|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Aub winnen in reguliere speeltijd, moet vroeg werken morgen |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die gaat er natuurlijk in... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind bijna heel feyenoord sterk, het is geen Excelsior he. oh Kuyt |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Oneens, veel 5jes en 6jes vanavond
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door MightyAce -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat vind ik dus niet kunnen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dat was dus rood scheidsrechter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Dat jij dat vindt. Ik vind t bijna allemaal voldoende
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Doe mij ook zo'n roze bril :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door MightyAce -- |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ze staan gewoon tijd te rekken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Waaaaaaaauuuuuuujjuuuuuwwwww |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Feyenoord de hele tweede helft beter, en n kwartier in de eerste helft. Slechts een kans weggegeven tegen 020 dat gemiddeld 2,5 keer het net weet te vinden tegen eredivisieploegen... en Bam de verdiende goal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hoppa , dikke lul drie bier kut 020. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Spannend maar matig
Maar who THE fuck cares |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Pfffff..... Zo... Ben helemaal gesloopt door de spanning! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zeker. En nu die beker pakken! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Pieter08
|
|
|
Cillessen is blij. Er komen geen strafschoppen 😝 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Inzet inzet passie mijn voetbal type mijn Feyenoord o nee ons Feyenoord en nu de uitgang en bieer |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind t resultaat telt nu. Tweede helft meer body, meer power. Prima. Dit neem je wel weer mee naar Ado. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik heb wederom oprecht genoten. Trots op Feyenoord.!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
9 ton binnen een ronde verder wat heb ik een goeie terug reis thuis drink ik nog een paar en ga de wedstrijd nog eens bekijken jongens gefeliciteerd
en VELTMAN BEDANKT
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T is eigenlijk de allermooiste manier om zo'n wedstrijd te winnen... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Precies. hij had eigenlijk buitenspel moeten zijn, en via de paal eigenlijk net niet over de lijn. :) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Gefeliciteerd met de overwinning mensen..
Een Klassieker met alles erop en eraan.. Helaas nog zonder uit supporters..
Maar gefeliciteerd.. |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Ik ik ben eindelijk in staat om te stoppen met juichen :D veel beter de tweede helft en wat een belangrijke overwinning :))))) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik lees net dat EXCELSIOR 31 (tukkers uit Rijssen) wint van kleine broertje Excelsior |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Zag het net ook.... Was helemaal buiten zinnen.... Hard juichend door de zaak rennen en zo... Klanten zaten me aan te kijken of ik gek was geworden! Heb ze de koffie maar cadeau gedaan 😁 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 21:55 schreef remco k het volgende:Gefeliciteerd met de overwinning mensen.. Een Klassieker met alles erop en eraan.. Helaas nog zonder uit supporters.. Maar gefeliciteerd.. Dank! |
|
|
|
|
muisje1966
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 21:55 schreef remco k het volgende:Gefeliciteerd met de overwinning mensen.. Een Klassieker met alles erop en eraan.. Helaas nog zonder uit supporters.. Maar gefeliciteerd.. Thanks |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Elftal zo laten staan dan winnen we gewoon alles dit was de sterkste tegenstander achterhoede vond ik prima vanavond |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:19 schreef de bluffer het volgende:Elftal zo laten staan dan winnen we gewoon alles dit was de sterkste tegenstander achterhoede vond ik prima vanavond Zeer compact gespeeld . 020 kreeg slechts 1 kans. met n doelgemiddelde van 24 op 10. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:19 schreef de bluffer het volgende:Elftal zo laten staan dan winnen we gewoon alles dit was de sterkste tegenstander achterhoede vond ik prima vanavond Zonder Vilhenahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Man man .....vorig seizoen zoveel beter als ajax en dan verliezen, daarom voor mij heeeerlijk dat notebene veltman een eigen doelpunt maakt.
Ik denk dat de aanwezigheid van Dirk zo groot is het positief denken en over mijn lijk instelling dat we nu echt prijzen gaan pakken.
Ik pak nog een biertje met een traan in mijn ogen en een grijns op mijn gezicht, slaap lekker feyenoordfans. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|