BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 4 oktober 2015, 14:30): 9-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
bully
 bully - maandag 05 oktober 2015 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 17:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

We hebben al twee jaar niet gewonnen va Zwolle en zelfs met 5-1 vernederd in de bekerfinale. Vorig seizoen twee keer verloren van Vitesse waaronder een 0-4. Dus wat lul je nou met die winnen geen grote wedstrijden.
Bij mij en vele ajaxsupporters gaat hey wel degelijk om het spel. Ik heb al 20 jaar een scc. Ben supporter geworden vanwege het spel. 4 titels vergoeden een hoop maar het is nu gewoon kut. Hoe jij team laten spelen heeft niks met kwaliteit te maken. Je kan heel leuk voetbal spelen met een matige selectie. Wij spelen om te janken met een prima selectie. Daarom is hey gewoon tijd voor Fdb om te gaan wieberen
mij gaat het natuurlijk ook over het spel.
maar denk niet dat dat nu de reden is van het matige spel.
het matige spel bedoel ik de verlies en gelijkspellen op de momenten dat het moet.
dat het spel al tijden niet om aan tezien is zie ik ook wel
over de kwaliteit van deze selectie zijn we het duidelijk oneens.
er zit wel kwaliteit tussen maar tejong en geen goede mix.
en wat ik al eerder zei met hetgeen op de bank zit verzwak je het elftal alleen maar meer.
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 oktober 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 15:03 schreef enough het volgende:

[..]

kleineer me dan niet shitface
Nou nou. Wat een taalgebruik voor een ouwe lul. Die bejaarden van tegenwoordig zijn bijna erger dan de jeugd.
En het was fuckface niet shitface. Jou foto zal voor altijd te vinden zijn in het cafétopic.
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 oktober 2015 - 17:34   quote  deeplink  
Hoe durven Tete en Dijks uberhaupt over het publiek te zeiken.
Net alsof het publiek ongelijk heeft.
Het is niet alsof ze een keer verzaken ofzo. Het is alle shit van de laatste jaren wat er in, op, naast en buiten het veld gebeurd.
Als ze dat niet snappen moeten ze misschien eerst terug naar school ipv in het veld staan.
bully
 bully - maandag 05 oktober 2015 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 17:34 schreef Peterhs het volgende:
Hoe durven Tete en Dijks uberhaupt over het publiek te zeiken.
Net alsof het publiek ongelijk heeft.
Het is niet alsof ze een keer verzaken ofzo. Het is alle shit van de laatste jaren wat er in, op, naast en buiten het veld gebeurd.
Als ze dat niet snappen moeten ze misschien eerst terug naar school ipv in het veld staan.
ben persoonlijk niet zo voor fluiten op de persoon.
maar collectief fluiten uit onvrede zie ik geen kwaad in.
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2015 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 17:30 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nou nou. Wat een taalgebruik voor een ouwe lul. Die bejaarden van tegenwoordig zijn bijna erger dan de jeugd.
En het was fuckface niet shitface. Jou foto zal voor altijd te vinden zijn in het cafétopic.
Hangouderen op een scootmobiel zijn er niks bij....
bully
 bully - maandag 05 oktober 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Ik wist niet eens dat hij meedeed totdat met kramp op het veld lag

Ajax verloor zondagmiddag met 1-2 van PSV. Rapporteur Rinus Israël vond vooral Nemanja Gudelj een matige wedstrijd spelen. Hij gaf de Ajax-middenvelder een 4,5.
"Ik wist niet eens dat hij meedeed totdat hij in de 70e minuut met kramp op het veld lag", zegt Israël ietwat cynisch in De Telegraaf. "Misschien iets te scherp gesteld, maar hij deed weinig goeds aan de bal. Hij opende het spel niet en zocht weinig diepte. Het ging te vaak breed of achteruit. Bij AZ viel dat niet zo op, maar bij Ajax dat vaker in de kleine ruimte speelt, zie je dat direct."
Israël vond Ajax vermoeid ogen. "Of ze conditioneel aan het einde van hun latijn waren. Of ze de avond tevoren nog een wedstrijd hadden gespeeld", aldus de oud-international, die ook de opbouw matig vond. "Tete en Veltman deden het met een aantal stevige tackles defensief goed, maar opbouwend leek het nergens op."

