|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:39 schreef Onze Ajax het volgende:Ajax heeft wel meer balbezit, maar een maximale rendement kunnen ze niet omzetten naar een 1-2 voorsprong. Nog steeds speelt Ajax teveel tegen zichzelf. En Milik mag van mij gewisseld worden, daar hij ( zoals zo vaak ) geen optimale indruk en inzet toont. Niet zo negatief man. We spelen namelijk best goed. Straks de kansen benutten en we lopen hier weg met 1-3 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:39 schreef Onze Ajax het volgende:Ajax heeft wel meer balbezit, maar een maximale rendement kunnen ze niet omzetten naar een 1-2 voorsprong. Nog steeds speelt Ajax teveel tegen zichzelf. En Milik mag van mij gewisseld worden, daar hij ( zoals zo vaak ) geen optimale indruk en inzet toont. Stierenpoep...laat hem maar lekker even staan |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Een stuk of 5 in Engeland zijn echt goed, de Duitse scheidsrechters zijn erg goed.. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Bij Fener op bezoek nog wel ja.. Heb die wedstrijd niet gezien maar deze gasten kunnen niet bijster veel. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:39 schreef Onze Ajax het volgende:Ajax heeft wel meer balbezit, maar een maximale rendement kunnen ze niet omzetten naar een 1-2 voorsprong. Nog steeds speelt Ajax teveel tegen zichzelf. En Milik mag van mij gewisseld worden, daar hij ( zoals zo vaak ) geen optimale indruk en inzet toont. Weer zo'n domme opmerking.. Millik die geen inzet toont, er is niemand op het veld die meer inzet toont dan hij, en dat doet is altijd... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Deze kaarten zijn terecht.
Tete ging opzichtig met zijn handen het duel in. Is spel bederf
Zo bal aannemen dat mag niet, zag Veltman waarschijnlijk niet anders is het rood. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Deze kaarten zijn terecht. Tete ging opzichtig met zijn handen het duel in. Is spel bederf Zo bal aannemen dat mag niet, zag Veltman waarschijnlijk niet anders is het rood. En ik vind ze niet terecht.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ik geloof je direct... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Die laten veel doorgaan terwijl het echte overtredingen zijn |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee, die zien dingen in een andere context..
Nederlandse scheidsrechters en deze kerel ook, fluiten wedstrijden kapot, en zorgen ervoor dat spelers fysiek niet sterker worden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:45 schreef remco k het volgende:[..] Nee, die zien dingen in een andere context.. Nederlandse scheidsrechters en deze kerel ook, fluiten wedstrijden kapot, en zorgen ervoor dat spelers fysiek niet sterker worden. Helemaal mee eens...voetbal is een contact sport en niet voor sissies en dat maken ze er wel van |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
Fenerbache staat 2-0 achter btw |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom nou dat gewacht man, waarom nou weer terug.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Jan Wouters, Fraser, de Wolf...Cantona, Gatuso, Vinnie Jones....om maar een paar te noemen...dat waren bikkels |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Celtic - Fenerbahce is nu 2-0.
Ajax zal echt veel beter uit de kleedkamers moeten komen. Laat Schöne maar voor Milik komen. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:45 schreef remco k het volgende:[..] Nee, die zien dingen in een andere context.. Nederlandse scheidsrechters en deze kerel ook, fluiten wedstrijden kapot, en zorgen ervoor dat spelers fysiek niet sterker worden. Je hoeft niet voor ieder wisenwasje te fluiten.
Maar een overtreding is een overtreding en spelers maken de wedstrijd kapot door zo hard en dom erin te gaan.
Scheids moet de spelers fysiek niet sterk te maken, dat doet de fysio.
Er is een verschil tussen een hard duel en een overtreding. Scheids die fluiten voor een hard duel dat zijn slechte scheids. Scheids die niet fluit voor een overtreding is gewoon een slechte scheids. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Tweede helft gaan we het verschil maken. Hier mogen we echt geen punten tegen verspelen |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:50 schreef Onze Ajax het volgende:Celtic - Fenerbahce is nu 2-0. Ajax zal echt veel beter uit de kleedkamers moeten komen. Laat Schöne maar voor Milik komen. Nou sorry hoor maar laat Schöne aub op de bank.. Dan liever Fischer spits Youness van links |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Je hoeft niet voor ieder wisenwasje te fluiten. Maar een overtreding is een overtreding en spelers maken de wedstrijd kapot door zo hard en dom erin te gaan. Scheids moet de spelers fysiek niet sterk te maken, dat doet de fysio. Er is een verschil tussen een hard duel en een overtreding. Scheids die fluiten voor een hard duel dat zijn slechte scheids. Scheids die niet fluit voor een overtreding is gewoon een slechte scheids. Zo hard en dom....
