|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 00:53 schreef Loetje het volgende:[..] Je onderbouwt niks. Dat is het hem. Typ jij 20 regels zeg je nog niks. Kijk, weer een regel. 20x keer dat jij mij dit verteld.
Kan jij een onderbouwing geven voor iets wat jij niet gezien hebt? kan jij je mening geven als je iets niet gezien hebt? |
|
|
|
|
enough
|
|
|
hahahah en ze gaan maar door |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: 3 was max voor mijn,maar bij de 4de kreeg ik toch meer dan bloemkooloren haha |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 00:59 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] 20x keer dat jij mij dit verteld. Kan jij een onderbouwing geven voor iets wat jij niet gezien hebt? kan jij je mening geven als je iets niet gezien hebt? Heb ik duidelijk gezegd wat ik balans vind en dat dat er nog niet uitkomt. Verteld met onderbouwing lul.
Overigens zeg je weer 2 keer hetzelfde |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 01:25 schreef Loetje het volgende:[..] Heb ik duidelijk gezegd wat ik balans vind en dat dat er nog niet uitkomt. Verteld met onderbouwing lul. Overigens zeg je weer 2 keer hetzelfde Een mening is wat anders dan een onderbouwing.
Ja je zegt het duidelijk. Ik zeg ook niet dat daar iets mis mee is. Ik heb gelezen wat je hebt geschreven. Je onderbouwing zal prima zijn, als je het gezien zou hebben. Ik kan je onderbouwing gewoon niet ontkrachten of bevestigen.
Zoals je al zei het komt er niet uit, wat er niet uit komt kan ik ook niet zien. Dus kan ik ook niet vertellen of ze het wel kunnen. Dan vertel jij dat ze het eerder hebben gedaan. Daar zou je gelijk in kunnen hebben. Maar ook dat heb ik niet gezien.
Voor mij is het gewoon lastig om iets te kunnen bevestigen wat ik nog niet heb gezien. Maar als jij zegt dat het middenveld in balans kan zijn, prima. Ik wacht af tot dat ik dat gezien heb. Zodra ik dat gezien heb, kom ik erop terug. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
en toen was het rustig oogjes dicht en snaveltjes toe
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
Stelletje kleuters, 5 pagina's met posts en maar een stuk of 10 van echte waarde om te lezen!! Ga lekker gezamenlijk potten bakken ofzo!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat ben ik blij dat we geheel zelf mogen posten wat wij zelf willen zeg... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote: Doe eens rustig ouwe, je komt de laatste 2 dagen behoorlijk opgefokt over op het forum!! Zelfde waar ik op doel met Enough, PA en nog een aantal. Laat die gasten slap reageren, het wordt er echt niet gezelliger op om continu via het forum een ruzie uit te vechten!!
En let op, ik ben zelf ook niet helemaal schoon maar het plezier om elke avond te posten is er bij mij wel af gezien al die ruzies tegenwoordig! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
En verder Loetje, doe er mee wat je wilt! Maar ga niet raar opkijken als Boudewijn dan straks weer moet optreden omdat mensen te ver gaan of zich laten lijden om te ver te gaan!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 07:25 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Doe eens rustig ouwe, je komt de laatste 2 dagen behoorlijk opgefokt over op het forum!! Zelfde waar ik op doel met Enough, PA en nog een aantal. Laat die gasten slap reageren, het wordt er echt niet gezelliger op om continu via het forum een ruzie uit te vechten!! En let op, ik ben zelf ook niet helemaal schoon maar het plezier om elke avond te posten is er bij mij wel af gezien al die ruzies tegenwoordig! Ik ben zo rustig als wat zelfs. Ben er alleen een aantal volledig beu. Mensen die op mij reageren met lappen tekst en niks zeggen, vervolgens doen alsof jij onzin lult. Dan hebben er er een die met zijn zoveelste fake account bezig is. Dat volk pak ik inderdaad graag aan.
Het enige waar ik ontzettend opgefokt over ben is over de wanprestatie van afgelopen zondag en daar ben ik dan nog steeds niet over te genieten. Verder is mijn intentie enkel om deze gasten in te laten zien waar ze mee bezig zijn. Juist daar wordt het forum niet beter van.
