BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Molde FK - Ajax (Europa League - donderdag 1 oktober 2015, 21:05); 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
enough
 enough - vrijdag 02 oktober 2015 - 09:24   quote  deeplink  
hyyii
Smeerburg
 Smeerburg - vrijdag 02 oktober 2015 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 09:06 schreef Peterhs het volgende:

[..]

De vraag is dan echter of El Ghazi dan de hoofdschuldige is of die droplul die hem laat staan om de boel nog verder te verzieken? Ik zeg de laatste, want dit is niets nieuws onder de zon.
Ze kunnen hem beter Frank anti logische wissel noemen.
Ja gewisseld had hij zeker moeten worden. Helemaal eens.
Smeerburg
 Smeerburg - vrijdag 02 oktober 2015 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 09:06 schreef Peterhs het volgende:

[..]

De vraag is dan echter of El Ghazi dan de hoofdschuldige is of die droplul die hem laat staan om de boel nog verder te verzieken? Ik zeg de laatste, want dit is niets nieuws onder de zon.
Ze kunnen hem beter Frank anti logische wissel noemen.
Had zeker gewisseld moeten worden. Maar daar waren er nog wel een paar rijp voor.
enough
 enough - vrijdag 02 oktober 2015 - 10:11   quote  deeplink  
precies,en dan pas wisselen in de laatse 10 min
Brandje
 Brandje - vrijdag 02 oktober 2015 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 08:51 schreef Peterhs het volgende:
Sorry Brandje, niets persoonlijks, maar ik ben klaar met zulk gelul.
Het eeuwige geouwehoer over terug zakken van een spits en blabla.
We spelen met fin buitenspelers. Als die nu gewoon eens doen wat ze moeten doen.
Man passeren, achterlijn halen en die bal voor gooien. Dat was de kracht van dat systeem. Niet het eeuwige naar binnen getrek.
Als ze dat doen hoeft Milik helemaal niet terug te zakken, maar simpel binnen te knikken.
Ik begrip best dat ze elkaar kunnen kruisen om de verdediging het lastig te maken, maar dit moet niet zo extreem zoals ze het nu doen waardoor ze het zelf niet meer snappen en de verdedigers iedereen uitlacht.
Makkelijk verdedigen hoor als je standaard binnendoor gaat. staat automatisch de hele verdediginglinie centraal op een kluitje.
Zie dan bv een Milik maar eens te bereiken of een Klaassen die dan op de 16 meter lijn hoort te staan.
Het is geen gelul. We deden het altijd zo. Heel mooi voorbeeld is de goal van Litmanen uit tegen Milan in 95. de spits kwam in de bal en Litmanen kwam erover heen en legde de bal in het netje.
Wat een spits moet doen staat los van de buitenspelers beste kerel. Milik staat constant te beuken tegen twee CV. Komt nooit op het middenveld. Kijk eens naar Luuk de Jong. Die doet dat wel.
Dus ipv dat je komt de termen als gelul ga eens kijken hoe het spelletje gespeeld moet worden.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 oktober 2015 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 08:51 schreef Peterhs het volgende:
Sorry Brandje, niets persoonlijks, maar ik ben klaar met zulk gelul.
Het eeuwige geouwehoer over terug zakken van een spits en blabla.
We spelen met fin buitenspelers. Als die nu gewoon eens doen wat ze moeten doen.
Man passeren, achterlijn halen en die bal voor gooien. Dat was de kracht van dat systeem. Niet het eeuwige naar binnen getrek.
Als ze dat doen hoeft Milik helemaal niet terug te zakken, maar simpel binnen te knikken.
Ik begrip best dat ze elkaar kunnen kruisen om de verdediging het lastig te maken, maar dit moet niet zo extreem zoals ze het nu doen waardoor ze het zelf niet meer snappen en de verdedigers iedereen uitlacht.
Makkelijk verdedigen hoor als je standaard binnendoor gaat. staat automatisch de hele verdediginglinie centraal op een kluitje.
Zie dan bv een Milik maar eens te bereiken of een Klaassen die dan op de 16 meter lijn hoort te staan.
Klopt behoorlijk. Dan zou de aanvoer naar Milik beter zijn. Van het echte Ajax spel is al lang geen sprake meer. Al is dat ook het modern football van tegenwoordig. Maar al gaan die vleugels naar binnen, als ze elkaar dan nog maar wat gunnen joh. Zowel El Ghazi als Fischer gunnen niemand niks. Walgelijk gewoon