Daarna maar gestopt met lezen, ik heb niets hards en doms gezien.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: El Gashi spits en Schöne rechts kan ook |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote: Hij bedoeld driehoekjes maken gebeurd nooit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Gewoon Millik laten staan, speelt een prima eerste helft, twee hele goede schoten en een speler alleen voor de goal gezet.. Waarom moet die dan in hemelsnaam gewisseld worden.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ben benieuwd hoe FdB nu in de kleedkamer is. |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote: Nee Youness moet erin.. Schone kan altijd nog.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Fijn dat jij precies weet wat hij bedoelt, terwijl die echt iets anders zegt, fijn man.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat die naakt voor de groep staat de dansen.
Kerel wat kan jou het schelen.. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: De Boer wisselt altijd pas na de 60ste minuut....overigens hoeft Millik er van mij niet uit |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:50 schreef Onze Ajax het volgende:Celtic - Fenerbahce is nu 2-0. Ajax zal echt veel beter uit de kleedkamers moeten komen. Laat Schöne maar voor Milik komen. Jij typt echt zomaar hele tijd zeg wat nuttigs doet me denken aan pi AIR gister bij sbs komt niks zinnigs uit |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Waarom zou je uberhaubt moeten wisselen, Ajax speelt prima en creert kansen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
En zeker Fischer speelt goed.. |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het is zo jammer weer veel kansen en eigenlijk een mazzel doelpunt ga aub is die kansen benutten dan ga je zoveel makkelijker spelen tegen deze noorse renpaarden. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote: Als het je dat niet bevalt., dan ga je toch lekker naar je bed!! |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Goed, helft 1 zit erop.
Ajax speelt zeker het eerste half uur echt uitstekend. Het tempo ligt hoger dan in welke wedstrijd van Ajax tot nu toe dit seizoen. Ajax komt in eerste instantie vooral tot gevaar van afstand en erna ook tot een aantal behoorlijk grote kansen. Net als tegen FC Groningen gaan die er weer niet in. Zeker Europees is dat ban cruciaal belang.
Dan de tegengoal, Ajax speelt tot aan die 7e minuut met Molde. Tegenstander komt niet eens aan de bal, toch ligt de eerste bal er meteen weer in. Ik durf de 6 wedstrijden in de Eredivisie waar we de 0 houden dan ook aan het niveau van de Eredivisie te koppelen.
Dan een aantal spelers wie ik echt uit begin te kotsen. De eerste is Gudelj. Hoe vaak deze jongen een gevaarlijke aanval op kan zetten of zelfs een steekbal op een van de aanvallers kan geven is ongelooflijk. Echter is alles tikje breed en veelal terug. Dat moet gewoon echt anders want deze jongen vertraagd enorm veel. De 2e is El Ghazi, voorzetten onder de maat, houdt het veld vaak niet breed, heeft 0 overzicht en gaat alleen maar voor eigen succes. Vind het langzaam aan vreselijk om naar die jongen te kijken.
Milk wordt gewoon nagenoeg niet gezocht. Daar lag enorm veel ruimte tegen een zwakke verdediging van Molde.
Fischer speelt echt enorm goed. Veel beweging en de enige voorin die ook wat doet. Ik nijging meer en meer naar deze jongen in de spits.
Als je hier niet van wint moet je nooit meer Europees spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Kijk, daar ben je weer, toch maar weer terug kerel..
Maar wil jij wat van Frank? Je hebt de mond aardig vol van hem.. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:50 schreef Nenam_tiL het volgende:Jan Wouters, Fraser, de Wolf...Cantona, Gatuso, Vinnie Jones....om maar een paar te noemen...dat waren bikkels Fraser was geen bikkel, maar een verschrikkelijke hond. Altijd keihard op de man ipv bal. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Irritante opmerking....negeer hem dan gewoon |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Flikker jij eens een teringeind op, verrekte paashaas.
