BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 4 oktober 2015, 14:30): 9-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 20:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je oordeelt op een wedstrijd?? Netjes man ;-). Hendrikx is een behoorlijk goede speler. Valt nauwelijks op en kan een grote worden bij meer speeltijd. Brenet is inderdaad niet goed, maar wel sneller dan Poulsen. Dat zal nodig zijn
Mag niet oordelen op 1 wedstrijd idd daar heb jij weer gelijk in😉
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2015 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 20:19 schreef ZerauS het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Ik vind ook dat Feyenoord goed speelt en zeker stukken beter is dan afgelopen seizoenen. Ik denk alleen dat wij toch aan het einde vd rit boven hun eindigen. Het is gewoon een gevoel. Misschien zit ik er naast maar ik denk het niet 😎
Eerst maar eens een wedstrijd of 13 verder zijn. Dan zitten we op 20 en kunnen we het een beetje inschatten.

Ajax moet namelijk gebruik maken van het ideale programma dit jaar. Ajax heeft voor het eerst in de Eredivisie geen 2/3 zware wedstrijden achter elkaar waardoor een kater makkelijk kan worden weggespoeld. Meeste lastige tegenstanders al uit voor de winterstop.

Feyenoord heeft straks al die lastige wedstrijd nog uit. Daar moet Ajax het verschil gaan maken ten opzichte van Feyenoord.

Overigens, vlak PSV nog niet uit. Als die zondag winnen is het nog maar 2 punten he. Die zullen ordinair gaan counteren en daar ligt soms onze zwakte
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 20:26   quote  deeplink  
Eens..Ik denk ook dat daar het verschil gemaakt wordt met Feyenoord. Feyenoord uit of thuis dat is echt een wereld van verschil. PSV vlak ik ook zeker nog niet uit. Maar denk dat die de komende weken al wat punten gaan verspelen.
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 20:26 schreef ZerauS het volgende:
Eens..Ik denk ook dat daar het verschil gemaakt wordt met Feyenoord. Feyenoord uit of thuis dat is echt een wereld van verschil. PSV vlak ik ook zeker nog niet uit. Maar denk dat die de komende weken al wat punten gaan verspelen.
Hebben al een aantal lastige tegenstanders gehad. Feyenoord is net als wij, behalve in Eindhoven ook nog niet getest. Vitesse en PEC gaven niet thuis, net als AZ bij ons niet.

Straks 2x in 10 dagen in De Kuip. Deze maand een hele zware.
PSV (thuis)
Heracles (uit)
Fenerbahce (uit)
Vitesse (uit)
Feyenoord (uit beker)
Roda JC (thuis)
Fenerbahce (thuis)

Als ik het goed heb is dit achtereenvolgend ons programma. Lood en loodzwaar en hierna kan ik meer zeggen. Zeker die 4 zware uitwedstrijden achter elkaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2015 door Loetje --
Pietje
 Pietje - maandag 28 september 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien is het wel een idee om Veltman te slachtofferen en Tete naast Riedewald te laten spelen met van Rhijn als rechtsback.. Zo heb je tegen de twee hele snelle jongens 4 snelle verdedigers staan, en gaat Locadia geen enkel duel winnen van Tete..
Ik heb dat nooit zo bekeken, maar hoe meer ik erover nadenk hoe positiever ik dat idee vind. Het zou zomaar eens goed kunnen uitpakken.
Brandje
 Brandje - maandag 28 september 2015 - 20:58   quote  deeplink  
Wat mij een beetje opvalt, en dat had PSV vorig seizoen oa tegen feyenoord en Twente, is dat we geluk hebben met wanneer we ploegen treffen. PSV had dat vorig seizoen ook. Met namen de uitgestelde wedstrijd tegen feyenoord waarin fnoord toen ineens spelers misten die er bij de eerste wedstrijd wel bij zouden zijn. Twente wat veel spelers mistte.
Dat hebben wij nu ook. Groningen wat afgelopen zaterdag De Leeuw rust gaf. Komende week mist psv drie basisspelers. Heracles wat Tannane mist. Dus ik ben blij hoe het loopt.

