BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 4 oktober 2015, 14:30): 9-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 19:40   quote  deeplink  
...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door Loetje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 19:40   quote  deeplink  
Yelelele
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 18:03 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat Siem de Jong onze beste spits was zegt toch alles?

Bazoer beheerst het balveroveren prima. Fysiek sterk in de duels. Gudelj zou een verbindingspeler moeten zijn tussen middenveld achter en middenveld voor. Dingen die de gasten prima beheersen. Klaassen lijkt sterk maar die wint niet heel veel duels. Die moet het druk zetten en de laatste man tussen middenveld en aanval zijn. En dan ben je in principe prima in balans en niet dat gejank wat jij opnoemt. Alleen het wordt nauwelijks uitgevoerd en dat is iets totaal anders
Siem de jong was zeker onze beste spits.
Dat klopt zeker, maar wat voor consequentie wil je daaruit trekken?

Wat je beschrijft voor de middenvelders klopt.
Bazoer is prima in die rol. Gudelj zou dat in principe kunnen, ik vraag mij af wat de rol is die de boer hem geeft. Ik zie hem echt te weinig als box To box, hij komt zelden in de buurt van het strafschopgebied. Klaassen speelt zo diep dat je dat amper kan noemen, dat hij tussen de linies speelt, enige vooruitgang zit er niet in. Creativiteit daar is geen sprake van.

Jij vind het in balans, dat vind de boer blijkbaar ook.
Dus ik zal het wel fout hebben.

Maar het werkt gewoon niet.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Bazoer is prima in die rol. Gudelj zou dat in principe kunnen, ik vraag mij af wat de rol is die de boer hem geeft. Ik zie hem echt te weinig als box To box, hij komt zelden in de buurt van het strafschopgebied. Klaassen speelt zo diep dat je dat amper kan noemen, dat hij tussen de linies speelt, enige vooruitgang zit er niet in. Creativiteit daar is geen sprake van.

Nee gappie, lees nou eens goed. Ik citeer al enkele keren dat dit middenveld in balans moet kunnen zijn. Het heeft namelijk alles. Dat het niet loopt is volledig te wijten aan Frank.

Waar ik met De Jong op doel is dus dat Fischer (beweeglijkheid vanuit het middenveld) best logisch is in de spits als je ziet dat Ajax met De Jong voorin nog het meest gevaarlijk was. En die was ook beweeglijk en kwam vanuit het middenveld.

Maar het klopt in zijn totaal niet. En dan doel ik op de opdrachten
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 18:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vorige post geef ik hier antwoord op.

Klaassen is een valse 10 die je met een hangende spits prima benut. Net zoals De Jong en Pantelic toen. De Jong en Klaassen zijn redelijk identiek aan elkaar. Aangezien wij niet zo'n spits hebben kom je al snel bij zo'n type uit als Fischer. Dus is de keuze gewoon vrij logisch op dit moment
Pantelic was een targetman, alle ballen gingen naar hem of naar suarez.
Hij speelde vrijwel alles af naar de jong.
Pantelic lijkt in verste verte niet op Fisher.
Targetman kan prima met 10.

De jong en Klaassen lijken wel op elkaar.
Daarom zou Klaassen goed zijn als spits.
Gudelj in de rol van de zeeuw en Sinkgraven in de rol van eriksen.
Ajax heeft de zelfde spelers als toen Ajax de 30ste titel binnen haalde.

Opstelling zou dan ook zijn:
Cillissen tete Veltman riedewald dijks bazoer Sinkgraven en gudelj Fisher Klaassen el ghazi.
Met de punt naar achteren ipv naar voren.

Maar dat vind jij vast van niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nee gappie, lees nou eens goed. Ik citeer al enkele keren dat dit middenveld in balans moet kunnen zijn. Het heeft namelijk alles. Dat het niet loopt is volledig te wijten aan Frank.

