|
|
Pietje
|
|
|
Hahahahaha.... en volgende wedstrijd Heracles uit, die in de winning mood is. Ik zeg 3-1 voor Heracles.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door Pietje -- |
|
|
|
|
de boer moet weg
|
|
|
Tijd voor een verdediger die je doormidden zaagt. En niet zo slap is als Riedewald en Veltman. En tijd voor 2 middenvelders een als Guardado en zorg dat Ziyech komt. En zorg dat Huntelaar terugkomt. Want man wat een wanbeleid. |
|
|
|
|
046afca
|
|
|
Over scouting gesproken, lestienne en perreiro.. haalt ajax maar eens zon spelers binnen |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:26 schreef 3sterren het volgende:[..] Welk middenveld? Het middenveld dat weg moet lopen van elkaar zo ver mogelijk van elkaar afstaan om ruimte maken voor wat weet ik niet of het middenveld wat net als de rest van de ploeg niet beweegt of niet in de as mag worden aangespeeld of bedoel je het middenveld dat vandaag niet eens 3 keer naar elkaar hebben overgespeeld dat middenveld bedoel je? Maak je ogen open man dit is geen voetbal wat wij spelen en vooral niet op het middenveld wat de belangrijkste linie is jaren van alleen breedte aankopen gaat nu opbreken. want hetgeen op de bank zit is nog minder. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Anderhalve kans gehad. Jonge jonge. Kan er niet meer bij...
Gewoon niks in te brengen gehad. Zo'n belangrijke wedstrijd en zo presteren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Hier moet je toch laten zien wat je waard bent |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Welke spelers je hier haalt, De Boer haalt het voetbal eruit. Buiten dat heeft Ajax amper spelers met exceptionele kwaliteiten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ajax kampioenskandidaat? WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:34 schreef Loetje het volgende:Welke spelers je hier haalt, De Boer haalt het voetbal eruit. Buiten dat heeft Ajax amper spelers met exceptionele kwaliteiten. ervaring die ook de kwaliteiten heefd. een die de jonge jongens scherp houd. en spelers die meer kunnen dan alleen balletje breed op middenveld. een Sinkgraven is daar wel geschikt voor maar heeft ook last van jeugdigheid en vormverlies. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:39 schreef bully het volgende:[..] ervaring die ook de kwaliteiten heefd. een die de jonge jongens scherp houd. en spelers die meer kunnen dan alleen balletje breed op middenveld. een Sinkgraven is daar wel geschikt voor maar heeft ook last van jeugdigheid en vormverlies. Er zijn er een paar die wat kunnen en dat zie je niet terug. En omdat het structureel gebeurd ligt het aan De Boer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Weetje gappies, ik weet niet eens of ik er sorry voor moet zeggen. Maar doe het toch voor mijn negativiteit.
Ik doe het omdat ik fouten zie, fouten die al jaren plaatsvinden. Ik zie geen verbetering. Sterker nog, ik vind het met de week erger worden. Wedstrijden waarin het moet lukt het ook niet. Waardoor van onderschatting ook geen sprake meer is.
Ik zie mijn ploegje niet meer zoals ik ze ken. De kwaliteiten die we hebben worden er no time uitgehaald. Wissels zijn niet goed.
En dat vriendjespolitiek binnen Ajax vind ik nog veel erger. We betalen om ons cluppie te zien, werken er hard voor. We krijgen dit te zien. Het doet me zo veel pijn |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Ik kon mijn Ajax pas van de week niet vinden, anders had ik er zeker bij geweest. Ben nu blij dat me dat bespaard is gebleven. Supporters kunnen alleen gezamenlijk invloed uitoefenen op de mensen en beleid. Moet nog zien of men daar iets tegenin kan brengen. Dat er iets moet gebeuren is een feit en hoe sneller hoe beter....... |
|
|
|
|
enough
|
|
|
nu moet ik gvd weer gaan zuipen ,bedankt voor mijn alcoholiste de boer |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
fijne zondag allemaal ik ga naar echt voetbal kijken |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
"En dat vriendjespolitiek binnen Ajax vind ik nog veel erger. We betalen om ons cluppie te zien, werken er hard voor. We krijgen dit te zien. Het doet me zo veel pijn"
Daar sla je de spijker mee op de kop, men zal elkaar nooit afvallen. Ik heb diverse keren al gezegd en ik blijf het zeggen pas wanneer het reeds te ver is, zullen er meerdere mensen binnen Ajax verdwijnen. Alleen moet er dan nog meer schade eerst ontstaan dan er nu is. En ook dat is triest! |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Wanneer Ajax verliest ben ik altijd klaar met voetbal. Ga vandaag geen voetbal meer kijken en ook geen programma's over voetbal. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:48 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer Ajax verliest ben ik altijd klaar met voetbal. Ga vandaag geen voetbal meer kijken en ook geen programma's over voetbal. Oh ik wel. Bayern - Borussia. Arsenal - Manchester United en Atletico - Real. Zie ik sowieso strijd |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:48 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer Ajax verliest ben ik altijd klaar met voetbal. Ga vandaag geen voetbal meer kijken en ook geen programma's over voetbal. ik weet precies wat je bedoeld |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:39 schreef bully het volgende:[..] ervaring die ook de kwaliteiten heefd. een die de jonge jongens scherp houd. en spelers die meer kunnen dan alleen balletje breed op middenveld. een Sinkgraven is daar wel geschikt voor maar heeft ook last van jeugdigheid en vormverlies. Primair gesteld heb je volledig gelijk. PSV heeft het lef gehad en de noodzaak gezien om ervaren spelers te halen. Die kosten dan wat meer dan "gemiddeld", maar je kunt er ook wel wat van verwachten.