Met dit in je achterhoofd moet je psv gewoon pakken thuis!!!
Pietje
 Pietje - maandag 28 september 2015 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 20:58 schreef Brandje het volgende:
Wat mij een beetje opvalt, en dat had PSV vorig seizoen oa tegen feyenoord en Twente, is dat we geluk hebben met wanneer we ploegen treffen. PSV had dat vorig seizoen ook. Met namen de uitgestelde wedstrijd tegen feyenoord waarin fnoord toen ineens spelers misten die er bij de eerste wedstrijd wel bij zouden zijn. Twente wat veel spelers mistte.
Dat hebben wij nu ook. Groningen wat afgelopen zaterdag De Leeuw rust gaf. Komende week mist psv drie basisspelers. Heracles wat Tannane mist. Dus ik ben blij hoe het loopt.

Met dit in je achterhoofd moet je psv gewoon pakken thuis!!!
Ik had er niet zo over nagedacht, maar als ik zo je post lees dan ben ik het er helemaal mee eens. Erg vind ik het overigens niet ;)
p111
 p111 - maandag 28 september 2015 - 22:30   quote  deeplink  
Nou het progamma van Ajax hierboven zegt genoeg over het belang van die beker wedstrijd, dat is een te zwaar progamma voor deze jonge ploeg je moet echt gaan roleren en dan lijkt mij de beker wedstrijd het meest geschikt om de a ploeg rust te geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 28 september 2015 door p111 --
Brandje
 Brandje - maandag 28 september 2015 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 22:30 schreef p111 het volgende:
Nou het progamma van Ajax hierboven zegt genoeg over het belang van die beker wedstrijd, dat is een te zwaar progamma voor deze jonge ploeg je moet echt gaan roleren en dan lijkt mij de beker wedstrijd het meest geschikt om de a ploeg rust te geven.
Spelen in de Kuip tegen de rivaal dan ben je verplicht om met je sterkste team te spelen.
Gewoon wat minder zwaar trainen en wat meer rust geven. Er komen ook wel weer makkelijkere wedstrijden aan dan kan je wat rust gaan geven maar in de Kuip met een B-team gaan spelen en er met 3/4-0 af gaan is not done.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 september 2015 - 10:30   quote  deeplink  
Spanning is aanwezig.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 29 september 2015 - 10:43   quote  deeplink  
De lijst die hier boven staat, is Ajax in alle wedstrijden de favoriet.
Uit fener zal wellicht 50/50 zijn.
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 29 september 2015 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 22:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Spelen in de Kuip tegen de rivaal dan ben je verplicht om met je sterkste team te spelen.
Gewoon wat minder zwaar trainen en wat meer rust geven. Er komen ook wel weer makkelijkere wedstrijden aan dan kan je wat rust gaan geven maar in de Kuip met een B-team gaan spelen en er met 3/4-0 af gaan is not done.
Ajax gaat ook echt niet met een B elftal naar de kuip vd beker. Dat kan ik me niet voorstellen. Wel zal hij Boer waarschijnlijk op doel zetten. Maar das in dat geval alleen maar gunstig aangezien die nog wel eens een penalty stopt 😂
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 10:30 schreef NatjosFC het volgende:
Spanning is aanwezig.
Ik voel het ook.

Nijhuis of Kuipers zal fluiten, daar ben ik heilig van overtuigd. Ook omdat de rest Ajax en PSV recent al gefloten heeft. Ik verwacht Nijhuis. Kuipers heeft PSV - Feyenoord al gefloten.