Waar ik met De Jong op doel is dus dat Fischer (beweeglijkheid vanuit het middenveld) best logisch is in de spits als je ziet dat Ajax met De Jong voorin nog het meest gevaarlijk was. En die was ook beweeglijk en kwam vanuit het middenveld.

Maar het klopt in zijn totaal niet. En dan doel ik op de opdrachten
Kerel, jij vertelt dat dit elftal in balans moet zijn.
Je zegt ook dat ze het niet doen en dat is volgens jou het probleem.
Zou het kunnen dat ze het niet doen omdat ze het niet kunnen?

In ieder geval functioneert het middenveld niet.
Ben je daar wel mee eens?
Waar zou het dan aan liggen?
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Pantelic was een targetman, alle ballen gingen naar hem of naar suarez.
Hij speelde vrijwel alles af naar de jong.
Pantelic lijkt in verste verte niet op Fisher.
Targetman kan prima met 10.

De jong en Klaassen lijken wel op elkaar.
Daarom zou Klaassen goed zijn als spits.
Gudelj in de rol van de zeeuw en Sinkgraven in de rol van eriksen.
Ajax heeft de zelfde spelers als toen Ajax de 30ste titel binnen haalde.

Opstelling zou dan ook zijn:
Cillissen tete Veltman riedewald dijks bazoer Sinkgraven en gudelj Fisher Klaassen el ghazi.
Met de punt naar achteren ipv naar voren.

Maar dat vind jij vast van niet.
Ik vergelijk Pantelic en de Jong of Klaassen niet. Alleen dat hun met zo'n type het beste in hun spel kwamen. Pantelic maakte die ruimte voor een De Jong om ook in de 16 te komen. De Jong was geen pure 10, maar ook geen spits. Klaassen is identiek. Fischer is geen Pantelic maar zou wel zwervend in de spits kunnen en ruimte kunnen maken voor een Klaassen. Of hun andersom. Snap je wat ik bedoel?

Ik nijg eerder naar Gudelj naar de bank. Ondanks wanneer je hem goed gebruikt hij zeker waarde kan hebben, voegt jij tot op heden niks toe. Sinkgraven centraal/linkshalf. En dat enkel en alleen omdat de ruimte tussen Gudelj met Bazoer veel te groot is naar Klaassen. Sinkgraven zou die verbinding kunnen zijn. En aangezien Bazoer zo multifunctioneel is kun je voortdurend schakelen naar een 6 of een 10
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Kerel, jij vertelt dat dit elftal in balans moet zijn.
Je zegt ook dat ze het niet doen en dat is volgens jou het probleem.
Zou het kunnen dat ze het niet doen omdat ze het niet kunnen?

In ieder geval functioneert het middenveld niet.
Ben je daar wel mee eens?
Waar zou het dan aan liggen?
In balans moet kunnen zijn en dit middenveld alles heeft om in balans te zijn.

Vraag jij jezelf eens af waarom spelers eerst alles kunnen, en na enkele maanden De Boer is er niks, maar dan ook niks meer van zichtbaar?
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:06 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

siem was zo goed door goede samen werking met eriksen en die rol moet sinkgraven nu vervullen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik vergelijk Pantelic en de Jong of Klaassen niet. Alleen dat hun met zo'n type het beste in hun spel kwamen. Pantelic maakte die ruimte voor een De Jong om ook in de 16 te komen. De Jong was geen pure 10, maar ook geen spits. Klaassen is identiek. Fischer is geen Pantelic maar zou wel zwervend in de spits kunnen en ruimte kunnen maken voor een Klaassen. Of hun andersom. Snap je wat ik bedoel?

