|
|
RenatoBos
|
|
|
BEKERDUEL MET AJAKS OP 28 OKTOBER
De wedstrijd tegen Ajaks in de derde ronde van de KNVB beker is vastgesteld op woensdag 28 oktober aanstaande. Het duel in De Kuip begint die avond om 19.45 uur. Feyenoord en Ajaks werden donderdagavond door Roy Makaay aan elkaar gekoppeld tijdens de loting voor de eerstvolgende ronde van het toernooi.
Zodra bij Feyenoord meer bekend is over de (start van de) kaartverkoop, wordt dat via deze website bekendgemaakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 of 040. Lekker pijnigen dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Pfff wil wel graag een beetje tegenstand hoor, anders word er weer geroepen dat we gelukkig geloot hebben.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Amateurs? Wij zijn toch top van Europa? ;) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Precies, waarom dan 020 of 040..( h |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Sparta! de echte derby op het kasteel. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Doe maar die joden, in de Kuip uiteraard. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Gelijk weer gezeik natuurlijk over uitsupporters. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Cool man! We gaan ze pakken! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Jij moet een staatslot aan gaan schaffen.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
haha, Ajax zal blij zijn met die beschermde loting! ;) |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Nou deze pakken en de weg is vrij voor de beker |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
In 2 wedstrijden zeker Balzak van Oostveen?? Blatter van de lage landen! |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
Dan winnen we toch 4x van die neuzen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
BELACHELIJKE LOTING: dit gebeurd alleen in Nederland clubs die Europees spelen in een aparte kom komen |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 00:10 schreef de bluffer het volgende:BELACHELIJKE LOTING: dit gebeurd alleen in Nederland clubs die Europees spelen in een aparte kom komen De hele KNVB is zwaar onder de amateurniveau. Spek en bonen league hebben ze ervan gemaakt!! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: quote: Happy Birthday Mike ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Niks mis met een normale loting. Mooie wedstrijd tegen een amateurclub. Klachten kun je kwijt bij Roy Makaay. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op [url=/topic-29259/#1373856]vrijdag 25 september 2015 - 00:1l] schreef de bluffer het volgende: BELACHELIJKE LOTING: dit gebeurd alleen in Nederland clubs die Europees spelen in een aparte kom komen
tja soort van beschermde status en dan trek je de klassieker. Nou had het logisch geweest als er geen playoffs waren. Gaat ajakkes nu een rechtszaak aanspannen tegen de knjb verwijzend naar plek 4 voor Feyenoord en dus eigenlijk Europees. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Haal je woorden A.U.B. terug of ga van deze Topic nu af |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 00:13 schreef FR-Henk het volgende:Niks mis met een normale loting. Mooie wedstrijd tegen een amateurclub. Klachten kun je kwijt bij Roy Makaay. Hij liep al rood aan dus beter niet. Hij zal nu wel extra hard met Kramertje aan de gang gaan. Ik zie pluspunten ;-) |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: Gelukkig zei hij niet in de arena ;-) |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Kom maar op met die koeken, winnen moet je toch van iedereen. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
We verslaan ze gewoon 2 keer in 10 dagen, lijkt me logisch. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: YES perfecte loting, kunnen we die joden direct 2 keer pijn doen want 10 dagen later komen ze weer naar de Kuip! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Waarom? Sinds wanneer zijn we bang om tegen de joden te spelen? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Die anders getalenteerde van de kjvb meteen weer beginnen dat uiutsopperts wel mogelijk zouden kunnen zijn. Worden dus twee wedstrijden. Regelen die joden wel. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Leuke voorspellingen. Volop optimisme dat siert de Feyenoord supporter😉. Van de afgelopen 23 ontmoetingen won Feyenoord er slechts 1. 16 gingen er verloren en 6 gelijk. Worden in ieder geval 2 interessante wedstrijden om te kijken hoe de beide clubs ervoor staan. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Zo is dat Yugo😉 dat winnen van ons lukt jullie tenslotte.....haast nooit😂 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ha. Die sturen we naar de selectie. Dank voor de extra motivatie. Niet dat het nodig is trouwens... |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 20:18 schreef FR-Henk het volgende:[..] Ha. Die sturen we naar de selectie. Dank voor de extra motivatie. Niet dat het nodig is trouwens... Snap ik haha. Dit soort wedstrijden zijn toch de mooiste qua beleving. Ik meen dit oprecht er is maar 1 klassieker. Zou ook raar zijn als spelers niet tot op het bot gemotiveerd zouden zijn voor een wedstrijd als deze😀 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 20:22 schreef ZerauS het volgende:[..] Snap ik haha. Dit soort wedstrijden zijn toch de mooiste qua beleving. Ik meen dit oprecht er is maar 1 klassieker. Zou ook raar zijn als spelers niet tot op het bot gemotiveerd zouden zijn voor een wedstrijd als deze😀 Zonder dit soort wedstrijden met zo'n traditie en gezond vijandschap is voetbal geschikt als denksport. |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 20:28 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zonder dit soort wedstrijden met zo'n traditie en gezond vijandschap is voetbal geschikt als denksport. Mooi gezegd😉 |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Er mogen geen uitsupporters. Ik neem aan dat dan de seizoenkaarthouders voorrang krijgen om een kaart te kopen. Ja toch |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
020 heeft geen supporters. |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
quote: Tijd dat daar maar eens verandering in komt :-) |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik hoop dat de spelers zich een beetje kunnen opladen voor deze wedstrijd. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 september 2015 - 19:49 schreef ZerauS het volgende:Leuke voorspellingen. Volop optimisme dat siert de Feyenoord supporter😉. Van de afgelopen 23 ontmoetingen won Feyenoord er slechts 1. 16 gingen er verloren en 6 gelijk. Worden in ieder geval 2 interessante wedstrijden om te kijken hoe de beide clubs ervoor staan. In de afgelopen 23 ontmoetingen hadden we een negatief eigen vermogen van 50 miljoen en stonden we regelmatig in het rechter rijtje.
WIJ GAAN WINNEN ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Vanuit jullie oogpunt heb je daar helemaal gelijk in. Fijn weekend alvast en succes zondag😉 |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2015 - 12:55 schreef moa het volgende:[..] In de afgelopen 23 ontmoetingen hadden we een negatief eigen vermogen van 50 miljoen en stonden we regelmatig in het rechter rijtje. WIJ GAAN WINNEN ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG Vertel jij mij dan maar eens wanneer jullie in het rechterrijtje geĆ«indigd zijn. Volgens mij nog nooit😂😂 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|