Ik ben ook zo nerveus. Altijd tegen PSV
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2015 - 10:53   quote  deeplink  
Ik ben bang voor een herhaling van afgelopen jaar... Wij beter, hun op de counter..
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2015 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 10:53 schreef remco k het volgende:
Ik ben bang voor een herhaling van afgelopen jaar... Wij beter, hun op de counter..
Jup. Dat roep ik ook steeds. Vind ons soms nog slordig in de opbouw. Daar zullen ze op loeren
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 29 september 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Positief denken Remco😃 3 punten blijven in Amsterdam 👊
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 september 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Hoop dat we een keer een normale scheidsrechter hebben want vorig seizoen werd ons bij een 1-0 voorsprong een 100% pingel onthouden . Vooral die Kuipers probeert de wedstrijden vaak af te doen zonder teveel kaarten en vergeet dan simpelweg de regels toe te passen.

Ps
Ben ik weer niet bang voor omdat onze achterhoede prima staat. Dijks en Tete vreten Lestienne en Narsingh op.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2015 door Brandje --
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 29 september 2015 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 11:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Hoop dat we een keer een normale scheidsrechter hebben want vorig seizoen werd ons bij een 1-0 voorsprong een 100% pingel onthouden . Vooral die Kuipers probeert de wedstrijden vaak af te doen zonder teveel kaarten en vergeet dan simpelweg de regels toe te passen.

Ps
Ben ik weer niet bang voor omdat onze achterhoede prima staat. Dijks en Tete vreten Lestienne en Narsingh op.
Zo is dat Brandje met jou kan ik praten haha.. we vreten ze op👊👊👊
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 september 2015 - 11:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 10:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik voel het ook.

Nijhuis of Kuipers zal fluiten, daar ben ik heilig van overtuigd. Ook omdat de rest Ajax en PSV recent al gefloten heeft. Ik verwacht Nijhuis. Kuipers heeft PSV - Feyenoord al gefloten.

Ik ben ook zo nerveus. Altijd tegen PSV
Nijhuis zou een prima scheids zijn, beter dan Kuipers in ieder geval.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 september 2015 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Gelukkig hebben we een snelle verdediging dat scheelt weer en Boilesen doet niet mee. Die was verdedigend heel slecht vorig jaar tegen Narsingh.
Maak me eerder zorgen over hoe Ajax door hun verdediging heen gaat spelen, gelukkig is Milik het afmaken van kansen normaal gesproken wel toevertrouwd.
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 22:45 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat ben ik uiteraard helemaal met je eens, Brandje!
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 september 2015 - 12:20   quote  deeplink  
Dit gaat psv niet winnen. Ajax is dit seizoen sterk. Psv is dit seizoen alleen thuis sterk. Uit is het een groot drama. + wedstrijd in moskou in de benen en missen guardado en de jong. Nee, ik overweeg zelfs om honderd euro op ajax in te zetten. En misschien ook op cska. Dat moet ik nog even zien. Een gelijkspel zou wel eventueel kunnen, maar ik zie het niet gebeuren zondag..
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Dat vrees ik ook. PSV is een geslepen ploeg. In vorm of uit vorm.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 september 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 11:36 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we een snelle verdediging dat scheelt weer en Boilesen doet niet mee. Die was verdedigend heel slecht vorig jaar tegen Narsingh.
Maak me eerder zorgen over hoe Ajax door hun verdediging heen gaat spelen, gelukkig is Milik het afmaken van kansen normaal gesproken wel toevertrouwd.
Narsingh is dit seizoen niet in vorm en vorig jaar hadden jullie moeite met de counters van narsingh depay en wijnaldum... dus die vlieger gaat niet op dit jaar.
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 12:20 schreef patrickpsv15 het volgende:
Dit gaat psv niet winnen. Ajax is dit seizoen sterk. Psv is dit seizoen alleen thuis sterk. Uit is het een groot drama. + wedstrijd in moskou in de benen en missen guardado en de jong. Nee, ik overweeg zelfs om honderd euro op ajax in te zetten. En misschien ook op cska. Dat moet ik nog even zien. Een gelijkspel zou wel eventueel kunnen, maar ik zie het niet gebeuren zondag..
Welkom terug op het Ajax-forum ;)
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2015 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 11:34 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nijhuis zou een prima scheids zijn, beter dan Kuipers in ieder geval.
Je wordt op je wenken bediend. De scheids is Bas Nijhuis.
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 september 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 12:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat vrees ik ook. PSV is een geslepen ploeg. In vorm of uit vorm.
Vanwaar die "angst" allemaal. Psv maakt bijzonder weinig klaar in uitwedstrijden dit seizoen. Daarbij missen ze drie belangrijke basisspelers. Wij zijn verdedigend veel "sneller" dan vorig seizoen. We kunnen ze nietop een beter moment treffen. Kom op mensen waar is de bluf.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 29 september 2015 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 12:22 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Narsingh is dit seizoen niet in vorm en vorig jaar hadden jullie moeite met de counters van narsingh depay en wijnaldum... dus die vlieger gaat niet op dit jaar.
Vorig jaar was narsigh ook niet invorm. Dus dat kan je van elkaar wegstrepen.
Hij had vorig jaar een bepaalde rol en die rol kan hij nu ook spelen.
Verschil met vorig jaar is bij hem gering.