Ik nijg eerder naar Gudelj naar de bank. Ondanks wanneer je hem goed gebruikt hij zeker waarde kan hebben, voegt jij tot op heden niks toe. Sinkgraven centraal/linkshalf. En dat enkel en alleen omdat de ruimte tussen Gudelj met Bazoer veel te groot is naar Klaassen. Sinkgraven zou die verbinding kunnen zijn. En aangezien Bazoer zo multifunctioneel is kun je voortdurend schakelen naar een 6 of een 10
Ja, dat snap ik maar de bal moet er komen en pantelic was door de lucht aanspeelbaar.
Ik twijfel of Fisher dat is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:36 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja, dat snap ik maar de bal moet er komen en pantelic was door de lucht aanspeelbaar.
Ik twijfel of Fisher dat is.
Aangezien er bij ons amper lengte is op een enkeling na. De lengtemannen kunnen niet meevoetballen moet het over de grond. Dat zie je ook, lange opportunistische ballen werkt nooit bij ons. Dan moet je het dus in de combinatie gaan zoeken. Daar acht ik Klaassen, Fischer of El Ghazi als enige geschikt voor. Al betwijfel ik die laatste nog
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 18:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het budget is niet van belang.
Volgens mij wonnen wij ooit van city, een veel groter begroting.
Het gaat erom wat je met het geld doet en met wat je gaat doen met de spelers die je tot je beschikking hebt.
De mensen van de jeugdopleiding hebben al heel lang aangegeven dat er geïnvesteerd moet worden in de toekomst, dat doet het bestuur niet omdat de toekomst mogelijk moet verhuizen.
Alleen die kak gemeente wil niet beslissen, waardoor Ajax niet verder kan.
Toekomst is 20 jaar oud en moet flink aangepakt worden, daar is flink wat geld voor nodig.
Slob zei zelf dat Ajax te weinig geld heeft op de bank, hij was bang dat Ajax in de loop van de tijd de rekeningen niet zouden kunnen betalen.

Wat andere doen dat is ook niet van belang.
Als al die clubs op hun kop willen staan dan moet ajax dat ook niet doen.
Wat je moet doen is naar je zelf kijken en niet naar de tegenstander of wat andere doen.
Leuk voor Zwolle en Az dat ze het goed doen, zeker voor de neutrale supporter.
Maar ik ben ajacied en ik kijk naar Ajax. De rest boeit mij geen ene flikker.
En resultaten uit het verleden bieden geen garanties voor de toekomst.

Als je nou eens wist wat Ajax van plan was, dan weet je ook waarom Ajax zo met het geld omgaat. Maar bestuur houd zijn kaken stijf op elkaar.
Er komt een tijd dat je weet waar al dat geld naar toe gaat.

Verder wil ik zeggen dat Ajax met dit elftal echt veel beter kan spelen.
Als de juiste mensen op de juiste plek komen te staan in de juiste formatie.
Ik ben al meer dan 50 jaar Ajacied. Ik vergelijk niet, ik zeg dat we met ons budget inmiddels het 3e seizoen onder ons kwalitatief vermogen en budget presteren.

Deze technische staf doet aan kapitaalvernietiging met hun aankopen (Duarte, van Hoorn, etc.) en het niet verder begeleiden van doorgestroomde jeugdspelers in het 1e team met echte ervaren spelers in het veld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door Ztjes --
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:30 schreef enough het volgende:

[..]

siem was zo goed door goede samen werking met eriksen en die rol moet sinkgraven nu vervullen
Sinkgraven en Klaassen als 9 en 10 kan ook. Maar met name Gudelj moet dan echt veranderen hoor. Iets wat hij overigens zou moeten kunnen
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:27 schreef Loetje het volgende:

[..]

In balans moet kunnen zijn en dit middenveld alles heeft om in balans te zijn.

Vraag jij jezelf eens af waarom spelers eerst alles kunnen, en na enkele maanden De Boer is er niks, maar dan ook niks meer van zichtbaar?
In balans is het in naar mening niet.

Spelers konden voorheen ook niet alles.
Sinkgraven wisselde mooie en slechte momenten af.
Alles wat Sinkgraven bij Heerenveen liet zien heeft hij ook bij Ajax laten zien.

