|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niet met teveel energie smijten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maar n paar dikke voldoendes op het veld Karsdorp V beek Elia Vejinovic Gustafson Elia Kramer. Kuyt En vd Heijden niet best.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu scoren kan zo belangrijk zijn voor het vertrouwen Gas er op. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alsof Gustafson al vele wedstrijden meespeelt. Uitstraling en a lot more. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Gustafson technisch begaafde speler heerlijk om naar te kijken |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik hoop dat we tweede helft bilal op rechts krijgen. Kuijt raakt te vaak de bal kwijt.
Spel richting vleugels is een genot, maar als Karsdorp niet in de buurt is loopt het vast op de rechterflank. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vejinovic speelt een wereldwedstrijd. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Kom er nu net in, leuke pot? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weer een domme overtreding. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe vaak gaat Kuijt nog buitenspel staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Geen Toornstra, Geen Immers en moet je kijken. Nou nog Bilal voor extra snelheid op de vleugels. Gusta en Vejino die de wingers wegsturen en Kramer die twee keer raak kopt elke wedstrijd. Als we Pelle in dit elftal hadden waren we kampioen geweest.
Ik vind het heel erg jammer dat Gio de bekerwedstrijden niet aan Hahn gunt. Paar maanden terug stond Hahn nog in hetzelfde doel. In de finale... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dit leek ergens op. Jammer dat vd Heijden en Kuyt echt heel matig waren. speel je toch met n mannetje minder. Maar n goal er bij kan Feyenoord laten swingen (mist ze doorgaan) n tegengoal kan alles verzieken . Dit is in ieder geval de eerste keer dat Feyenoord voetbalt. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Laatste actie voor rust kopbal van Kuijt op de lat ... zonde! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Laat zo maar een tijdje staan. vdH en Kuyt wat minder. Ach je kan niet elke positie sterk bezetten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 21:21 schreef van geil het volgende:Maar n paar dikke voldoendes op het veld Karsdorp V beek Elia Vejinovic Gustafson Elia Kramer. Kuyt En vd Heijden niet best.. Vind ook inderdaad Kuyt en Van der Heijden uit de toon vallen. De rest speelt redelijk tot goed eigenlijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
vdH is opbouwend redelijk, verdedigend chaotisch. Kuyt past niet in het snellere spel. Stukspelen is het devies. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Kuijt heeft ook pech in afronding. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 21:35 schreef FR-Henk het volgende:vdH is opbouwend redelijk, verdedigend chaotisch. Kuyt past niet in het snellere spel. Stukspelen is het devies. Dirk mist inderdaad een stuk scherpte. Tis niet dat ie verschrikkelijk speelt, maar elke actie lijkt wel net niet. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Derde X lat in anderhalve wedstrijd Geluk van eerste wedstrijden is weg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door PieterBos -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 21:35 schreef FR-Henk het volgende:vdH is opbouwend redelijk, verdedigend chaotisch. Kuyt past niet in het snellere spel. Stukspelen is het devies. VdH was opbouwend prima, maar moet de ballen (te) vaak afgeven aan de veel te ver achterin staande Vejinovic.
Kongolo valt me ook in positieve zin op!
Laatste half uur Botteghin en Bilal erin! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Komt goed met Dirk. Met Van der Heijden uiteindelijk niet vrees ik.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: zijn beste wedstrijd tot nu toe |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Commentatoren zeggen Gustafson onzichtbaar? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Stuk scherper dan de laatste wedstrijden van hem. Versnelt het spel, probeert vaker het verschil te maken. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op donderdag 24 september 2015 - 21:39 schreef JanM het volgende:[..] VdH was opbouwend prima, maar moet de ballen (te) vaak afgeven aan de veel te ver achterin staande Vejinovic. Kongolo valt me ook in positieve zin op! Laatste half uur Botteghin en Bilal erin! Kongolo valt zeker positief op. Elia is een diesel elke wedstrijd gaat het iets beter |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: grappenmakers. In ieder geval niet in negatieve zin zoals immers en Toornstra ;-) |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Wat zei ik nou over El Ahmadi en schieten? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Doet pijn aan de ogen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Al speelt ook El Ahmadi behoorlijk. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar hoe kan het dat een profvoetballer zo slecht kan schieten... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Moet Gio echt een schotverbod op uitvaardigen. Nog beter: Karim meer naar achteren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Heb ik al het voetbal gemist of zo? Wat een zootje |
|
|
|