|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:22 schreef Pietje het volgende:[..] Daarom snap ik er ook helemaal niks van. Hoe dan ook, deze jongensklas is veel te onervaren en veel te grillig. Die grilligheid is inherent aan jeugd. Psv heeft ook een jong team. Maar flip laat zijn team wel naar de mogelijkheden spelen. Fdb doet dat nadrukkelijk niet |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:24 schreef Pietje het volgende:[..] Des te bizarder dat hij hem nooit laat spelen. Sterker, hij zit vaker op de tribune dan dat hij op de bank zit. Voor mij onbegrijpelijk en ik ga hoe langer hoe meer twijfelen aan de capaciteiten en intelligentie van de Boer. Idem dito |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Waren vandaag heer en meester in de Arena en jullie koregen het kutcounteren niet eens voor elkaar;) fijne avond Loet |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:22 schreef Pietje het volgende:[..] Daarom snap ik er ook helemaal niks van. Hoe dan ook, deze jongensklas is veel te onervaren en veel te grillig. Die grilligheid is inherent aan jeugd. is natuurlijk niet alleen de grilligheid van de jeugd. ook op de bank zit niks wat iets toevoegt. tikkie breed Serero. Schone gevaarlijk met zijn traptechniek maar verder overal in tekort komt vooral zijn snelheid. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:21 schreef Brandje het volgende:[..] Ja hoor klopt. Ik heb in dit topic nog een stukje geplaatst dat FdB Heitinga heel graag wil hebben klopt werd van 2jr naar 1jr contract,ling ed zagen het niet zitten,maar frank moest en zou hem hebben |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:25 schreef Brandje het volgende:[..] Psv heeft ook een jong team. Maar flip laat zijn team wel naar de mogelijkheden spelen. Fdb doet dat nadrukkelijk niet Psv heeft er wel ervaring tussen zitten. en is veel beter met zijn aankopen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax had gewoon goed op moeten letten toen PSV tegen CSKA speelde en tegen HEracles, ze hadden gewoon PSV de bal moeten laten ze het spel laten maken om vanuit de omschakeling toe te slaan.. Maar nee, wij zullen en moeten de bal hebben, daarna snel weer terug naar onze wereld keeper, die dan de opbouw moet starten, maar dat niet kan en de bal verspeelt, en daarna rennen we weer achter de bal aan..
Ik vraag me af of de Boer bij het woordje domnineren niet bedoelt in het gelopen aantal KM... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:25 schreef Brandje het volgende:[..] Psv heeft ook een jong team. Maar flip laat zijn team wel naar de mogelijkheden spelen. Fdb doet dat nadrukkelijk niet Dat is deels waar. PSV heeft naast de jonge spelers ook een aantal ervaren krachten gehaald. De balans bij PSV wat dat betreft is aanzienlijk beter. Bij Frank de Boer denk ik af en toe dat hij een wedstrijdje met zichzelf aan het spelen is: jong, jonger, jongst. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
Daar heb ik al lang geen twijfel meer over, geen voetbalgogme dat bij een ploeg als Ajax hoort. Ellende is jaren geleden al ingezet, natuurlijk 4 keer kampioen ... iedereen blij (ik ook), maar voetbal wat niet om aan te zien is en door iedere beetje tegenstander in no-time uit elkaar gespeeld wordt. Wat die minkukels rond de Arena ook roepen, het typische Ajax voetbal (gewoon meer doelpunten maken dan de tegenstander) is totaal naar de klote geholpen. Dank je wel JC met die teringbende van ja knikkers en onzin zwammers. |
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:29 schreef remco k het volgende:Ajax had gewoon goed op moeten letten toen PSV tegen CSKA speelde en tegen HEracles, ze hadden gewoon PSV de bal moeten laten ze het spel laten maken om vanuit de omschakeling toe te slaan.. Maar nee, wij zullen en moeten de bal hebben, daarna snel weer terug naar onze wereld keeper, die dan de opbouw moet starten, maar dat niet kan en de bal verspeelt, en daarna rennen we weer achter de bal aan.. Ik vraag me af of de Boer bij het woordje domnineren niet bedoelt in het gelopen aantal KM... Ze hadden zelfs niet meer balbezit. Ajax - PSV 40% - 60%. Ajax heeft een nieuwe start of een schokeffect nodig. Weg met die hele teringbende die er nu zit. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: PSv is beter met de aankopen..
Maar Ajax heeft naar mijn idee gewoon een betere selectie dan PSV...