http://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/3669/-ik-wist-niet-eens-dat-hij-meedeed-totdat-hij-met-kramp-op-het-veld-lag-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 17:30 schreef Peterhs het volgende:

[..]

hoe oud ben jij dan joh ,shitface sloeg op die hondekoppen die je nodig heeft om je hol
schoon te likken ,en zo ziet ik jou in het cafe.
maar ik kap

met je te om te posten en zonder je maatjes ben je een eenzame loser .
ik heb een belofte gedaan aan mijn vriendins sterfbed dat ik niet meer zou vechten tegen kakkerlakken
en ander tuig nu bijna 14jr geleden en zit niet op je shitface te wachten .
ik heb een afspraak gemaakt met bouwdewijn dat het netjes zal blijven,ik ben volwassen nu jij nog
dit gesprek had in het cafe gemoeten,sorry en andere hier dat jullie dit mee moesten krijgen.
was niet mijn idee.
mijn excuses bouwdewijn zal niet meer gebeuren,maar ik laat me niet fucken door iemand die me een ban wil aannaaien
Brandje
 Brandje - maandag 05 oktober 2015 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 17:13 schreef bully het volgende:

[..]

mij gaat het natuurlijk ook over het spel.
maar denk niet dat dat nu de reden is van het matige spel.
het matige spel bedoel ik de verlies en gelijkspellen op de momenten dat het moet.
dat het spel al tijden niet om aan tezien is zie ik ook wel
over de kwaliteit van deze selectie zijn we het duidelijk oneens.
er zit wel kwaliteit tussen maar tejong en geen goede mix.
en wat ik al eerder zei met hetgeen op de bank zit verzwak je het elftal alleen maar meer.
Dat we het over de kwaliteit oneens zijn kan altijd maar wat ik eerder al zei. Als jij een mindere selectie hebt kan je als trainer nog wel proberen om leuk te voetballen.
Ga eens op de toekomst kijken. Elk jeugdteam wat er toe doet zet vanaf minuut vol druk op de tegenstander. Ze spelen ook allemaal hetzelfde. Vol op de aanval. Zaterdag de A1 met veel eerste jaars A-junioren speelde de koploper Utrecht helemaal scheel. Dan kom je bij Ajax 1 dan gaan ze ineens heel anders spelen onder deze trainer. Waarom heb je dan een opleiding??
Wij zijn Ajax!! Wij kunnen niet behoudend spelen.
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2015 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 18:37 schreef enough het volgende:

[..]

hoe oud ben jij dan joh ,shitface sloeg op die hondekoppen die je nodig heeft om je hol
maar ik kap

ik heb een belofte gedaan aan mijn vriendins sterfbed dat ik niet meer zou vechten tegen kakkerlakken
ik heb een afspraak gemaakt met bouwdewijn dat het netjes zal blijven,ik ben volwassen nu jij nog
dit gesprek had in het cafe gemoeten,sorry en andere hier dat jullie dit mee moesten krijgen.
was niet mijn idee.
mijn excuses bouwdewijn zal niet meer gebeuren,maar ik laat me niet fucken door iemand die me een ban wil aannaaien
Hoezo wil hij jou een ban aannaaien? Totaal niet zelfs, dat durf ik te zeggen. Kijk wat je allemaal post man. Het ene bericht gaat nog verder als het ander. Scheld ons dan uit voor lul. Heb je nog gelijk ook ;-)... Maar dit gaat te ver.
Als mensen dadelijk je berichten gaan melden ben je weer je account kwijt, wil je ook niet toch?
bully
 bully - maandag 05 oktober 2015 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 18:42 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat we het over de kwaliteit oneens zijn kan altijd maar wat ik eerder al zei. Als jij een mindere selectie hebt kan je als trainer nog wel proberen om leuk te voetballen.
Ga eens op de toekomst kijken. Elk jeugdteam wat er toe doet zet vanaf minuut vol druk op de tegenstander. Ze spelen ook allemaal hetzelfde. Vol op de aanval. Zaterdag de A1 met veel eerste jaars A-junioren speelde de koploper Utrecht helemaal scheel. Dan kom je bij Ajax 1 dan gaan ze ineens heel anders spelen onder deze trainer. Waarom heb je dan een opleiding??
Wij zijn Ajax!! Wij kunnen niet behoudend spelen.
klopt.
ik ben ook niet blij met het spel.
maar het heeft ons wel 4 kampioenschappen opgeleverd.
maar ook ik vind het nu weleens tijd voor het oude Ajax spel.
maar denk als je met dit materiaal dan nog verder achterop raakt.
naar mijn mening moeten ze in winterstop eens 1 of 2 spelers aankopen die echt de balans in het elftal kunnen herstellen.
en dan gelijk weer terug naar wat aantrekkelijker voetbal met of zonder Frank de Boer.
maar zonder die ervaring red je het denk ik niet.
bully
 bully - maandag 05 oktober 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:

