BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 4 oktober 2015, 14:30): 9-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 16:55   quote  deeplink  
cid19385_ajax-psv.jpg

Aanvang: 14.30 uur
Scheidsrechter: Bas Nijhuis

Intro
Zoals beloofd het vervroegde topic voor de wedstrijd tegen PSV. Beetje spanning opbouwen voor de wedstrijd die volgende week zondag zal worden afgetrapt. Deze keer geen allerlei weetjes, maar puur statistieken en mooie herinneringen aan deze wedstrijd.

Historie tussen Ajax en PSV
Ajax speelde in haar historie maar liefst 125 duels tegen PSV. Daarvan won Ajax er 52 (41,6%) en gingen er 50 (40,0%) verloren. 23 (18,4%) Duels eindigden in een gelijk spel. Ajax scoorde in totaal 213 keer, een gemiddelde van 1,70 goals per wedstrijd. PSV stelde daar 208 doelpunten tegenover, gemiddeld 1,66 per wedstrijd.

Thuis zou Ajax volgens het driepuntensysteem gemiddeld 1,7 punten gehaald hebben en uit 1,0. Er kan dus worden gesteld dat er sprake is van een 'thuisvoordeel'.

De grootste thuisoverwinning van Ajax dateert van 1964-1965: 5-0. In 2004-2005 leed Ajax met 0-4 haar grootste thuisnederlaag tegen PSV. Uit werd de grootste triomf gevierd in 1957-1958, toen Ajax won met 0-5. In 1999-2000, 1984-1985, 1982-1983, 2013-2014 ging Ajax onderuit met 4-0 in een uitwedstrijd bij PSV, een record.

695d4b85-576c-4261-af85-b72ab84dd9f1_2012-03-25%20Ajax%20-%20Psv%20447.jpg

De wedstrijd
Ajax - PSV is al jaren dé topper van Nederland. De 2 zijn de laatste jaren voortdurend elkaars grootste concurrenten als het gaat om de titel. De klassieker tegen Feyenoord zal echter de grootste wedstrijd blijven, voor eeuwig en altijd.

Waar Ajax sinds de opening van de ArenA tot in 2008 maar een keer wist te winnen op eigen bodem van PSV, is het daarna gelukkig allemaal omgedraaid. Van de 6 ontmoetingen in de ArenA vanaf 2008 won Ajax er 5. Vorig jaar wist PSV met ordinair countervoetbal met 1-3 te winnen in Amsterdam. Iets wat ze ook dit jaar weer zullen proberen.

Ajax speelt natuurlijk zaterdag nog tegen FC Groningen en donderdag tegen Molde, maar Ajax zal sowieso met een voorsprong van minimaal 2 punten op PSV deze wedstrijd ingaan. Met een beetje geluk zal dit 5 punten zijn, mits beiden hun pot winnen dit weekend. Ajax kan dan een gat van 8 punten slaan op de regerend landskampioen. Laten we hopen dat dat het scenario zal zijn.

Beide ploegen niet in beste doen, maar Ajax wint wel vrijwel al zijn wedstrijden. Krijgt er vaak geen tegen. Verontrustend feitje dit jaar is wel dat wanneer Ajax een goal tegen krijgt, een 2e tegengoal altijd zal volgen. Dit gebeurde 2x tegen Rapid, tegen Twente en Celtic. De rest van de wedstrijden kreeg Ajax geen goal tegen. PSV zal dus moeten in de ArenA.

De jonge geprezen verdediging tegen de smerige Luuk de Jong. Oud PSVér Bazoer tegen zijn oude club. Topscorer El Ghazi in een grote wedstrijd en een PSV zonder Guardrado en Willems. Veel dingen om naar uit te kijken. Bovendien de eerste grote test voor Ajax.

187608_2012-12-01%20Ajax-Psv%20419_600x338.jpg

Uit de oude doos
Normaal 3 filmpjes in 'het archief', nu een aantal filmpjes meer. Prachtige ontmoetingen tussen Ajax en PSV. Echter uiteraard wel met overwinningen voor Ajax. Kijk en geniet van veel historie van deze wedstrijd,

De bekerfinale uit het seizoen 97/98. PSV krijgt er aardig van langs van Ajax. Met 5-0 komt PSV er nog genadig vanaf. En speciaal voor Nenam, Litmanen speelt een grote rol in deze wedstrijd

In 2004 won Ajax voor het eerst in de ArenA in competitieverband thuis van PSV. Na een 0-1 achterstand buigen Mitea en Sneijder de score om

In het seizoen 2008/2009 wint Ajax eindelijk weer thuis van PSV. En dan ook meteen goed, regerend landskampioen PSV krijg met 4-1 klop. Het zou een begin zijn van een mooie serie tegen PSV.