Lestiene en proper kunnen Ajax echt wel lastig maken.

Je moet kijken naar de spelers die er zijn en niet naar de spelers er niet meer zijn.

Psv heeft ook nu gewoon een goede ploeg om Ajax lastig te maken.
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2015 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 12:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vanwaar die "angst" allemaal. Psv maakt bijzonder weinig klaar in uitwedstrijden dit seizoen. Daarbij missen ze drie belangrijke basisspelers. Wij zijn verdedigend veel "sneller" dan vorig seizoen. We kunnen ze nietop een beter moment treffen. Kom op mensen waar is de bluf.
Ajax werkt als een rode lap op een stier. Zowel bij Feyenoord als bij PSV. Het maakt niet uit of ze wel of niet in vorm zijn. Tegen Ajax zijn dat soort teams voor 200% bereid te strijden. Maar uiteraard hoop ik dat je gelijk krijgt!
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Zoals verwacht, Bas Nijhuis. We winnen vaker niet dat wel onder heb trouwens. Haha
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 12:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

Voor mij is het bijgeloof. Als ik hier post dat ze topwedstrijden verliezen, winnen ze 9 van de 10 keer, maar andersom verliezen ze als ik zeg dat ze winnen..
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 september 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 12:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Vorig jaar was narsigh ook niet invorm. Dus dat kan je van elkaar wegstrepen.
Hij had vorig jaar een bepaalde rol en die rol kan hij nu ook spelen.
Verschil met vorig jaar is bij hem gering.

Lestiene en proper kunnen Ajax echt wel lastig maken.

Je moet kijken naar de spelers die er zijn en niet naar de spelers er niet meer zijn.

Psv heeft ook nu gewoon een goede ploeg om Ajax lastig te maken.
Dat klopt wel ja. Natuurlijk kan psv het ajax lastig maken. Maar ze moeten uit naar moskou en tegen heracles en cambuur en zelfs nec zagen we nog hoe vermoeid ze waren. Ze zijn echt kapot. Dit is geen indekken of smoesje of zo. Ik denk dat ajax ook zonder vermoeidheid een goede kans maakte om te winnen. Maar zondag. Nee. Psv wint niet. Een gelijkspel is wel eventueel mogelijk. Maar winnen? Nee
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2015 - 13:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 12:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Voor mij is het bijgeloof. Als ik hier post dat ze topwedstrijden verliezen, winnen ze 9 van de 10 keer, maar andersom verliezen ze als ik zeg dat ze winnen..
Hahahaha. Hier is er nog eentje... Precies hetzelfde.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 september 2015 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 13:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahahaha. Hier is er nog eentje... Precies hetzelfde.
Hier ook...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 29 september 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 12:55 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Dat klopt wel ja. Natuurlijk kan psv het ajax lastig maken. Maar ze moeten uit naar moskou en tegen heracles en cambuur en zelfs nec zagen we nog hoe vermoeid ze waren. Ze zijn echt kapot. Dit is geen indekken of smoesje of zo. Ik denk dat ajax ook zonder vermoeidheid een goede kans maakte om te winnen. Maar zondag. Nee. Psv wint niet. Een gelijkspel is wel eventueel mogelijk. Maar winnen? Nee
Zelfde verhaal kan je ook opschrijven voor Ajax.
Ajax heeft zelfs meer wedstrijden gespeeld dan Psv.
Ajax gaat donderdag naar noorwegen, vliegt pas vrijdag terug.