[..]

maar ik kap

was niet mijn idee.
je zei in een eerder bericht dat je 53 bent.
maar als ik jou berichten lees.
gedraag je je daar niet naar.
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 19:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoezo wil hij jou een ban aannaaien? Totaal niet zelfs, dat durf ik te zeggen. Kijk wat je allemaal post man. Het ene bericht gaat nog verder als het ander. Scheld ons dan uit voor lul. Heb je nog gelijk ook ;-)... Maar dit gaat te ver.
Als mensen dadelijk je berichten gaan melden ben je weer je account kwijt, wil je ook niet toch?
weet ik wel loetje ,kunnen we ff naar het cafe gaan ??
remco k
 remco k - maandag 05 oktober 2015 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 19:28 schreef bully het volgende:

[..]

klopt.
ik ben ook niet blij met het spel.
maar het heeft ons wel 4 kampioenschappen opgeleverd.
maar ook ik vind het nu weleens tijd voor het oude Ajax spel.
maar denk als je met dit materiaal dan nog verder achterop raakt.
naar mijn mening moeten ze in winterstop eens 1 of 2 spelers aankopen die echt de balans in het elftal kunnen herstellen.
en dan gelijk weer terug naar wat aantrekkelijker voetbal met of zonder Frank de Boer.
maar zonder die ervaring red je het denk ik niet.
Dat heb ik ook, erg blij met de kampioenschappen, en ik vind ook dat er toen goed is gevoetbal, weliswaar niet sprankelend en heel frivool om te zien, maar wel gewoon goed.

Nu is het echter wel weer tijd voor het Ajax spelletje..
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 19:30 schreef bully het volgende:

[..]

je zei in een eerder bericht dat je 53 bent.
maar als ik jou berichten lees.
gedraag je je daar niet naar.
het werd te persoonlijk
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 oktober 2015 - 20:23   quote  deeplink  
quote:

[..]

maar ik kap

was niet mijn idee.
1. Het gaat je geen bal aan hoe oud ik ben.
2. Zo oud zijn en dan nog steeds niet weten hoe de Nederlandse taal te hanteren.
3. Je hebt dit gezeik over jezelf afgeroepen. Hier wijzen genoeg anderen je al op aan, maar begrijpen doe je het blijkbaar niet.
4. Die afspraak met Boudewijn kan mij niet schelen. Als je zo doorgaat zal hij zich spoedig bedenken.
5. Ik heb wel meer te doen dan heel de dag op het forum zitten, dus laat staan dat ik op commando van een nitwit naar het café zal komen.
6. Dat je niet op mij zit te wachten, prima, geen probleem. Wie zit er op jou te wachten? Nog minder denk ik.
7. Dus je bent echt een stoere ex hooligan. Rende je ook weg, of bleef jij wel Picornie steunen?
8. Met alle respect voor je overleden vriendin. Vind het erg voor je dat je dat mee hebt moeten maken, maar serieus kerel. Is zoiets nodig om te posten. Nogmaals, het is erg, maar wat heb ik daarmee te maken? Niets, dus voegt niets toe.
Hou lekker je prive leven bij je, doe ik ook.
9. Ik heb geen zin meer om verder te tellen (op school niet verder gekomen dan 9...)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door Peterhs --
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 19:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

nee dat is het laatste wat ik wil
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 oktober 2015 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:25 schreef enough het volgende:

[..]