Een jaar later wint Ajax opnieuw met 4-1 thuis van PSV. De 2-0 van Emanuelson in deze wedstrijd behoort ook tot een van de mooiste Ajax goals ooit

In het seizoen 2011/2012 wint Ajax thuis weer van PSV. Het wordt 2-0 met een hoofdrol voor oud PSV speler Ismail Aisatti.

Bijna 9 maanden later speelt Ajax opnieuw thuis tegen PSV. In het seizoen 2012/2013 krijgt PSV zeker voor rust alle hoeken van het veld te zien in Amsterdam. Uiteindelijk wordt het slechts 3-1. Viktor Fischer drukt in deze wedstrijd voor het eerst zijn stempel op Ajax.

In het seizoen 2013/2014 wint Ajax voor de 3e keer op rij thuis van PSV. Waar Ajax voor rust het iniatief aan PSV moet laten, is het na rust heer en meester. Sigthorsson scoort uiteindelijk na een fraaie assist van Schone de enige goal van de wedstrijd.

12c59759-b63c-46b5-9849-43fc0744e4b0_header-eredivisie.jpg

Programma Eredivisie voor speelronde 8

Vrijdag 2 oktober

20.00 uur

Heracles Almelo - sc Heerenveen 2-0

Zaterdag 3 oktober
18.30 uur

NEC - ADO Den Haag 4-1

19.45 uur
Roda JC - sc Cambuur 1-1
Willem II - PEC Zwolle 0-1

20.45 uur
Excelsior - FC Utrecht 1-0

Zondag 4 oktober
12.30 uur

De Graafschap - Feyenoord 1-2

14.30 uur
AJAX - PSV 1-2
Vitesse - FC Groningen 5-0

16.45 uur
AZ - FC Twente 3-1

Nou, laat de spanning zich maar opbouwen met hopelijk als resultaat een geweldige zege op PSV. Tot Ajax!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 oktober 2016 door Loetje --
Pietje
 Pietje - donderdag 24 september 2015 - 17:08   quote  deeplink  
Wow... Loetje de journalist, Loetje de alleskunner, Loetje de gigant!
Je hebt er een prachtig topic van gemaakt vriend!
Dat wil ik eerst even kwijt ;-) Inhoudelijk kom ik er nog op terug.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 17:08 schreef Pietje het volgende:
Hahaha zo erg is het niet gap. Ik typ gewoon wat er uit me hart komt dus dat is redelijk amateuristisch. Maar bedankt vriend!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 24 september 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 17:08 schreef Pietje het volgende:
Zijn supermooie topics, maar 1 probleem keert elke keer terug!! ;-)
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 17:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat je een lul bent? ;-)

Maar oud nieuws, is ook niet relevant meer.;-) Ik wilde eigenlijk in dat plaatje een PSV logo waar Calimero in stond en bij Feyenoord in het logo een Kakkerlak. Maar ik kan dat niet bewerken. Dus als iemand de moeite doet en het me toe stuurt zal dat het plaatje voortaan zijn. Van die drol stront van jou ga ik over mijn nek.:-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door Loetje --
Pietje
 Pietje - donderdag 24 september 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 17:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahaha
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 17:35   quote  deeplink  
Zal zo ook even die van tegen Molde erin gooien. Zal niet zo heel uitgebreid zijn. Maar heb erna niet zo veel tijd meer tot dinsdag.
Pietje
 Pietje - donderdag 24 september 2015 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 17:35 schreef Loetje het volgende:
Zal zo ook even die van tegen Molde erin gooien. Zal niet zo heel uitgebreid zijn. Maar heb erna niet zo veel tijd meer tot dinsdag.
Is goed, vriend. Ik kijk ernaar uit.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 18:16   quote  deeplink  
Volgende mag Eide of Warrior doen. Hahaha.
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 20:22   quote  deeplink  
CLF3AcZVAAEVV0u.jpg

Aangezien Boudewijn nooit reageert, is er iemand die deze afbeelding voor mij kleiner kan maken zodat ik hem als kleine avatar kan gebuiken?

