|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 23:46 schreef bully het volgende:[..] nee dat ging toen over hele selectie. toen verdedigde hij Serero. waren er nog meer toen. ik heb Serero nooit iets gevonden. net als meerdere spelers. maar ook ik heb het wel eens mis gehad. Serero heeft tenminste wel pit, en dat kan je van vele spelers niet zeggen! Het nadeel is dat zijn passing dramatisch is! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 23:44 schreef enough het volgende:[..] hij doet het goed in duitsland,maar hier bij 010 zag je toch dat het niet werkte en ja uitstraling wil ook wat nu moet ik zeggen dat die de bild aardig aanpakt Zachte heelmeesters en stinkende wonden.....ik ben Amsterdams opgevoed ouwe...niet klagen maar dragen |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 23:49 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Zachte heelmeesters en stinkende wonden.....ik ben Amsterdams opgevoed ouwe...niet klagen maar dragen daar staat ik ook wel achter,maar indeze schijnt dat niet op te gaan en daarbij frank zijn tactiek en domme wissels daar gelaten is hij bloed fanatiek en scheld ze te tering, maar het kwartje valt niet.ik weet niet of verbeek de zelfde status heeft als frank.we weten van niet dus het zal toch een coach met een goed verleden moeten zijn .die al prijzen heb gepakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 23:49 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Serero heeft tenminste wel pit, en dat kan je van vele spelers niet zeggen! Het nadeel is dat zijn passing dramatisch is! klopt maar is veel te licht en houd van breedte passes en achteruit. precies zelfde wat Gudelj nu doet. dit soort spelers zien de diepte en ruimte niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Waarom moet Olsen komen voor een soort wraak...? Dit is nu al min of meer provoceren wat je doet. Lijkt toch nergens op wat je zegt...
Wij zijn allemaal wel klaar met wat Frank allemaal doet. Maar hij verdiend wel iets meer dan dat 'wraak' van jou |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 06:26 schreef Loetje het volgende:[..] Waarom moet Olsen komen voor een soort wraak...? Dit is nu al min of meer provoceren wat je doet. Lijkt toch nergens op wat je zegt... Wij zijn allemaal wel klaar met wat Frank allemaal doet. Maar hij verdiend wel iets meer dan dat 'wraak' van jou Inderdaad Loetje!! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 23:58 schreef bully het volgende:[..] klopt maar is veel te licht en houd van breedte passes en achteruit. precies zelfde wat Gudelj nu doet. dit soort spelers zien de diepte en ruimte niet. Ehmm dat zeg ik toch ook????? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 06:26 schreef Loetje het volgende:[..] Waarom moet Olsen komen voor een soort wraak...? Dit is nu al min of meer provoceren wat je doet. Lijkt toch nergens op wat je zegt... Wij zijn allemaal wel klaar met wat Frank allemaal doet. Maar hij verdiend wel iets meer dan dat 'wraak' van jou nou nou.wat jij hem gister allemaal toe wenste verdient die dat wel dan;het gesprek ging over een andere coach en ik bedoelde ermee dat olsen misschien wel zou bereiken waar we allemaal weer op zitten te wachten.(europees)dan en dat zou toch een beetje genoegdoening zijn voor olsen al is er toen excuses aangeboden,maar er blijf toch altijd iets hangen.ze hebben hem toch misbruikt de gebr de boer om een contract af te dwingen naar barcelona. wat ik eerder al aangaf heb ik nog steeds respect voor de 4 titels |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 23:58 schreef bully het volgende:[..] klopt maar is veel te licht en houd van breedte passes en achteruit. precies zelfde wat Gudelj nu doet. dit soort spelers zien de diepte en ruimte niet. Waarom deed Gudelj het bij Az wel dan?? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
was weer lekker wakker worden met dubbele kater pfffffffff |
|
|
|
|
Ztjes
|
|
|
Het probleem begint bij ons technisch hart, geen vastigheid voor onze jonge spelers door het veelvuldig wisselen van posities op het middenveld en voorhoede. Jonge spelers boeken nauwelijks voortuitgang onder Frank de Boer. Ze moeten daarvoor blijkbaar eerst na Willen II, PEC Zwolle, etc. worden verhuurd om vervolgstappen te kunnen maken. Frank probeert het 95 spelletje te spelen, maar we hebben er niet de spelers voor. Inmiddels is iedere eredivisieclub ervan doordrongen dat er punten te halen zijn bij mijn club. We kunnen nog geen uur een goede pot voetbal op de mat leggen en dat niet alleen dit seizoen, maar inmiddels voor het 3e seizoen. Het aankoopbeleid van direct inzetbare spelers is een aanfluiting.