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 oktober 2015 - 10:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 10:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het is geen gelul. We deden het altijd zo. Heel mooi voorbeeld is de goal van Litmanen uit tegen Milan in 95. de spits kwam in de bal en Litmanen kwam erover heen en legde de bal in het netje.
Wat een spits moet doen staat los van de buitenspelers beste kerel. Milik staat constant te beuken tegen twee CV. Komt nooit op het middenveld. Kijk eens naar Luuk de Jong. Die doet dat wel.
Dus ipv dat je komt de termen als gelul ga eens kijken hoe het spelletje gespeeld moet worden.
Elke spits is anders. Maar Ajax past zich ook niet aan, aan de spits en die loopt er voor jan lul bij
enough
 enough - vrijdag 02 oktober 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 10:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Elke spits is anders. Maar Ajax past zich ook niet aan, aan de spits en die loopt er voor jan lul bij
precies
Brandje
 Brandje - vrijdag 02 oktober 2015 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 10:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dit heeft niks met elke spits is anders te maken maar gewoon met zoals hey hoort. De dingen die ik aangeef leer je al in de pupillen.
Milik is best een aardige spits maar doet veel te weinig om aan de bal te komen. Sanogo kan er niet heel veel van maar kijk eens wat een energie diejongen in zijn spel legde tegen Twente. Kijk eens naar Luik de jong.
Een spits moet in de bal komen Milik doet dat gewoon niet. Heel simpel. Zelfs Kramer, die ook met twee naar binnentrekkende buitenspelers speelt komt vaker aan de bal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2015 door Brandje --
enough
 enough - vrijdag 02 oktober 2015 - 11:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 09:24 schreef enough het volgende:
hyyii
sorry ik loop effe te klootzakken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2015 door enough --
suporter
 suporter - vrijdag 02 oktober 2015 - 11:35   quote  deeplink  
Tja het is allemaal niet zo tof wat ons Ajax laat zien de laatste tijd , wellicht toch tijd voor een frisse wind .... andere trainer Jurgen klopp of zo
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 02 oktober 2015 - 11:59   quote  deeplink  
Nee Brandje. Dat leer je niet in de pupillen. In de pupillen leer je als spits die ballen achter de goal te krijgen. Hoe je het voor elkaar krijgt doet er dan niet toe.
Een spits word afgerekend op goals. Of het nu een meevoetballende, kaatser is of simpelweg een killer. Hetgeen wat jij schets van een spits is leuk en handig, maar dit moet geen hoofdmodus zijn, want dan kun je net zo goed continue een middenvelder in de spits zetten. Wanneer je vleugelspelers het spel breed houden kan de verdediging niet compact spelen. Dan vallen er gaten (bijna altijd rond de 16 en dat is nu net de plek van Klaassen) Verdediging moet naar vleugel en andere vleugel die richting 2de paal duikt. Centraal moet Milik opcvangen en dan heb je vaak een vrije man rond de 16.
Je haalt een mooi voorbeeld aan, maar voorbeelden zijn van alles wel te vinden.
Het is algemeen bekend dat het in 90% van de gevallen een goal is wanneer de vleugel achterlijn haalt en de bal op rand 16 weet te krijgen als er een medespeler staat. Niet voor niets was de vleugel het wapen. Waarom dan zo dom gebruiken door het spel klein te krijgen wat makkelijk te verdedigen is.
Wanneer het spel zo breed word valt er ruimte in het midden. Dit zorgt er meteen voor dat Milik, de andere buitenspeler en mids kunnen switchen zodat de verdedigers hun man kunnen verliezen zodat je vrij staat.
Op deze manier zoals nu heeft kaatsen van een Milik geen zin, want je speelt de verdediging niet stuk.
Het heeft dus wel degelijk allemaal met elkaar te maken.
Ik heb het al te vaak gezegd. Ze moeten of lekker de vleugels gebruiken waarvoor ze zijn of van het hele 4-3-3 systeem afstappen. Backs moeten opkomen? Nou joh, wat is dat een wapen gebleken... Dit kan ook nog in andere systemen, dus daarin scheelt het niets.