Bij Ajax is het langdurig vooral kopen voor de breedte. Uiteindelijk kwamen ze met John Heitinga op de propppen, die praktisch alleen maar op de tribune mag zitten en heel incidenteel op de bank. Maar spelen, ho maar. Ik weet dat jij het niet ziet zitten in Nemanja Gudelj. Ik wel, maar die jongen heeft wat meer tijd nodig om aan het Ajax-spelletjes te wennen. Maar ja, wat is het Ajax-spelletje tegenwoordig nog? Tikkie-breed, tikkie-terug en weer breed en terug. Zelfs nog wanneer er nog maar 10 minuten gespeeld moet worden bij een 1-2 achterstand. Dan krijg ik de indruk dat ze niet WILLEN winnen. Ligt dat aan de spelers of aan de coach? Ik denk vooral aan het laatste en dat kun je weer zien aan Gudelj, die bij AZ (en bij NAC) gewend was om vooruit te spelen en dat mag niet te veel van de Boer. Je zag het een aantal keren vanmiddag, toen de Boer op zijn vingers floot en de speler(s) maande om terug te gaan bij al te offensieve daden.
Frank de Boer is een oer-Ajacied, maar ik denk dat we allemaal moeten toegeven dat de chemie tussen hem en de spelers is uitgewerkt. Jammer maar helaas. Wij zijn vier jaar aaneen kampioen geweest, maar was dat de verdienste van Ajax of was het de zwakte van de concurrenten? Ik weet het niet. Wat ik wèl weet is, dat ik nu met een klotegevoel rondloop. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Sorry maar niks geen slotje. Ik zei het in de rust al. Gudelj staar gewoon lucht te dekken de eerste helft en ipv dat de Boer hem door laan dekken brengt hij Serero. Godverdomme wat een taktisch onbenul is hey ook. Ik was fan van Fdb maar wederom verziekt hij mijn weekend |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Fijne zondag verder |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:53 schreef Brandje het volgende:Sorry maar niks geen slotje. Ik zei het in de rust al. Gudelj staar gewoon lucht te dekken de eerste helft en ipv dat de Boer hem door laan dekken brengt hij Serero. Godverdomme wat een taktisch onbenul is hey ook. Ik was fan van Fdb maar wederom verziekt hij mijn weekend Hier nog eentje, Brandje. Helaas.... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:52 schreef Pietje het volgende:[..] Primair gesteld heb je volledig gelijk. PSV heeft het lef gehad en de noodzaak gezien om ervaren spelers te halen. Die kosten dan wat meer dan "gemiddeld", maar je kunt er ook wel wat van verwachten. Bij Ajax is het langdurig vooral kopen voor de breedte. Uiteindelijk kwamen ze met John Heitinga op de propppen, die praktisch alleen maar op de tribune mag zitten en heel incidenteel op de bank. Maar spelen, ho maar. Ik weet dat jij het niet ziet zitten in Nemanja Gudelj. Ik wel, maar die jongen heeft wat meer tijd nodig om aan het Ajax-spelletjes te wennen. Maar ja, wat is het Ajax-spelletje tegenwoordig nog? Tikkie-breed, tikkie-terug en weer breed en terug. Zelfs nog wanneer er nog maar 10 minuten gespeeld moet worden bij een 1-2 achterstand. Dan krijg ik de indruk dat ze niet WILLEN winnen. Ligt dat aan de spelers of aan de coach? Ik denk vooral aan het laatste en dat kun je weer zien aan Gudelj, die bij AZ (en bij NAC) gewend was om vooruit te spelen en dat mag niet te veel van de Boer. Je zag het een aantal keren vanmiddag, toen de Boer op zijn vingers floot en de speler(s) maande om terug te gaan bij al te offensieve daden. Frank de Boer is een oer-Ajacied, maar ik denk dat we allemaal moeten toegeven dat de chemie tussen hem en de spelers is uitgewerkt. Jammer maar helaas. Wij zijn vier jaar aaneen kampioen geweest, maar was dat de verdienste van Ajax of was het de zwakte van de concurrenten? Ik weet het niet. Wat ik wèl weet is, dat ik nu met een klotegevoel rondloop. De chemie is lulkoek. Het gaat puur om zijn manier van spelen. Laf achter de tegenstander aanhollend kutvoetbal |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:40 schreef Loetje het volgende:[..] Er zijn er een paar die wat kunnen en dat zie je niet terug. En omdat het structureel gebeurd ligt het aan De Boer die ervaring is er niet. en er is denk een hoop aantemerken aan de Boer. maar denk niet dat hij op deze aankopen heeft gewacht is niet voor niks dat Ronald de Boer daarover meerdere keren al opmerkingen heeft gemaakt. in 95 werd dit zelfde spel gespeeld. maar toen had je meer kwaliteit zodat het tempo ook hoog bleef. en een goede mix. en ook ik heb twijfels met veel beslissingen van de Boer. maar ligt niet alleen aan hem. je moet ook wel de kwaliteiten op de bank hebben om het omtegooien. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:54 schreef bully het volgende:[..] die ervaring is er niet. en er is denk een hoop aantemerken aan de Boer. maar denk niet dat hij op deze aankopen heeft gewacht is niet voor niks dat Ronald de Boer daarover meerdere keren al opmerkingen heeft gemaakt. in 95 werd dit zelfde spel gespeeld. maar toen had je meer kwaliteit zodat het tempo ook hoog bleef. en een goede mix. en ook ik heb twijfels met veel beslissingen van de Boer. maar ligt niet alleen aan hem. je moet ook wel de kwaliteiten op de bank hebben om het omtegooien. Hij stemt ook in he |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: dat weet niemand. hij geeft geen kritiek in de media. maar wat er binnenkamers word besproken weten wij niet. en wat ik al eerder zei Ronald de boer heeft zich al meerdere keren negatief uitgelaten over bepaalde aankopen. wat hij andere jaren nooit deed. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 16:48 schreef Bobby1972 het volgende:Wanneer Ajax verliest ben ik altijd klaar met voetbal. Ga vandaag geen voetbal meer kijken en ook geen programma's over voetbal. Eens. VI en studio voetbal sla ik deze week over. Maar is je tegenstander dan echt beter dan zeg ik ok maar je verliest vandaag gewoon door de lafheid van je coach met zijn tyfuswissels. Ik ben normaal best rustig maar ben nu 3cht woedend op die kneus en ben volgens mij niet de enige. Dik 60 miljoen op de bank maarv een goede selecte is teveel gevraagd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:00 schreef bully het volgende:[..] dat weet niemand. hij geeft geen kritiek in de media. maar wat er binnenkamers word besproken weten wij niet. en wat ik al eerder zei Ronald de boer heeft zich al meerdere keren negatief uitgelaten over bepaalde aankopen. wat hij andere jaren nooit deed. Als hij zelf zegt ik heb de speler aan het werk gezien..
Hij zit vaak naast Overmars te scouten... 1 en 1 is nog altijd 2 he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:01 schreef Brandje het volgende:[..] Eens. VI en studio voetbal sla ik deze week over. Maar is je tegenstander dan echt beter dan zeg ik ok maar je verliest vandaag gewoon door de lafheid van je coach met zijn tyfuswissels. Ik ben normaal best rustig maar ben nu 3cht woedend op die kneus en ben volgens mij niet de enige. Dik 60 miljoen op de bank maarv een goede selecte is teveel gevraagd Ajax had na de 1-1 al niet veel meer in te brengen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Anderhalve kans over 90 minuten |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ze denken daar nog steeds voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Eens
PD Ik zei het nog voor de wedstrijd. Let op zal je net zien dat die Pereiro vandaag een topwedstrijd speelt. Maar vanuit het stadion leek de 1-2 buitenspel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:02 schreef Loetje het volgende:[..] Als hij zelf zegt ik heb de speler aan het werk gezien.. Hij zit vaak naast Overmars te scouten... 1 en 1 is nog altijd 2 he zijn dat de mensen die moeten scouten dan? volgens mij heb je daar scouts voor. maar geloof er niks van dat daar nog naar word geluisterd. dat de Boer Heitinga niet opstelt zegt denk ook genoeg. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:05 schreef bully het volgende:[..] zijn dat de mensen die moeten scouten dan? volgens mij heb je daar scouts voor. maar geloof er niks van dat daar nog naar word geluisterd. dat de Boer Heitinga niet opstelt zegt denk ook genoeg. We hebben het toch over inspraak toch?
