|
|
Loetje
|
|
|
2 verdedigende middenvelders puur sang daar |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat zegt alles over hun wedstrijdmentaliteit!!! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote: Lekker is dat. Vandaag is het juist support nodig. Maar ach, support is sowieso triestig dit seizoen. Ik zal ze niet missen. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 13:42 schreef NatjosFC het volgende:Dom van de boer weer. Waarom met je opstelling goochelen in een belangrijke wedstrijd. Dat pakte tegen Celtic ook al slecht uit... Daarnaast is Fischer en Younes ook dom want die moeten allebei waarschijnlijk gewisseld worden omdat ze geen 90 minuten aan kunnen. Compleet met je eens! Altijd dat gelul om de spitspositie pas je spel dan aan die jongen aan zodat hij aanvoer krijgt |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:22 schreef 3sterren het volgende:[..] Compleet met je eens! Altijd dat gelul om de spitspositie pas je spel dan aan die jongen aan zodat hij aanvoer krijgt Precies. Dan schiet er 20+ in. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:22 schreef NatjosFC het volgende:[..] Lekker is dat. Vandaag is het juist support nodig. Maar ach, support is sowieso triestig dit seizoen. Ik zal ze niet missen. Vorig jaar al....
Na afloop van PEC - Ajax in de beker zou er een half jaar geen of minder vocale steun zijn. Het is er nooit meer geweest. Terwijl het daarvoor juist steeds beter werd.
Slecht spel of niet, sta achter je ploeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Schandalige actie. Tijdens de belangrijkste thuiswedstrijd van het seizoen zo'n actie.. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 13:55 schreef Onze Ajax het volgende:Ik vind het terecht dat Milik op de bank begint. Misschien dat Ajax nu met Fisher beter tot zijn recht komt. We gaan vandaag voor de 3 punten. Fischer is geen spits wnnr houden we eens op met spelers op verkeerde posities opstellen pas als hij faalt dan zeggen we weer achteraf ja is zijn positie niet gelul milik is wel slecht bezig maar ik blijf hem verdedigen krijgt binnen de 16 weinig ballen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:18 schreef Loetje het volgende:[..] Dat ben ik met je eens. Maar heb jou ooit horen zeggen ' je staat achter je club of je staat het niet'... En kan me bepaalde dingen zeker voorstellen, maar in een cruciale wedstrijd als deze sta je achter je ploeg. Koste wat kost. Verzin dan wat anders +1.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 13:42 schreef NatjosFC het volgende:Dom van de boer weer. Waarom met je opstelling goochelen in een belangrijke wedstrijd. Dat pakte tegen Celtic ook al slecht uit... Daarnaast is Fischer en Younes ook dom want die moeten allebei waarschijnlijk gewisseld worden omdat ze geen 90 minuten aan kunnen. Sorry, ik zag je post nu pas... Maar je hebt volkomen gelijk. Dit is sowieso niet de wedstrijd om te experimenteren. Maar ik heb begrepen dat moch Liverpool vandaag verliezen, zij heel ver willen gaan om Frank de Boer op te halen. Ik zou zeggen: DOEN!!
Overigens, ik las net dat Dick Advocaat ook weg is bij Sunderland. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:24 schreef 3sterren het volgende:[..] Fischer is geen spits wnnr houden we eens op met spelers op verkeerde posities opstellen pas als hij faalt dan zeggen we weer achteraf ja is zijn positie niet gelul milik is wel slecht bezig maar ik blijf hem verdedigen krijgt binnen de 16 weinig ballen Misschien omdat Ajax al jaren niet functioneel is met een echte spits?
De Jong was nog het beste daar. Dus de keuze is niet raar |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:24 schreef remco k het volgende:[..] Schandalige actie. Tijdens de belangrijkste thuiswedstrijd van het seizoen zo'n actie.. Eens! |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:24 schreef 3sterren het volgende:[..] Fischer is geen spits wnnr houden we eens op met spelers op verkeerde posities opstellen pas als hij faalt dan zeggen we weer achteraf ja is zijn positie niet gelul milik is wel slecht bezig maar ik blijf hem verdedigen krijgt binnen de 16 weinig ballen +1
De boer wil gewoon bewijzen dat spelers ook ergens anders kunnen spelen. Maar 9/10 gaat dat fout |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Volgens mij zitten ze er trouwens wel.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:27 schreef NatjosFC het volgende:[..] +1 De boer wil gewoon bewijzen dat spelers ook ergens anders kunnen spelen. Maar 9/10 gaat dat fout En hij wil bewijzen dat hij het met alleen jonge spelers red.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Goed compact spelen, met veel minder egoïsme. Dat zal PSV wel erg moeilijk maken, denk ik. Vandaag kunnen we verder uitlopen op PSV. Zou geweldig zijn. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Klopt. Zag het in hun tweet. Maar ze zingen gewoon niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nijhuis naait ons nu al😂😂 Schwalbe van die Pisvee'er |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
enough
|
|
|
quote: kom op loet aanpakken die gasten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maak een snelle goal een keer en laat hun het spel maar maken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Pisvee staat heel ver terug en Ajax oogt enorm angstig |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Hoe kan die nu zo doorlopen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Walgelijke verdediging van ons |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Nou gaat de boel helemaal op slot bij PSV. Ze hoeven niet meer |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Riedewald moet eruit daar achterin. Doet hij al veel vaker dit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Whahahahahaha, Maar die keeper is echt de beste van Nederland, die kneus kopt hem zowat in eigen goal man. Wat een waardeloze keeper is het. Echt waardeloos..
En ja er gaat nog veel meer mis, maar die gast wordt compleet misplaatst verschrikkelijk opgehemeld.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Kut marrokaan kijkt weer niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik heb weer het idee dat ik voor niks thuis ben gebleven... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:38 schreef remco k het volgende:Whahahahahaha, Maar die keeper is echt de beste van Nederland, die kneus kopt hem zowat in eigen goal man. Wat een waardeloze keeper is het. Echt waardeloos.. En ja er gaat nog veel meer mis, maar die gast wordt compleet misplaatst verschrikkelijk opgehemeld.. Trage harry. Doet ook helemaal niks |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Overigens: ZEER ZWAK verdedigd door Ajax |
|
|
|