Gudelj was de man bij az en bij nac. Iedereen leverde bij hem de bal in. Bij Ajax is hij de man niet omdat spelers andere beter vinden, waardoor hij minder in beeld is dan bij andere clubs. Je moet van je medespelers wel de bal krijgen, om iets met de bal te kunnen

Viergever was bij Az al niet geweldig, van der hoorn was bij Utrecht al niet geweldig.
Cillissen is bij nec ook niet geweldig geweest.

Dus vertel welke speler vind jij beter spelen bij zijn vorige club?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 oktober 2015 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:39 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik ben al meer dan 50 jaar Ajacied. Ik vergelijk niet, ik zeg dat we met ons budget inmiddels het 3e seizoen onder ons kwalitatief vermogen en budget presteren.

Deze technische staf doet aan kapitaalvernietiging met hun aankopen (Duarte, van Hoorn, etc.) en het niet verder begeleiden van doorgestroomde jeugdspelers in het 1e team met echte ervaren spelers in het veld.
Je moet niet kijken naar het budget, dat is niet lijdend.
Je kijkt naar de potentie in de groep en word die potentie benut. nee dat niet, maar dat heeft niks te maken met budget.
Al zou je geen budget hebben en toch veel potentie in de groep hebben dan haal je het er ook niet uit wat er in zit.

En kapitaal vernietiging dat zie ik niet.
Duarte en van der hoorn hebben amper iets gekocht, als je daar wakker van moet liggen pff.
Ajax kan van der hoorn echt wel voor 4 miljoen verkopen.

En ervaring is niet lijdend dat is kwaliteit.
Ervaring en niet meer kunnen voetballen dat moet je niet hebben.
Je moet wel mee kunnen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

In balans is het in naar mening niet.

Spelers konden voorheen ook niet alles.
Sinkgraven wisselde mooie en slechte momenten af.
Alles wat Sinkgraven bij Heerenveen liet zien heeft hij ook bij Ajax laten zien.

Gudelj was de man bij az en bij nac. Iedereen leverde bij hem de bal in. Bij Ajax is hij de man niet omdat spelers andere beter vinden, waardoor hij minder in beeld is dan bij andere clubs. Je moet van je medespelers wel de bal krijgen, om iets met de bal te kunnen

Viergever was bij Az al niet geweldig, van der hoorn was bij Utrecht al niet geweldig.
Cillissen is bij nec ook niet geweldig geweest.

Dus vertel welke speler vind jij beter spelen bij zijn vorige club?
Wat mij betreft is dit ook weer mij laatste pots met betrekking tot deze discussie en zou het prettig vinden dat dat door jou gehonoreerd wordt. Want ik wordt er werkelijk schijtziek van om alles 100 keer te zeggen.

De 5 middenvelders die we hebben; Klaassen, Serero, Gudelj, Bazoer en Sinkgraven. Ze hebben alles. Fysiek, loopvermogen, techniek, slimheid en allemaal moeten ze een hoger tempo aan de bal kunnen hebben. Wat wil je nog meer? Dat het er niet uit komt komt door De Boer, hoe Ajax ook speelt, telkens gaan dezelfde dingen fout. Als het nu een keer gebeurd oke, maar het zijn al jaren dezelfde structurele fouten. Het middenveld wat er nu staat zou dus ook alles moeten hebben. Maar nogmaals, MENEER DE BOER HAALT IEDER STUKJE VOETBAL WAT ER IN ZIT ERUIT. ALLES WAT DIE GASTEN VOORHEEN LIETEN ZIEN KUNNEN ZE INEENS NIET MEER. LEES JE HET NU?

Elke jonge speler is wisselvallig. Talent druipt eraf, maar onder De Boer staan ze stil. Aan wie ligt dat dan?

