|
|
enough
|
|
|
quote: jaja daar gaan we weer |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:03 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Kut Oranje, lekker de schijt laten krijgen. 2 weken uitrusten en de draad weer oppakken! Even 3 dagen in bed blijven liggen, zou ik nu ook wel willen van schaamte! Hahahah hier nog een. De hele week geen VI en Studio voetbal. De vrouw ook weer blij. Ben zo lam als een aap en duik zo leker mijn nest in en jullie zien mij zaterdag ofzo wel weer als ik de wanvertoning van vandaag weet enigszins te boven ben Kut man. Deze nederlaag komt hard aan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door Brandje -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oranje is nog een groter drama |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Beter kijk ik Duitsland. Zie ik voetbal |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Nee Pietje, plicht riep alweer een kwartier na de wedstrijd! Geen tijd om me even te schamen, helemaal met de drukte hier op dit moment! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Post dan gewoon met je ouwe naam of maak jezelf bekend! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:06 schreef Brandje het volgende:[..] Hahahah hier nog een. De hele week geen VI en Studio voetbal. De vrouw ook weer blij. Ben zo lam als een aap en duik zo leker mijn nest in en jullie zien mij zaterdag ofzo wel weer als ik de wanvertoning van vandaag weet enigszins te boven ben Kut man. Deze nederlaag komt hard aan Zaterdag over 2 weken hoop ik, want dat slappe gelul over Oranje hoef ik niet te lezen! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Zelfs 2e Bundesliga is interessanter dan de Eredivisie op dit moment! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Financieel zeker. Voetballend valt mee. Bochum is wel leuk om te zien. Sandhausen op het moment ook. Meer ook niet |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:13 schreef Loetje het volgende:[..] Financieel zeker. Voetballend valt mee. Bochum is wel leuk om te zien. Sandhausen op het moment ook. Meer ook niet Heb een zwak voor Fortuna Düsseldorf, maar die doen het niet best op dit moment. Kaiserslautern, Duisburg en 1860 München waren voorheen ook gewoon goede ploegen in de Bundesliga maar die zijn ook ver afgezakt! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:17 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Heb een zwak voor Fortuna Düsseldorf, maar die doen het niet best op dit moment. Kaiserslautern, Duisburg en 1860 München waren voorheen ook gewoon goede ploegen in de Bundesliga maar die zijn ook ver afgezakt! Ja. 2e Bundesliga is sowieso best aardig bezig qua status. 1860 München was voorheen ook de grootste van München he |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: voorheen was ik triplestar,en 2jr verbannen geweest, kan me niet herrinneren dat ik iets met je gehad heb. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:21 schreef Loetje het volgende:[..] Ja. 2e Bundesliga is sowieso best aardig bezig qua status. 1860 München was voorheen ook de grootste van München he Er zitten daar ook gewoon soms 4 keer zoveel mensen op de tribune in vergelijking met een topwedstrijd in de Jupiler League! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:23 schreef enough het volgende:[..] voorheen was ik triplestar,en 2jr verbannen geweest, kan me niet herrinneren dat ik iets met je gehad heb. Wat bezielt je dan überhaupt om terug te komen en waarom ben je verbannen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:26 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Er zitten daar ook gewoon soms 4 keer zoveel mensen op de tribune in vergelijking met een topwedstrijd in de Jupiler League! De helft daar kan gewoon stadions overhandigen van 30.000 man |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: fuck off man die kan ik niet heb daar met nemam al over gehad . anders moet je boudewijn maar naar mijn ip adres vragen die zal kunnen bevestigen dat ik triplestar was en nu enough ik word doodziek dat ik met iedereen vergeleken word zijn jullie para ozo |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Jep daarom is het financieel ook beter om daar te voetballen dan in Nederland! ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: nooit geen reden gehad ip adres werd geblokkeerd en jij maak niet uit dat ik weer post |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:38 schreef enough het volgende:[..] nooit geen reden gehad ip adres werd geblokkeerd en jij maak niet uit dat ik weer post Als jij Benno bent wel natuurlijk. Dan heb je aardig wat op je geweten |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ik zou graag weer met me ouwe naam posten ,maar werd geblokt |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ja dat zei nemam ook al ik kan die gast niet;hij moet jullie nogal gefokt zo te horen ik bedoel nenam til natuurlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:38 schreef enough het volgende:[..] nooit geen reden gehad ip adres werd geblokkeerd en jij maak niet uit dat ik weer post Ik zeg toch niet dat je niet mag posten, ik vraag me enkel af waarom je na 2 jaar überhaupt weer op zo'n forum zou posten als je eerst 2 jaar geblokt bent! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:43 schreef enough het volgende:[..] ja dat zei nemam ook al ik kan die gast niet;hij moet jullie nogal gefokt zo te horen Ik ga me er ook niet meer druk overmaken....ik hoop dat de echte Benno tegen een tram is gelopen. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:46 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ga me er ook niet meer druk overmaken....ik hoop dat de echte Benno tegen een tram is gelopen. Iets ergers mag toch ook? Al gun ik eigenlijk niemand de dood!
