|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En weer een waardeloze wissel. De beste middenvelder vandaag, en Klaassen is echt helemaal leeg.. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik kan die Nijhuis wel afknallen. Fluit alles af |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Ik zag het. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:01 schreef remco k het volgende:En weer een waardeloze wissel. De beste middenvelder vandaag, en Klaassen is echt helemaal leeg.. Ik snap helemaal niks meer van de Boer |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En een geweldige bal weer. Godsamme wat is dat toch met dat makkelijke inleveren.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Dat dan was weer een spelhervatting zoals we die kennen van Jasper. Niet eens in de richting van de speler. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou kom op Ajax een Amsterdams kwartiertje!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Er zijn er bij ons een aantal die niet meer kunnen. Waarom blijven die staan? |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:01 schreef remco k het volgende:En weer een waardeloze wissel. De beste middenvelder vandaag, en Klaassen is echt helemaal leeg.. Voor Klaassen wisselen is veel te zeggen maar Gudelj vind ik absoluut niet de beste hoor. Voetballend weer heel vlakjes en FdB wil toch aanvallend iets forceren. Dan snap ik wel dat je Klaassen laat staan, hoewel hij inderdaad al een tijdje rijp lijkt voor een wissel. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Zou Schone brengen voor el Ghazi |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Is gewoon geel.
En weer balverlies |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Wat een baggervoetbal. Kom op, Ajax. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Wat een magistrale redding van Riedewald |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Waarom niet een keer eerst kijken. Wat een amateurs |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:04 schreef Eide het volgende:[..] Voor Klaassen wisselen is veel te zeggen maar Gudelj vind ik absoluut niet de beste hoor. Voetballend weer heel vlakjes en FdB wil toch aanvallend iets forceren. Dan snap ik wel dat je Klaassen laat staan, hoewel hij inderdaad al een tijdje rijp lijkt voor een wissel. Gudelj is scorend niet veel minder dan Klaassen.. Gudelj vind ik vandaag echt goed spelen, aan de mag je uiteraard meer verwachten.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Klotezooi. Wat een bende. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Godverdomme, en daar is-tie 1-2 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Lekker Ajax. Ik wil met woorden gaan schelden waar het niet mee mag. Dus hou me mond maar |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Schandalige vertoning. Slechtste Ajax ooit. Slechtste trainer ooit. Iedereen is de weg kwijt |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Jezus wat lekker verdedigd zeg..
Oprotten met Frank nu, ben er echt helemaal klaar mee..
Whahahaha, staan er gewoon twee helemaal vrij daar, niet 1 maar twee..
Frank pak je spullen en rot aub maar op naar Engeland.. Ik ben iig helemaal klaar met je..
Door jouw wissel gebeurt dit namelijk.. |
|
|
|
|
Sebastiaan79
|
|
|
Geen wind, geen kunstgras, goed gesproeid, wat moet hij nou weer als excuus gebruiken. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kun je een keer een voorsprong van 8 punten slaan, speel je zo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahaha, en dan deze wissel..
Whahahahahahaha, echt niet normaal..
Dit is de eerste keer in 33 jaar tijd..
Maar ik ga nu zappen, laterssssssssss.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat een trainer. Gatverdamme |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Rare wissel. Je haalt nu El Ghazi er toch vanaf als je 1-2 achter staan? |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Wat een heerlijke voetballer die pereiro |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
PSV gaat het nu op slot gooien. Dag Ajax. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
2 spelers gewoon helemaal vrij... Oprotten. Kut wissels, alweer. Klaassen en Fischer kunnen helemaal niks vandaag op een schot na. |
|
|
|
|
Peter1956
|
|
|
Frank volg het voorbeeld van Dick en houd de eer aan jezelf |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Sfeer ook om te janken. Alles is om te janken. En daar hoor ik ook bij. Hoe kan dit gewoon mogen gebeuren |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Klote maar tis niet anders |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:06 schreef remco k het volgende:[..] Gudelj is scorend niet veel minder dan Klaassen.. Gudelj vind ik vandaag echt goed spelen, aan de mag je uiteraard meer verwachten.. is balletje breed spelen ook al een teken dat je goed speeld? het gif wat hij moet brengen zie ik ook niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: De eer aan zijn eigen? Hij maakt heel Ajax kapot man. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Tijd voor Frank om z'n slappe gelul en achterlijke fratsen ergens anders te gaan etaleren. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
wat zijn dat gvd voor ballen man |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik vraag me in alle ernst af hoe Ajax traint. Er komt bijna geen bal aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En wanneer een keer een verschil na rust. Rust helpt ook niet daar. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:10 schreef bully het volgende:[..] is balletje breed spelen ook al een teken dat je goed speeld? het gif wat hij moet brengen zie ik ook niet. Vrijwel ieder duel gewonnen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Alles achter de man. Ballen van de voet. Niet in de bal komen |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
De boer oprotten!!!!! Ik ben je godverdomme spuugzat met je defensie kutvoetbal |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:09 schreef Loetje het volgende:2 spelers gewoon helemaal vrij... Oprotten. Kut wissels, alweer. Klaassen en Fischer kunnen helemaal niks vandaag op een schot na. Pff drama weer.. Stonden wel heel erg vrij.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Helaas ook dikverdiend. En je bent je voorsprong al bijna kwijt |
|
|
|