|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord - Pec Zwolle KNVB- beker (donderdag 24 september 2015, 20:45)
vs
Datum & tijdstip: Donderdag 24-09-2012 20:45 Locatie: Stadion De Kuip, Rotterdam Scheidsrechter: Bas Nijhuis
Nijhuis floot dit seizoen nog geen enkel duel van Feyenoord. Vorig seizoen floot de scheidsrechter de Klassieker tussen Ajax en Feyenoord (0-0), PEC Zwolle tegen Feyenoord (3-0) en de bekerwedstrijd tussen Go Ahead Eagels en Feyenoord (2-0).
Nijhuis floot vorig seizoen ook een duel tussen Feyenoord en PEC Zwolle. Feyenoord verloor deze uitwedstrijd met 3-0 en Karsdorp kreeg rood.
Probeer vandaag het topic compleet te maken..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
1-1 en er uit na strafschoppen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Hahn karsdorp, sven, botteghin, kongolo schuurman, marko, tonny bilal, anass, elia
2-0 anass en schuurman dirk krijgt rust zondag weer basis. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Vermeer Karsdorp, Van Beek, Bbotteghin, Kongolo Vejinovic, Kuijt, Vilhena Bilal, Kramer, Elia
Zo maar een keetje proberen. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Alsjeblieft niet weer het elftal door elkaar husselen. Werken aan vastigheid. Deze wedstrijd is ook veel te belangrijk om te experimenteren. De beker is het enige wat we nog hebben aan doordeweekse potjes. Bovendien een mooie prijs om na te jagen. |
|
|
|
|
broer van Ted
|
|
|
Feyenoord thuis GEKKENHUIS |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 09:36 schreef nr 10 het volgende:Vermeer Karsdorp, Van Beek, Bbotteghin, Kongolo Vejinovic, Kuijt, Vilhena Bilal, Kramer, Elia Zo maar een keetje proberen. M.i. met El Ahmadi (als controleur!) i.p.v. Vilhena beginnen en dan kunnen we winnen, al is 7-0 niet realistisch. Zo niet, krijgen we het denk ik heel lastig ... |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
We gaan glanzend winnen, 8-1 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Veel vertrouwen zie ik al.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kut tijd voor zo'n bekerpotje. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
De uit statistieken onder Nijhuis zijn zorgelijk, gelukkig spelen we thuis. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
1-1 door na strafschoppen daarna winst in de competitie 2-1 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
mooie tijd aangezien ik over moet werken. Half 9 naar huis gelijk Feyenoord kijken |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Moeizame 1-0 / 2-1 , omdat we het onszelf onnodig moeilijk maken zoals gewoonlijk. Liefst een kalme 5-0 winst, maar die hebben we al een hele tijd niet gezien! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waarom gok ik daar dan nog steeds op.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
1-2 omdat Gio de trainer is .. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 1-3 want dezelfde opstelling |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Gaat de wedstrijd dus niet door omdat we er uit liggen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: We spelen thuis hoor |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Voor jou geld het zelfde we spelen thuis |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik weet, mijn vertrouwen zit op een vriespunt. Tenzij de slappe knieën die aan t roer staan veranderingen doorvoeren. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 09:47 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik weet, mijn vertrouwen zit op een vriespunt. Tenzij de slappe knieën die aan t roer staan veranderingen doorvoeren. Net de griep.... iedere volgende dag erger. Misschien een dagje thuis blijven? ☹ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gio? Ja!
Ik ben toevallig vandaag thuis :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zou Hahn mogen keepen in de beker..(?) |
|
|
|
|
moa
|
|
|
4-1 en zondag nog een keer |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Goeie vraag, heb Vermeer trouwens bij OSM verkocht :) bracht 4 milj op man... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dank je maar wat een slecht antwoord..😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zegt wel iets over mijn voorkeur ... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 09:36 schreef nr 10 het volgende:Vermeer Karsdorp, Van Beek, Bbotteghin, Kongolo Vejinovic, Kuijt, Vilhena Bilal, Kramer, Elia Zo maar een keetje proberen. Helemaal eens eventueel el Ahamadi voor vilena |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik vind dat zeker Botteghin moet spelen voor van der Heiden die speelde bagger. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena zonder nieuw contract lekker bij de beloften laten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zwolle gaat niet volop op de aanval spelen. "Feyenoord speelt tot nu toe niet oogstrelend en creëert niet veel kansen, maar ze winnen wel en geven weinig weg.
Kijken die mensen überhaupt wedstrijden? |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
quote: Feyenoord heeft hem toch een contract tot 2016 gegeven? Waarom moeten wij dat 020 beleid nadoen. hij tekent niet bij omdat hij al anderhalf jaar naar immers en nu toornstra aan het kijken is en bijna nooit speelt. plus dat spelers die niet beter zijn lex, jens, goossen, verhoek jan arie een veel beter aanbod krijgen als hem. Denk dat niemand bij zou tekenen als ze zo met je omgaan. |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
En hahn moet erin in de beker. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Omdat t verspilde moeite is. Je investeert niet in spelers die gratis weglopen Is geen 020 beleid, is gewoon normaal. Bij de beloften hebben we ook spelers nodig, prima. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hey Stylzz.... gaat het een beetje? Op basis van je laatste 100 posts zou je bijna denken dat je aan de antidepressiva moet. Behoorlijk zwartgallig allemaal. 😢 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee hoor, ik ben niet zwartgallig. Mijn Vilhena post is realistisch, Gio is gewoon een prutser en het voetbal is niet om aan te gluren.
Als t beter wordt zal ik de eerste zijn die t toegeeft. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Maakte me een beetje ongerust....😉 |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 09:36 schreef nr 10 het volgende:Vermeer Karsdorp, Van Beek, Bbotteghin, Kongolo Vejinovic, Kuijt, Vilhena Bilal, Kramer, Elia Zo maar een keetje proberen. Helemaal mee eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je leest me nog niet zo lang ;-) |
|
|
|