edit:
Er werd geklaagd dat we geen mee voetballende spits hadden, maar ook geen killer. Nu hebben we een iets meer afmakende spits, maar die word weer niet goed bediend. Dan moet hij zich aanpassen terwijl je hem juist op andere kwaliteiten hebt aangenomen. Als je wilt dat ie presteerd moet je dus de rest van je team laten spelen zoals het hoort en dan kom je weer op mijn stukje hierboven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2015 door Peterhs --
enough
 enough - vrijdag 02 oktober 2015 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 11:35 schreef suporter het volgende:
Tja het is allemaal niet zo tof wat ons Ajax laat zien de laatste tijd , wellicht toch tijd voor een frisse wind .... andere trainer Jurgen klopp of zo
toch zie ik wel een stijgende lijn tov vorig jaar.
meer spelers in de 16,meer kansen ,alleen moet het wat sneller zoals gister eerste helft.
Brandje
 Brandje - vrijdag 02 oktober 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 11:59 schreef Peterhs het volgende:
Nee Brandje. Dat leer je niet in de pupillen. In de pupillen leer je als spits die ballen achter de goal te krijgen. Hoe je het voor elkaar krijgt doet er dan niet toe.
Een spits word afgerekend op goals. Of het nu een meevoetballende, kaatser is of simpelweg een killer. Hetgeen wat jij schets van een spits is leuk en handig, maar dit moet geen hoofdmodus zijn, want dan kun je net zo goed continue een middenvelder in de spits zetten. Wanneer je vleugelspelers het spel breed houden kan de verdediging niet compact spelen. Dan vallen er gaten (bijna altijd rond de 16 en dat is nu net de plek van Klaassen) Verdediging moet naar vleugel en andere vleugel die richting 2de paal duikt. Centraal moet Milik opcvangen en dan heb je vaak een vrije man rond de 16.
Je haalt een mooi voorbeeld aan, maar voorbeelden zijn van alles wel te vinden.
Het is algemeen bekend dat het in 90% van de gevallen een goal is wanneer de vleugel achterlijn haalt en de bal op rand 16 weet te krijgen als er een medespeler staat. Niet voor niets was de vleugel het wapen. Waarom dan zo dom gebruiken door het spel klein te krijgen wat makkelijk te verdedigen is.
Wanneer het spel zo breed word valt er ruimte in het midden. Dit zorgt er meteen voor dat Milik, de andere buitenspeler en mids kunnen switchen zodat de verdedigers hun man kunnen verliezen zodat je vrij staat.
Op deze manier zoals nu heeft kaatsen van een Milik geen zin, want je speelt de verdediging niet stuk.
Het heeft dus wel degelijk allemaal met elkaar te maken.
Ik heb het al te vaak gezegd. Ze moeten of lekker de vleugels gebruiken waarvoor ze zijn of van het hele 4-3-3 systeem afstappen. Backs moeten opkomen? Nou joh, wat is dat een wapen gebleken... Dit kan ook nog in andere systemen, dus daarin scheelt het niets.

