|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goed schot van Bazoer zeg. Jammer. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Had hem al geteld. Mooie knal van Bazoer |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat die bal nog heel is.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ik heb het idee dat Fisher geblesseerd is |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Ik zie wel een ajax die hier makkelijk kan winnen als we aan de bal het tempo zo hoog blijven houden |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Er kunnen nog zat vluchtelingen op de tribune zie ik.... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Ligt een flink wat water op het veld |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Oké. Zo hoort het. Eindelijk. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Lekker, prima. Wakker blijven nu en dit Molde oprollen. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: In Noorwegen niet ouwe😉 daar zijn hele strikte regels voor het toelaten ervan |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ja dat zou best mogelijk moeten zijn als ik het zo ff bekijk |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Vanaf nu moet Ajax gaan doordrukken. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Helemaal niets gezien wat daarop lijkt, ziet er fris uit.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfffffff, kom op dat moet de 2-1 zijn.... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Kansen gaan we genoeg krijgen vandaag. Lekkere open wedstrijd |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Wat doet milik nou hele tijd als je die jongen bij polen ziet geweldig en bij ons kan hij niet eens aannemen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: We hebben pas 1 kans gehad.. En een paar afstand schoten.. Volgens mij valt het dus wel mee.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Zal FdB nu wat rustiger op de bank zitten ??? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:27 schreef 3sterren het volgende:Wat doet milik nou hele tijd als je die jongen bij polen ziet geweldig en bij ons kan hij niet eens aannemen Volgens mij legt die de bal perfect neer voor Fischer.. En bij Polen komt hij juist zelden aan de bal, en dat zou Ajax nu ook niet moeten doen, hij moet juist in een wedstrijd als deze aanspeelpunt zijn.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Ik dacht even dat hij bij een sliding aan de lijn, zijn linkerbovenbeen vast pakte.
Gelukkig, ik had iets gezien wat niet klopt. Laat dat ook zo blijven |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Bedoel meer doordat het een open wedstrijd is komen de kansen vanzelf |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat kan iemand dat nou schelen hoe hij op de bank zit.. Kerel, waar maak jij je druk om..
Overuidelijk ben ij een oude bekende hier.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Vind het nu al een vreselijke scheidsrechter, beide kaarten vind ik belachelijk.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Ik heb altijd moeite om die spel patronen te zien....ik zit er nu op te letten maar ik zie geen ruit op het middenveld....ze doen maar wat |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:32 schreef Nenam_tiL het volgende:Ik heb altijd moeite om die spel patronen te zien....ik zit er nu op te letten maar ik zie geen ruit op het middenveld....ze doen maar wat Ze spelen ook niet me een ruit.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ohhh. ..Dat had gruwelijk geweest |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ajax speelt best aardig moet ik zeggen. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Volgens de Boer wel... |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:28 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij legt die de bal perfect neer voor Fischer.. En bij Polen komt hij juist zelden aan de bal, en dat zou Ajax nu ook niet moeten doen, hij moet juist in een wedstrijd als deze aanspeelpunt zijn.. Ging over et aannemen want die bal die hij aflegde was perfect |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Iemand duwen met de hand is een kaart en te hoog been overigens ook. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Toch al behoorlijk wat kansen nu gehad |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ajax speelt trouwens echt een prima eerste helft op een aantal verdedigende momentjes na in de opbouw.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Het had al 0-3 moeten zijn... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Ja vind ze ook best aardig spelen. Krijg steeds meer het gevoel dat we met 3 punten naar huis toe gaan vanavond |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jaja, alleen is er ook nog zo iets als dingen in een bepaalde context zien als scheids.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Jup, en je weet wat er vaak gebeurt he als je hem zelf niet maakt.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Dat zien alleen de supporters....niet die gedrilde zwarthemden |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: De goede zien het wel, die geven voor deze twee dingen ook zeker geen kaart.. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Hoe kan dit molde winnen van fener met 1-3? |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax heeft wel meer balbezit, maar een maximale rendement kunnen ze niet omzetten naar een 1-2 voorsprong. Nog steeds speelt Ajax teveel tegen zichzelf.
En Milik mag van mij gewisseld worden, daar hij ( zoals zo vaak ) geen optimale indruk en inzet toont. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfffff, wat een mooie aanval weer.. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Goede aanval weer. Het wordt wel tijd dat Ajax die 1-2 maakt. Op voorsprong de rust in zou wel moeten eigenlijk. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Hoeveel zijn er wel niet...ik vind Rizzoli wel een goede...meer zou ik niet weten |
|
|
|