Het grootste probleem ligt toch echt op ons middenveld. Geen echte ervaring, Niet genoeg aanspeelbaar, niemand met een goede inspeelpaas. Neem onze aanvoerder Klaassen loopt altijd te verdedigen als een spits i.p.v. zijn positie op het middenveld in te nemen. Zonder echte ervaring in het veld gaat het niet veel beter worden.
Mijn kater is inmiddels het 3e seizoen ingegaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door Ztjes -- |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: daar deed hij het ook alleen in de kleine wedstrijden. heb je hem daar weleens goed bekeken? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 11:49 schreef bully het volgende:[..] daar deed hij het ook alleen in de kleine wedstrijden. heb je hem daar weleens goed bekeken? Ja dat hij vorig seizoen in de Arena fantastisch was tegen Ajax. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 09:15 schreef enough het volgende:[..] nou nou.wat jij hem gister allemaal toe wenste verdient die dat wel dan;het gesprek ging over een andere coach en ik bedoelde ermee dat olsen misschien wel zou bereiken waar we allemaal weer op zitten te wachten.(europees)dan en dat zou toch een beetje genoegdoening zijn voor olsen al is er toen excuses aangeboden,maar er blijf toch altijd iets hangen.ze hebben hem toch misbruikt de gebr de boer om een contract af te dwingen naar barcelona. wat ik eerder al aangaf heb ik nog steeds respect voor de 4 titels En dat zeg jij?
Ik ben helemaal klaar, maar jij kan niet eens benoemen waarom. Jij hebt het over wraak, niet ik.... |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 11:03 schreef Ztjes het volgende:Het probleem begint bij ons technisch hart, geen vastigheid voor onze jonge spelers door het veelvuldig wisselen van posities op het middenveld en voorhoede. Jonge spelers boeken nauwelijks voortuitgang onder Frank de Boer. Ze moeten daarvoor blijkbaar eerst na Willen II, PEC Zwolle, etc. worden verhuurd om vervolgstappen te kunnen maken. Frank probeert het 95 spelletje te spelen, maar we hebben er niet de spelers voor. Inmiddels is iedere eredivisieclub ervan doordrongen dat er punten te halen zijn bij mijn club. We kunnen nog geen uur een goede pot voetbal op de mat leggen en dat niet alleen dit seizoen, maar inmiddels voor het 3e seizoen. Het aankoopbeleid van direct inzetbare spelers is een aanfluiting. Het grootste probleem ligt toch echt op ons middenveld. Geen echte ervaring, Niet genoeg aanspeelbaar, niemand met een goede inspeelpaas. Neem onze aanvoerder Klaassen loopt altijd te verdedigen als een spits i.p.v. zijn positie op het middenveld in te nemen. Zonder echte ervaring in het veld gaat het niet veel beter worden. Mijn kater is inmiddels het 3e seizoen ingegaan. Yup mijne ook. Ook zijn de jongetjes gewoon nog te zwak in de grote wedstrijden. De balans is al langer niet goed en niemand om die balans te bewaken. Een Heitinga die daar notabene voor gehaald is wordt niet opgesteld. Riedewald staat ook steeds verkeerd. In alle belangrijke wedstrijden hebben we het constant kinderlijk weggegeven.
