BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff revolutie onzin volgens Van Basten

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bully
 bully - donderdag 24 september 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Welke 9 die gekocht zijn voor de jeugd zijn nu al weer weg dan? Want dat heb ik dan even gemist.. Een serieuze vraag overigens hoor, geen aanval..

Scouting van talent is natuurlijk heel belangrijk, maar jij doet nu net alsof het toeval is dat spelers door zouden breken, tenminste, zo komt het op mij over..

Hoe kan het dan zijn dat wij jaarlijks bij de bewezen beste opleidingen van de wereld behoren?
onder andere Gino van Kessel Marvin Höner Ilan Boccara.
en zo zijn er nog meer.
volgens mij is Feyenoord laatste jaren de beste in nederland .
en dit jaar Az.
het geen jij op doelt heeft wel zijn eigen regels.
zo worden spelers die onder bepaalde regels bij Ajax hebben gespeeld ook meegetelt.
zoals Maxwel Chivu enz.
en gaat over aantal spelers die in op hoogste niveau spelen.
maar staat ook bij als het om spelers gaat Die in de echte top spelen staat Ajax op de 44e plaats.
want wees eens eerlijk welke Ajax speler speeld nog in de echte top in europa.
in de europese subtop nog wel.
dus kan deze mooie verering van beste jeugdopleiding ter wereld niet echt serieus nemen.
bully
 bully - donderdag 24 september 2015 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2015 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik eerlijk gezegd ook..

Maar toch heeft de revolutie er voor gezorgd dat de opleiding heel anders in elkaar zit, en ik ben van mening dat dit nu beter in elkaar zit, neem het Twin games verhaal, dat is in NEderland revolutionair en echt iets wat voortvloeit uit het plan Cruijff, er wordt daardoor veel meer met de bal op het individu getraind..

In het eerste zie je er nog vrij weinig van, maar was dat wel de initiele gedachte voor deze termijn? Wel hadden we verder moeten zijn in Europa en dat is niet gelukt, ik denk dat de mislukte aankopen daar voor een groot deel debet aan zijn..
een mooi plaatje laten zien is wat anders dan echt goed opleiden.
tot nu toe is er nog niks zichtbaar van dat hele verhaal.
wat ik al eerder zei talent heb je of heb je niet.
belangrijkste is de scouting en daarna pas de opleiding en begeleiding.
ga de geschiedenis van Ajax eens nakijken dan zie je dat ze ook niet constant toppers afleverden.
dat is met pieken en dalen gegaan.
net als in de rest van nederland.
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 19:01 schreef bully het volgende:

[..]

onder andere Gino van Kessel Marvin Höner Ilan Boccara.
en zo zijn er nog meer.
volgens mij is Feyenoord laatste jaren de beste in nederland .
en dit jaar Az.
het geen jij op doelt heeft wel zijn eigen regels.
zo worden spelers die onder bepaalde regels bij Ajax hebben gespeeld ook meegetelt.
zoals Maxwel Chivu enz.
en gaat over aantal spelers die in op hoogste niveau spelen.
maar staat ook bij als het om spelers gaat Die in de echte top spelen staat Ajax op de 44e plaats.
want wees eens eerlijk welke Ajax speler speeld nog in de echte top in europa.
in de europese subtop nog wel.
dus kan deze mooie verering van beste jeugdopleiding ter wereld niet echt serieus nemen.
Wereldtoppers zijn uitzonderingen en niet structureel op te lijden, dat hoeft van mij ook niet, maar ze moeten er wel tussen zitten die de potentie hebben..

Wat posities betreft vind ik het heel raar hoe er beoordeelt wordt, zo won Ajax het niet in Nederland maar wel in Europa.. Tsjaa.. Ik zei overigens niet de beste, maar structureel bij de besten..
bully
 bully - donderdag 24 september 2015 - 22:13   quote  deeplink  
http://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/3487/-als-je-er-sec-en-nuchter-naar-kijkt-is-het-plan-cruijff-mislukt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Cruijff revolutie onzin volgens Van Basten

0.0073399