|
|
Pietje
|
|
|
Dit gaat fout. PSV is de bovenliggende partij |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Dat is die naïviteit die jongere spelers vaak hebben. En is de as is dat dubbel gevaarlijk. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Vorig jaar tegen Feyenoord 2x weggespeeld. In Eindhoven ondanks de uitslag ook. Nu weer weinig in te brengen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax gokt op de omschakeling, maar ze mogen tegelijk van de Boer niet zo snel diepte zoeken.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:14 schreef Loetje het volgende:[..] Vorig jaar tegen Feyenoord 2x weggespeeld. In Eindhoven ondanks de uitslag ook. Nu weer weinig in te brengen Maar thuis speelden we tegen PSV prima. Toen werden we alleen weg gecountered. En Feyenoord thuis was echt niet dat we werden weggespeeld, zeker niet zoals we uit wel echt werden weg getikt (maar wel wonnen). |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
De laatste kwartier speelde Ajax rommelig. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik weet niet wat hier nog moet gebeuren. Er zit niks in |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Er zit zat in de selectie, ze mogen alleen niks.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:15 schreef Eide het volgende:[..] Maar thuis speelden we tegen PSV prima. Toen werden we alleen weg gecountered. En Feyenoord thuis was echt niet dat we werden weggespeeld, zeker niet zoals we uit wel echt werden weg getikt (maar wel wonnen). Schei toch uit zeg. In Rotterdam kregen we alle hoeken van het veld te zien en in Amsterdam waren we ook nergens. We zijn duidelijk minder. Op alle fronten |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: In tegendeel. Er zit enorm veel in. Dit zijn hele talentvolle jongens die als team slechts samen spelen. Denk je eens in wat dit Ajax kan als het als elftal wel goed gaat draaien. Maar juist dat laatste is al een tijdje het probleem. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:17 schreef Loetje het volgende:[..] Schei toch uit zeg. In Rotterdam kregen we alle hoeken van het veld te zien en in Amsterdam waren we ook nergens. We zijn duidelijk minder. Op alle fronten Nog een keer lezen Loetje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Leuk begin.
Ajax erna schandalig. Geen beweging vooruit en de laatste linie geeft op Veltman na zo veel ruimte weg. PSV beweegt ook zonder bal en dat doet Ajax niet.
1-3 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:18 schreef Eide het volgende:[..] In tegendeel. Er zit enorm veel in. Dit zijn hele talentvolle jongens die als team slechts samen spelen. Denk je eens in wat dit Ajax kan als het als elftal wel goed gaat draaien. Maar juist dat laatste is al een tijdje het probleem. En waardoor komt dat? Onder deze trainer zal dat zo blijven |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ja, thuis werden we ook behoorlijk weggeveegd |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ik vind Feyenoord absoluut niet beter. Psv daarintegen hebben we het altijd lastig en schat ik ook hoger in |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Fischer is nu in de spits volledig onzichtbaar. Hier zie je maar weer eens hoe moeilijk het is om in de spits te spelen bij Ajax. Hopen dat de 2e helft beter wordt. Ajax speelt al weken erg rommelig, dus dat is niet ineens anders. Juist bij balbezit is er te weinig beweging en variatie bij de spelers waardoor andere spelers moeilijk aanspeelbaar zijn. Dat onderdeel blijft ondermaats. Staat nog los van de vele fouten. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Laten we hopen op een betere tweede helft |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:15 schreef remco k het volgende:Ajax gokt op de omschakeling, maar ze mogen tegelijk van de Boer niet zo snel diepte zoeken.. Dat laatste is wel heel duidelijk inderdaad. Maar ik zag sowieso erg weinig diepgang, behalve bij het doelpunt van Younes. En PSV vindt het wel best, want ze weten dat ze toch nog wel een keertje scoren. Verder mis ik gif in het spel van Ajax, behalve bij Gudelj. We komen een mannetje tekort op het middenveld en de flankspitsen van PSV krijgen teveel ruimte. Wanneer Ajax zo doorgaat in de tweede helft, krijg je zomaar een kopie wedstrijd van het vorige seizoen. Ik denk dat je PSV maar op één manier pijn kunt doen en dat is ze bij de strot nemen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:20 schreef ZerauS het volgende:[..] Ik vind Feyenoord absoluut niet beter. Psv daarintegen hebben we het altijd lastig en schat ik ook hoger in We hebben het over de confrontaties van vorig seizoen! |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:18 schreef Eide het volgende:[..] In tegendeel. Er zit enorm veel in. Dit zijn hele talentvolle jongens die als team slechts samen spelen. Denk je eens in wat dit Ajax kan als het als elftal wel goed gaat draaien. Maar juist dat laatste is al een tijdje het probleem. Maar het begint ook met een duidelijke lijn van hoe ze willen spelen, Maar dat zie ik niet terug of het werkt gewoon niet in de praktijk |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
Nu tactialsche meesterzet doen. Hoorn in de spits, verwachten ze nooit. |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
Begin zag je Ajax voortdurend druk zetten. Maar dat houdt Ajax altijd maar kort vast en valt dan opnieuw in herhaling van dezelfde fouten. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Nou, hij is meer dan eens onze pinchhitter geweest. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Godverdomme wat een slappe hap zeg. In het stadion kan je zo goed dat wannneer Gudelj op Hendrik gaat doordeken dan vreet je die boeren op maar we spelen weer eens met poep in de broek |
|
|
|
|
Bobby1972
|
|
|
quote: met een Henny Huisman suprise actie ga je ook niet winnen helaas!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:24 schreef Brandje het volgende:Godverdomme wat een slappe hap zeg. In het stadion kan je zo goed dat wannneer Gudelj op Hendrik gaat doordeken dan vreet je die boeren op maar we spelen weer eens met poep in de broek Helaas maar al te waar.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:19 schreef Loetje het volgende:Leuk begin. Ajax erna schandalig. Geen beweging vooruit en de laatste linie geeft op Veltman na zo veel ruimte weg. PSV beweegt ook zonder bal en dat doet Ajax niet. 1-3 Sorry, maar wat de laatste linie betreft zit je er echt naast, dat komt 200% door het slechte positiespel van het middenveld.. Met name Bazoer laat de man die bij hem in de buurt is constant lopen, Klaassen speelt weer een drol van een eerste helft en Gudelj was in het begin prima, maar positioneel daarna gewoon ook slecht.. Achterin hebben ze hun handen vol, maar geven eigenlijk niets weg op 2 momenten na, en dat is dan weer het uiterste.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:23 schreef Bobby1972 het volgende:Begin zag je Ajax voortdurend druk zetten. Maar dat houdt Ajax altijd maar kort vast en valt dan opnieuw in herhaling van dezelfde fouten. Zijn alle energie al kwijt. Je ziet dat ze fysiek omver geblazen worden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:21 schreef Pietje het volgende:[..] Dat laatste is wel heel duidelijk inderdaad. Maar ik zag sowieso erg weinig diepgang, behalve bij het doelpunt van Younes. En PSV vindt het wel best, want ze weten dat ze toch nog wel een keertje scoren. Verder mis ik gif in het spel van Ajax, behalve bij Gudelj. We komen een mannetje tekort op het middenveld en de flankspitsen van PSV krijgen teveel ruimte. Wanneer Ajax zo doorgaat in de tweede helft, krijg je zomaar een kopie wedstrijd van het vorige seizoen. Ik denk dat je PSV maar op één manier pijn kunt doen en dat is ze bij de strot nemen. PSV en weten dat ze toch nog wel een x scoren?? Dat denk ik echt niet hoor. PSV wil het spel proberen te maken en is aan het jagen op de goal, maar creert eigenlijk niets.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:25 schreef remco k het volgende:[..] Sorry, maar wat de laatste linie betreft zit je er echt naast, dat komt 200% door het slechte positiespel van het middenveld.. Met name Bazoer laat de man die bij hem in de buurt is constant lopen, Klaassen speelt weer een drol van een eerste helft en Gudelj was in het begin prima, maar positioneel daarna gewoon ook slecht.. Achterin hebben ze hun handen vol, maar geven eigenlijk niets weg op 2 momenten na, en dat is dan weer het uiterste.. Ik zie Guardado en Hendrikx ook doorbewegen wanneer ze aan de bal zijn. Maar ook zonder bal doen ze dat. Bij Ajax zie ik dat totaal niet |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fijn commentaar bij FOX...
Kramer zou een kaart kunnen krijgen. Maar wat Veltman doet slaat helemaal nergens op.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:27 schreef Loetje het volgende:[..] Ik zie Guardado en Hendrikx ook doorbewegen wanneer ze aan de bal zijn. Maar ook zonder bal doen ze dat. Bij Ajax zie ik dat totaal niet Het is ook heel makkelijk doorbewegen als je tegenstander gewoon stijf op de plek stil blijven staan.. Dat Ajax dat niet doet is al jaren kut, de laatste die dat nog wel deed was Eriksen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:29 schreef remco k het volgende:[..] Het is ook heel makkelijk doorbewegen als je tegenstander gewoon stijf op de plek stil blijven staan.. Dat Ajax dat niet doet is al jaren kut, de laatste die dat nog wel deed was Eriksen.. Ja. Maar dan is het toch geen onzin wat ik zeg?