Nee niemand Renato, ook jouw niet! ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:45 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ik zeg toch niet dat je niet mag posten, ik vraag me enkel af waarom je na 2 jaar überhaupt weer op zo'n forum zou posten als je eerst 2 jaar geblokt bent! omdat ik dat graag doet,hebben hier wel meer last van |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Serieus, ik hoop dat Boudje mij nog een blokt man! Het lijkt wel een verslaving! Probeer vaak af te kicken, maar het lukt gewoon moeizaam! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Serieus, ik hoop dat Boudje mij nog een blokt man! Het lijkt wel een verslaving! Probeer vaak af te kicken, maar het lukt gewoon moeizaam! Ben vaak zat geblokt....ben er ook nog steeds |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:43 schreef enough het volgende:[..] ja dat zei nemam ook al ik kan die gast niet;hij moet jullie nogal gefokt zo te horen ik bedoel nenam til natuurlijk Triplestar was bijna dezelfde tijd. En je kent ook andere gasten uit die tijd. Benno was er vaker dan de gasten die jij noemde. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Ja, maar jij kan niet zonder mij ouwe! En die kutbannetjes die ik meestal krijg zijn maar voor 1 dag ofzo! ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja, maar jij kan niet zonder mij ouwe! En die kutbannetjes die ik meestal krijg zijn maar voor 1 dag ofzo! ;-) Klopt...Remco en ik een week of waren het er 2....ik weet het niet eens meer |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Even kijken!!
BOUDEWIJN, JE BENT EEN LUL!!!! ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 18:51 schreef Loetje het volgende:[..] Triplestar was bijna dezelfde tijd. En je kent ook andere gasten uit die tijd. Benno was er vaker dan de gasten die jij noemde. sorry loetje kan hem niet herinneren,wel baco,hasjkoff,grasmaaier ed dat klopt |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahaaha...amateur...die knippert niet eens met zijn ogen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vind het steeds vreemder/ verdachter worden... Maargoed. Het zal.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ik zal wel nooit gepost met hem hebbe,gelukkig maar zo te horen wel met hunterlaar en miss mokum om nog een paar te noemen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 19:07 schreef enough het volgende:[..] ik zal wel nooit gepost met hem hebbe,gelukkig maar zo te horen wel met hunterlaar en miss mokum om nog een paar te noemen Vind het heel raar dat je de een kent en de ander niet |
|
|
|
|
enough
|
|
|
nenam til jij kent bouwdewijn toch zo goed laat hem mijn ip nr maar tjekken, want ik word hier nu wel een beetje moe van. 2 accounts heb ik triplestar en enough meer niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 19:14 schreef enough het volgende:nenam til jij kent bouwdewijn toch zo goed laat hem mijn ip nr maar tjekken, want ik word hier nu wel een beetje moe van. 2 accounts heb ik triplestar en enough meer niet Ik ken hem helemaal niet zo goed....ik heb hem een paar keer gesproken....aardige vent. Sympathiek en rustig |
|
|
|
|
enough
|
|
|
ik ben wel van online naar kpn gegaan ,maar daar verander je pi nr toch niet van zoja kan je toch aantal accounts lezen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 19:19 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ik ken hem helemaal niet zo goed....ik heb hem een paar keer gesproken....aardige vent. Sympathiek en rustig gheheheheh |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 19:21 schreef enough het volgende:ik ben wel van online naar kpn gegaan ,maar daar verander je pi nr toch niet van zoja kan je toch aantal accounts lezen. Ip kan je via een proxyserver makkelijk omzeilen....maar ach ik ben er allang niet meer mee bezig, doe gewoon je ding.... kan mij het schelen wat je doet |
|
|
|
|
enough
|
|
|
sorry hoor,maar nu ga ik een pizza halen ,wou ik een uur geleden al ,maarja |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 19:24 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Ip kan je via een proxyserver makkelijk omzeilen....maar ach ik ben er allang niet meer mee bezig, doe gewoon je ding.... kan mij het schelen wat je doet nee,maar leuk is anders als je met een ander word vergeleken . ik zei je al ik ben geen nepper |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL