|
|
Stylzz
|
|
|
Zo, nu ff het zootje afbranden in de cijfers. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goed resultaat. Genoeg leermomenten voor de wedstrijdanalyse. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Van der Heijden niet meer opstellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena gratis aan Sparta aanbieden. Kan hij ook lekker in Rotterdam blijven en op niveau spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 27 september 2015 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Sympathieke vent, die van Polen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ja, neer schoppen! :-) |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat Jans zegt vind ik trouwens ook. Die goal werd afgekeurd, maar ik dacht ook aan een overtreding op Veldwijk. Niet teruggezien nog. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Top de puntjes in Rotterdam,goede wedstrijd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was weer niet best. Van der Heijden en Vejinovic niveauloos vandaag. Genoten van Karsdorp en zeker van Elia! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2015 - 16:56 schreef MMM het volgende:Was weer niet best. Van der Heijden en Vejinovic niveauloos vandaag. Genoten van Karsdorp en zeker van Elia! Eensert. Goed samengevat.. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
3 punten in huis gehouden, verder zeer matig op Vermeer en Elia na! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik vind het knap na die wedstrijd van donderdag. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Hoezo? Ik vond hem in de 2de helft een van de beteren ... |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Alleen de tweede helft laten spelen dan..! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Echt waar joh? Heb ik waarschijnlijk een andere wedstrijd gezien 😉 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Komende zondag koploper worden! :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Inderdaad, want ik ben t met lijdensweg eens.
Heeft een aantal aanvallen van Zwolle gestopt. Speelde tweede helft zeer nuttig. Eerste helft vooral slordig in de passing, maar verdedigend weinig fout gedaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Jullie kijken door de stadionbril. Die is echt heel anders. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ben ik met je eens.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2015 - 20:23 schreef Stylzz het volgende:[..] Inderdaad, want ik ben t met lijdensweg eens. Heeft een aantal aanvallen van Zwolle gestopt. Speelde tweede helft zeer nuttig. Eerste helft vooral slordig in de passing, maar verdedigend weinig fout gedaan. Blijkbaar te weinig van de tweede helft meegekregen.... Het was druk vandaag. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Vind ik m nog steeds geen verdediger overigens :) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Moet je ook geen jointje nemen ;-) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan moet 020 wel heel dik verliezen ... |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Dat gaat nog wel ff duren... Net gesloten.... |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
Knap hoor. 2x in zo'n korte tijd van dezelfde ploeg winnen zonder tegendoelpunten. Mijn complimenten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Van der Heijden loopt ook veel te veel achteruit wanneer hij 1 op 1 staat met een tegenstander. Vandaag ook weer te vaak gezien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2015 - 23:10 schreef MMM het volgende:Van der Heijden loopt ook veel te veel achteruit wanneer hij 1 op 1 staat met een tegenstander. Vandaag ook weer te vaak gezien Ik blijf er bij dat met deze selectie zowel vd Heijden als Vejinovic n linie te laag staan. Dat is volgens mij de volgende stap die gezet moet worden. De rest , zie transfertopic. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 27 september 2015 - 23:17 schreef van geil het volgende:[..] Ik blijf er bij dat met deze selectie zowel vd Heijden als Vejinovic n linie te laag staan. Dat is volgens mij de volgende stap die gezet moet worden. De rest , zie transfertopic. Dat houdt wel in dat je moet kiezen tussen El Ahmadi en Van der Heijden. Eerstgenoemde heeft wel Premier League gespeeld en (dus) meer ervaring. Vejinovic of Gustafsson of Schuurman, die nog steeds geen speeltijd heeft gekregen, is dan de andere keuze.... |
|
|
|