Scouting deugt al jaren niks van. En denk dat dat niet alleen aan de scouts ligt. Maar ook in het anticiperen op scoutingsrapporten |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb vandaag een fris en fruitig voetbal gezien ;-) Chapeau Frankie |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:05 schreef bully het volgende:[..] zijn dat de mensen die moeten scouten dan? volgens mij heb je daar scouts voor. maar geloof er niks van dat daar nog naar word geluisterd. dat de Boer Heitinga niet opstelt zegt denk ook genoeg. Terwijl de Boer Heitinga juist wilde |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: vanaf eerste minuut zag je het al fout gaan. heb geen moment het gevoel gehad dat Ajax het onder controle had. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:05 schreef Brandje het volgende:[..] Eens PD Ik zei het nog voor de wedstrijd. Let op zal je net zien dat die Pereiro vandaag een topwedstrijd speelt. Maar vanuit het stadion leek de 1-2 buitenspel Was het volgens mij niet. Maar dat ze daar met 2 man zo vrij stonden.
Over het stadion gesproken, sfeer was niks gap |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:02 schreef Loetje het volgende:[..] Als hij zelf zegt ik heb de speler aan het werk gezien.. Hij zit vaak naast Overmars te scouten... 1 en 1 is nog altijd 2 he ja dat hebben we met younes gezien,puur toeval |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:09 schreef bully het volgende:[..] vanaf eerste minuut zag je het al fout gaan. heb geen moment het gevoel gehad dat Ajax het onder controle had. Na de 1-1 hoopte ik dat het bevrijdend zou werken. Hoop was er. Geloof is er nooit geweest.
Maar wat werd Ajax fysiek omver geblazen zeg |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: dat laat hij blijken in de media. maar geloof dat hij binnenkamers daar wel andere ideen over had. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En die mag dadelijk ook geen actie meer maken.
Als ik zie hoe veel spelers Ajax te licht heeft bevonden.... Spelers die gescout werden.
Maar wat Ajax doet, tijdje aankijken. Speler speelt goed en zodra hij een keer minder speelt is hij niet goed genoeg meer. Dat is een schande. Waarom heb je dan scouts? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:10 schreef bully het volgende:[..] dat laat hij blijken in de media. maar geloof dat hij binnenkamers daar wel andere ideen over had. Dat denk je. Maar weet je niet. Uitspreken in de media en bijbehorende beelden vind ik bewijs van het tegendeel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:10 schreef bully het volgende:[..] dat laat hij blijken in de media. maar geloof dat hij binnenkamers daar wel andere ideen over had. Frank de Boer wilde "ervaring" binnenhalen in zijn selectie en er staat me nadrukkelijk bij, dat hij zelf de naam van John Heitinga noemde. Maar zeker weten doe ik het niet. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:13 schreef Loetje het volgende:[..] Dat denk je. Maar weet je niet. Uitspreken in de media en bijbehorende beelden vind ik bewijs van het tegendeel dat weet niemand. maar dat hij correct blijft in de media vind ik wel zo netjes. mits hij het er niet mee eens is. hij blijft ook in de media zijn spelers beschermen terwijl iedereen het anders ziet. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Je hebt verdiend verloren door een laffe coach en hele slechte wissels met een mannetje van 50 kilo en 1,50 hoog en een Schone overgenomen van NEC.En inderdaad met 1-2 achter nog geen bal naar voren. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:13 schreef Pietje het volgende:[..] Frank de Boer wilde "ervaring" binnenhalen in zijn selectie en er staat me nadrukkelijk bij, dat hij zelf de naam van John Heitinga noemde. Maar zeker weten doe ik het niet. als hij hem zo graag wilde had hij hem denk wel meer kansen gegeven. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:13 schreef Pietje het volgende:[..] Frank de Boer wilde "ervaring" binnenhalen in zijn selectie en er staat me nadrukkelijk bij, dat hij zelf de naam van John Heitinga noemde. Maar zeker weten doe ik het niet. Ja hoor klopt. Ik heb in dit topic nog een stukje geplaatst dat FdB Heitinga heel graag wil hebben |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Daarom snap ik er ook helemaal niks van. Hoe dan ook, deze jongensklas is veel te onervaren en veel te grillig. Die grilligheid is inherent aan jeugd. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:21 schreef Brandje het volgende:[..] Ja hoor klopt. Ik heb in dit topic nog een stukje geplaatst dat FdB Heitinga heel graag wil hebben Des te bizarder dat hij hem nooit laat spelen. Sterker, hij zit vaker op de tribune dan dat hij op de bank zit. Voor mij onbegrijpelijk en ik ga hoe langer hoe meer twijfelen aan de capaciteiten en intelligentie van de Boer. |
|
|
|