|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:02 schreef Onze Ajax het volgende:Nee, Ajax moet gewoon maatregelen nemen, willen ze winnend terug komen naar Amsterdam. Anders wordt het heel erg moeilijk voor ze. Dat zei Bobdildo, Amstedam123, C.Eriksen, Jiou jitsu en Madretsma ook altijd. Verzin wat nieuws |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik Ajax goed laten spelen, maar ik heb niets met het eerste te maken.. Ga je nu weer rare dingen zeggen nu iedereen weer weet wie je bent.. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Jullie kennen deze gast blijkbaar al hahaha. . Ik dacht alleen pff wat een moeimaker met al zijn negativiteit en zijn adoratie voor Frank
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 oktober 2015 door ZerauS -- |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Kom op Ajax deze wedstrijd is voor ons. Komt goed😎 |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik Ajax goed laten spelen, maar ik heb niets met het eerste te maken.. Ga je nu weer rare dingen zeggen nu iedereen weer weet wie je bent.. Meestal pak ik hem wel...had het nu niet ff door |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Pfff, goede redding van Cilissen.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:08 schreef remco k het volgende:[..] Ik Ajax goed laten spelen, maar ik heb niets met het eerste te maken.. Ga je nu weer rare dingen zeggen nu iedereen weer weet wie je bent.. Identiek. Eerst PA achting (sorry kan niks verzinnen) gaan liggen janken over het spel, spreek je hem aan weer hetzelfde gedrag... Valt zo snel op. Ik wist het van de week al |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Volgens mij is het best lastig voetballen met de wind |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En jij bent hier ook al eerder geweest. Alleen weet nog niet onder welke naam. Overigens stoor ik me niet aan je ofzo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:09 schreef Loetje het volgende:[..] Identiek. Eerst PA achting (sorry kan niks verzinnen) gaan liggen janken over het spel, spreek je hem aan weer hetzelfde gedrag... Valt zo snel op. Ik wist het van de week al Jup, zat er ook al even over na te denken of ie het was.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Fenerbahce 2-2 nu.
AZ had gelukkig gewonnen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:10 schreef Loetje het volgende:[..] En jij bent hier ook al eerder geweest. Alleen weet nog niet onder welke naam. Overigens stoor ik me niet aan je ofzo Eens... |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:09 schreef Loetje het volgende:[..] Identiek. Eerst PA achting (sorry kan niks verzinnen) gaan liggen janken over het spel, spreek je hem aan weer hetzelfde gedrag... Valt zo snel op. Ik wist het van de week al Ik dacht het al dat je daarover ooit ging beginnen.
Niks mis mee, maar distantieer ik van.
Ik begrijp het wel namelijk. Ik vind mij soms ook wel walgelijk |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ach, je hebt een hart van goud pik. Je compenseert dat hangoudergedrag van je ruimschoots 😂😂 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:10 schreef Loetje het volgende:[..] En jij bent hier ook al eerder geweest. Alleen weet nog niet onder welke naam. Overigens stoor ik me niet aan je ofzo Sinds een paar weken ja. Daarvoor niet. Wel eens rondgekeken maar nooit inhoudelijk gereageerd |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik dacht het al dat je daarover ooit ging beginnen. Niks mis mee, maar distantieer ik van. Ik begrijp het wel namelijk. Ik vind mij soms ook wel walgelijk Was deze keer geen aanval op jou gap. Want over Bobby en Hummel kan ik hetzelfde zeggen. Je reageert overigens al steeds meer op dingen die gezegd worden dus dat vind ik goed van je.
Mensen zullen zich ook vast wel aan mij storen. Geen problemen mee ook |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik dacht het al dat je daarover ooit ging beginnen. Niks mis mee, maar distantieer ik van. Ik begrijp het wel namelijk. Ik vind mij soms ook wel walgelijk Zelfreflectie siert je PA...jij stijgt weer in punten bij mij |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Molde begint sterker aan de tweede helft |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is een teken dat je zelfs een ban had op je oude account. Je bent hier eerder geweest. Zonder enige twijfel. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ajax en tweede helften. Je wordt er moedeloos van. Wa slecht en slap allemaal weer. |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Nee ik ben niet bezig met 2 accounts. Te veel moeite en ook onnodig.