edit:
Er werd geklaagd dat we geen mee voetballende spits hadden, maar ook geen killer. Nu hebben we een iets meer afmakende spits, maar die word weer niet goed bediend. Dan moet hij zich aanpassen terwijl je hem juist op andere kwaliteiten hebt aangenomen. Als je wilt dat ie presteerd moet je dus de rest van je team laten spelen zoals het hoort en dan kom je weer op mijn stukje hierboven.
Je kan wel een heel betoog gaan houden maar je praat onzin. Een spits moet zich aanbieden. De bal willen hebben.
De spits die jij wil hoeft niks te doen alleen maar wachten op perfecte voorzetten van de flanken en ze erin leggen. Dat bestaat niet. Als je spits niet beweegt of in de bal wil komen blijft alles statisch. Zo simpel is het.
Als je Milik dan een leer in de dekking aanspreekt dan schiet de bal weer twee meter van ze schoenen. Het is gewoon middelmaat. Het is een iets betere versie dan Siggi maar wel hetzelfde type spits.
Ik pleit daarom voor Klaassen in de spits en Sinkgraven op tien. Sla je twee vliegen in een klap.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 oktober 2015 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 12:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je kan wel een heel betoog gaan houden maar je praat onzin. Een spits moet zich aanbieden. De bal willen hebben.
De spits die jij wil hoeft niks te doen alleen maar wachten op perfecte voorzetten van de flanken en ze erin leggen. Dat bestaat niet. Als je spits niet beweegt of in de bal wil komen blijft alles statisch. Zo simpel is het.
Als je Milik dan een leer in de dekking aanspreekt dan schiet de bal weer twee meter van ze schoenen. Het is gewoon middelmaat. Het is een iets betere versie dan Siggi maar wel hetzelfde type spits.
Ik pleit daarom voor Klaassen in de spits en Sinkgraven op tien. Sla je twee vliegen in een klap.
Nogmaals, elke spits heeft zijn kwaliteiten. De aanvoer naar Milik is er niet en dat ligt voor 80% niet aan hem. Simpel zat
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 02 oktober 2015 - 12:50   quote  deeplink  
Blijkbaar is lezen moeilijk voor je.
Misschien nog eens lezen voordat je gaat melden dat ik vind dat een spits daar moet staan als een houten klaas.
Als je een betere poging had gedaan om het te lezen (alles wat er staat is namelijk niet zoals ik het verzin, maar simpel hoe het altijd geweest is, dus wie praat er nu onzin) dan had je kunnen lezen, dat er amper aan te bieden valt voor een spits hoe het spel nu verloopt. Alles kruipt op dezelfde vierkante meter. Wanneer het spel breder gespeelt word krijg je meer ruimte, waardoor ook Milik meer vrijheid heeft om te bewegen. Hij kan nu aanbieden en switchen met een Klaassen wat ie wil, maar allemaal zonder resultaat. Die dikke prop verdedigers staan nog altijd op hetzelfde kluitje omdat er elders geen dreiging heerst.
Als je zo kortzichtig bent, dat je dat niet ziet en af doet als onzin, vraag ik mijzelf sereieus af of je het uberhaupt wel wil zien en snappen.
En ja, je hebt spitsen die in de zeer kleine ruimte kunnen voetballen, maar dit is niet voor iedereen het geval.
Hmm. Waarom schiet hij er zoveel in voor zijn land. Je kunt niet simpel alles op hem afschuiven. Zeker niet wanneer het grootste probleem elders ligt.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 02 oktober 2015 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 12:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nogmaals, elke spits heeft zijn kwaliteiten. De aanvoer naar Milik is er niet en dat ligt voor 80% niet aan hem. Simpel zat
Gelukkig zijn er nog mensen die het wel snappen.
Brandje
 Brandje - vrijdag 02 oktober 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 12:50 schreef Peterhs het volgende:
Blijkbaar is lezen moeilijk voor je.
Misschien nog eens lezen voordat je gaat melden dat ik vind dat een spits daar moet staan als een houten klaas.
Als je een betere poging had gedaan om het te lezen (alles wat er staat is namelijk niet zoals ik het verzin, maar simpel hoe het altijd geweest is, dus wie praat er nu onzin) dan had je kunnen lezen, dat er amper aan te bieden valt voor een spits hoe het spel nu verloopt. Alles kruipt op dezelfde vierkante meter. Wanneer het spel breder gespeelt word krijg je meer ruimte, waardoor ook Milik meer vrijheid heeft om te bewegen. Hij kan nu aanbieden en switchen met een Klaassen wat ie wil, maar allemaal zonder resultaat. Die dikke prop verdedigers staan nog altijd op hetzelfde kluitje omdat er elders geen dreiging heerst.
Als je zo kortzichtig bent, dat je dat niet ziet en af doet als onzin, vraag ik mijzelf sereieus af of je het uberhaupt wel wil zien en snappen.