Op doel je op dat ik 1-3 inzet? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:26 schreef remco k het volgende:[..] PSV en weten dat ze toch nog wel een x scoren?? Dat denk ik echt niet hoor. PSV wil het spel proberen te maken en is aan het jagen op de goal, maar creert eigenlijk niets.. Ik help het je hopen, maar PSV is een sluwe ploeg met (o.a.) zijn Zuid-Amerikanen. Die prikken er nog wel eentje in is zo mijn verwachting. Overigens, PSV speelt ook niet goed, maar ze zijn wel de bovenliggende partij. In de ArenA... |
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:18 schreef Loetje het volgende:[..] Dat ben ik met je eens. Maar heb jou ooit horen zeggen ' je staat achter je club of je staat het niet'... En kan me bepaalde dingen zeker voorstellen, maar in een cruciale wedstrijd als deze sta je achter je ploeg. Koste wat kost. Verzin dan wat anders Even een korte vraag? Staan jullie wel achter de ploeg op dit moment?
Dan de inhoudelijke reactie. Misschien eerst verdiepen in de hele situatie wat betreft de beloftes en dergelijke. Het nieuwe supportershome zou er staan aan het eind van dit jaar, maar is vanwege onderlinge verschillen opgeschort. En zou gaat het al tijden met afspraken tussen Ajax en zijn supporters. |
|
|
|
|
NatjosFC
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De laatste linie staat als enige linie bij Ajax gewoon goed vandaag. De rest klopt geen bal van.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Even een korte vraag? Staan jullie wel achter de ploeg op dit moment? Dan de inhoudelijke reactie. Misschien eerst verdiepen in de hele situatie wat betreft de beloftes en dergelijke. Het nieuwe supportershome zou er staan aan het eind van dit jaar, maar is vanwege onderlinge verschillen opgeschort. En zou gaat het al tijden met afspraken tussen Ajax en zijn supporters. Jij zegt min of meer dat je het begrijpt? Maar tevens raar is dat wij op het moment achter de ploeg staan?
Als je in het stadion in een sfeervak zit doe je gewoon mee. Ik vind dat ondanks welke reden dan ook nergens op slaan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:30 schreef Pietje het volgende:[..] Ik help het je hopen, maar PSV is een sluwe ploeg met (o.a.) zijn Zuid-Amerikanen. Die prikken er nog wel eentje in is zo mijn verwachting. Overigens, PSV speelt ook niet goed, maar ze zijn wel de bovenliggende partij. In de ArenA... Ik heb ook het gevoel dat Ajax hier gaat verliezen, maar PSv weet niet zo maar even dat ze hier scoren, Ajax heeft pas 3 tegengoals en krijgen in de Arena al helemaal niet veel tegen.. |
|
|
|
|
enough
|
|
|
het kan alleen maar beter nu |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:31 schreef remco k het volgende:[..] De laatste linie staat als enige linie bij Ajax gewoon goed vandaag. De rest klopt geen bal van.. Ik vind zowel Riedewald als Dijks niet goed. Veltman en Tete wel |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:30 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Even een korte vraag? Staan jullie wel achter de ploeg op dit moment? Dan de inhoudelijke reactie. Misschien eerst verdiepen in de hele situatie wat betreft de beloftes en dergelijke. Het nieuwe supportershome zou er staan aan het eind van dit jaar, maar is vanwege onderlinge verschillen opgeschort. En zou gaat het al tijden met afspraken tussen Ajax en zijn supporters. Daar weet ik prima van kerel, maar dat doe je niet in deze wedstrijd..
Overigens merk ik geen enkel verschil met anders.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:32 schreef remco k het volgende:[..] Ik heb ook het gevoel dat Ajax hier gaat verliezen, maar PSv weet niet zo maar even dat ze hier scoren, Ajax heeft pas 3 tegengoals en krijgen in de Arena al helemaal niet veel tegen.. Oké, maar dat waren veelal mindere goden. Toen FC Twente even aanzette... Maar goed, Remco, laten we maar afwachten er er het beste van hopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:33 schreef remco k het volgende:[..] Daar weet ik prima van kerel, maar dat doe je niet in deze wedstrijd.. Overigens merk ik geen enkel verschil met anders.. Wanneer dan wel in jouw ogen? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax speelt iets minder compact, waardoor PSV meer ruimte gaat krijgen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Ajax Warrior
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:32 schreef Loetje het volgende:[..] Jij zegt min of meer dat je het begrijpt? Maar tevens raar is dat wij op het moment achter de ploeg staan? Als je in het stadion in een sfeervak zit doe je gewoon mee. Ik vind dat ondanks welke reden dan ook nergens op slaan Gaat het bij jullie niet om een heel andere situatie?
Is goed. Eens kijken hoe jouw reactie is als men je telkens beloftes doet maar die vervolgens niet nakomt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 15:34 schreef Pietje het volgende:[..] Oké, maar dat waren veelal mindere goden. Toen FC Twente even aanzette... Maar goed, Remco, laten we maar afwachten er er het beste van hopen. PSv heeft in de eerste helft ook heel weinig gecreeerd.. Ajax stelt daar overigens helemaal niets tegen over.. Ajax is vermoeid, en gaat hier gewoon netjes verliezen, de Boer zal daarna komen met een of ander kutexcuus.. |
|
|
|