|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 10:01 schreef Stylzz het volgende:Nee hoor, ik ben niet zwartgallig. Mijn Vilhena post is realistisch, Gio is gewoon een prutser en het voetbal is niet om aan te gluren. Als t beter wordt zal ik de eerste zijn die t toegeeft. Hierro ook .... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
gewoon weer eens ouderwets een pot in eigen huis winnen, 2-0 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 21 september 2015 - 09:36 schreef nr 10 het volgende:Vermeer Karsdorp, Van Beek, Bbotteghin, Kongolo Vejinovic, Kuijt, Vilhena Bilal, Kramer, Elia Zo maar een keetje proberen. lijkt me wel een strak plan |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dan zal Gio zijn oogjes eens een keer open moeten gaan doen !!! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Hou jij dan je snavel? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens Mikos Gouka 1 wijziging ten opzicht van afgelopen zondag.
Wie zou het zijn? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Kazim naast Peter Houtman. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zou kunnen inderdaad
quote: Ik hoop Kuyt achter Kramer, Bilal en Elia op de flanken. Maar dat zit er niet in..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 september 2015 door MMM -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 20:25 schreef MMM het volgende:[..] Zou kunnen inderdaad [..] Ik hoop Kuyt achter Kramer, Bilal en Elia op de flanken. Maar dat zit er niet in.. Gio zal voor de makkelijkste weg gaan, let maar op. Kongolo centraal, Nelom links. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Neeeeeee, geen Neelomp hopelijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat was wat hij zondag ook deed, ipv twee rechtsbenige CV's... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nelom viel echt droevig in. Kan het me niet voorstellen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee. Gio is tot inkeer gekomen. Botteghin voor vdH óf Bilal voor Toornstra.
Of Immers voor Kuyt..............Huhuh. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat lijkt me een goede deal ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
FR1908Nieuws @FR1908Nieuws · 14s14 seconds ago View translation Simon Gustafson begint morgen in de basis bij #Feyenoord. Dit gaat ten koste van Jens Toornstra. [AD] #feypec #KNVBbeker |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Mikos Gouka @MikosGouka · 51s52 seconds ago View translation Gustafson krijgt voor het eerst een kans, Toornstra en Immers voldoen niet in ogen Van Bronckhorst. #feypec |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gouka post bovendien een opstelling waarin Van Beek rechtsachter staat en Botteghin centraal speelt. Wat dus ten koste zou gaan van Karsdorp. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sexy Lexie schijnt niet eens bij de wedstrijdselectie te zitten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 22:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Gouka post bovendien een opstelling waarin Van Beek rechtsachter staat en Botteghin centraal speelt. Wat dus ten koste zou gaan van Karsdorp. Tikfout geeft hij aan. Karsdorp gewoon rechtsback |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 21:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Mikos Gouka @MikosGouka · 51s52 seconds ago View translation Gustafson krijgt voor het eerst een kans, Toornstra en Immers voldoen niet in ogen Van Bronckhorst. #feypec Ben benieuwd! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het einde van Immers bij Feyenoord???? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 22:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Gouka post bovendien een opstelling waarin Van Beek rechtsachter staat en Botteghin centraal speelt. Wat dus ten koste zou gaan van Karsdorp. Daar snap ik dan weer geen kut van. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 21:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:FR1908Nieuws @FR1908Nieuws · 14s14 seconds ago View translation Simon Gustafson begint morgen in de basis bij #Feyenoord. Dit gaat ten koste van Jens Toornstra. [AD] #feypec #KNVBbeker Dan krijg ik wat meer geloof in m |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Eerst zien, maar zie boven |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou, nou. Wel gedurfd, naar Gio-maatstaven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar een wedstrijd of tien voor nodig gehad |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hij doet het maar mooi,ook hij wilt gewoon het beste. Dit is wel een goed teken iig. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo'n jongen wel de tijd geven dan om in t team te passen. De druk is nu veel groter . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als Dirk 'm maar met rust laat en z'n plek eens houdt. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Immers in de basis.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lexie moet darten donderdagavond, anders had ie gespeeld natuurlijk. ;) |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Eindelijk!! Nu de rest nog ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zal wel WEER een beleid van zwakte zijn als dat waar is. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Als de juiste elf in de basis komen te staan gaat dat vanzelf ... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kan alleen de tweede helft zien, hopen dat er dan al een mooie tussenstand is |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Aaah ja juist dat gaat voor natuurLIJK..😉 |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 06:58 schreef Stylzz het volgende:Omdat t verspilde moeite is. Je investeert niet in spelers die gratis weglopen Is geen 020 beleid, is gewoon normaal. Bij de beloften hebben we ook spelers nodig, prima. De beste spelers opstellen waar je gewoon salaris aan betaald, is nooit een slechte investering wat mij betreft. Even los van het feit of Vilhena de beste speler is momenteel. Dat is aan de trainer om te bepalen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 12:10 schreef windoweyes het volgende:[..] De beste spelers opstellen waar je gewoon salaris aan betaald, is nooit een slechte investering wat mij betreft. Even los van het feit of Vilhena de beste speler is momenteel. Dat is aan de trainer om te bepalen. Als de verschillen marginaal zijn, kies je voor de ontwikkeling? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Altijd de beste spelers opstellen in een passende opstelling. |
|
|
|