|
|
Birddog13
|
|
|
Ik snap niet waarom De Boer zijn troef Schöne niet de hele tweede helft opstelt. Het is een speler die de jonkies graag op sleeptouw neemt en aanjaagt. Heeft een splijtende pass in z´n voeten, scoort toch regelmatig. Heeft een fantastische vrije trap techniek en is als een aal zo glad voor de tegenstander. Dan hoeft De Boer niet meer te schelden langs de lijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat is dit nou weer voor een topic? Kan toch prima in de wedstrijdtopics? |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 11:44 schreef Birddog13 het volgende:Ik snap niet waarom De Boer zijn troef Schöne niet de hele tweede helft opstelt. Het is een speler die de jonkies graag op sleeptouw neemt en aanjaagt. Heeft een splijtende pass in z´n voeten, scoort toch regelmatig. Heeft een fantastische vrije trap techniek en is als een aal zo glad voor de tegenstander. Dan hoeft De Boer niet meer te schelden langs de lijn. Schone een aanjager??? |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote: Ja inderdaad, maar dan wel één in de laagste versnelling ;-)
Maar goede traptechniek heeft ie zeker wel :-) |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Marco van Basten haalt in zijn column voor Voetbal International snoeihard uit naar Johan Cruijff. Het plan van de Ajax-legende is volgens de oud-spits 'één grote komedie'.
Van Basten spreekt zich fel uit tegen de veranderingen die Cruijff probeert door te voeren in Amsterdam. 'Het Plan Cruijff is één grote komedie', schrijft Van Basten in VI. 'Het hele verhaal is een fabeltjeskrant. En niemand die er iets van zegt.'
Cruijff is al enkele jaren bezig om Ajax als adviseur te hervormen. De Fluwelen Revolutie die daarvoor in 2011 werd ontketend heeft hoe dan ook (nog) niet het gewenste resultaat opgeleverd. Ajax moest vorig jaar de landstitel aan PSV laten en het spel onder trainer Frank de Boer is ook dit seizoen niet om over naar huis te schrijven.
Van Basten was in het seizoen 2008/2009 trainer van Ajax en is inmiddels werkzaam als assistent van bondscoach Danny Blind bij het Nederlands elftal. Hij vindt het onbegrijpelijk dat de meeste mensen het beleid van Cruijff uitvoeren zonder erbij na te denken. |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
Eens waren zij de grootste vrienden, maar dat is inmiddels al een tijdje niet meer. De vraag is in dit geval of alles in de juiste context is geplaatst..... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 13:05 schreef Bobby1972 het volgende:Marco van Basten haalt in zijn column voor Voetbal International snoeihard uit naar Johan Cruijff. Het plan van de Ajax-legende is volgens de oud-spits 'één grote komedie'. Van Basten spreekt zich fel uit tegen de veranderingen die Cruijff probeert door te voeren in Amsterdam. 'Het Plan Cruijff is één grote komedie', schrijft Van Basten in VI. 'Het hele verhaal is een fabeltjeskrant. En niemand die er iets van zegt.' Cruijff is al enkele jaren bezig om Ajax als adviseur te hervormen. De Fluwelen Revolutie die daarvoor in 2011 werd ontketend heeft hoe dan ook (nog) niet het gewenste resultaat opgeleverd. Ajax moest vorig jaar de landstitel aan PSV laten en het spel onder trainer Frank de Boer is ook dit seizoen niet om over naar huis te schrijven. Van Basten was in het seizoen 2008/2009 trainer van Ajax en is inmiddels werkzaam als assistent van bondscoach Danny Blind bij het Nederlands elftal. Hij vindt het onbegrijpelijk dat de meeste mensen het beleid van Cruijff uitvoeren zonder erbij na te denken. Plan Cruijff staat in mijn ogen volledig los van het eerste elftal. Het plan spitst zich toe op de jeugd, financieel gezond worden en blijven en voetballers op belangrijke plekken in de organisatie. Plan Cruijff kan er niks aan doen dat we rampzalig voetballen want er staat in mijn ogen een prima selectie. Daarbij vind ik dat MvB door zijn functie als assistent best wat minder hoog van de toren mag blazen |
|
|
|
|
Birddog13
|
|
|
Hij heeft in ieder geval een drive naar voor en niet zoals zovaak een tikkie terug mentaliteit zoals zo vaak in de tweede helft te zien is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 13:21 schreef Birddog13 het volgende:Hij heeft in ieder geval een drive naar voor en niet zoals zovaak een tikkie terug mentaliteit zoals zo vaak in de tweede helft te zien is. Post dat lekker ergens anders ofzo |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Zo... ik ben weer terug en ik zie dat ik -op elk (voetbal)gebied- niks gemist heb. Ik heb zojuist wat door oude kranten gebladerd om de prestaties van Ajax (en Oranje) te bekijken. Ik ben weer helemaal b(l)ij ;) |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 14:54 schreef Pietje het volgende:Zo... ik ben weer terug en ik zie dat ik -op elk (voetbal)gebied- niks gemist heb. Ik heb zojuist wat door oude kranten gebladerd om de prestaties van Ajax (en Oranje) te bekijken. Ik ben weer helemaal b(l)ij ;) Welkom back Pietje. Je hebt niet velle gemist idd.
