BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Evaluatie van Ajax(seizoen 15/16)

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 22 september 2015 - 13:13   quote  deeplink  
Om te beginnen is dit een topic waar ik mijn mening geef.
Als mensen dit onzin vinden dan hoeven ze dit niet te lezen.

Het seizoen is vroeg. Misschien te vroeg voor een evaluatie.
Ik ben van mening dat het zeker te vroeg is voor een evaluatie. Ik maak een evaluatie omdat hoog verwachtings patroon heerst, zowel hier als in de media.

Neem meest gebruikte opstelling.
Cillissen, Tete, Veltman, Riedewald, Dijks, Gudelj, Bazoer, Klaassen, Sinkgraven, Millik, El Ghazi.

Cillissen: Doet het goed, heeft zeker last van het feit dat hij zelf nog geen penalty heeft gestopt. Bezig aan zijn 2de volledige seizoen. 2 seizoenen geleden terecht vermeer vervangen.
Tete: Zijn debuut seizoen. Terecht dat hij van Rhijn vervangen heeft.
Veltman: Bezig aan zijn 2de volledige seizoen. Meest ervaren man in de verdediging.
Riedewald: Debuut seizoen als vaste basisspeler. Speelt niet onverdienstelijk.
Dijks: Na een mislukt seizoen bij Heerenveen en een succesvol seizoen bij Willem 2, keerde hij terug bij Ajax.
Ook meteen in de basis. Word vaak beweerd dat hij de beste van Ajax is. Chapeau!
Gudelj: Deze zomer overkomen van Az. Je kan moeilijk zeggen dat hij zijn draai gevonden heeft. Hij kan zich op aanvallende gedeelte veel meer laten zien. Daar krijgt hij zeker nog de tijd voor.
Bazoer: Vorig seizoen halverwege zijn debuut gemaakt. Dit seizoen meteen vaste basisspeler. Hij is zeker niet bezig aan een slecht seizoen. Aanvallend zou het beter moeten als hij aanvallend zich wil laten zien.
Klaassen: Onze aanvoerder. Gezien het aantal wedstrijden is dat volkomen terecht. De meest ervaren man in deze opstelling. Maar toch is hij bezig aan zijn 3de volledige seizoen als basisspeler. Maar wel keert hij sinds de jeugd terug op 10.
Sinkgraven: Vorige winterstop overkomen. Begon dit seizoen sterk. Kreeg een migraine aanval en viel behoorlijk terug qua spel. Speelt als linksbuiten, wat hij wel kan maar niet echt is.
Millik: Zijn 1ste seizoen als 1ste spits. Terecht een contract gekregen. Zijn cijfers zijn niet onverdienstelijk.
Qua spel kan het beter. Maar moet je dat van hem verwachten?
Samenspel met het rest van het team moet beter. Dat ligt zeker aan hem maar ook aan het team.
El Ghazi: Vorig seizoen maakte hij zijn debuut. Topscoorder van de eredivisie.

Spel is vaak niet om aan te zien.
Logisch als je ziet dat er niet veel spelers zijn die langer dan 2 seizoenen als basisspeler bij Ajax spelen.

Resultaten zijn prima. Gezien dat het qua spel lastig gaat.
Ook de maand september is in de historie van de boer als trainer nooit een succes geweest. Oktober is nog erger qua resultaat. Dat moeten we nog bezien of dat verbeterd is.
Eredivisie wedstrijd na een Cl wedstrijd is toch lastig, gezien het resultaat van Psv.

Kortom voor een elftal dat veel nieuwe vaste basisspelers heeft, geef ik een 7.
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 september 2015 - 15:07   quote  deeplink  
Volgens mij zijn er pas 6 wedstrijden gespeeld, dus -wat jijzelf ook zegt- het is nog geen tijd om te evalueren. Dat is veel te vroeg.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 22 september 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 15:07 schreef Pietje het volgende:
Volgens mij zijn er pas 6 wedstrijden gespeeld, dus -wat jijzelf ook zegt- het is nog geen tijd om te evalueren. Dat is veel te vroeg.
6 wedstrijden in de competitie en 5 europees.

Om nu te evalueren is omdat we nu al oordelen over een aantal spelers.
Vooral tijdens wedstrijden.

Dat is ook veel te vroeg. Zo word het spel nu al beoordeeld en word er nu al gezegd dat de boer zijn biezen moet pakken. Dat lijkt mij net zo vroeg als deze evaluatie.