Alvast bedankt
ZerauS
 ZerauS - donderdag 24 september 2015 - 22:20   quote  deeplink  
Mooi topic en deze gaan we met 3-1 winnen😎
p111
 p111 - donderdag 24 september 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Vandaag weer effe een oude PSV-Ajax gezien wat een genot om dat voetbal weer te zien en wat een inzet en met 4 gele kaarten en een 1-4 overwinning voor ons Ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 september 2015 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 20:22 schreef Loetje het volgende:
[ afbeelding ]

Aangezien Boudewijn nooit reageert, is er iemand die deze afbeelding voor mij kleiner kan maken zodat ik hem als kleine avatar kan gebuiken?

Alvast bedankt
11ihggg.jpg

Grootste wat hij kan. 112px breed, 63px hoog.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 22:52 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Grootste wat hij kan. 112px breed, 63px hoog.
Thanks gap. Dan zou die als mijn grote avatar kunnen. Kun jij van die andere van mij dan de kleine maken of is dat onmogelijk?
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 22:38 schreef p111 het volgende:
Vandaag weer effe een oude PSV-Ajax gezien wat een genot om dat voetbal weer te zien en wat een inzet en met 4 gele kaarten en een 1-4 overwinning voor ons Ajax.
Kijk het seizoen 2006/2007 maar eens dan. 1-5 daar. Dat was het beste Ajax in de afgelopen 15 jaar. Dat durf ik te zeggen. Tering, wat was Ajax goed daar
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 23:17   quote  deeplink  
Overigens NatjosFC, hoe maak jij die kleiner eigenlijk?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 september 2015 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 23:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Thanks gap. Dan zou die als mijn grote avatar kunnen. Kun jij van die andere van mij dan de kleine maken of is dat onmogelijk?
140g3us.jpg
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 september 2015 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 23:17 schreef Loetje het volgende:
Overigens NatjosFC, hoe maak jij die kleiner eigenlijk?
Photoshop.
Peet heeft een goede site. Ben de naam even kwijt, weet hij vast nog wel.

EDIT:
picresize.com (kudos > peet)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 september 2015 door NatjosFC --
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 23:57   quote  deeplink  
Feyenoord - Ajax in de volgende ronde van de beker. Zonde
Loetje
 Loetje - donderdag 24 september 2015 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 23:50 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Thanks gap
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 24 september 2015 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 23:57 schreef Loetje het volgende:
Helaas niet thuis.
Maar geen slechte loting. Mooie kraker en moet te doen zijn.
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 september 2015 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 23:59 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Helaas niet thuis.
Maar geen slechte loting. Mooie kraker en moet te doen zijn.
Dit moet niet kunnen man. Dit is minimaal een kwartfinale
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 september 2015 - 00:02   quote  deeplink  
Die zie ik ons verliezen. Wij winnen altijd in de competitie. 2 zeges in korte tijd zou wel lekker zijn
Loetje
 Loetje - vrijdag 25 september 2015 - 00:03   quote  deeplink  
2x in een dag of 11 naar de kuip als ik het goed heb

Geen B ploeg daar Frank

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2015 door Loetje --
p111
 p111 - vrijdag 25 september 2015 - 00:03   quote  deeplink  
Kut loting dat wordt een B elftal
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 25 september 2015 - 15:32   quote  deeplink  
Geef hun die beker....als ze die plat stampen hebben ze ook eindelijk eens een schaal 😏🎅
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 25 september 2015 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2015 - 15:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Geef hun die beker....als ze die plat stampen hebben ze ook eindelijk eens een schaal 😏🎅
Whahahahahahahahahahahaha
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 25 september 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2015 - 15:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
ghehehe
Brandje
 Brandje - vrijdag 25 september 2015 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 22:38 schreef p111 het volgende:
Met die mooie goal van Peter van vossen was dat of niet?!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 26 september 2015 - 14:43   quote  deeplink  
Van vossen.....die uit de kast kwam toch? Ik ben een kakkerlak zei hij toen toch? 🙊🙈🙉
Pietje
 Pietje - maandag 28 september 2015 - 16:05   quote  deeplink  
PSV is op dit moment druk doende om Ajax zand in de ogen te strooien wat betreft de inzetbaarheid van Luuk de Jong. Geloof me maar dat hij gewoon meespeelt het komende weekeinde.
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2015 - 23:57 schreef Loetje het volgende:
Nee hoor. Mooi affiche en ik geloof dat we ondanks dat we uit spelen daar best kunnen winnen.
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 16:05 schreef Pietje het volgende:
PSV is op dit moment druk doende om Ajax zand in de ogen te strooien wat betreft de inzetbaarheid van Luuk de Jong. Geloof me maar dat hij gewoon meespeelt het komende weekeinde.
Was een update over blessure de Jong om 16.45. Hij heeft een scheurtje in zijn enkelbanden en is enkele weken uitgeschakeld. In ieder geval tot aan de interlandperiode.
Pietje
 Pietje - maandag 28 september 2015 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 16:57 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Was een update over blessure de Jong om 16.45. Hij heeft een scheurtje in zijn enkelbanden en is enkele weken uitgeschakeld. In ieder geval tot aan de interlandperiode.
Thanks. Dan ben je beter op de hoogte dan ik ;)