Toen je op vakantie ging stonden we bovenaan en dat staan we nu nog ;-)
btw, fijne vakantie gehad? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 14:57 schreef Ronald 1960 het volgende:[..] Welkom back Pietje. Je hebt niet velle gemist idd. Toen je op vakantie ging stonden we bovenaan en dat staan we nu nog ;-) btw, fijne vakantie gehad? Hahaha. Ik heb het gezien, vandaar mijn opmerking dat ik weer helemaal b(l)ij ben.
Eén smetje: ik las zojuist dat Ajax in de Europa League THUIS (!) niet van Celtic wist te winnen en dramatisch slecht heeft gespeeld....
Ja, we hebben een grandioze vakantie gehad in Italië, zo'n 80 kilometer van Genua. Af en toe wat bewolking, wat regen en een onweersbui, maar over het algemeen was het zonnig en warm. Mooi appartement. Wel hebben we zowel in Duitsland (overnachting) en in Italië heel veel migranten gezien. Ik heb ze af en toe van alles toegestopt, want die mensen hadden echt he-le-maal niks. Zo triest. En wij maar elke dag uit eten en terrasjes "pakken". Wat een contrast.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Haa Pietje!! Goed om te horen man. Lekker uitgerust? Of is het zo erg dat je er volgende week weer tussenuit gaat? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 15:27 schreef Loetje het volgende:Haa Pietje!! Goed om te horen man. Lekker uitgerust? Of is het zo erg dat je er volgende week weer tussenuit gaat? Hahaha. Nee hoor, voorlopig blijf ik lekker thuis hoor. Ik doe zelfs al een paar jaar geen "klussen" meer in het buitenland voor mijn voormalige werkgever. Daar ben ik radicaal mee gestopt. Maar vakantie vieren blijf ik -zolang ik gezond en fit blijf- wel doen. Volgend jaar maar weer ;)
Ja ik ben lekker uitgerust. Relaxte vakantie: veel terrasjes, veel gewandeld in de bergen, lekker uit eten. Goed appartement met prima bedden. De reisafstand (ruim 1.300 km) hebben we niet in één keer afgelegd. We hebben zowel heen als terug overnacht in Baden-Baden in Duitsland. Wat een prachtige stad is dat.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Laat van basten lekker zich bezig houden met Oranje. Toen Blind zulke domme dingen deed, greep hij niet in.
Hij zegt dat er mensen zijn die niet ingrijpen, vervolgens doet hij het zelfde bij oranje.
En oranje speelde ook heel slecht, dus laat hem lekker daar bezig houden |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 15:32 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Nee hoor, voorlopig blijf ik lekker thuis hoor. Ik doe zelfs al een paar jaar geen "klussen" meer in het buitenland voor mijn voormalige werkgever. Daar ben ik radicaal mee gestopt. Maar vakantie vieren blijf ik -zolang ik gezond en fit blijf- wel doen. Volgend jaar maar weer ;) Ja ik ben lekker uitgerust. Relaxte vakantie: veel terrasjes, veel gewandeld in de bergen, lekker uit eten. Goed appartement met prima bedden. De reisafstand (ruim 1.300 km) hebben we niet in één keer afgelegd. We hebben zowel heen als terug overnacht in Baden-Baden in Duitsland. Wat een prachtige stad is dat. Aanrader dus!? Klinkt goed man. Fijn dat je genoten hebt |
|
|
|
|
Birddog13
|
|
|
Hé Loetje ben je een beetje blind of zo of vind jij AJAX zo geweldig spelen ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hey schele! Ik ben zo blind dat ik deze discussie voer in de topics die er voor zijn! Daar kan je prima lezen hoe ik er over denk |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 september 2015 - 11:44 schreef Birddog13 het volgende:Ik snap niet waarom De Boer zijn troef Schöne niet de hele tweede helft opstelt. Het is een speler die de jonkies graag op sleeptouw neemt en aanjaagt. Heeft een splijtende pass in z´n voeten, scoort toch regelmatig. Heeft een fantastische vrije trap techniek en is als een aal zo glad voor de tegenstander. Dan hoeft De Boer niet meer te schelden langs de lijn. Schone alles behalve een leider en prater en aanjager al helemaal niet want toen hij in de basis stond was hij ook zo slap als wat |
|
|
|
|
Birddog13
|
|
|
Toch vreemd dat juist hij in het veld komt wanneer de punten bijna verloren zijn. Kijk naar de wedstrijd tegen oa Celtic of valt dat jou ook niet op. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 23 september 2015 - 09:21 schreef Birddog13 het volgende:Toch vreemd dat juist hij in het veld komt wanneer de punten bijna verloren zijn. Kijk naar de wedstrijd tegen oa Celtic of valt dat jou ook niet op. Valt ook vaak in zonder je hem ziet. Hij heeft een kwaliteit, en dat is zijn vrije trap. Verder vind ik het volledig terrecht dat deze jongen niet speelt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Viel afgelopen weekend ook in, volgens mij onzichtbaar..
Ideale twaalfde man met zijn kwaliteiten.. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Nog 20 onzinnige topics te gaan voordat alle lampjes uit zijn.......... |
|
|
|
|
p111
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: dat zal wel mooi zijn als de LAMPJES uit gaan.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Beetje jammer dit Remco...
maar +1 voor de poging.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Hehehehehe inderdaad ouwe!! Kutlampen!! |
|
|
|