En ja, je hebt spitsen die in de zeer kleine ruimte kunnen voetballen, maar dit is niet voor iedereen het geval.
Hmm. Waarom schiet hij er zoveel in voor zijn land. Je kunt niet simpel alles op hem afschuiven. Zeker niet wanneer het grootste probleem elders ligt.
Nogmaals. Die onzinnig lange betogen komen op mij alleen maar over dat je het niet snapt. Milik presteert zwaar ondermaats. Zijn techniek is heel matig.
Doe ermee wat je wil. Ik blijf he niet uitleggen aan je. Je weet nu hoe ik erover denk en ik weet jou mening.
Brandje
 Brandje - vrijdag 02 oktober 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 12:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ligt voor 95% aan hem zelfs. Verstoppertje spelen doen kinderen een spits moet de ba willen hebben en niet als een jan Doedel bij de twee cv blijven staan
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 oktober 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 11:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dit heeft niks met elke spits is anders te maken maar gewoon met zoals hey hoort. De dingen die ik aangeef leer je al in de pupillen.
Milik is best een aardige spits maar doet veel te weinig om aan de bal te komen. Sanogo kan er niet heel veel van maar kijk eens wat een energie diejongen in zijn spel legde tegen Twente. Kijk eens naar Luik de jong.
Een spits moet in de bal komen Milik doet dat gewoon niet. Heel simpel. Zelfs Kramer, die ook met twee naar binnentrekkende buitenspelers speelt komt vaker aan de bal.
Geef het maar op ze zien het niet. Milik is zelf debet aan het aantal kansen dat hij krijgt.
Hij loopt zelf niet goed. Maar het ligt niet aan Milik en dat van Sanogo heb ik ook al eens aangegeven..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 oktober 2015 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 13:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ligt voor 95% aan hem zelfs. Verstoppertje spelen doen kinderen een spits moet de ba willen hebben en niet als een jan Doedel bij de twee cv blijven staan
Inderdaad.. Heb het ook al aangegeven..
Geweldige linker maar verder beperkt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 oktober 2015 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 13:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Gisteren loopt hij gewoon 15x vrij. Goed aanspeelbaar en klaar om of af te maken, of als aanspeelpunt te dienen. Dat die bal vervolgens terug gaat of El Ghazi het niet wilt zien is een geheel andere kwestie
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 oktober 2015 - 15:48   quote  deeplink  
Bovendien werkt Milik ook al 5 wedstrijden echt hard. Staat veel vaker vrij dan hij de bal krijgt
Brandje
 Brandje - vrijdag 02 oktober 2015 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 15:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Gisteren loopt hij gewoon 15x vrij. Goed aanspeelbaar en klaar om of af te maken, of als aanspeelpunt te dienen. Dat die bal vervolgens terug gaat of El Ghazi het niet wilt zien is een geheel andere kwestie
We worden het niet eens maat. Ik ben niet positief zo over hem zoals jij en Peterhs. Prima toch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 oktober 2015 door Brandje --
Eide
 Eide - vrijdag 02 oktober 2015 - 15:56   quote  deeplink  
Nu waren Milik en El Ghazi gisteren beide als blinde paarden bezig hoor. Want elke bal die Milik kreeg probeerde hij geforceerd af te werken. Ik snap het ergens wel, hij irriteert zich mateloos dat hij te weinig aan de bal komt maar dan alles maar op doel peren, ongeacht of je er een beetje goed voor staat, is niet het antwoord.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 oktober 2015 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 15:56 schreef Eide het volgende:
Nu waren Milik en El Ghazi gisteren beide als blinde paarden bezig hoor. Want elke bal die Milik kreeg probeerde hij geforceerd af te werken. Ik snap het ergens wel, hij irriteert zich mateloos dat hij te weinig aan de bal komt maar dan alles maar op doel peren, ongeacht of je er een beetje goed voor staat, is niet het antwoord.
Dat het samenspel in de voorhoede beter moet ben ik roerend met je eens.
Alle drie moeten ze nog stappen maken..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 02 oktober 2015 - 17:09   quote  deeplink  
El ghazi verdiend een zware straftraining....
Zoveel domme acties van die jongen
Zelfs op de doellijn kreeg hij hem er niet in 😨
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 oktober 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 15:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

