|
|
Loetje
|
|
|
Alleen PA, in tegenstelling tot Bobby, Hummel, Jolanpalma en deze idioot geef jij tenminste wat toe. Dat siert je wel |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Goh Gudelj doet ook mee hoor ik net...ik verveel me de pleuris en gezien het topic ben ik niet de enige |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Je hebt het niet begrepen he?
Ik ga niet iemand melden omdat ik in discussie ben met iemand... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Eindstand. Of we verliezen. We scoren namelijk niet.
Had gewoon 0-5 moeten zijn dit |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
Het voetbal is eigenlijk niet om aan te zien, gaat echt te veel fout.
Zou dat met de wind te maken hebben? |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:24 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Dat beschouw ik ook als compliment. Ik moet van mij zelf gewoon duidelijk zijn met wat ik schrijf. En iets meer discussie voeren ipv mijn eigen ideeën ten toon te spreiden. Waarom ???....uit eindelijk nemen ze jou zoals je bent...ik ben/wordt vaak zat uitgekotst |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Klaassen ook weer dramatisch. Milik om te janken. Gudelj en Bazoer spelen wel aardig |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Tering El Ghazi ook. El Nazi! |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ik heb trouwens nog niet eerder een account gehad. Check me ip adres via die moderator maar dan zul je het horen. Woon al 13 jaar op hetzelfde adres en ip adres is identiek |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Gudelj? Enige wat die droplul doet is alles terug spelen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:30 schreef ZerauS het volgende:Ik heb trouwens nog niet eerder een account gehad. Check me ip adres via die moderator maar dan zul je het horen. Woon al 13 jaar op hetzelfde adres en ip adres is identiek Proxy server doet wonderen |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Nee oke dat is dan goed om te horen |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Niet dat het verder uitmaakt ofzo😉 |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Niet te serieus nemen gap.. |
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
Ajax heeft nu ongeveer zes kansen gemist. Kan Ajax er daar niet twee ervan benutten ???
Dat hebben ze toch echt aan hunzelf te danken. Het had allang 1-3 moeten staan. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar die gaat speelt niks af. Walg van hem en mag van mij dan ook op de bank. Schone en Younes voor Fischer en El Ghazi. Tijd voor verandering |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Heb ik ook 1 keer gedaan ;-) |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:32 schreef Onze Ajax het volgende:Ajax heeft nu ongeveer zes kansen gemist. Kan Ajax er daar niet twee ervan benutten ??? Dat hebben ze toch echt aan hunzelf te danken. Het had allang 1-3 moeten staan. Je blijft goed hangen in je patroon he |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Niet omdat zij dat vinden maar omdat ik dat zelf vind.
Als ik het niet van mij zelf vond dan had ik het ook niet aangepast |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Heeft Dijks nu geel gehad? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk dat we het hier zo moeilijk hebben, als we gewoon winnen hebben we het goed gedaan hoor, maar die winst had al lang en breed binnen moeten zijn.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Niet omdat zij dat vinden maar omdat ik dat zelf vind. Als ik het niet van mij zelf vond dan had ik het ook niet aangepast Haal jezelf niet zo naar beneden man. |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
Kan iemand hier niet even de Boer opbellen dat ie nu echt maar eens moet gaan wisselen want zelf ziet hij 't blijkbaar niet. Of heeft niemand zijn telefoonnummer? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Onze Ajax
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Oefff daar komen we goed weg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:34 schreef ajax/410 het volgende:Kan iemand hier niet even de Boer opbellen dat ie nu echt maar eens moet gaan wisselen want zelf ziet hij 't blijkbaar niet. Of heeft niemand zijn telefoonnummer? 0909 0650, Frank kreunt je onder van woede... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Precies. Alleen vertel ik je dat je spamt en snap jij niet dat je weer een ander account mag starten |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Wat een wanvertoning weer. Om te janken. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:34 schreef remco k het volgende:Ongelooflijk dat we het hier zo moeilijk hebben, als we gewoon winnen hebben we het goed gedaan hoor, maar die winst had al lang en breed binnen moeten zijn.. Zeker we hadden het allang moeten beslissen |
|
|
|
|
Positieve Arrogantie
|
|
|
quote: Nee, dat doe ik niet. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kom op Frank, het bloed dood, tijd voor fris bloed.. |
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote: Hahaha.
Is nog altijd beter dan het spel van ajax de laatste weken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Sinkgraven en Youness voor Klaassen en Ghazi.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Of voor Millik en dan Klaassen door naar 9. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wordt hoog tijd dat FdB ingrijpt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Toch denk ik wel dat die voorste 3 elkaar niets, maar dan ook niets gunnen. Daar moet wel wat aan gedaan worden |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|
ajax/410
|
|
|
quote: Ik dacht meer aan fischer in de spits en dan youness op links. Is echt een speler die een mannetje kan passeren en laat dat nou precies zijn wat we nodig hebben. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 22:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:[..] Niet omdat zij dat vinden maar omdat ik dat zelf vind. Als ik het niet van mij zelf vond dan had ik het ook niet aangepast Ach ik zit hier nu 5 jaar...5 jaar terug was het hier war zone de bannen vlogen je om de oren weet niet eens hoeveel ik er gehad heb...de laatste 2 jaar is het een libellen forum ...maar ik blijf rebels |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Fischer is ook op trouwens.. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: En weer een zevert. Is de laatste anderhalve wedstrijd stukken beter geweest. Eerst helft vandaag was Ajax ook gewoon prima. Als jij 7 100% kansen mist moet je het niet bij slecht voetbal zoeken |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Typische Van der Hoorn wedstrijd... |
|
|
|