Frank de Boer wordt ook elk seizoen slechter lijkt het. Zijn wissels worden steeds vreemder en ook weet hij het optimale er niet uit te halen. Ons selectie is inmiddels het Psv van een paar seizoenen geleden toen was het daar ook zo wisselvallig als de pest.
Talent is er zeker maar nu is het voor ons dus wachten tot er een Guardado en een Luuk de Jong bij komen. Spelers waar je op kunt bouwen en die je niet in de steek laten in de grote wedstrijden. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Kindjes van 12 moeten ook van de alcohol afblijven... |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Aangezien de Boer niet zo snel zal verdwijnen, tenzij Ajax afzakt naar een lage rangschikking zal er met de huidige spelersgroep niet snel iets veranderen. Dus blijft er maar 1 optie over en dat is in de winter een paar gerichte aankopen, en gericht op kwaliteit en niet op wat het kost! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klopt toen was hij niet best maar we moeten eens stoppen met spelers af te zeiken terwijl de hoofdschuldige toch de trainer is. Lafheid en angst regeert bij hem. Hij komt nu al twee jaar lang met het excuus dat we steeds twee stappen te laat zijn. Dat is logisch al j zo speelt. Voorin zijn ze een beetje druk aan het zetten maar Gudelj moet ook zijn achterhoede blijven staan met als gevolg dat je je eigen team in tweeën splijt. Kijk Hendrix is niet beter dan Bazoer. Klaasen is niet minder dan Propper. Guardado is dan beter dan Gudelj maar jet als de 2e helft tegen Molde wordt je middenveld overlopen. Taktisch klopt er gewoon niks bij de Boer. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 12:26 schreef Hummel10 het volgende: Talent is er zeker maar nu is het voor ons dus wachten tot er een Guardado en een Luuk de Jong bij komen. Spelers waar je op kunt bouwen en die je niet in de steek laten in de grote wedstrijden.
Als ze al worden gehaald verdwijnen ze op de bank of tribune. De boer is gewoon een lul en moet Heitinga op gaan stellen. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Het is dat ik niet naar het stadion ga, anders had ik al lang met witte zakdoeken gaan zwaaien. Al had ik de enige geweest. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 12:31 schreef Brandje het volgende:[..] Klopt toen was hij niet best maar we moeten eens stoppen met spelers af te zeiken terwijl de hoofdschuldige toch de trainer is. Lafheid en angst regeert bij hem. Hij komt nu al twee jaar lang met het excuus dat we steeds twee stappen te laat zijn. Dat is logisch al j zo speelt. Voorin zijn ze een beetje druk aan het zetten maar Gudelj moet ook zijn achterhoede blijven staan met als gevolg dat je je eigen team in tweeën splijt. Kijk Hendrix is niet beter dan Bazoer. Klaasen is niet minder dan Propper. Guardado is dan beter dan Gudelj maar jet als de 2e helft tegen Molde wordt je middenveld overlopen. Taktisch klopt er gewoon niks bij de Boer. dit is niet alleen de schuld van de trainer. natuurlijk heeft hij ook zijn aandeel hierin. maar vind persoonlijk toch het slechte aankoopbeleid de hoofd schuldige. geen sturing door ervaring,spelers kopen voor de breedte. wat heb je nog aan kwaliteit op de bank zitten? met elke wissel verzwak je het elftal op dit moment. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 12:32 schreef Peterhs het volgende:[..] Als ze al worden gehaald verdwijnen ze op de bank of tribune. De boer is gewoon een lul en moet Heitinga op gaan stellen. wie zegt dat heitinga het wel kan? heefd bij zijn laatste clubs ook niet gespeeld. dat was ook niet voor niks. daarbij heeft hij laatste jaren ook veel knieklachten. je moet wel ervaring halen,maar niet een die op zijn retour is. en Psv heeft laten zien dat die spelers er wel zijn. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 12:40 schreef bully het volgende:[..] wie zegt dat heitinga het wel kan? heefd bij zijn laatste clubs ook niet gespeeld. dat was ook niet voor niks. daarbij heeft hij laatste jaren ook veel knieklachten. je moet wel ervaring halen,maar niet een die op zijn retour is. en Psv heeft laten zien dat die spelers er wel zijn. Jij zegt blijkbaar van niet, terwijl jij het dus ook niet kan weten. Iets met een pot en een ketel is dat geloof ik..