Die zin over jezelf vind ik dan wel sportief als ik een aantal dezelfde plaatjes zie in een topic. Verder ben ik ook totaal niet boos, maar erger me dood aan die gasten, eerlijk waar. En dan kan ik gaan zeggen dat ik niet meer post, maar dan laat ik me dus min of meer wegzetten en dat doe ik gewoon niet. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 07:25 schreef Ajax Warrior het volgende:En verder Loetje, doe er mee wat je wilt! Maar ga niet raar opkijken als Boudewijn dan straks weer moet optreden omdat mensen te ver gaan of zich laten lijden om te ver te gaan! Hij mag me best aanspreken of zelfs een ban geven hoor. Als je namelijk weet wie ik aanpak dan weet jij dat jij diezelfde ratdraaiers ook altijd aanpakte. En waarom, omdat we gewoon een leuke groep willen, die niet enkel voor provocaties komen. En dat maakt me wel geirriteerd |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 07:37 schreef Loetje het volgende:[..] Hij mag me best aanspreken of zelfs een ban geven hoor. Als je namelijk weet wie ik aanpak dan weet jij dat jij diezelfde ratdraaiers ook altijd aanpakte. En waarom, omdat we gewoon een leuke groep willen, die niet enkel voor provocaties komen. En dat maakt me wel geirriteerd Ja Loetje, maar tijden veranderen! Vroeger hadden we het ondertussen ook over voetbal maar tegenwoordig lijkt het wel een spel om elkaar tot de grond toe af te knallen! Ikzelf ben daar wel een beetje klaar mee, of het moeten supporters zijn van die "andere" club! |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 07:35 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ben zo rustig als wat zelfs. Ben er alleen een aantal volledig beu. Mensen die op mij reageren met lappen tekst en niks zeggen, vervolgens doen alsof jij onzin lult. Dan hebben er er een die met zijn zoveelste fake account bezig is. Dat volk pak ik inderdaad graag aan. Het enige waar ik ontzettend opgefokt over ben is over de wanprestatie van afgelopen zondag en daar ben ik dan nog steeds niet over te genieten. Verder is mijn intentie enkel om deze gasten in te laten zien waar ze mee bezig zijn. Juist daar wordt het forum niet beter van. Die zin over jezelf vind ik dan wel sportief als ik een aantal dezelfde plaatjes zie in een topic. Verder ben ik ook totaal niet boos, maar erger me dood aan die gasten, eerlijk waar. En dan kan ik gaan zeggen dat ik niet meer post, maar dan laat ik me dus min of meer wegzetten en dat doe ik gewoon niet. Dat klopt, want supporters van die "andere" club hebben voor mij geen enig belang hier. Dus die pak ik inderdaad aan, helemaal als ze zichzelf al calimero gaan gedragen.
Maar Loetje, misschien is het juist beter om deze gasten te laten lopen. Nu krijg je enkel een welles nietes verhaal om elkaar helemaal kapot te maken! En dat zorgt echt niet voor een gezellig sfeertje!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2015 door Ajax Warrior -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 07:46 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Ja Loetje, maar tijden veranderen! Vroeger hadden we het ondertussen ook over voetbal maar tegenwoordig lijkt het wel een spel om elkaar tot de grond toe af te knallen! Ikzelf ben daar wel een beetje klaar mee, of het moeten supporters zijn van die "andere" club! Nepsupporters zijn voor mij niet veel anders. En die lust in rauw. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
Ik heb 3 pagina's leesvoer sinds mijn laatste bezoek hier. Waarom doe ik er zo lang over om 1 pagina door te spitten? O ja, PA is weer aanwezig geweest. Iedere post is een boek ongeveer. Zoals altijd, maar weer lekker overslaan dan. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik ben hier omdat ik het over Ajax wil hebben. Ik ben hier niet voor andere zaken.