Psv speelt moeizaam maar dat speelt Ajax ook.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 september 2015 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 13:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Zelfde verhaal kan je ook opschrijven voor Ajax.
Ajax heeft zelfs meer wedstrijden gespeeld dan Psv.
Ajax gaat donderdag naar noorwegen, vliegt pas vrijdag terug.

Psv speelt moeizaam maar dat speelt Ajax ook.
Maar laten we eerlijk zijn.. nederlandse clubs (vooral ajax en psv!) Geven de laatste jaren geen reet om de europa league. Psv heeft al een relatief flinke achterstand. Champions league is tot nu toe het enige echte lichtpuntje, en de overwinning op feyenoord (alhoewel dat in eigen huis ook standaard is het afgelopen decennium). Dus cska uit is een zeer belangrijke wedstrijd en psv gaat dan ook alles geven. Stel ajax had geen el ghazi en geen fischer en geen gudelj.. dan werd het voor jullie toch ook een stuk lastiger ? Al met al echt serieus een overwinning voor ajax. Puur objectief gezien, ik ben me niet aan het indekken. Ik ben nu 21, geen 15 jaar meer haha.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 september 2015 - 14:01   quote  deeplink  
KNVB zet elitescheidsrechter op kraker in Amsterdam

De Eredivisiekraker tussen Ajax en PSV in de Amsterdam ArenA wordt in goede banen geleid door scheidsrechter Bas Nijhuis. Het is voor de leidsman uit Twente de tweede grote wedstrijd in een paar dagen tijd: dinsdagavond hanteert hij ook de fluit in het Champions League-treffen tussen Arsenal en Olympiacos Piraeus.

Volledige artikel

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2015 door NatjosFC --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 september 2015 - 14:16   quote  deeplink  
Dus meteen wedden op een rode kaart :d
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 29 september 2015 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 13:44 schreef patrickpsv15 het volgende:

[..]

Maar laten we eerlijk zijn.. nederlandse clubs (vooral ajax en psv!) Geven de laatste jaren geen reet om de europa league. Psv heeft al een relatief flinke achterstand. Champions league is tot nu toe het enige echte lichtpuntje, en de overwinning op feyenoord (alhoewel dat in eigen huis ook standaard is het afgelopen decennium). Dus cska uit is een zeer belangrijke wedstrijd en psv gaat dan ook alles geven. Stel ajax had geen el ghazi en geen fischer en geen gudelj.. dan werd het voor jullie toch ook een stuk lastiger ? Al met al echt serieus een overwinning voor ajax. Puur objectief gezien, ik ben me niet aan het indekken. Ik ben nu 21, geen 15 jaar meer haha.
Over de Europa league, daar kan ik kort over zijn. Je moet je prioriteiten stellen.
Als het nodig is om meer met de competitie bezig te zijn dan met de El. Dan doe je dat.
Ajax heeft een voorsprong dus kan het vol tegen aan gaan.
Zeker omdat de tegenstander zelf ook europees speelt.

Molde uit is net zo belangrijk als cska uit.

