|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet wanneer de verschillen marginaal zijn, dan kies je voor de ontwikkeling. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Ja, een speler de basis in die zondag niet eens bij de wedstrijdselectie zat. Lijkt me dat er druk van buiten de staf is uitgeoefend. Wanneer dat waar is, is Van Bronckhorst iemand zonder rechte rug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 13:31 schreef nr 10 het volgende:[..] Ja, een speler de basis in die zondag niet eens bij de wedstrijdselectie zat. Lijkt me dat er druk van buiten de staf is uitgeoefend. Wanneer dat waar is, is Van Bronckhorst iemand zonder rechte rug. Hey, ik ben t met je eens.
Zullen we dit moment even noteren? |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Uiteraard, daar ben ik het mee eens. Maar het niveau van Immers en Toornstra is momenteel zo laag, dat die verschillen wellicht niet meer marginaal zijn. Dat gezegd hebbende, vind ik het opstellen van Gustafson een goede zet. Maar, als de keuze uitsluitend tussen Immers, Toornstra of Vilhena zou zijn geweest, dan had ik momenteel Vilhena een kans gegeven, waarschijnlijk. Te meer, omdat hij Kramer beter zal bedienen dan Immers, Toornstra (en ook) Elia.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door windoweyes -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 13:41 schreef windoweyes het volgende:[..] Uiteraard, daar ben ik het mee eens. Maar het niveau van Immers en Toornstra is momenteel zo laag, dat die verschillen wellicht niet meer marginaal zijn. Dat gezegd hebbende, vind ik het opstellen van Gustafson een goede zet. Maar, als de keuze uitsluitend tussen Immers, Toornstra of Vilhena zou zijn geweest, dan had ik momenteel Vilhena een kans gegeven, waarschijnlijk. Te meer omdat hij Kramer beter zal bedienen dan Immers, Toornstra en ook Elia. Vilhena moet El Ahmadi (of Vejinovic) uit de basis spelen, niet Immers/Toornstra! |
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Dan verschillen we van mening over de opstelling/ manier van spelen. Ik kies dan voor een middenveld met Vilhena/El Ahmadi en Vejinovic. En nu Gustafson speelt, voor Gustafson/El Ahmadi/Vejinovic. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 13:50 schreef windoweyes het volgende:[..] Dan verschillen we van mening over de opstelling/ manier van spelen. Ik kies dan voor een middenveld met Vilhena/El Ahmadi en Vejinovic. En nu Gustafson speelt, voor Gustafson/El Ahmadi/Vejinovic. Wij niet, wij en Gio. Ik zou Vejinovic ook graag aanvallend zien en dan zouden El Ahmadi en Vilhena erachter kunnen spelen, maar Gio ziet Vejinovic als controlerende middenvelder en El Ahmadi en Vilhena ook ... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Mij maakt het verder niet uit wie er speelt, alleen Immers buiten de selectie houden dat wil |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 13:31 schreef nr 10 het volgende:[..] Ja, een speler de basis in die zondag niet eens bij de wedstrijdselectie zat. Lijkt me dat er druk van buiten de staf is uitgeoefend. Wanneer dat waar is, is Van Bronckhorst iemand zonder rechte rug. Nu krijg je Henk op je dak. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zeker geen Immers en Toornstra, die horen niet in de basis betreft de huidige selectie! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Lees nou eerst eens terug waar het over gaat eikel! Ging over Vilhena en Immers/Toornstra spelen niet omdat Gustafson op hun plek staat vanavond! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Ik heb een rond dak, dus met die regen glijdt hij er wel af. Wel vier verdiepingen, dus wordt wel een smak. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 17:21 schreef JanM het volgende:[..] Lees nou eerst eens terug waar het over gaat eikel! Ging over Vilhena en Immers/Toornstra spelen niet omdat Gustafson op hun plek staat vanavond! Denk om je hart Jan |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 17:21 schreef nr 10 het volgende:[..] Ik heb een rond dak, dus met die regen glijdt hij er wel af. Wel vier verdiepingen, dus wordt wel een smak. Worden paddestoelen alweer zo hoog dan? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Klopt, omdat ik dat leuk vind. Maar druk van buitenaf kan ook de algeheel heersende publieke opinie zijn. Of Gio heeft het h-e-l-e-m-a-a-l zelf bedacht. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Geen Miquel, Lex, Colin.... Man, het wordt nog wat met die opstelling! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerlijk avondje. Die Zweed deed al meer goede dingen als zijn voorgangers dit seizoen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heerlijk avondje. Die Zweed deed al meer goede dingen als zijn voorgangers dit seizoen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou een paar posities nog eens herzien :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Goalllllllllllllllllllllllllll |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
KRamerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die gast maakt er zo 20 in de competitie.... Als ie maar goed bediend wordt.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Nu niet en nooit niet... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wel voorafgegaan aan 2 goede dieptepasses van dezelfde Van der Heijden en een schitterende voorzet van El Ahmadi! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 21:06 schreef JanM het volgende:Wel voorafgegaan aan 2 goede dieptepasses van dezelfde Van der Heijden en een schitterende voorzet van El Ahmadi! Opbouwend is t vaak oke, verdedigend mwah |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Behalve dan die bal die hij in de voeten van die PEC-aanvaller schoof ... |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Barabas