Graag zou ik nu weer stoppen. Ik irriteer me namelijk alweer mateloos aan je
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:01   quote  deeplink  
Die hele lappen tekst, alsjeblieft Boudewijn.......
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je kijkt naar de potentie in de groep en word die potentie benut. nee dat niet, maar dat heeft niks te maken met budget.
Al zou je geen budget hebben en toch veel potentie in de groep hebben dan haal je het er ook niet uit wat er in zit.

Duarte en van der hoorn hebben amper iets gekocht, als je daar wakker van moet liggen pff.

Je moet wel mee kunnen.
Natuurlijk is budget voor een deel leidend, anders staan niet steeds dezelfde clubs in de kwartfinale van de CL of de traditionele top 3 niet op 1e plaatsen van de eindstand van de Eredivisie.

Het is gewoon kapitaalvernietiging als je spelers voor 4/5 miljoen (+ salaris) koopt en niet goed genoeg zijn voor het 1e elftal. Aankopen van buitenaf moeten een meerwaarde zijn voor het 1e elftal, anders kun je beter eigen jeugd de kans geven. We verkopen spits Sigthorsson met heel veel moeite voor bijna 3 miljoen en een niet spelende van Hoorn voor 4 miljoen, jij gelooft nog echt in sprookjes.

"Echte ervaren spelers" hoeven geen bejaarden te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door Ztjes --
bully
 bully - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:39 schreef Ztjes het volgende:

[..]

helemaal mee eens
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wat mij betreft is dit ook weer mij laatste pots met betrekking tot deze discussie en zou het prettig vinden dat dat door jou gehonoreerd wordt. Want ik wordt er werkelijk schijtziek van om alles 100 keer te zeggen.

De 5 middenvelders die we hebben; Klaassen, Serero, Gudelj, Bazoer en Sinkgraven. Ze hebben alles. Fysiek, loopvermogen, techniek, slimheid en allemaal moeten ze een hoger tempo aan de bal kunnen hebben. Wat wil je nog meer? Dat het er niet uit komt komt door De Boer, hoe Ajax ook speelt, telkens gaan dezelfde dingen fout. Als het nu een keer gebeurd oke, maar het zijn al jaren dezelfde structurele fouten. Het middenveld wat er nu staat zou dus ook alles moeten hebben. Maar nogmaals, MENEER DE BOER HAALT IEDER STUKJE VOETBAL WAT ER IN ZIT ERUIT. ALLES WAT DIE GASTEN VOORHEEN LIETEN ZIEN KUNNEN ZE INEENS NIET MEER. LEES JE HET NU?

Elke jonge speler is wisselvallig. Talent druipt eraf, maar onder De Boer staan ze stil. Aan wie ligt dat dan?

die laatste regel streep ik ff door,maar het heeft zeker wel met tempo te maken er moeten andere looplijnen komen het is te voorspelbaar en buiten dat het lijkt wel of spijkerman de coach is frank moet ballen tonen
bully
 bully - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 20:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Je moet wel mee kunnen.
3 en 4 miljoen vind jij niks?
ik wou dat ik het op mijn rekening had.
Boilesen kunnen ze geeneens verkopen.
Denk je nou echt dat er een club is die voor een speler als van Der hoorn 4 miljoen betaalt.
algemeen bekent dat jonge elftallen niet stabiel zijn.
ook in de goede jaren zaten er altijd ervaren mensen bij.
het moet wel een ervaren speler zijn die ook kwaliteit heeft.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:33 schreef enough het volgende:

[..]

die laatste regel streep ik ff door,maar het heeft zeker wel met tempo te maken er moeten andere looplijnen komen het is te voorspelbaar en buiten dat het lijkt wel of spijkerman de coach is frank moet ballen tonen
Die is op PA gericht.