Je moet kijken naar de vervangers en niet naar de spelers die er niet zijn.
Middenveld, hendrix schaars en proper is gewoon goed te noemen.
Aanval is ook goed, lestiene, locadia en narsigh.
3 van de 4 verdedigers zijn ook prima.
Alleen zou ik mijn zorgen maken over de linksback.
Maar zonder goeie linksback wonnen jullie ook van manu.

Dus ik zie geen enkel probleem om gewoon een goed resultaat te kunnen halen.
Jullie hoeven het spel niet te maken he;)
De clubs waar psv het lastig had, dat kwam omdat psv daar het spel zelf moest maken.

Vorig jaar speelde jullie op de counter en dat zullen jullie nu ook doen.
Dit jaar speelde wij in eindhoven ook op de counter en gingen jullie het spel proberen te maken en toen wonnen wij.

Kortom, er is genoeg kwaliteit over
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 29 september 2015 - 14:40   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2015 door Positieve Arrogantie --
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 september 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 14:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Over de Europa league, daar kan ik kort over zijn. Je moet je prioriteiten stellen.
Als het nodig is om meer met de competitie bezig te zijn dan met de El. Dan doe je dat.
Ajax heeft een voorsprong dus kan het vol tegen aan gaan.
Zeker omdat de tegenstander zelf ook europees speelt.

Molde uit is net zo belangrijk als cska uit.

Je moet kijken naar de vervangers en niet naar de spelers die er niet zijn.
Middenveld, hendrix schaars en proper is gewoon goed te noemen.
Aanval is ook goed, lestiene, locadia en narsigh.
3 van de 4 verdedigers zijn ook prima.
Alleen zou ik mijn zorgen maken over de linksback.
Maar zonder goeie linksback wonnen jullie ook van manu.

Dus ik zie geen enkel probleem om gewoon een goed resultaat te kunnen halen.
Jullie hoeven het spel niet te maken he;)
De clubs waar psv het lastig had, dat kwam omdat psv daar het spel zelf moest maken.

Vorig jaar speelde jullie op de counter en dat zullen jullie nu ook doen.
Dit jaar speelde wij in eindhoven ook op de counter en gingen jullie het spel proberen te maken en toen wonnen wij.

Kortom, er is genoeg kwaliteit over
Ik moet natuurlijk wel toegeven dat ajax donderdag speelt en psv woensdag. Ook al is de reis zeer ver ik denk dat dat wel ongeveer gecompenseerd is inderdaad. Maar schaars is niet meer de schaars zoals hij was. Hij is ook een dagje ouder geworden en is 2 jaar (?) Geblesseerd geweest. En guardado heeft natuurlijk altijd een zeer positieve invloed op psv. Dus dat is wel een stuk minder. Misschien maher dan toch maar in de basis. Of zelfs pereiro op het middenveld. Hendrix en propper zijn prima ja. Voorin is locadia toch ook weer kwaliteitsinlevering tov van de jong. Met name qua passing voor het doel en sneaky loopacties en zijn kopballen. En ja onze linksback tegen jullie beste speler zegt natuurlijk veel. Buiten dat ziet de verdediging er uitstekend uit. Overigens vind ik lestienne zwak spelen in uitduels. Lestienne mist een bepaalde explosiviteit. En dat ga je missen als je uit tegen ajax speelt. Zijn voorzetten daarentegen wel goed. Ik denk dat ajax vol erop gaat knallen en het zon typische wedstrijd wordt waarin de thuisploeg wint. Door hard werken en inzet. Daarom denk ik dat ajax ook met al die goede spelers van psv erbij had gewonnen. En daarom is de quotering (1.80) ook vrij laag. Dat is wel eens vaker anders geweest. Trouwens, psv zou zomaar kunnen stunten, psv is een vrii onvoorspelbaar ploegje, maar ik verwacht het niet.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2015 - 14:49   quote  deeplink  
26 november ben ik de zeer trotse toeschouwer bij Celtic - Ajax. Eindelijk een keer naar Celtic park. Kijk er nu al naar uit. Was een atmosfeer daar.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - dinsdag 29 september 2015 - 14:51   quote  deeplink  
Mooie reis ja. Ik heb alleen gehoord dat sommige celtic supporters stinken...
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 14:49 schreef Loetje het volgende:
26 november ben ik de zeer trotse toeschouwer bij Celtic - Ajax. Eindelijk een keer naar Celtic park. Kijk er nu al naar uit. Was een atmosfeer daar.
Wow... leuk man!! Dat gaat zeker een belevenis worden. En natuurlijk een dubbele belevenis als Ajax wint ;)
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 15:28 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wow... leuk man!! Dat gaat zeker een belevenis worden. En natuurlijk een dubbele belevenis als Ajax wint ;)
Een keer zal ik balen, maar niet zo erg als anders als Ajax eventueel verliest. Dus lees het goed voor mensen reageren. Ik vind dat een prachtclub, evenals Dortmund. Ook daar wil ik dit seizoen heen. Passie en warmte. Eenheid rond de hele club. Ik hou daar van.