nee dat is het laatste wat ik wil
Nou, wees niet bang. Zoiets zal ik niet snel doen. Zo'n matennaaier ben ik nu ook weer niet.
En trouwens, dan valt er niets meer te rellen.
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:26 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nou, wees niet bang. Zoiets zal ik niet snel doen. Zo'n matennaaier ben ik nu ook weer niet.
En trouwens, dan valt er niets meer te rellen.
daarkan ik inkomen ,het leek wel dat het woordje payback van afgelopen vrijdag ,ineens werd doorgevoerd naar morten olsen via loetje
en naar herradelijke verklaringen ,werd dat steeds genegeerd.en werd het 2 tegen een ,geef niet ieder zijn mening ,maar daar werden woorden gezegd als rand debiel en dergelijke waar het gewoon om feiten ging

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door enough --
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:13 schreef enough het volgende:

[..]

het werd te persoonlijk
Van jou kant ook. Ook naar jezelf kijken. Als iemand een keer scheld moet je het niet persoonlijk maken. Dat deed jij namelijk. Maargoed, leer hier van. Volgende keer pak ik je echt hard aan. Nu krijg je een 2e kans. En dan praat ik namens de hele oude garde hier. Doe het niet meer
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Van jou kant ook. Ook naar jezelf kijken. Als iemand een keer scheld moet je het niet persoonlijk maken. Dat deed jij namelijk. Maargoed, leer hier van. Volgende keer pak ik je echt hard aan. Nu krijg je een 2e kans. En dan praat ik namens de hele oude garde hier. Doe het niet meer
'sorry ,maar dat zal wel komen omdat ik nog in de post stijl uit 2/3 jr geleden zat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 05 oktober 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:

[..]

maar ik kap

was niet mijn idee.
De 7e keer dat je het met Boudewijn heb afgesproken???? Valt me mee dat je nog niet op het kakkieforum ben geweest om daar een hele grote bruine slurp te nemen!!
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 20:51   quote  deeplink  
ik heb niets tegen jullie,maar ik moest me steeds verdedigen over beno ed waar ik geen donder mee te maken heb of had
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 20:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De 7e keer dat je het met Boudewijn heb afgesproken???? Valt me mee dat je nog niet op het kakkieforum ben geweest om daar een hele grote bruine slurp te nemen!!
ha daar kom en zal ik nooit komen,ik wet nog voordat ik op dit forum kwam zat ik op die soccer side en door telkens die kakkerlakjes te coriseren ,werd ik door complot van die 010 tot 2029 verbannen haha
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 21:02   quote  deeplink  
maw ik moet het allemaal niet te serieus nemen ,

dat kom dat ik altijd voor me zelf heb op moeten komen en dan moet je een keihard karakter hebben ,nooit over je heen laten lopen,maar de beste verdediging is de aanval.
oke hier kan ik milder zijn en ook gaan doen,tenslotte zijn julie niet verkeerd ,merk ik nu

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door enough --
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 oktober 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Is de man met meerdere accounts weer terug voor de zoveelste keer...ha ha ha
Peterhs
 Peterhs - maandag 05 oktober 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 21:09 schreef infamous psv het volgende:

[..]

2 terug gekeerden zelfs.
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:

[..]

Gaat het nu van buitenaf al opvallen?
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2015 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:51 schreef enough het volgende:
ik heb niets tegen jullie,maar ik moest me steeds verdedigen over beno ed waar ik geen donder mee te maken heb of had
Het gaat daar al even niet meer over. Schei eens uit jongen...
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:23 schreef Peterhs het volgende:

[..]

2. Zo oud zijn en dan nog steeds niet weten hoe de Nederlandse taal te hanteren.
3. Je hebt dit gezeik over jezelf afgeroepen. Hier wijzen genoeg anderen je al op aan, maar begrijpen doe je het blijkbaar niet.
4. Die afspraak met Boudewijn kan mij niet schelen. Als je zo doorgaat zal hij zich spoedig bedenken.
5. Ik heb wel meer te doen dan heel de dag op het forum zitten, dus laat staan dat ik op commando van een nitwit naar het café zal komen.
6. Dat je niet op mij zit te wachten, prima, geen probleem. Wie zit er op jou te wachten? Nog minder denk ik.
7. Dus je bent echt een stoere ex hooligan. Rende je ook weg, of bleef jij wel Picornie steunen?
8. Met alle respect voor je overleden vriendin. Vind het erg voor je dat je dat mee hebt moeten maken, maar serieus kerel. Is zoiets nodig om te posten. Nogmaals, het is erg, maar wat heb ik daarmee te maken? Niets, dus voegt niets toe.
9. Ik heb geen zin meer om verder te tellen (op school niet verder gekomen dan 9...)
helaas was ik niet in beverwijk , maar ik zweer je dat ondanks die overmacht back to back had gestaan

enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 20:23 schreef Peterhs het volgende:

[..]

duidelijk bedankt
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2015 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 21:28 schreef enough het volgende:

[..]

duidelijk bedankt
PB lul!! ;-)
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 oktober 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 21:11 schreef Peterhs het volgende:

[..]

2 terug gekeerden zelfs.
Ha ha ha
infamous psv
 infamous psv - maandag 05 oktober 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 21:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gaat het nu van buitenaf al opvallen?
Heb mr paar woorden nodig om m te ontmaskeren , de slechte acteur...
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 21:30 schreef Loetje het volgende:

[..]

PB lul!! ;-)
ik weet genoeg
thanks,ik bel zodra mjn fone is grepareerd

enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:

[..]

weet je feiten , ik weet dat je oke bent,jullie hebben gezwijnt gister haha
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2015 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 21:42 schreef enough het volgende:

[..]

ik weet genoeg
thanks,ik bel zodra mjn fone is grepareerd
Vertel eens wat je weet dan?

Phone kapot? Altijd als het er om gaat
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 21:51 schreef enough het volgende:

[..]

weet je feiten , ik weet dat je oke bent,jullie hebben gezwijnt gister haha
Gister vond je m niet zo oké.... ;-)
enough
 enough - maandag 05 oktober 2015 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 21:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gister vond je m niet zo oké.... ;-)
zo zie je maar dat ik toch nog van je leert
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2015 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 22:09 schreef enough het volgende:

[..]

zo zie je maar dat ik toch nog van je leert
Infamous mag ik wel
Loetje
 Loetje - maandag 05 oktober 2015 - 22:50   quote  deeplink  
Zit trouwens net even het stukje met Raymond Verheijen te kijken. Ondanks ik het een rare vent vind, vind ik dat hij veel weet
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 05 oktober 2015 - 23:10   quote  deeplink  
Vooraf aan de wedstrijd werd er gelachen over de woorden van de frank.
Vooral de woord gedurfd. Gedurfd en aanvallend voetbal daar dachten we aan.
Maar het was gedurfd verdedigend voetbal. Ajax thuis, dan is gedurfd dat je verdedigend tactiek hebt gekozen. Hij zegt zelf dat hij een verkeerde tactiek had gekozen. Met zo'n tactiek moet je winnen. Zelfs als je had gewonnen had je kritiek gekregen, maar nu je verliest dan helemaal.
Milan uit, zijn 1ste opdracht, hij zei :ik pas mijn team nooit aan, voor tegenstander.
Dat is hij blijkbaar helemaal kwijt. Hij zegt dat namelijk wel vaker.

De boer moet er een passie in het voetbal krijgen, als hij de passie niet meer kan overbrengen dan is het afgelopen.

Maar het is ook gedurfd om met Klaassen en Fisher 90 min te spelen.
Ik dacht Klaassen was al niet fit begin aan de wedstrijd, krijgt een aantal flinken tikken en achteraf met een hersenschudding laten lopen.
Vooraf zei de boer Fisher geen 90 min te laten spelen.
Maar Klaassen had hij echt moeten wisselen, ook al wil hij dat niet en ook al schiet hij tijdens de warming up van de spelers er 3 in, dan nog had hij hem moeten wisselen.