Alles is de voorspelbaar. Waarom waren Klaassen, Gudelj, Sinkgraven en Bazoer dat voorheen niet dan? Bazoer valt trouwens nog altijd best mee... Heb je gisteren het interview met Raymond Verheijen gezien? Wat hij zei durf ik ook best te koppelen aan de technische en medische staf van Ajax
p111
 p111 - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 19:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan zit je er gigantisch naast. Bazoer geeft nogal eens een geweldige pass en Gudelj kan het ook. Alleen die laat het niet zien. Echt gelul van de bovenste plank
Moet je luisteren dat is jou mening jij denkt dat Gudelj een geweldige pas heeft maar hij laat het niet zien maar jij weet dat hij het kan dat noem ik nou gelul van de bovenste plank, hij krijgt elke week een onvoldoende omdat hij onzichtbaar is maar jij denkt dat hij het wel kan nou ik denk van niet dus gewoon een verschil van mening ik denk dat een middenveld met Bazoer en Sinkgraven en Klaasen beter is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 oktober 2015 door p111 --
bully
 bully - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:35 schreef p111 het volgende:

[..]

Moet je luisteren dat is jou mening jij denkt dat Gudelj een geweldige pas heeft maar hij laat het niet zien maar jij weet dat hij het kan dat noem ik nou gelul van de bovenste plank, hij krijgt elke week een onvoldoende omdat hij onzichtbaar is maar jij denkt dat hij het wel kan nou ik denk van niet dus gewoon een verschil van mening ik denk dat een middenveld met Bazoer en Sinkgraven en Klaasen beter is.
bij Az kreeg hij de ruimte en de tijd een pas tegeven.
bij Ajax staat de tegenstander er iets dichter op dus geen ruimte en tijd.
daarom heefd hij bij Az ook nooit in grote wedstrijden gepresteerd.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:35 schreef p111 het volgende:

[..]

Dat middenveld wat jij opnoemt mag van mij ook. Dat geef ik in een eerdere post als aan.
Gudelj heeft dat al laten zien. Bij AZ maar ook bij NAC. En een pass geven kun je of kun je niet, simpel zat.
Gudelj wordt alleen volledig verkeerd gebruikt waardoor ik zelfs de hele aankoop niet snap. Ajax kan prima in balans zijn wat ik al zeg. Echter is het systeem zo naar de tering dat spelers niet optimaal benut worden. En dat betekent niet dat iemand dus ineens niks meer kan.

Kijk naar Klaassen man, verruit onze beste speler. Bakt er geen pepernoot meer van
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:41 schreef bully het volgende:

[..]

bij Az kreeg hij de ruimte en de tijd een pas tegeven.
bij Ajax staat de tegenstander er iets dichter op dus geen ruimte en tijd.
daarom heefd hij bij Az ook nooit in grote wedstrijden gepresteerd.
Tegen Feyenoord een keer. Verder inderdaad niet.
Ik blijf er wel bij dat zowel Gudelj, als propper de omgekeerde weg moesten bewandelen. Die was makkelijker in te passen geweest.
bully
 bully - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat middenveld wat jij opnoemt mag van mij ook. Dat geef ik in een eerdere post als aan.
Gudelj heeft dat al laten zien. Bij AZ maar ook bij NAC. En een pass geven kun je of kun je niet, simpel zat.
Gudelj wordt alleen volledig verkeerd gebruikt waardoor ik zelfs de hele aankoop niet snap. Ajax kan prima in balans zijn wat ik al zeg. Echter is het systeem zo naar de tering dat spelers niet optimaal benut worden. En dat betekent niet dat iemand dus ineens niks meer kan.

Kijk naar Klaassen man, verruit onze beste speler. Bakt er geen pepernoot meer van
Klaasen is zelf nog een jochie die een heel team op sleeptouw moet nemen.
dus vind zijn mindere periode niet vreemd.
ik denk dat je het met een middenveld Sinkgraven Bazoer en Klaasen ook niet red.
niet omdat het slechte spelers zijn.
maar puur dat ze sturing missen van een een ervaren speler.
met zo`n jong elftal zal je altijd onstabiel blijven.
met goede wedstrijden en met wedstrijden waar je de ondergrens bereikt.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:48 schreef bully het volgende:

[..]