En zulk raar taalgebruik dat doe ik niet. Rukken en mensen naar bed sturen haha. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Merk het ook aan je postgedrag ZerauS. Je weet teveel bij je eerste posts. Maar nogmaals, stoor me nog niet aan je, integendeel |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Nee ajax weer, zoals elke wedstrijd de tweede helft, zeer slap. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Jezus die had er in gemoeten😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Godverdomme. Wie traint onze aanvallers? Dit breekt ons straks op, let maar op! Zaterdag ook al. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:14 schreef Loetje het volgende:[..] Was deze keer geen aanval op jou gap. Want over Bobby en Hummel kan ik hetzelfde zeggen. Je reageert overigens al steeds meer op dingen die gezegd worden dus dat vind ik goed van je. Mensen zullen zich ook vast wel aan mij storen. Geen problemen mee ook Ik niet....alleen met Natjos en jou actie op het cafe topic een jaar of 2 geleden |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Deze bal had er gewoon in gemoeten. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Pfff Godver wat een kans van Fisher |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Is 3 jaar geleden. Was bijna 21 toen. Haha |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:14 schreef Loetje het volgende:[..] Was deze keer geen aanval op jou gap. Want over Bobby en Hummel kan ik hetzelfde zeggen. Je reageert overigens al steeds meer op dingen die gezegd worden dus dat vind ik goed van je. Mensen zullen zich ook vast wel aan mij storen. Geen problemen mee ook Ik probeer dingen te doen om het zo leuk mogelijk te houden.
En ik ben hier om te discussiëren en niet om ruzie te zoeken |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Ik begin Milik echt een beetje zielig te vinden zoals doe jongen aan het voetballen is de laatste weken |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nu zwijgt onze sukkel.
Boudewijn PB'en. Heb ik ook gedaan. Is die er vannacht weer af |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Hoeveel 100% kansen hebben we nodig. Die mocht er wel in Fischer.... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik probeer dingen te doen om het zo leuk mogelijk te houden. En ik ben hier om te discussiëren en niet om ruzie te zoeken Ik geloof ook heilig dat je bij iedere post die intentie niet hebt. Alleen soms teveel tekst en te weinig reactie op de ander. Soms te stomme vergelijkingen en vergelijkingen die niet aan te realiteit verbonden staan. Maar die discussie voeren we nu even niet.
Wat ik net schreef moet je ook als een compliment zien |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Ik probeer dingen te doen om het zo leuk mogelijk te houden. En ik ben hier om te discussiëren en niet om ruzie te zoeken Gewoon jezelf blijven en porren en poken hoort daar bij...ik doe niet anders, wel een stuk minder als vroeger |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Vraagje heb jij ooit een bericht naar Boudewijn gestuurd over mij? |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Nog een minuut of 5...dan mag Youness het doen |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Die keeper van die lui heeft het druk zat. Prima kopbal van Milik. jammer. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Domme vraag ...dan ken jij Loetje niet |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Nee. Wel naar jou! 😂
Zou niet weten waarom |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Is dat hun 2de keeper...?? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Hij kent mij niet gap. Maar zal Boudewijn niet snel PB'en over mensen. Tenzij het om spam of bedreiging gaat |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wat mist Ajax Europees enorm veel kansen. Dit kan je je niet veroorloven |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:20 schreef Loetje het volgende:[..] Ik geloof ook heilig dat je bij iedere post die intentie niet hebt. Alleen soms teveel tekst en te weinig reactie op de ander. Soms te stomme vergelijkingen en vergelijkingen die niet aan te realiteit verbonden staan. Maar die discussie voeren we nu even niet. Wat ik net schreef moet je ook als een compliment zien Dat beschouw ik ook als compliment.
Ik moet van mij zelf gewoon duidelijk zijn met wat ik schrijf. En iets meer discussie voeren ipv mijn eigen ideeën ten toon te spreiden. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat beschouw ik ook als compliment. Ik moet van mij zelf gewoon duidelijk zijn met wat ik schrijf. En iets meer discussie voeren ipv mijn eigen ideeën ten toon te spreiden. En minder lange teksten. Wat jij vaak schrijft is ook in 3 zinnen vast te stellen |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Omdat jij mij een lul vind en iemand die graag zag/ziet verdwijnen. |
|
|
|