Gewoon echt waardeloos, maar fouten maken dat kan iedereen, dus ook de boer.
Het gaat erom of hij ervan leert.
Als ik een advies zou geven aan de boer, boek een vakantie naar barca.
Ga samen met je vrouw en kinderen. Vrouw en kinderen doen wat ze willen, maar frank gaat op bezoek. Als hij vooruit wil, dan zou ik even gaan praten met Cruijff
p111
 p111 - maandag 05 oktober 2015 - 23:49   quote  deeplink  
PA vaak ben ik het niet met je eens in dit geval ga ik met je mee, Frank moet zo langzamerhand wel door hebben dat het Ajax publiek in het stadion en ook in het land zijn spelopvatting zat zijn.Het druk zetten op de tegenstander werdt in onze eigen Arena door PSV gedaan en beste Frank wat een vernedering dit was de druppel ik hoop dat je deze selectie nog kan omturnen naar een aanvallend team anders vrees ik voor de kerst.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 06 oktober 2015 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 oktober 2015 - 23:49 schreef p111 het volgende:
PA vaak ben ik het niet met je eens in dit geval ga ik met je mee, Frank moet zo langzamerhand wel door hebben dat het Ajax publiek in het stadion en ook in het land zijn spelopvatting zat zijn.Het druk zetten op de tegenstander werdt in onze eigen Arena door PSV gedaan en beste Frank wat een vernedering dit was de druppel ik hoop dat je deze selectie nog kan omturnen naar een aanvallend team anders vrees ik voor de kerst.
Fans willen resultaten en hebben er geen boodschap aan dat Ajax voor de grote clubs talenten aan het opleiden is en dat voetballers van Ajax ooit grote spelers zullen worden, maar niet bij Ajax. We willen gewoon een elftal dat de status heeft die bij Ajax past, een elftal dat op een mooie manier wedstrijden kan winnen. Wanneer geeft De Boer nou eens toe dat de huidige strategie van Ajax niet werkt, niet op de korte en niet op de lange termijn? Ajax heeft een enorme achterstand opgelopen op PSV qua beleid en qua scouting en dat met zoveel geld op de bank. En de tonnen die in jeugdspelers worden gestopt... hoeveel van die jongens breken echt door en kun je echt voor veel geld doorverkopen? De Boer vraagt iets van de fans, maar de fans vragen al seizoenen lang tevergeefs iets van Ajax... Hoe langer die aanfluiting duurt hoe meer fluitconcerten er te horen zullen zijn. De Boer heeft over steun van de fans nooit te klagen gehad. Hij dient meer begrip te hebben voor de frustraties van de supporters...
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 12:01   quote  deeplink  
Yelelellele
Eide
 Eide - dinsdag 06 oktober 2015 - 12:41   quote  deeplink  
Het is nu dinsdag en ben ik nog steeds ziek van die pot tegen PSV. Wat een wanvertoning. Ajax leek na de 0-1 achterstand wel in het spel te komen en in die fase, tot ongeveer de 25e minuut was er niets aan de hand, viel de 1-1 en leek Ajax op de goede weg... maar na die 25e minuut leek het echt helemaal nergens meer op.

En echt niet omdat PSV nu zo vreselijk goed voetbalde. Hendrikx was eigenlijk de enige bij PSV die echt goed speelde want ook bij hun was het verre van goed. Maar Ajax alweer traag, voorspelbaar, slordig... gewoon ordinair slecht.

Kutzooi.
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 12:41 schreef Eide het volgende:
Het is nu dinsdag en ben ik nog steeds ziek van die pot tegen PSV. Wat een wanvertoning. Ajax leek na de 0-1 achterstand wel in het spel te komen en in die fase, tot ongeveer de 25e minuut was er niets aan de hand, viel de 1-1 en leek Ajax op de goede weg... maar na die 25e minuut leek het echt helemaal nergens meer op.

En echt niet omdat PSV nu zo vreselijk goed voetbalde. Hendrikx was eigenlijk de enige bij PSV die echt goed speelde want ook bij hun was het verre van goed. Maar Ajax alweer traag, voorspelbaar, slordig... gewoon ordinair slecht.