We worden het niet eens maat. Ik ben niet positief zo over hem zoals jij en Peterhs. Prima toch.
Hoeft ook niet vriend, en dat weet jij ook.

Velen kijken alleen in mijn optiek veel te veel naar waar de bal is, maar nooit naar waar de bal niet is.
Loetje
 Loetje - vrijdag 02 oktober 2015 - 23:12   quote  deeplink  
ZerauS, ik ben er inmiddels achter. Jij bent hetzelfde als Onze Ajax.

Jullie typen hetzelfde. Je weet vanaf moment een alles en zoekt Nenam steeds op. Dat deed de rest ook steeds. Daarbij reageer op alle forums.

Je probeert vrede te stichten en geeft direct gelijk wanneer je tegengas hebt. Je reageert alleen niet om vrede te stichten op Onze Ajax. Jullie zijn steeds om en om online. Op de ene wil je geen ruzie en op de ander reageer je je frustratie af!
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 02 oktober 2015 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 15:49 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik heb echter nergens gesproken over dat ik wel of niet positief over hem ben geweest.
Wat enkel maar weer aantoont dat je maar snel tussen de zinnen doorleest.
Ja hij mag er van mij meer in knallen. Absoluut. Maar dit geld eigenlijk voor iedere speler, want dit verzaken ze standaard allemaal.
Ik wilde echter iets heel anders aantonen en ook daar wil je niet in mee denken, dus dan laten we het idd maar lekker zo.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 02 oktober 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Die Loetje is niet achterlijk hehe.
Ik vraag me echter af of het er niet meer zijn als 2.
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 oktober 2015 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 oktober 2015 - 23:47 schreef Peterhs het volgende:
Die Loetje is niet achterlijk hehe.
Ik vraag me echter af of het er niet meer zijn als 2.
Die andere accounts zijn al geblokt. Proxyserver is in gebruik, kan niet anders.
remco k
 remco k - zaterdag 03 oktober 2015 - 09:58   quote  deeplink  
Ik vond de Boer de grote verliezer donderdag, Wie gaat er nu een middenvelder inbrengen die helemaal niets kan aanvallend gezien, Hij had toch gewoon Schone voor Ghazi kunnen brengen, of Youness voor Klaassen die niks klaarspeelde en dan Fischer op 10..

Nee, we moeten daar winnen, en hij brengt een middenvelder die niks kan aanvallend voor een middenvelder die dat wel kan. Dat is dus gewoon een controlerende wissel..

Ajax zakte wat dynamiek betreft ver terug in de tweede helft, dan zorg je zoch juist voor spelers die wat brengen wat inzet betreft, en niet pas ind e 70e of 80e minuut..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 oktober 2015 - 17:59   quote  deeplink  
Zo snel mogelijk jezelf laten uitschakelen in Europa!
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2015 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 17:59 schreef Ajax Warrior het volgende:
Zo snel mogelijk jezelf laten uitschakelen in Europa!
Want?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 oktober 2015 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Want?
Omdat je daar toch geen flikker hebt te zoeken! Heel het Europees voetbal is kapot gemaakt door de UEFA en geldverslindende mongolen die rijke clubs graag rijker willen maken!
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2015 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat je daar toch geen flikker hebt te zoeken! Heel het Europees voetbal is kapot gemaakt door de UEFA en geldverslindende mongolen die rijke clubs graag rijker willen maken!
Daar heb je een punt. Van mij mogen ze eruit omdat je gewoonweg dezelfde fouten maken. En van een wedstrijdje meer meteen moe worden
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 oktober 2015 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:11 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar heb je een punt. Van mij mogen ze eruit omdat je gewoonweg dezelfde fouten maken. En van een wedstrijdje meer meteen moe worden
Van mijn club wordt ik nooit moe, meer schaamte dan! Maar dat hele Europese voetbal is verneukt en overigens vind ik dat al zeker een jaar of 3/4!
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Van mijn club wordt ik nooit moe, meer schaamte dan! Maar dat hele Europese voetbal is verneukt en overigens vind ik dat al zeker een jaar of 3/4!
Ajax is meteen moe. Ik heb het niet over moe van Ajax worden...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 oktober 2015 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ajax is meteen moe. Ik heb het niet over moe van Ajax worden...
Ow dat dacht ik!!
Loetje
 Loetje - zondag 04 oktober 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow dat dacht ik!!
Doel enkel en alleen dat Ajax zo vaak moe en lam oogt.

Ajax moe ben ik naar elke nederlaag en kijk toch altijd weer uit naar elke wedstrijd. Iets met liefde ofzo...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 04 oktober 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 18:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Doel enkel en alleen dat Ajax zo vaak moe en lam oogt.

Ajax moe ben ik naar elke nederlaag en kijk toch altijd weer uit naar elke wedstrijd. Iets met liefde ofzo...
Dat laatste is dan weer wel goed! ;-)
Loetje
 Loetje - zondag 11 oktober 2015 - 22:44   quote  deeplink  
Pff dood hier
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 11 oktober 2015 - 23:51   quote  deeplink  
wat wil je met z'n kloten interlandbreak. Man wat saai eej.
Loetje
 Loetje - maandag 12 oktober 2015 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 oktober 2015 - 23:51 schreef NatjosFC het volgende:
wat wil je met z'n kloten interlandbreak. Man wat saai eej.
Nogal ja....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5925
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Molde FK - Ajax (Europa League - donderdag 1 oktober 2015, 21:05); 1-1

0.0119280