Als de rest continue verzaakt dat moet je een keer ingrijpen. Ze hadden ervaring achterin nodig. Dan is die er en dan doe je er niets mee. Veltman eruit, Heitinga erin. Die sukkel heeft kansen genoeg gehad. Hij word niet beter, maar slechter en blijft dezelfde fouten maken.
En je zegt het zelf al. PSV stelt wel de ervaring op...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door Peterhs -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 12:43 schreef Peterhs het volgende:[..] Jij zegt blijkbaar van niet, terwijl jij het dus ook niet kan weten. Iets met een pot en een ketel is dat geloof ik.. Als de rest continue verzaakt dat moet je een keer ingrijpen. Ze hadden ervaring achterin nodig. Dan is die er en dan doe je er niets mee. Veltman eruit, Heitinga erin. Die sukkel heeft kansen genoeg gehad. Hij word niet beter, maar slechter en blijft dezelfde fouten maken. En je zegt het zelf al. PSV stelt wel de ervaring op... wat ik zeg dat ze de verkeerde aankopen hebben gedaan. natuurlijk kan ik dat ook niet weten. maar kan wel afgaan op hetgeen hij laatste jaren bij andere clubs ook niet speelde. dat zal ook zijn reden hebben gehad.s. ik geloof niet dat Heitinga nu nog genoeg kwaliteit heefd om dit elftal op sleeptouw tenemen. en over Psv zeg ik dat hun die ervaring wel vinden terwijl ze bij Ajax zeggen dat die niet betaalbaar zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door bully -- |
|
|
|
|
morkanne
|
|
|
Je kunt Gudelj niets kwalijk nemen. Hij moet aan het Ajax systeem wennen, maar hij krijgt niet de tijd om een jaar in jong Ajax te spelen. Volgend jaar staat hij er |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 13:00 schreef morkanne het volgende:Je kunt Gudelj niets kwalijk nemen. Hij moet aan het Ajax systeem wennen, maar hij krijgt niet de tijd om een jaar in jong Ajax te spelen. Volgend jaar staat hij er ik hoop het. maar heb er weinig vertrouwen in. wat ik al eerder zei bij Az heeft hij mij ook niet overtuigt. plus dat hij het altijd in de grote wedstrijden liet afweten. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 12:23 schreef Loetje het volgende:[..] En dat zeg jij? Ik ben helemaal klaar, maar jij kan niet eens benoemen waarom. Jij hebt het over wraak, niet ik.... jaja loetje zo lust er ik nog wel een .door te zeggen dat je er klaar mee bent maakt het niet meer uit wat je gezegd heeft,nl hij moet oprotten afgeslacht worden ed; het is niet mijn wraak,maar een veronderstelde genoegdoening van olsen als hij zou komen. voor mijn hoef fdb niet afgeslacht te worden hoor snapje we praten het zelfde |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: 53jr eikel genoeg meegemaakt dus fuck niet met me |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 12:36 schreef bully het volgende:[..] dit is niet alleen de schuld van de trainer. natuurlijk heeft hij ook zijn aandeel hierin. maar vind persoonlijk toch het slechte aankoopbeleid de hoofd schuldige. geen sturing door ervaring,spelers kopen voor de breedte. wat heb je nog aan kwaliteit op de bank zitten? met elke wissel verzwak je het elftal op dit moment. Jans laat Zwolle leuk voetballen. Strepen laat W2 leuk voetballen. Groenendijk laat excelsior leuk voetballen. Peter Bosz laat Vitesse leuk voetballen en zo kan ik door blijven gaan. Wij hebben een betere selectie dan bovenstaande clubs en spelen zwaar kut. Waar ligt het dan aan? De trainer en niemand anders. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 13:26 schreef enough het volgende:[..] jaja loetje zo lust er ik nog wel een .door te zeggen dat je er klaar mee bent maakt het niet meer uit wat je gezegd heeft,nl hij moet oprotten afgeslacht worden ed; het is niet mijn wraak,maar een veronderstelde genoegdoening van olsen als hij zou komen. voor mijn hoef fdb niet afgeslacht te worden hoor snapje we praten het zelfde Ik zeg dat Frank de Boer moet oprotten voor zijn walgelijke gedrag op het moment. Faalt tactisch op alle fronten. Ik zeg geen wraak. Je haalt weer dingen door elkaar. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Wie denk jij nou in godsnaam wie jij bent joh? Jij wil je voordoen als het nette mannetje. Je bewijst gewoon elk vermoeden. Echt ongelooflijk man |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 14:45 schreef Loetje het volgende:[..] Ik zeg dat Frank de Boer moet oprotten voor zijn walgelijke gedrag op het moment. Faalt tactisch op alle fronten. Ik zeg geen wraak. Je haalt weer dingen door elkaar. nogmaals het is niet mijn wraak.laat maar we komen er niet uit. even goeie vrienden |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Zo gedraag je je anders niet. Tevens ben ik totaal niet onder de indruk van je. Iedereen maakt van alles mee in zijn leven, dus fuck lekker jezelf debiel. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ik denk niet dat jullie even goeie vrienden worden haha |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 14:46 schreef Loetje het volgende:[..] Wie denk jij nou in godsnaam wie jij bent joh? Jij wil je voordoen als het nette mannetje. Je bewijst gewoon elk vermoeden. Echt ongelooflijk man waar slaat dit nu weer op. ik ben alles behalve een net mannetje. als jij als betweter alles denkt te weten ,volgens mijn probeer je me uit. ga dan maar zeiken tegen postieve arro of onze ajax wat is dit man ,ik ben geen mongool |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: hoef ook niet was maar een uitdrukking, |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 14:52 schreef Peterhs het volgende:[..] Zo gedraag je je anders niet. Tevens ben ik totaal niet onder de indruk van je. Iedereen maakt van alles mee in zijn leven, dus fuck lekker jezelf debiel. kleineer me dan niet shitface |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Gudelje is het ook niet op dit moment van mij mag Frank mijn favoriet Sinkgraven weer laten spelen veel meer creativiteit in zicht techn/beter en hopelijk durft hij nog een bal naar voren te spelen en heeft Frank hem nog niet helemaal afgemaakt qua voetballer, een heropvoeding van Anwar lijkt me ook op zijn plaats dat het een teamsport is anders kan hij beter voor Marokko gaan spelen.En nog steeds maak ik mij zorgen over de fysieke gesteldheid van Ajax net als vorig seizoen kunnen ze maar een helft het bijbenen of domineren met redelijk en soms goed spel zoals eerste helft Molde en een aardige eerste helft PSV, maar dan zie je ze weer zover terug vallen de tweede helft dan lijkt het of ze helemaal kapot zijn waar ligt dat toch aan, als je gewoon een middenmotor in Engeland kijkt wat een energie en tempo die gast 90 minuten op de mat gooien dan denk wel eens wat is er mis met onze spelers is dat mentaliteit GEEN WINNAARS of zijn ze fysiek zoveel zwakker ? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 14:59 schreef enough het volgende:[..] waar slaat dit nu weer op. ik ben alles behalve een net mannetje. als jij als betweter alles denkt te weten ,volgens mijn probeer je me uit. ga dan maar zeiken tegen postieve arro of onze ajax wat is dit man ,ik ben geen mongool Lees je reactie nou eens terug man. Ik ben geen betweter, ik reageer op de zoveelste opmerking van jou waarbij ik je totaal niet begrijp, zeker omdat je heel ver erin gaat. Frank rot op in een wedstrijd of wraak en allerlei aanvallen is iets totaal anders. Aangezien je hier pas bent is het nog vreemder dat je PA en Onze Ajax erbij haalt. Man man man, lees je posts terug en je zult snappen waarom ik dit zeg.