Kutzooi.
ja het zit mijn ook nog niet lekker,en eer heracles komt duurdt verdomd lang, doodzonde we hadden
een leuk gat kunnen slaan
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 06 oktober 2015 - 13:02   quote  deeplink  
Laten we gewoon hopen, dat we na de maand oktober goed doorkomen en niet op een grote achterstand komen te staan met de wedstrijden tegen Heracles, Fenerbahce, Vitesse en Feyenoord en allemaal uitwedstrijden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door Ztjes --
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 13:02 schreef Ztjes het volgende:
Laten we gewoon hopen, dat we na de maand oktober goed doorkomen en niet op een grote achterstand komen te staan met de wedstrijden tegen Heracles, Fenerbahce, Vitesse en Feyenoord.
Laat die heftsdip maar uitblijven. Kan een maand met veel schade worden
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 oktober 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 11:45 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Fans willen resultaten en hebben er geen boodschap aan dat Ajax voor de grote clubs talenten aan het opleiden is en dat voetballers van Ajax ooit grote spelers zullen worden, maar niet bij Ajax. We willen gewoon een elftal dat de status heeft die bij Ajax past, een elftal dat op een mooie manier wedstrijden kan winnen. Wanneer geeft De Boer nou eens toe dat de huidige strategie van Ajax niet werkt, niet op de korte en niet op de lange termijn? Ajax heeft een enorme achterstand opgelopen op PSV qua beleid en qua scouting en dat met zoveel geld op de bank. En de tonnen die in jeugdspelers worden gestopt... hoeveel van die jongens breken echt door en kun je echt voor veel geld doorverkopen? De Boer vraagt iets van de fans, maar de fans vragen al seizoenen lang tevergeefs iets van Ajax... Hoe langer die aanfluiting duurt hoe meer fluitconcerten er te horen zullen zijn. De Boer heeft over steun van de fans nooit te klagen gehad. Hij dient meer begrip te hebben voor de frustraties van de supporters...
Toen Ajax goede resultaten haalde, was er al kritiek, zelfs toen Ajax kampioen werd.
Onzin dat Fans bovenal goede resultaten willen zien, nee ze willen mooi voetbal, ook al verlies je. Ze zien liever dat Ajax 5 vlijmscherpe counters tegen krijgt en 0-5 bij de rust staat en vervolgens vol met passie er nog 4-5 van maakt. Dan dat je met 80% balbezit, 1 kans creëert en met 1-0 wint, dat ook nog komt door de fout van de tegenstander.

Volgens mij is er geen andere optie, dan talenten opleiden voor grote clubs.
Een mix van oudere en jongere spelers, dat moet je hebben.
De oudere moeten wel iets toevoegen.
Ik geloof gewoon niet dat er nog meer van zulke spelers lopen zoals de mexicaan.
Die man had in engeland echt wel in de basis gespeeld en ook nog meer verdiend.
Het is gewoon knap van PSV dat ze zo'n speler hebben gehaald.

Dat Ajax veel geld op de bank heeft staan, dat klopt, maar daar heeft Ajax andere plannen mee.

Misschien moeten de fans gewoon nemen wat het is.
Van Ajax worden dingen verwacht waar gewoon niet aan kan worden voldoen.

De wereld is veranderd en veranderd nog steeds.
Nederlands voetbal is niet veranderd en is blijven steken in de jaren die achter ons liggen.
Tactiek is best nog goed, zoals we dat graag zien. Maar dan moet je daar wel de topspelers voor hebben. Je kan niet een driehoek in een gaatje proppen waar enkel een vierkantje inpast, ook al zou je dat graag willen.
Nederland kan de topspelers gewoon niet meer behouden.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 06 oktober 2015 - 13:16   quote  deeplink  
Positieve Arrogantie,

Ik zeg toch ook, dat het een elftal moet zijn die op een mooie manier wedstrijden "kan" winnen.

Wat je zegt roep ik al jaren, Ëen goede mix van oudere en jongere spelers, dat moet je hebben."

Kapitaal van een voetbalclub hoort op het veld te staan en nergens anders.

Eredivisieclubs met veel minder kwaliteit zijn wel in staat om een attractieve pot voetbal te spelen.

Dat de wereld veranderd is nooit anders geweest, maar je moet je als bedrijf/voetbalclub wel willen aanpassen en meegroeien en niet stil blijven staan in het verleden. In elk vierkant passen 2 driehoeken, er zijn altijd mogelijkheden, maar je moet ze wel wiilen zien en durven aan te pakken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door Ztjes --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 4 oktober 2015, 14:30): 9-0

0.0166430