Ajax me club. Celtic en Dortmund een gedeelde 2e. Machtige clubs

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2015 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 14:51 schreef patrickpsv15 het volgende:
Mooie reis ja. Ik heb alleen gehoord dat sommige celtic supporters stinken...
Gasmaskers zijn vast ergens te koop ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 september 2015 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 14:49 schreef Loetje het volgende:
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 15:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Een keer zal ik balen, maar niet zo erg als anders als Ajax eventueel verliest. Dus lees het goed voor mensen reageren. Ik vind dat een prachtclub, evenals Dortmund. Ook daar wil ik dit seizoen heen. Passie en warmte. Eenheid rond de hele club. Ik hou daar van.

Ajax me club. Celtic en Dortmund een gedeelde 2e. Machtige clubs
Nice man, Veel plezier! Celtic altijd goede sfeer daar.
Dortmund inderdaad ook heel mooi, goed bezig weer dit seizoen dus mooi seizoen om daar heen te gaan.

Ik was zelf ook nog op zoek naar plaatsen op die Gelbe wand dus als jij website ofzo vind waar je ze kan krijgen pb me ff, oke?
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 16:35 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

[..]

Nice man, Veel plezier! Celtic altijd goede sfeer daar.
Dortmund inderdaad ook heel mooi, goed bezig weer dit seizoen dus mooi seizoen om daar heen te gaan.

Ik was zelf ook nog op zoek naar plaatsen op die Gelbe wand dus als jij website ofzo vind waar je ze kan krijgen pb me ff, oke?
Absoluut man. Geen enkel probleem.
Ik ben nu ongeveer 2 jaar steeds beter bevriend geworden met een jongen die eigenlijk elke maand structureel een buitenlandse wedstrijd gaat bezoeken en hij regelt dit dan ook. Zodra ik hierover iets meer weet, zal ik het je meteen laten weten.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 29 september 2015 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 16:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Absoluut man. Geen enkel probleem.
Ik ben nu ongeveer 2 jaar steeds beter bevriend geworden met een jongen die eigenlijk elke maand structureel een buitenlandse wedstrijd gaat bezoeken en hij regelt dit dan ook. Zodra ik hierover iets meer weet, zal ik het je meteen laten weten.
Connecties altijd handig, Bedankt man!

naar wat voor wedstrijden gaat hij zoal?
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 29 september 2015 - 20:57   quote  deeplink  
Shit, ben net thuis. Zie ik dat Nijhuis de wedstrijd fluit.
Meestal een minder goede teken voor Ajax, daar Nijhuis anti-Ajax is.
Toch denk ik dat het 1-0 wordt voor Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 4 oktober 2015, 14:30): 9-0

0.0081641