Alleen mag niemand nog wat van de Boer,,
Hij heeft net ook aangegeven tevreden te zijn dat men geen risico meer neemt, Fischer kreeg na de wedstrijd op zijn flikker omdat die van buiten de 16 gewoon het lef had om op de goal te schieten, Youness kreeg op zijn flikker omdat hij bij zijn goal niet de bal aan een ander gaf. Jasper kreeg een dikke pluim, want stel je voor dat je de hand tegen de bal zet bij die eerste goal, voor hetzelfde geld had ie zich bezeerd.. Serero had natuurlijk een geweldige invalbeurt volgens de Boer, hij had namelijk een x naar het publiek gelachen, en dat is goed voor zijn PR.. Ghazi ook een dikke pluim van de Boer, geen risico genomen met zijn acties valt dus niet op en daar houden we van aldus de Boer.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:27 schreef infamous psv het volgende:[..] Waren vandaag heer en meester in de Arena en jullie koregen het kutcounteren niet eens voor elkaar;) fijne avond Loet slacht jii hem af loet of moet ik het doen, rot op nu pisvlek |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:30 schreef pth het volgende:Daar heb ik al lang geen twijfel meer over, geen voetbalgogme dat bij een ploeg als Ajax hoort. Ellende is jaren geleden al ingezet, natuurlijk 4 keer kampioen ... iedereen blij (ik ook), maar voetbal wat niet om aan te zien is en door iedere beetje tegenstander in no-time uit elkaar gespeeld wordt. Wat die minkukels rond de Arena ook roepen, het typische Ajax voetbal (gewoon meer doelpunten maken dan de tegenstander) is totaal naar de klote geholpen. Dank je wel JC met die teringbende van ja knikkers en onzin zwammers. Ligt niet aan Johan....heeft alles met geld te maken...olie dollars en een corrupt FIFA en UEFA |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:32 schreef pth het volgende:[..] Ze hadden zelfs niet meer balbezit. Ajax - PSV 40% - 60%. Ajax heeft een nieuwe start of een schokeffect nodig. Weg met die hele teringbende die er nu zit. Dat weet ik, maar Ajax wou perse de bal hebben, en is meer met dat gegeven bezig dan met voetballen naar de mogelijkheden van jezelf en de zwakheden van een tegenstander.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:27 schreef bully het volgende:[..] is natuurlijk niet alleen de grilligheid van de jeugd. ook op de bank zit niks wat iets toevoegt. tikkie breed Serero. Schone gevaarlijk met zijn traptechniek maar verder overal in tekort komt vooral zijn snelheid. Met grilligheid bedoelde ik dat het inherent is aan jeugdspelers: de ene wedstrijd vlammen en de volgende wedstrijd er niks van kunnen. Van die jongetjes kun je niet verwachten dat zij een wedstrijd "lezen". Een uitzondering wat dat betreft is Bazoer, maar die vond ik vandaag ook niet bijster goed spelen. Hij liep te veel met de bal en kon aanvallend ook niks brengen.
Maar uiteraard heb je gelijk |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ha ha ha Loet kan zichzelf prima verweren hoor ... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:29 schreef remco k het volgende:Ajax had gewoon goed op moeten letten toen PSV tegen CSKA speelde en tegen HEracles, ze hadden gewoon PSV de bal moeten laten ze het spel laten maken om vanuit de omschakeling toe te slaan.. Maar nee, wij zullen en moeten de bal hebben, daarna snel weer terug naar onze wereld keeper, die dan de opbouw moet starten, maar dat niet kan en de bal verspeelt, en daarna rennen we weer achter de bal aan.. Ik vraag me af of de Boer bij het woordje domnineren niet bedoelt in het gelopen aantal KM... Je hebt helemaal gelijk. Ik denk daar precies zo over. Eén van de karaktereigenschappen van de Boer is nadrukkelijk eigenwijsheid. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja,zou best alleen een kut moment |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote: Ha ha ha sorry pik.. was inkoppertje |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:32 schreef remco k het volgende:[..] PSv is beter met de aankopen.. Maar Ajax heeft naar mijn idee gewoon een betere selectie dan PSV... Alleen mag niemand nog wat van de Boer,, Hij heeft net ook aangegeven tevreden te zijn dat men geen risico meer neemt, Fischer kreeg na de wedstrijd op zijn flikker omdat die van buiten de 16 gewoon het lef had om op de goal te schieten, Youness kreeg op zijn flikker omdat hij bij zijn goal niet de bal aan een ander gaf. Jasper kreeg een dikke pluim, want stel je voor dat je de hand tegen de bal zet bij die eerste goal, voor hetzelfde geld had ie zich bezeerd.. Serero had natuurlijk een geweldige invalbeurt volgens de Boer, hij had namelijk een x naar het publiek gelachen, en dat is goed voor zijn PR.. Ghazi ook een dikke pluim van de Boer, geen risico genomen met zijn acties valt dus niet op en daar houden we van aldus de Boer.. dat van betere selectie heb ik jou eerder horen zeggen hier. die Serero vond jij toen ook zo goed. denk dat psv vandaag wel heefd laten zien wie beste selectie heefd. en dat heefd niks met de keeper temaken maar wel dat je overal tekort kwam vooral op middenveld. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:33 schreef remco k het volgende:[..] Dat weet ik, maar Ajax wou perse de bal hebben, en is meer met dat gegeven bezig dan met voetballen naar de mogelijkheden van jezelf en de zwakheden van een tegenstander.. Dat klopt zeker! Bij elke persconferentie na afloop van een wedstrijd, memoreert de Boer aan het feit, dat Ajax het meeste balbezit had. Alsof het alleen daar om draait. Nee, de Boer is echt de weg kwijt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
pth
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ligt niet aan Johan....heeft alles met geld te maken...olie dollars en een corrupt FIFA en UEFA Kan ik weinig tegen inbrengen, maar in de eredivisie er met kop en schouder er boven uitsteken zou toch nog wel moeten kunnen??? Met die hele fluwelen revolutie onzin spelen ze simpelweg al jaren kut voetbal, zijn er nauwelijks fatsoenlijke aankopen (en de jeugd is er kennelijk ook niet, jaren geleden kwam er gewoon zo'n 17 jarige in en die speelde de pannen van het dak) en wordt week in week uit een dikke vinger opgestoken naar al die duizenden Ajax fans (die er gelukkig nog altijd zijn). |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:27 schreef infamous psv het volgende:[..] Waren vandaag heer en meester in de Arena en jullie koregen het kutcounteren niet eens voor elkaar;) fijne avond Loet Gefeliciteerd met de zeer verdiende overwinning! PSV speelde niet erg goed, maar was desondanks veel beter en slagvaardiger dan Ajax. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:38 schreef pth het volgende:[..] Kan ik weinig tegen inbrengen, maar in de eredivisie er met kop en schouder er boven uitsteken zou toch nog wel moeten kunnen??? Met die hele fluwelen revolutie onzin spelen ze simpelweg al jaren kut voetbal, zijn er nauwelijks fatsoenlijke aankopen (en de jeugd is er kennelijk ook niet, jaren geleden kwam er gewoon zo'n 17 jarige in en die speelde de pannen van het dak) en wordt week in week uit een dikke vinger opgestoken naar al die duizenden Ajax fans (die er gelukkig nog altijd zijn). Zie het als een trechter...Ajax is de laatste die door het pijpie gaat |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:33 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ligt niet aan Johan....heeft alles met geld te maken...olie dollars en een corrupt FIFA en UEFA FIFA, UEFA en/of oliedollars heeft volgens mij niks met Ajax te maken. Ajax weigert simpelweg om te investeren in goede spelers. Met uitzondering van Sinkgraven en Gudelj, die volgens mij wat meer tijd nodig hebbben maar er zeker wel gaan komen. |
|
|
|
|
infamous psv
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:39 schreef Pietje het volgende:[..] Gefeliciteerd met de zeer verdiende overwinning! PSV speelde niet erg goed, maar was desondanks veel beter en slagvaardiger dan Ajax. Speelde zeker niet verkeerd mr bedankt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:16 schreef bully het volgende:[..] dat weet niemand. maar dat hij correct blijft in de media vind ik wel zo netjes. mits hij het er niet mee eens is. hij blijft ook in de media zijn spelers beschermen terwijl iedereen het anders ziet. Beelden liegen niet. Uitspraken van meerdere mensen ook niet |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: als ajax verliest ,kan ik niet tegen en dan ben ik gauw opgefockt of het verdient is of niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:27 schreef infamous psv het volgende:[..] Waren vandaag heer en meester in de Arena en jullie koregen het kutcounteren niet eens voor elkaar;) fijne avond Loet Ik moet je inderdaad gelijk geven. Terecht gewonnen. We komen nog goed weg met 1-2 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:42 schreef Pietje het volgende:[..] FIFA, UEFA en/of oliedollars heeft volgens mij niks met Ajax te maken. Ajax weigert simpelweg om te investeren in goede spelers. Met uitzondering van Sinkgraven en Gudelj, die volgens mij wat meer tijd nodig hebbben maar er zeker wel gaan komen. Gudelj vind ik ruk....bij Nac En Az al Als Ajax 30 miljoen zou investeren wordt de spoeling dunner...en elk jaar CL zit er niet meer in....dan sta je over 2 jaar weer in het rood |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Een kut moment is om naar Ajax te kijken momenteel |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:45 schreef enough het volgende:[..] als ajax verliest ,kan ik niet tegen en dan ben ik gauw opgefockt of het verdient is of niet Geen last van... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gudelj vind ik ruk....bij Nac En Az al Als Ajax 30 miljoen zou investeren wordt de spoeling dunner...en elk jaar CL zit er niet meer in....dan sta je over 2 jaar weer in het rood Nou, ik heb het niet over 30 miljoen hoor. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:45 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Gudelj vind ik ruk....bij Nac En Az al Als Ajax 30 miljoen zou investeren wordt de spoeling dunner...en elk jaar CL zit er niet meer in....dan sta je over 2 jaar weer in het rood klopt Gudelj liet het in de topwedstrijden bij Az ook altijd afweten. en het gaat ook niet over 30 miljoen investeren. maar wel hoe je investeert. 4 miljoen voor van de Hoorn 3 miljoen voor Duarte enz is gewoon geld weg gooien. ze hebben dit jaar winst maar zeggen zelf al dat ze niet weten ofdat volgend seisoen ook zo is. vanwege missen cl. met gerichte aankopen en geen breedte aankopen had je dat waarschijnlijk kunnen voorkomen. met spelers als Simling Sanogo enz word je geen kampioen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: en daar flip ik van |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:32 schreef remco k het volgende:[..] PSv is beter met de aankopen.. Maar Ajax heeft naar mijn idee gewoon een betere selectie dan PSV... Alleen mag niemand nog wat van de Boer,, Hij heeft net ook aangegeven tevreden te zijn dat men geen risico meer neemt, Fischer kreeg na de wedstrijd op zijn flikker omdat die van buiten de 16 gewoon het lef had om op de goal te schieten, Youness kreeg op zijn flikker omdat hij bij zijn goal niet de bal aan een ander gaf. Jasper kreeg een dikke pluim, want stel je voor dat je de hand tegen de bal zet bij die eerste goal, voor hetzelfde geld had ie zich bezeerd.. Serero had natuurlijk een geweldige invalbeurt volgens de Boer, hij had namelijk een x naar het publiek gelachen, en dat is goed voor zijn PR.. Ghazi ook een dikke pluim van de Boer, geen risico genomen met zijn acties valt dus niet op en daar houden we van aldus de Boer.. Sorry maar psv heeft echt een betere selectie dan wij of in ieder geval haalt de trainer meer uit het team. Waar het Flip Cocu zijn team gewoon lekker laar voetballen lijkt ons Ajax wel verlamd. Wat ik hier al eerder heb gezegd. Ajax speelde de eerste helft richting mijn vak en dan je zo goed zien dat Gudelj veel te dicht op de laatste linie speelt en dat je aan de andere kant Hendrix keer op keer siet vrijlopen dan ga ik echt vraagtekens stellen bij onze trainer. Dan loopt het niet en dan gaat hij Serero brengen. De nummer 1 waterdrager put zang. Deze trainer wil gewoon niet aanvallen want de keren dat we wel druk zette vandaag was psv meteen ook van slag. Dus daarom nogmaals: De Boer oprotten!!!!!!!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ben het alweer kwijt. Het besef dat we op het moment niet beter zijn is er al weer. Volgende keer beter |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:56 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben het alweer kwijt. Het besef dat we op het moment niet beter zijn is er al weer. Volgende keer beter daar zit nu juist het probleem |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Davey Klaassen voorlopig uitgeschakeld. Hij heeft vanmiddag een hersenschudding opgelopen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:00 schreef Pietje het volgende:Davey Klaassen voorlopig uitgeschakeld. Hij heeft vanmiddag een hersenschudding opgelopen. Uitgeschakeld? Je hoeft pas over 2 weken weer te voetballen Pietje! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Klopt, maar hij was toch ook geselecteerd voor Oranje? Daarnaast is het (nog) niet bekend of het een lichte of een zware hersenschudding is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:00 schreef Pietje het volgende:Davey Klaassen voorlopig uitgeschakeld. Hij heeft vanmiddag een hersenschudding opgelopen. Respect dat ie dan de pot uitspeeld |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:01 schreef Pietje het volgende:[..] Klopt, maar hij was toch ook geselecteerd voor Oranje? Daarnaast is het (nog) niet bekend of het een lichte of een zware hersenschudding is. Kut Oranje, lekker de schijt laten krijgen. 2 weken uitrusten en de draad weer oppakken! Even 3 dagen in bed blijven liggen, zou ik nu ook wel willen van schaamte! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: zie jij ze gauw knallen dan?? |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jouw met je kop tegen een betonnen paal?? Ja hoor, kan heel snel gebeuren! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kut Oranje, lekker de schijt laten krijgen. 2 weken uitrusten en de draad weer oppakken! Even 3 dagen in bed blijven liggen, zou ik nu ook wel willen van schaamte! Hahaha. Moet je doen. Oranje kijk ik ook zelden, zoals je weet. |
|
|
|