Overigens PA doet het nu goed, al ben ik het zelden met hem eens. Laat die jongen er buiten. Ik pak iedereen, dus niet alleen hun. Net als mensen mij ook mogen pakken. Alleen heb ik graag onderbouwing. Iets wat voor een minkukel als jou teveel gevraagd is. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je slaat de spijker op zijn kop |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Kijk jezelf dan eens. Ik lees van die amper 100 posts van je bijna alleen maar aanvallen. Niet alleen tegen mij, maar bij enige regelmaat ook op andere. En dan ben je op je lulletje getrapt als je eens een flik feedback krijgt...
Iemand die hier komt kijkt eerst rond, weet de helft niet. Jij weet alles, en je weet precies op wie jij je richt. Dus snap onderhand de verontwaardiging van mensen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op monday 05 october 2015 - 12:32 schreef Peterhs het volgende:[..] Als ze al worden gehaald verdwijnen ze op de bank of tribune. De boer is gewoon een lul en moet Heitinga op gaan stellen. Inderdaad mede dankzij onervarenheid hebben we alle grotere wedstrijden dit seizoen punten verloren. |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 14:59 schreef enough het volgende:[..] waar slaat dit nu weer op. ik ben alles behalve een net mannetje. als jij als betweter alles denkt te weten ,volgens mijn probeer je me uit. ga dan maar zeiken tegen postieve arro of onze ajax wat is dit man ,ik ben geen mongool Als ik deze reactie lees zou ik haast denken dat je JiuJitsu en al die andere achterlijke namen ben geweest. |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 14:10 schreef Brandje het volgende:[..] Jans laat Zwolle leuk voetballen. Strepen laat W2 leuk voetballen. Groenendijk laat excelsior leuk voetballen. Peter Bosz laat Vitesse leuk voetballen en zo kan ik door blijven gaan. Wij hebben een betere selectie dan bovenstaande clubs en spelen zwaar kut. Waar ligt het dan aan? De trainer en niemand anders. ook die winnen geen grote wedstrijden. en staan in de ranglijst waar ze horen. het gaat ook niet over het spel. dat is gewoon niet om aan tezien. de boer speeld het 95 spelletje waar hij niet de kwaliteiten voor heefd. want die konden wel genoeg snelheid in de combinaties leggen maar denk dat als hij anders had gespeeld het ook niet veel beter had gedaan. omdat hij gewoon een elftal heeft die niet uit de goede mix bestaat. plus dat er nog teveel middelmaat tussen zit. en een bank waar hij het elftal alleen maar verder mee verzwakt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 15:52 schreef Hummel10 het volgende:[..] Inderdaad mede dankzij onervarenheid hebben we alle grotere wedstrijden dit seizoen punten verloren. Het is niet meer dan een enkele bijrol. Zo zwak voetballen heeft grotendeels geheel andere factoren |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 15:52 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Als ik deze reactie lees zou ik haast denken dat je JiuJitsu en al die andere achterlijke namen ben geweest. Helaas begin ik dat ook te denken in plaats van Benno. Maar dat heb ik pas sinds gisteravond |
|
|
|
|
bully
|
|
|
Publiek toont eindelijk emotie
Dat spelers soms mijlenver afstaan van de belevingswereld van fans in het stadion, blijkt wel uit de woorden van Mitchell Dijks.
De verdediger wilde na het echec tegen PSV het publiek bedanken, maar maakte subiet rechtsomkeert toen supporters hun onvrede lieten blijken. Als eigen fans ons uitfluiten, ben ik snel binnen, zo sprak hij.
Ik vind dat op z'n zachtst gezegd vrij onhandig allemaal. Ik ben niet voor het uitjouwen van je eigen spelers, maar ergens luchtte het 'voetballen, voetballen' in zekere zin op. Waarom? Het publiek toonde eindelijk emotie. Want eerlijk gezegd kon ik de laatste tijd uit de sfeer in de Arena namelijk niet altijd meer opmaken of Ajax nou goed of slecht speelde.