Update komt als de laatste wedstrijd van oktober is gespeeld.
Zo aan het eind van elke maand komt er een update.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 september 2015 - 15:28   quote  deeplink  
Nog meer evaluatie?

SLOTJE!😂😂😂

Grapje man
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 22 september 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 15:28 schreef Loetje het volgende:
Nog meer evaluatie?

SLOTJE!😂😂😂

Grapje man
Hoe bedoel je nog meer evaluatie?

Slotje dat mag best! Totaal geen probleem mee als Boudewijn hier een slotje op gooit.
Ik heb mijn dingen vertelt wat ik wilde vertellen.
Als mensen dit onzin vinden dan is dit mijn onzin.

Ik heb je advies te harte genomen door gewoon eigen topic te openen en daar "mijn onzin" ten tonelen verspreiden. Zo verziek ik niet jou of die van eide topic, die zeer mooi zijn opgebouwd. Ik ga het daar enkel over de wedstrijd hebben, onzin daarom heen laat ik weg.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 22 september 2015 - 16:15   quote  deeplink  
Ajax heeft ten opzichten van vorig seizoen 7 mutaties ondergaan.

Boillissen, Moissander, van Rhijn, serero, andersen, kishna en siggy.

Feyenoord heeft er 6 wijzigingen door gevoerd.
Nelom, kongolo(als lcv), clasie, toornstra(als rechtsbuiten), kazim en boeitius.

Psv heeft er maar 3 spelers gewijzigd.
Rekik, wijnaldum en depay.
4 spelers als je de geblesseerde willems meerekent.

Dan verwacht je dat Ajax en Feyenoord elkaar het moeilijkst kan vinden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Positieve Arrogantie --
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 september 2015 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 15:42 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je nog meer evaluatie?

Slotje dat mag best! Totaal geen probleem mee als Boudewijn hier een slotje op gooit.
Ik heb mijn dingen vertelt wat ik wilde vertellen.
Als mensen dit onzin vinden dan is dit mijn onzin.

Ik heb je advies te harte genomen door gewoon eigen topic te openen en daar "mijn onzin" ten tonelen verspreiden. Zo verziek ik niet jou of die van eide topic, die zeer mooi zijn opgebouwd. Ik ga het daar enkel over de wedstrijd hebben, onzin daarom heen laat ik weg.
Nog meer lappen tekst omdat je het meer wil doen.

Maar ik zet er onder grapje. GRAPJE betekent ook wel dat ik het niet serieus meen. GRAPJE is om te plagen, GRAPJE is iets waar je niet op hoeft te happen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 22 september 2015 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 16:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nog meer lappen tekst omdat je het meer wil doen.

Maar ik zet er onder grapje. GRAPJE betekent ook wel dat ik het niet serieus meen. GRAPJE is om te plagen, GRAPJE is iets waar je niet op hoeft te happen.
Oh ik dacht dat grapje op het slotje bedoeld was, maar blijkbaar ook op de vraag.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 22 september 2015 - 17:15   quote  deeplink  
Eerst denk je dat het te vroeg is voor een evaluatie. Vervolgens zeg je dat het zeker veel te vroeg is voor een evaluatie en dan maak je evaluatie...

Maar het is inderdaad te vroeg voor een evaluatie.
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 september 2015 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2015 - 17:15 schreef NatjosFC het volgende:
Eerst denk je dat het te vroeg is voor een evaluatie. Vervolgens zeg je dat het zeker veel te vroeg is voor een evaluatie en dan maak je evaluatie...

Whahahahaha

+33
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 september 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:

Hahahahaha. Lol
remco k
 remco k - dinsdag 22 september 2015 - 22:58   quote  deeplink  
quote:

+1...
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 september 2015 - 23:18   quote  deeplink  
.......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2015 door Loetje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 23 september 2015 - 01:49   quote  deeplink  
Dan kunnen we nu evalueren hoe wij over dit topic denken en wat wij er van vinden ;-)

Edit: Ik mis nog een aantal reacties, onder andere van NenamTil ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 september 2015 door Ronald 1960 --
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 07:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 01:49 schreef Ronald 1960 het volgende:
Dan kunnen we nu evalueren hoe wij over dit topic denken en wat wij er van vinden ;-)

Whahahahahaha. Ik ga echt plat hier...

Noem de 5 mooie dingen van het topic....

Noem de 5 minder mooie dingen van het topic....

Whahaha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 september 2015 - 12:27   quote  deeplink  
Ik geef enkel een reden op de vraag waarom frank niet aan zijn woord houd.

