BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Groningen (zaterdag 26 september 2015, 19:45); 2-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 27 september 2015 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 15:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Thanks, Hummel
Graag gedaan al moet ik er wel bij vermelden dat ie zijn basisplaats wel al kwijt was toen hij geblesseerd raakte.
Pietje
 Pietje - zondag 27 september 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 18:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Graag gedaan al moet ik er wel bij vermelden dat ie zijn basisplaats wel al kwijt was toen hij geblesseerd raakte.
Ondanks zijn blessure, zag ik dat Zivkovic vijf minuten voor tijd mocht invallen. Ik denk dat hij snel doelpunten moet gaan maken, anders komt hij in een uiterst lastige situatie.
Loetje
 Loetje - zondag 27 september 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 12:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut waar. Ik vond FC Groningen ook wel heel er passief. Of was het juist de kracht van Ajax?
Ik denk inmiddels dat Ajax achterin gewoon goed is. Geven al het hele seizoen amper wat weg. En dat zou altijd alleen maar door de tegenstander komen? Lijkt me niet. Deze verdediging is prima voor de Eredivisie en zijn te naïef in Europa.

Overigens komende week een grote test. PSV kan het favoriete spel spelen, counteren tegen Ajax. Ben benieuwd
Eide
 Eide - zondag 27 september 2015 - 20:29   quote  deeplink  
Ik vond Ajax echt heel goed druk zetten gister. Dat Groningen geen moment aan voetballen toe kwam vond ik echt de verdienste van Ajax.
remco k
 remco k - zondag 27 september 2015 - 21:31   quote  deeplink  
Gister weer een potje in het stadion gezien.. En ondanks dat ie veel kansen heeft gemist, vind ik wel dat Millik echt beter is gaan voetballen, zijn loopacties worden echt beter en zelfs aan de bal wordt het al beter..
Youness is echt een hele leuke voetballer om te zien, al vind ik wel dat ie meer in het spel betrokken moet raken..

Ajax speelde gister echt zo slecht nog niet, defensief eigenlijk niets weggegeven op een aantal momenten na door eigen domme fouten.

De passing was al weer een stuk beter, het tempo lag al wat hoger, ik denk dus dat het de goede kant op gaat..

En toch is er nog zo veel dat gewoon nog beter kan..
biebie
 biebie - zondag 27 september 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 20:29 schreef Eide het volgende:
Ik vond Ajax echt heel goed druk zetten gister. Dat Groningen geen moment aan voetballen toe kwam vond ik echt de verdienste van Ajax.
Helemaal mee eens, was gisteren een vd beste wedstrijden van Ajax dit seizoen. Hopelijk geeft dat wat zelfvertrouwen.
Eide
 Eide - maandag 28 september 2015 - 08:23   quote  deeplink  
Na ADO dachten/hoopten we dat ook natuurlijk. Maar goed, hoop doet leven
leven.
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2015 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 27 september 2015 - 21:31 schreef remco k het volgende:
Gister weer een potje in het stadion gezien.. En ondanks dat ie veel kansen heeft gemist, vind ik wel dat Millik echt beter is gaan voetballen, zijn loopacties worden echt beter en zelfs aan de bal wordt het al beter..
Youness is echt een hele leuke voetballer om te zien, al vind ik wel dat ie meer in het spel betrokken moet raken..

Ajax speelde gister echt zo slecht nog niet, defensief eigenlijk niets weggegeven op een aantal momenten na door eigen domme fouten.

De passing was al weer een stuk beter, het tempo lag al wat hoger, ik denk dus dat het de goede kant op gaat..

En toch is er nog zo veel dat gewoon nog beter kan..
Dat laatste vooral is opzich wel lekker. Wetende dat het veel beter kan. Anderzijds, na 3 dagen na je vorige pot zo'n hoog baltempo na rust wop conditioneel toch wel iets zeggen.
p111
 p111 - maandag 28 september 2015 - 09:41   quote  deeplink  
Als Ajax al die kansen had afgemaakt had heel Nederland Ajax als de grootste titel kandidaat bestempeld, nu wordt er weer aan alle kanten gezeikt een saai Ajax.Ik heb een prima wedstrijd gezien met een kansloos Groningen.
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 09:41 schreef p111 het volgende:
Als Ajax al die kansen had afgemaakt had heel Nederland Ajax als de grootste titel kandidaat bestempeld, nu wordt er weer aan alle kanten gezeikt een saai Ajax.Ik heb een prima wedstrijd gezien met een kansloos Groningen.
6 keer winst, 1 keer gelijk en slechts 2 tegentreffers. ( 1 uit een corner en 1 penalty)
Als het vanaf nu alleen maar beter kan gaan ..nou dan zie ik Ajax ook als grootste titelkandidaat.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - FC Groningen (zaterdag 26 september 2015, 19:45); 2-0

0.0083429