Klaasen is zelf nog een jochie die een heel team op sleeptouw moet nemen.
dus vind zijn mindere periode niet vreemd.
ik denk dat je het met een middenveld Sinkgraven Bazoer en Klaasen ook niet red.
niet omdat het slechte spelers zijn.
maar puur dat ze sturing missen van een een ervaren speler.
met zo`n jong elftal zal je altijd onstabiel blijven.
met goede wedstrijden en met wedstrijden waar je de ondergrens bereikt.
Ja, maar wel onze beste speler. Jongens als Veltman moeten ook nog gecoacht worden. Heitinga, inmiddels op de tribune. Kortom, kwalitatief je 4e centrale verdediger. Dat kan ik gewoon niet geloven, jij wel dan?
bully
 bully - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen Feyenoord een keer. Verder inderdaad niet.
Ik blijf er wel bij dat zowel Gudelj, als propper de omgekeerde weg moesten bewandelen. Die was makkelijker in te passen geweest.
ik had ook liever propper gezien.
maar denk ook niet dat hij de oplossing is.
ik vond Sinkgraven een zeer goede aankoop.
een van de weinige tot nu toe.
maar hij was op dat moment nou niet de speler die ze het hardste nodig hadden.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:55 schreef bully het volgende:

[..]

ik had ook liever propper gezien.
maar denk ook niet dat hij de oplossing is.
ik vond Sinkgraven een zeer goede aankoop.
een van de weinige tot nu toe.
maar hij was op dat moment nou niet de speler die ze het hardste nodig hadden.
Of wel. Maar het voetbal wordt er uitgehaald en de verbindingen zijn door de vele instructies waardeloos
bully
 bully - dinsdag 06 oktober 2015 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ja, maar wel onze beste speler. Jongens als Veltman moeten ook nog gecoacht worden. Heitinga, inmiddels op de tribune. Kortom, kwalitatief je 4e centrale verdediger. Dat kan ik gewoon niet geloven, jij wel dan?
precies en dat missen ze.
maar denk niet dat Heitinga nou de geschikste persoon daarvoor is.
heb hem als Ajacied heel hoogzitten.
maar denk niet meer dat hij het niveau aankan.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:58 schreef bully het volgende:

[..]

precies en dat missen ze.
maar denk niet dat Heitinga nou de geschikste persoon daarvoor is.
heb hem als Ajacied heel hoogzitten.
maar denk niet meer dat hij het niveau aankan.
Hij heeft in ieder geval ervaring en kan coachen. Dat weet ik zeker. Maar ik snap de aankoop Heitinga niet als hij daadwerkelijk je 4e verdediger is... Ik denk niet dat hij geweldig is, maar toch wel beter dan een Van der Hoorn of Riedewald?
bully
 bully - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Of wel. Maar het voetbal wordt er uitgehaald en de verbindingen zijn door de vele instructies waardeloos
natuurlijk had je zo`n speler nodig met zijn steekballen enz.
maar ook hij is nog veel tejong.
ook in zijn slechte periode bleef hij die passes sturen alleen lukte het minder.
en hij maakte nog wat fouten zoals balverlies op plaatsen waar het niet kon.
dat is jeugdigheid.
denk niet dat het door de instructies komt.
daarom hoop ik dat ze in winterstop nu een echt gaan zoeken naar een of twee ervarenspelers.
die ook de kwaliteit ervoor hebben omdit team testuren.
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die is op PA gericht.