Ik dacht serieus dat PSV een spelletje aan het spelen was om Ajax om de tuin te leiden wat betreft de Jong. Het was inderdaad een rotschop van die Ritzmeier. Dat had wat mij betreft wel een rode kaart mogen zijn.
Eide
 Eide - maandag 28 september 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Het was donkerrood. Ik hield er ook rekening mee dat PSV een rookgordijn aan het optrekken was, maar het lijkt toch serieus. Een ingescheurde enkelband is een serieuze blessure hoewel De Jong niet de eerste zou zijn die met tape en pijnstilling er gewoon mee voetbalt.

Locadia is overigens zeker geen slechte spits.
Pietje
 Pietje - maandag 28 september 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 17:05 schreef Eide het volgende:
Het was donkerrood. Ik hield er ook rekening mee dat PSV een rookgordijn aan het optrekken was, maar het lijkt toch serieus. Een ingescheurde enkelband is een serieuze blessure hoewel De Jong niet de eerste zou zijn die met tape en pijnstilling er gewoon mee voetbalt.

Locadia is overigens zeker geen slechte spits.
Twee zielen, één gedachte. Het is al vaker voorgekomen ;)

Zeker, Locadia is ook een goede spits, maar Luuk de Jong is toch meer een completere voetballer, die ook de spelers om hem heen beter laat voetballen in een soort van (be)dienende rol. Ik had hem heel erg graag bij Ajax gezien, ook al gezien zijn ervaring. Ik hoop zondag op een mooie wedstrijd, met een mooi resultaat voor Ajax. Ik vrees, dat PSV weer z'n reactievoetbal uit de kast gaat halen, want ook zij spelen (nog) niet goed. Ze hebben dan weliswaar gewonnen van NEC afgelopen zaterdag, maar voor hetzelfde geld hadden zij opnieuw tegen puntverlies aangelopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 28 september 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Met de afwezigheid van zowel Luuk de Jong alsmede de afwezigheid van Guardado kan je er inderdaad vanuit gaan dat die pisboeren reactievoetbal gaan spelen. Ik denk dat ze zich met 10 man terugtrekken en gaan gokken op de snelheid van 1 van de voorhoedespelers. Dit betekent dat Ajax slim moet zijn en zeker 2 spelers achterin moet houden! 1 speler op de snelle persoon en daarachter nog 1 speler die hem eventueel kan opvangen.
p111
 p111 - maandag 28 september 2015 - 17:32   quote  deeplink  
Dat is echt een aderlating voor PSV geen Guarado en Luukie dat wordt zwaar voor de boeren als Ajax wint kunnen ze PSV een mentale klapper geven, en ja als je van Molde wint moet je feyenooit laten lopen voor de beker anders ga je over de kop met zoveel wedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2015 door p111 --
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 17:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Met de afwezigheid van zowel Luuk de Jong alsmede de afwezigheid van Guardado kan je er inderdaad vanuit gaan dat die pisboeren reactievoetbal gaan spelen. Ik denk dat ze zich met 10 man terugtrekken en gaan gokken op de snelheid van 1 van de voorhoedespelers. Dit betekent dat Ajax slim moet zijn en zeker 2 spelers achterin moet houden! 1 speler op de snelle persoon en daarachter nog 1 speler die hem eventueel kan opvangen.
Komt goed ouwe! We hebben een sterke verdediging. Ik verwacht dat wij deze wedstrijd gaan winnen hoor. Psv is zonder Willems Luuk de Jong en Guardado helemaal niet zo sterk. Als Heracles van ze kan winnen dan moet het ons ook lukken. Ze hadden het afgelopen weekend tegen NEC ook behoorlijk lastig. Maar Locadia is inderdaad geen slechte spits
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 17:32 schreef p111 het volgende:
Dat is echt een aderlating voor PSV geen Guarado en Luukie dat wordt zwaar voor de boeren als Ajax wint kunnen ze PSV een mentale klapper geven, en ja als je van Molde wint moet je feyenooit laten lopen voor de beker anders ga je over de kop met zoveel wedstrijden.
Nee man we gaan voor de dubbel👊👊👊
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 28 september 2015 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 17:32 schreef p111 het volgende:
Never nooit iets laten lopen, maar Frank kennende zal hij tegen Feyenooit in de beker met een sterk veranderd ajax! spelen.
Toch zeg ik zeker niet onmogelijk.....
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2015 - 19:02   quote  deeplink  
PSV zonder De Jong. Dan zal Locadia spelen. Vermoed Brenet tegenover El Ghazi en Jorrit Hendrikx zoals altijd op de plaats van Guardado. Zeker Hendrikx en Locadia vind ik erg goed
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2015 - 19:03   quote  deeplink  
Wtf, zijn weer al me avatars pleiten
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 18:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Never nooit iets laten lopen, maar Frank kennende zal hij tegen Feyenooit in de beker met een sterk veranderd ajax! spelen.
Toch zeg ik zeker niet onmogelijk.....
Zo sterk is Feyenoord nu ook weer niet. Wel beter dan afgelopen seizoenen maar denk dat wij toch net iets sterker zijn.
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 19:02 schreef Loetje het volgende:
PSV zonder De Jong. Dan zal Locadia spelen. Vermoed Brenet tegenover El Ghazi en Jorrit Hendrikx zoals altijd op de plaats van Guardado. Zeker Hendrikx en Locadia vind ik erg goed
Brenet is niet zo sterk gelukkig en Hendrikx was samen met Schaars 1 van de mindere bij PSV afgelopen wedstrijd . Lestienne en Narsingh zijn snel maar wij hebben achterin ook een paar snelle jongens. Die Locadia beetje in de smiezen houden en zelf de kansen benutten. De wedstrijd hoeft niet eens gespeeld te worden hahaha..die 3 punten blijven in Amsterdam dit keer👊👊👊