Hij zei dat Ajax mooier zou gaan spelen. Meer sprankelend.

Kritiek op de boer dat het spel zo slecht is.
Dat is zo. Maar dat heeft een reden.

Ik heb nog nooit een elftal goed zien spelen, waarin zoveel mutaties waren.
Loetje
 Loetje - woensdag 23 september 2015 - 12:43   quote  deeplink  
Whahaahahhaha
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 23 september 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 01:49 schreef Ronald 1960 het volgende:

Beetje voorbarig dit topic...kan er niks mee
remco k
 remco k - woensdag 23 september 2015 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 12:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Mutaties? Volgens mij valt dat wel mee toch, en het is niet iets wat de supporters hebben bedacht he, het is een belofte van de Boer..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 23 september 2015 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 20:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Mutaties? Volgens mij valt dat wel mee toch, en het is niet iets wat de supporters hebben bedacht he, het is een belofte van de Boer..
Noem de spelers begin vorig seizoen basisspeler waren en nu ook basisspeler zijn.

Ja, de coach kan het wel willen. Het zijn de spelers die het moeten doen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 september 2015 - 09:12   quote  deeplink  
quote:

Touchdown!! O nee shit, dat is American Football! Ach ja, PA snapt de vergelijking toch niet! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 september 2015 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 12:27 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Ik heb het dikgedrukte gedeelte er maar even voor je uitgehaald om toe te lichten. Natuurlijk doet Frank roepen dat het "Meer sprankelend" moet! En weet je waarom? Omdat er altijd wel een paar dombo's zijn die in dit soort prietpraat trappen!!

Laat ik eens bij het begin beginnen. Wanneer je voetbalt, hoop je dat te doen tegen een tegenstander die zelf ook iets van de wedstrijd wil maken. Vroeger kwamen clubs en speelden ze een open wedstrijd en gingen ze meestal met een dikke nederlaag aan de broek naar huis. Tegenwoordig graven clubs zich tegen topclubs in om de schade te beperken. Dat betekend dat het voetbal zaadloos is en totaal niet sprankelend om naar te kijken. Dan kan je wel al je energie in de wedstrijd stoppen om te proberen er 8 in te schieten, maar midweeks wacht meestal weer een nieuwe wedstrijd. Dat Frank dus zegt dat het sprankelend moet zegt hij enkel en alleen omdat hij de fans tevreden wil houden!! Maar blijkbaar is het bij jouw gelukt om geloofwaardig over te komen.

Ik denk dat je qua voetbal ook verder moet kijken dan enkel naar Ajax. Het is gewoon een grote dramatische shit met het voetbal in Nederland!!
p111
 p111 - donderdag 24 september 2015 - 09:50   quote  deeplink  
We hebben in Nederland gewoon derderangs voetballers, en een enkele die er boven uitsteekt zijn snel naar het buitenland.Voorbeeld ik heb gisteravond naar Ajax gekeken daar speelt ene Viergever in en die presteert het om alle ballen fout te spelen zelfs over 6 meter en deze man verdiend tonnen per jaar en speelt bij de top van Nederland dus dat zegt genoeg over ons niveau qua voetballers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 september 2015 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 09:50 schreef p111 het volgende:
We hebben in Nederland gewoon derderangs voetballers, en een enkele die er boven uitsteekt zijn snel naar het buitenland.Voorbeeld ik heb gisteravond naar Ajax gekeken daar speelt ene Viergever in en die presteert het om alle ballen fout te spelen zelfs over 6 meter en deze man verdiend tonnen per jaar en speelt bij de top van Nederland dus dat zegt genoeg over ons niveau qua voetballers.
Als ik daarover was begonnen had ik nog 2 pagina's kunnen vol schrijven. Vandaar mijn laatste zin! 😉
p111
 p111 - donderdag 24 september 2015 - 10:30   quote  deeplink  
ja het is niet anders helaas
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 23:19 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Noem de spelers begin vorig seizoen basisspeler waren en nu ook basisspeler zijn.

Ja, de coach kan het wel willen. Het zijn de spelers die het moeten doen.
WTF heeft begin vorig jaar er nu weer mee te maken, En het gaat niet om basis, die heef hij zelf veranderd, hij denkt namelijk dat het team beter wordt door Tete en niet door van Rhijn.. Dus moet is ook niet zeiken over nieuwe spelers inpassen, dat is namelijk zijn beslissing en hoeft ie niet te doen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Evaluatie van Ajax(seizoen 15/16)

0.0073580