Alles is de voorspelbaar. Waarom waren Klaassen, Gudelj, Sinkgraven en Bazoer dat voorheen niet dan? Bazoer valt trouwens nog altijd best mee... Heb je gisteren het interview met Raymond Verheijen gezien? Wat hij zei durf ik ook best te koppelen aan de technische en medische staf van Ajax
door omstandigheden niet gezien haha, maar ik kan me wel raymonds verhaal wel dromen,het is wel grazzy
dat er nu al vermoeidheid aan de orde is
bully
 bully - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:11   quote  deeplink  
en begrijp me niet verkeerd ook ik ben niet blij met de manier hoe er nu word gespeeld.
en begrijp ook steeds minder van de keuzes en wissels van de Boer.
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:20   quote  deeplink  
vergeet niet dat we door de boer en cocu een wk finale hebben gehaald ik weet wel meer kwaliteit,maar de spelopvatting is duister
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:25   quote  deeplink  
ff tussendoor knap dat je alles verwoord loetje
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:25 schreef enough het volgende:
ff tussendoor knap dat je alles verwoord loetje
Hoe bedoel je?
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
gewoon reactie op alles
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:36 schreef enough het volgende:

[..]

gewoon reactie op alles
Dat snap ik. Maar even niet in de zin hoe
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat snap ik. Maar even niet in de zin hoe
gewoon zoals ik het zeg en dan ook nog veranderen van avatar haha
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:44   quote  deeplink  
het was een compliment hoor ,niet para worden ik bedoel het goed
of mag dat niet
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:44 schreef enough het volgende:
het was een compliment hoor ,niet para worden ik bedoel het goed
of mag dat niet
Haha natuurlijk. Was ook niet verkeerd bedoeld. Snapte hem enkel even niet. Nu wel
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:56 schreef Loetje het volgende:

[..]

Haha natuurlijk. Was ook niet verkeerd bedoeld. Snapte hem enkel even niet. Nu wel
ja je heb het ook zo druk ff relax
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:59 schreef enough het volgende:

[..]

ja je heb het ook zo druk ff relax
Whahahaahah
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 22:59 schreef Loetje het volgende:

[..]

Whahahaahah
hehe haha ';-)
bully
 bully - dinsdag 06 oktober 2015 - 23:16   quote  deeplink  
heb pb gestuurt loetje
enough
 enough - dinsdag 06 oktober 2015 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 23:16 schreef bully het volgende:
heb pb gestuurt loetje
gun die jongen een beetje rust pestkop haha
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 06 oktober 2015 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 21:00 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jij zegt dat ze alles hebben maar ik vind dat ze niet alles hebben.
Daar zit gewoon een meningsverschil, dan kan je het 100x zeggen en je kan het 1000x zeggen, maar meningsverschil blijft.
Want ik zie het niet op het veld, wat jij zegt.

Je kan het met cappslock aan wel gaan typen, maar ik ben nog steeds het niet met je eens, daar veranderd cappslock niks aan.
Sinkgraven was al zo voordat hij bij Ajax kwam.
Gudelj was al zo voordat hij bij Ajax kwam.
Zo zie ik het en jij ziet het anders, prima toch.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 oktober 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 oktober 2015 - 23:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Jij zegt dat ze alles hebben maar ik vind dat ze niet alles hebben.
Daar zit gewoon een meningsverschil, dan kan je het 100x zeggen en je kan het 1000x zeggen, maar meningsverschil blijft.
Want ik zie het niet op het veld, wat jij zegt.

Je kan het met cappslock aan wel gaan typen, maar ik ben nog steeds het niet met je eens, daar veranderd cappslock niks aan.
Sinkgraven was al zo voordat hij bij Ajax kwam.
Gudelj was al zo voordat hij bij Ajax kwam.
Zo zie ik het en jij ziet het anders, prima toch.
Ik zeg nergens dat ik het zie op het veld. Alleen dat ik vind dat de balans er prima moet kunnen zijn. Graag houden we er gewoon over op. Goed?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - PSV (zondag 4 oktober 2015, 14:30): 9-0

0.0180759