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2015 door ZerauS --
remco k
 remco k - maandag 28 september 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 17:27 schreef Ajax Warrior het volgende:
Misschien is het wel een idee om Veltman te slachtofferen en Tete naast Riedewald te laten spelen met van Rhijn als rechtsback.. Zo heb je tegen de twee hele snelle jongens 4 snelle verdedigers staan, en gaat Locadia geen enkel duel winnen van Tete..
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien is het wel een idee om Veltman te slachtofferen en Tete naast Riedewald te laten spelen met van Rhijn als rechtsback.. Zo heb je tegen de twee hele snelle jongens 4 snelle verdedigers staan, en gaat Locadia geen enkel duel winnen van Tete..
Vind ik eigenlijk wel een goeie👍 sowieso gaat niemand een duel van Tete winnen. Ik hoop ook dat ie Tete tegenover Kramer zet als we tegen Feyenoord spelen. Dan die misselijke aap een doodschop geven en hem in zijn oor fluisteren..he gozer...prima tackle toch?
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2015 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 19:10 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Brenet is niet zo sterk gelukkig en Hendrikx was samen met Schaars 1 van de mindere bij PSV afgelopen wedstrijd . Lestienne en Narsingh zijn snel maar wij hebben achterin ook een paar snelle jongens. Die Locadia beetje in de smiezen houden en zelf de kansen benutten. De wedstrijd hoeft niet eens gespeeld te worden hahaha..die 3 punten blijven in Amsterdam dit keer👊👊👊
Je oordeelt op een wedstrijd?? Netjes man ;-). Hendrikx is een behoorlijk goede speler. Valt nauwelijks op en kan een grote worden bij meer speeltijd. Brenet is inderdaad niet goed, maar wel sneller dan Poulsen. Dat zal nodig zijn
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2015 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 19:07 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Zo sterk is Feyenoord nu ook weer niet. Wel beter dan afgelopen seizoenen maar denk dat wij toch net iets sterker zijn.
Ook dat heeft zich nog niet bewezen. Hun spelen beetje voor beetje beter. Vergeet niet dat wij Zondag onze eerste echte test krijgen
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 20:09 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ook dat heeft zich nog niet bewezen. Hun spelen beetje voor beetje beter. Vergeet niet dat wij Zondag onze eerste echte test krijgen
Daar heb je gelijk in. Ik vind ook dat Feyenoord goed speelt en zeker stukken beter is dan afgelopen seizoenen. Ik denk alleen dat wij toch aan het einde vd rit boven hun eindigen. Het is gewoon een gevoel. Misschien zit ik er naast maar ik denk het niet 😎

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 4 oktober 2015, 14:30): 9-0

0.0062570