ik nog steeds. Verder zeg ik nergens anders dat ik ze goed vind.

Gisteren ging bijna iedere bal vooruit. Tegen Excelsior trouwens ook. Bal is niet voor niets veel op de helft van de tegenstander. Dat kan namelijk niet als je achteruit speelt dus ben ik het daarin volledig eens met De Boer. Dat Ajax er nog te weinig mee doen vind ik dan wel. Maar je moet echt beter lezen!
Pietje
 Pietje - donderdag 24 september 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Ik heb niets van de wedstrijd kunnen zien. Maar het was niet best heb ik begrepen??
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 17:26 schreef Pietje het volgende:
Ik heb niets van de wedstrijd kunnen zien. Maar het was niet best heb ik begrepen??
Eerste helft was echt heel behoorlijk. Zeker de eerste 25 minuten waren gewoon goed. Veel voorzetten, veel mogelijkheden maar slechts een goal. Na rust was best triest. Gebeurde tot een minuut op 70 niks meer. Erna kwam Heitinga erin en was het nog wel erg leuk om te zien.
Pietje
 Pietje - donderdag 24 september 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 17:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Eerste helft was echt heel behoorlijk. Zeker de eerste 25 minuten waren gewoon goed. Veel voorzetten, veel mogelijkheden maar slechts een goal. Na rust was best triest. Gebeurde tot een minuut op 70 niks meer. Erna kwam Heitinga erin en was het nog wel erg leuk om te zien.
Thanks!
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 september 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 16:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vooruit spelen en goed voetballen zijn namelijk 2 andere dingen.
Ik noemde Ajax gister voor rust prima en dat vind ik nog steeds. Verder zeg ik nergens anders dat ik ze goed vind.

Gisteren ging bijna iedere bal vooruit. Tegen Excelsior trouwens ook. Bal is niet voor niets veel op de helft van de tegenstander. Dat kan namelijk niet als je achteruit speelt dus ben ik het daarin volledig eens met De Boer. Dat Ajax er nog te weinig mee doen vind ik dan wel. Maar je moet echt beter lezen!
Kom op Exelcior en de Graafschap.. En nee ik zeg niet dat je het goed vind maar ik vind je erg positief over Ajax laatste dagen en ik zie dat niet op het veld. That's all je hoeft je niet aangevallen te voelen viel alleen op. Misschien moet jij beter lezen!
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 19:51 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kom op Exelcior en de Graafschap.. En nee ik zeg niet dat je het goed vind maar ik vind je erg positief over Ajax laatste dagen en ik zie dat niet op het veld. That's all je hoeft je niet aangevallen te voelen viel alleen op. Misschien moet jij beter lezen!
Aangevallen voelen? Beste jongen, ik denk dat je even de draad volledig kwijt bent door mij aan te vallen dat ik bepaalde dingen zeg, ik daar op reageer om vervolgens te zeggen dat ik me aangevallen voel. Klopt niet gap!

Overigens als ik Ajax bepaalde dingen goed zie doen zeg ik het ook. Gewoon om niet in het negativisme van bepaalde azijnzeikerds hier te blijven hangen. Als je namelijk goed leest weet je dat ik vaak zat kritisch ben. De tegenstander interesseert me niks. Ik heb goede en minder goede dingen gezien en die benoem ik dan dus ook. Zo simpel is het.

En ja, Ajax speelde vooruit. En nogmaals, vooruitspelen betekent niet goed voetballen!!
Voor rust heeft Ajax zeer behoorlijk gespeeld. Dus hou de 2 dingen even uit elkaar zoals ik dat ook doe. Discusieert namelijk een stuk makkelijker
Eide
 Eide - vrijdag 25 september 2015 - 05:13   quote  deeplink  
Volgende ronde krijgen we de kakkies thuis voor de beker. Pittige loting :)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 september 2015 - 06:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 19:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Aangevallen voelen? Beste jongen, ik denk dat je even de draad volledig kwijt bent door mij aan te vallen dat ik bepaalde dingen zeg, ik daar op reageer om vervolgens te zeggen dat ik me aangevallen voel. Klopt niet gap!

Overigens als ik Ajax bepaalde dingen goed zie doen zeg ik het ook. Gewoon om niet in het negativisme van bepaalde azijnzeikerds hier te blijven hangen. Als je namelijk goed leest weet je dat ik vaak zat kritisch ben. De tegenstander interesseert me niks. Ik heb goede en minder goede dingen gezien en die benoem ik dan dus ook. Zo simpel is het.

En ja, Ajax speelde vooruit. En nogmaals, vooruitspelen betekent niet goed voetballen!!
Voor rust heeft Ajax zeer behoorlijk gespeeld. Dus hou de 2 dingen even uit elkaar zoals ik dat ook doe. Discusieert namelijk een stuk makkelijker
Waar zeg ik dan dat jij zegt dat ze goed voetballen? Heb ik namelijk helemaal nergens gezegd.
Ik reageerde alleen op jou 80% vooruit voetballen dat dat niet in de passing te zien is.

Dat ik ook vind dat je opeens erg positief post en ik dat op het veld niet terug kan zien is een constatering. Het voetbal is namelijk nauwelijks veranderd en jou manier van posten wel.
Maar goed we hoeven er niet op door te gaan want echt interessant is dat ook niet.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 september 2015 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2015 - 05:13 schreef Eide het volgende:
Weten we gelijk waar we staan..
Brandje
 Brandje - vrijdag 25 september 2015 - 07:50   quote  deeplink  
quote:
Krijgen we ze mooi twee neer kort op elkaar. Twee keer in tien dagen naar die grafstad toe.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 september 2015 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2015 - 07:50 schreef Brandje het volgende:

[..]

Krijgen we ze mooi twee neer kort op elkaar. Twee keer in tien dagen naar die grafstad toe.
Mooi toch
Brandje
 Brandje - vrijdag 25 september 2015 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2015 - 08:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mooi toch
Heerlijk. Heel rotterdam loopt alweer met schuim op de mond.

Maar vanaf zaterdag tot pak hem beet half november kan wel je seizoen maken of breken dus hoop wel dat gvd een keer scherp zijn want de komende periode is heel belangrijk.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2015 door Brandje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 25 september 2015 - 09:49   quote  deeplink  
quote:
We moeten uit toch?
Brandje
 Brandje - vrijdag 25 september 2015 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2015 - 09:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

We moeten uit toch?
Yes
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 september 2015 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2015 - 06:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Waar zeg ik dan dat jij zegt dat ze goed voetballen? Heb ik namelijk helemaal nergens gezegd.
Ik reageerde alleen op jou 80% vooruit voetballen dat dat niet in de passing te zien is.

Dat ik ook vind dat je opeens erg positief post en ik dat op het veld niet terug kan zien is een constatering. Het voetbal is namelijk nauwelijks veranderd en jou manier van posten wel.
Maar goed we hoeven er niet op door te gaan want echt interessant is dat ook niet.
Laatste stukje gap. Meer is niet nodig
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 26 september 2015 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 22:58 schreef Nenam_tiL het volgende:
Jawel man!! Beestachtige speelstijl juist!!

Mooie haartjes ook....en nu bier!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - De Graafschap (woensdag 23 september 2015, 20:45): 2 - 0

0.0098521