Wat andere van mij vinden, dat is van ondergeschikt belang |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 07:25 schreef Ajax Warrior het volgende:En verder Loetje, doe er mee wat je wilt! Maar ga niet raar opkijken als Boudewijn dan straks weer moet optreden omdat mensen te ver gaan of zich laten lijden om te ver te gaan! +1 eindelijk iemand met verstand
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En dat zeg jij.... 😂😂😂 |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Mensen met een IQ van 70 kun je het moeilijk kwalijk nemen. Ze weten gewoon niet beter ;-) |
|
|
|
|
enough
|
|
|
hahahahah ik trap er niet meer in ik ga lekker webcammen met een vriendinnetje(lekker wijf joh) dooooeeeeiiiii |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Daar valt wat voor te zeggen gap |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: hahahahahahahhahahahahahahahahahaahahahahah hahahahahahahhahahahahahahhahhahhahahahhaahh
ik laat de champagne kurken knallen |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 11:51 schreef enough het volgende:hahahahah ik trap er niet meer in ik ga lekker webcammen met een vriendinnetje(lekker wijf joh) dooooeeeeiiiii pics or didnt happen. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: geloof me nou maar.ikga daar niet over liegen heb respect voor haar,zou niet netjes zijn sorry prive
_____----0 :) ;-)
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 18:17 schreef enough het volgende:[..] geloof me nou maar.ikga daar niet over liegen heb respect voor haar,zou niet netjes zijn sorry prive _____----0 :) ;-)
didnt happen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 07 oktober 2015 door NatjosFC -- |
|
|
|
|
enough
|
|
|
HAHAHAH DIT IS NIET HET JUISTE TOPIC,MAAR ALS JIJ WIL SLIKKEN,IS JOU ZAAK
MAAR SORRY NOT FROM ME HAHAHAH |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: sorry had niet in de gaten dat mijn caps lock veranderd was schelden was niet de bedoeling,foutje |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op woensdag 07 oktober 2015 - 11:51 schreef enough het volgende:hahahahah ik trap er niet meer in ik ga lekker webcammen met een vriendinnetje(lekker wijf joh) dooooeeeeiiiii Best triest....webcammen! |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ff maar en dan zijn we snel bijelkaar( zoals gister) ik ben geen oud vies mannetje die zit te rukken voor mijn scherm. soms is het wel makkelijk als je wat te melden heb en het is prettig dat je dat tegen een leuk kopje kan doen en er niet heel de tijd aan vast zit ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: ;-) ;-) :-) truth like hell
old school fucking
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 08 oktober 2015 door enough -- |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nederlands forum..... ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Baal nog steeds van deze wedstrijd |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ajax gisteren een oefenpotje verloren van Southampton. 1-2 de eindstand. Schone maakte de aansluitingstreffer via een pingel.
Zegt vrij weinig. B/C ploeg waar we mee speelde |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Dat worden zware weken Pfffffff |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:05 schreef Loetje het volgende:Ajax gisteren een oefenpotje verloren van Southampton. 1-2 de eindstand. Schone maakte de aansluitingstreffer via een pingel. Zegt vrij weinig. B/C ploeg waar we mee speelde ook Southampton speelde met b ploeg. ook hun hebben veel spelers met interland verplichtingen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:12 schreef bully het volgende:[..] ook Southampton speelde met b ploeg. ook hun hebben veel spelers met interland verplichtingen. Stonden nog een paar aardige spelers in. Maar het zegt voor mij niet zo veel |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote: heb samenvatting gezien. zag die van de Hoorn weer blunderen. dus snap wel waarom hij Veldman er niet uit speeld. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ach het stelt niets voor zo'n potje dus hecht er vrij weinig waarde aan. Iedereen bij Ajax moet wat mij betreft beter... En dan ook echt veel beter. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 oktober 2015 - 17:17 schreef bully het volgende:[..] heb samenvatting gezien. zag die van de Hoorn weer blunderen. dus snap wel waarom hij Veldman er niet uit speeld. in de voorbereiding scheen v/d hoorn het goed te doen ,volgens fdb dan,maar als je nooit een kans krijgt gaat de motivatie op ten duur er wel vanaf. ondanks dat is het gewoon geen ajax speler.......miskoop zoals velen. mikie v/d hoorn lalalalalaalal... |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
Loetje