De getoonde kritiek is natuurlijk ook helemaal niet louter gericht op deze groep spelers. Het is een uiting van al veel langer opgekropt onbegrip over de gang van zaken op het veld, maar ook zeker erbuiten. Dan lijkt het 'voetballen, voetballen' mij nog een keurige manier om je onvrede te laten blijken. Hoeveel andere opties heb je als fan op dat specifieke moment in het stadion?
Sommige spelers kunnen daar kennelijk slecht tegen. Dat bleek eerder dit jaar al toen topscorer Anwar el Ghazi na een treffer een vingertje voor de mond hield en met de andere hand 'blabla'-gebaren maakte. Veel mensen vonden dat allemaal niet zo erg, want 'dat hoort bij een jonge speler'. Dat zal best, ik vond het in ieder geval vrij hinderlijk. Wij mogen Anwar blijkbaar alleen vertellen hoe goed hij is. Anders moeten we onze mond houden. Naast Dijks deed ook Kenny Tete zijn beklag tegen Ajax Life: Ja, het publiek. Wat moet ik erover zeggen? Als het goed gaat, dan juichen ze allemaal. Als het minder gaat, fluiten ze.
Kennelijk beleeft de revelatie op rechtsachter de dingen zo, maar het lijkt mij pertinent onwaar. De ploeg van Frank de Boer is de afgelopen twee jaar ruimschoots gesteund. In en ver buiten de Arena. Juist op momenten dat Ajax achter stond en wanneer het spel weer hulpeloos oogde. Vaak zelfs zodanig, dat ik puur kijkend naar de sfeer dacht dat Ajax voor stond en magistraal speelde.
Zolang we met z'n allen als een stel blije geiten juichen voor de spelers, dan wordt het publiek ruimschoots gewaardeerd. Maar als datzelfde publiek, na ruim twee jaar zielloos en saai spel en interne strubbelingen, eindelijk eens laat horen wat het ervan vindt, dan zijn de rapen gaar en een aantal spelers in hun wiek geschoten.
Beter incasseren ze als team de kritiek en draaien ze niet gelijk om bij het eerste zuchtje tegenwind van de tribunes. Dat zorgt voor meer begrip bij supporters dan dat je na afloop gepikeerd en gekrenkt je beklag doet over diezelfde fans.
http://www.ajaxlife.nl/blog/publiek-toont-eindelijk-emotie?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op maandag 05 oktober 2015 - 16:19 schreef bully het volgende:[..] ook die winnen geen grote wedstrijden. en staan in de ranglijst waar ze horen. het gaat ook niet over het spel. dat is gewoon niet om aan tezien. de boer speeld het 95 spelletje waar hij niet de kwaliteiten voor heefd. want die konden wel genoeg snelheid in de combinaties leggen maar denk dat als hij anders had gespeeld het ook niet veel beter had gedaan. omdat hij gewoon een elftal heeft die niet uit de goede mix bestaat. plus dat er nog teveel middelmaat tussen zit. en een bank waar hij het elftal alleen maar verder mee verzwakt. We hebben al twee jaar niet gewonnen va Zwolle en zelfs met 5-1 vernederd in de bekerfinale. Vorig seizoen twee keer verloren van Vitesse waaronder een 0-4. Dus wat lul je nou met die winnen geen grote wedstrijden. Bij mij en vele ajaxsupporters gaat hey wel degelijk om het spel. Ik heb al 20 jaar een scc. Ben supporter geworden vanwege het spel. 4 titels vergoeden een hoop maar het is nu gewoon kut. Hoe jij team laten spelen heeft niks met kwaliteit te maken. Je kan heel leuk voetbal spelen met een matige selectie. Wij spelen om te janken met een prima selectie. Daarom is hey gewoon tijd voor Fdb om te gaan wieberen |
|
|
|