Jij bent degene die al met je 3e account bezig is en alleen maar komt janken. Sluit jezelf op en kom nooit meer de bewoonde wereld in. Lul! |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:58 schreef remco k het volgende:[..] Kijk, daar ben je weer, toch maar weer terug kerel.. Maar wil jij wat van Frank? Je hebt de mond aardig vol van hem.. Hé rukker. Ben je weer wakker ? Laat Ajax maar eens goed spelen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Overigens waarvoor staat eigenlijk een scheidsrechter? Alleen om de regels te hanteren of ook om een wedstrijd aan te voelen? Eerste helft gebeurd er echt amper wat en toch 3 keer geel... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:58 schreef Loetje het volgende:Goed, helft 1 zit erop. Ajax speelt zeker het eerste half uur echt uitstekend. Het tempo ligt hoger dan in welke wedstrijd van Ajax tot nu toe dit seizoen. Ajax komt in eerste instantie vooral tot gevaar van afstand en erna ook tot een aantal behoorlijk grote kansen. Net als tegen FC Groningen gaan die er weer niet in. Zeker Europees is dat ban cruciaal belang. Dan de tegengoal, Ajax speelt tot aan die 7e minuut met Molde. Tegenstander komt niet eens aan de bal, toch ligt de eerste bal er meteen weer in. Ik durf de 6 wedstrijden in de Eredivisie waar we de 0 houden dan ook aan het niveau van de Eredivisie te koppelen. Dan een aantal spelers wie ik echt uit begin te kotsen. De eerste is Gudelj. Hoe vaak deze jongen een gevaarlijke aanval op kan zetten of zelfs een steekbal op een van de aanvallers kan geven is ongelooflijk. Echter is alles tikje breed en veelal terug. Dat moet gewoon echt anders want deze jongen vertraagd enorm veel. De 2e is El Ghazi, voorzetten onder de maat, houdt het veld vaak niet breed, heeft 0 overzicht en gaat alleen maar voor eigen succes. Vind het langzaam aan vreselijk om naar die jongen te kijken. Milk wordt gewoon nagenoeg niet gezocht. Daar lag enorm veel ruimte tegen een zwakke verdediging van Molde. Fischer speelt echt enorm goed. Veel beweging en de enige voorin die ook wat doet. Ik nijging meer en meer naar deze jongen in de spits. Als je hier niet van wint moet je nooit meer Europees spelen. Zit je weer bij de radio Syl...dacht dat je daarmee gestopt was ;-) |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 21:59 schreef Loetje het volgende:[..] Flikker jij eens een teringeind op, verrekte paashaas. Jij bent degene die al met je 3e account bezig is en alleen maar komt janken. Sluit jezelf op en kom nooit meer de bewoonde wereld in. Lul! Nee, alsof jij lekker bent. |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote: Ga lekker jezelf eens afrukken, dan hoef je de boel hier niet weer op stelten te zetten. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Maak er maar 8 accounts van. Daar heb je hem weer. Bobdildo, C.eriksen, amstedam123, Jiou jitsu, |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Nee, Ajax moet gewoon maatregelen nemen, willen ze winnend terug komen naar Amsterdam. Anders wordt het heel erg moeilijk voor ze. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Wat zijn we aardig voor elkaar hahaha geweldig |
|
|
|
|
Peterhs
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:02 schreef Onze Ajax het volgende:Nee, Ajax moet gewoon maatregelen nemen, willen ze winnend terug komen naar Amsterdam. Anders wordt het heel erg moeilijk voor ze. Enige die het niet moeilijk heeft om terug te komen ben jij lamme tak. |
|
|
|
|
3sterren
|
|
|
Ben het wel met loetje eens wat een tempo zit erin bij het rondspelen beginnen ze het te beseffen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Madretsma was je ook al.
Hetgeen wat jij moet leren is dat je eens iets nieuws moet verzinnen. Zodra jij namelijk even wat tegengas krijgt ga je identiek gedrag vertonen. Dat valt op. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Whahahaaa...ik ga stuk hier |
|
|
|