|
|
G-child
|
|
|
Gefeliciteerd allemaal! Op basis van strijd gewonnen!! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ook op kwaliteit de tweede helft. 020 was te diep gegaan de eerste helft en kon t niet meer aan toen Feyenoord hoger ging spelen. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Heerlijk dit!! Iedereen gefeliciteerd! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:36 schreef van geil het volgende:[..] Ook op kwaliteit de tweede helft. 020 was te diep gegaan de eerste helft en kon t niet meer aan toen Feyenoord hoger ging spelen. Je kunt trouwens zeggen wat je wilt, maar ik zag toch echt dat Feyenoord expres niet hoog druk zette in de eerste helft. Dat heeft nog niet eens zoveel met Ajax te maken, dat was naar mijn mening een bewuste keuze. Dus in die zin heeft Feyenoord misschien qua kracht de wedstrijd veel beter opgebouwd dan in het verleden, waarin Feyenoord met de krachten smeet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:39 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Je kunt trouwens zeggen wat je wilt, maar ik zag toch echt dat Feyenoord expres niet hoog druk zette in de eerste helft. Dat heeft nog niet eens zoveel met Ajax te maken, dat was naar mijn mening een bewuste keuze. Dus in die zin heeft Feyenoord misschien qua kracht de wedstrijd veel beter opgebouwd dan in het verleden, waarin Feyenoord met de krachten smeet. Lees ns terug.. zei ik ook. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Mijn opmerking was algemeen bedoeld. Ik quote weliswaar jou, maar het was meer een reactie op wat ze bijvoorbeeld bij Fox zeiden. Ik haakte bij jou bericht alleen in op wat je zei over fitheid. Niet op wat je wel of niet gezegd zou hebben over de eerste helft. Maar als je dat ook was opgevallen, dan zijn we het eens. ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Met het oog op een verlenging Tony gebruiken om de neuzen kapot te spelen en dan Veijnovic inbrengen. . Geniaal !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
quote: Scherp......dit zag ik ook,de verslaggever zei dat gio druk wilde gaan zetten maar ik geloof niet als dit van te voren was afgesproken de uitvoering zo matig zou zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:49 schreef het kale mannetje het volgende:[..] Scherp......dit zag ik ook,de verslaggever zei dat gio druk wilde gaan zetten maar ik geloof niet als dit van te voren was afgesproken de uitvoering zo matig zou zijn. De tactiek was snel duidelijk. Helemaal inzakken de eerste helft..De tweede helft stond het Veel hoger tegen n vermoeid 020 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
Eerste helft was voor 020, tweede helft voor Feyenoord.
Heerlijke overwinning! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 21:55 schreef remco k het volgende:Gefeliciteerd met de overwinning mensen.. Een Klassieker met alles erop en eraan.. Helaas nog zonder uit supporters.. Maar gefeliciteerd.. De klassieker zal nooit meer hetzelfde zijn. Er is gewoon teveel gebeurd. Maar thx voor de felicitatie Remmetje |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 22:29 schreef het kale mannetje het volgende:Man man .....vorig seizoen zoveel beter als ajax en dan verliezen, daarom voor mij heeeerlijk dat notebene veltman een eigen doelpunt maakt. Ik denk dat de aanwezigheid van Dirk zo groot is het positief denken en over mijn lijk instelling dat we nu echt prijzen gaan pakken. Ik pak nog een biertje met een traan in mijn ogen en een grijns op mijn gezicht, slaap lekker feyenoordfans. 🔯🔯🔯 daahhaaaggg 3 sterretjes |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
We hebben die jochies ouderwets GESLOOPT! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MokumSloper
|
|
|
Kijk voor de gein eens op ajax showtime. Wat zitten ze toch te huilen daar - allemaal de schuld van de scheidsrechter en Ajakkes was veul beter! De druiven zijn zuur voor de neuzen. En over 10 dagen huilen ze nog veel meer, lol. Feyenoord, geweldig! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wat een genot in de Kuip. Mooiste vuurwerk in de laatste minuut. 1e helft speelfe 020 compacter en met meer mes tussen de tanden. Feyenoord moeite om de voorwaartsen te bereiken. 2e helft vond ik Feyenoord veel meer enrgie en voetbal hebben. 020 viel langzaam in eilandjes uiteen. En Feyenoord toont veel meer ervaring en slimheid. Lekker. |
|
|
|
|
ly'83
|
|
|
Gefeliciteerd ik geef graag een applaus voor kongolo en van der Heiden sven en karsdorp altijd bikkel kongolo vorm terug? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kongolo was prima! vd Heijden speelde 1 van z'n betere wedstrijden. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 23:22 schreef MokumSloper het volgende:Kijk voor de gein eens op ajax showtime. Wat zitten ze toch te huilen daar - allemaal de schuld van de scheidsrechter en Ajakkes was veul beter! De druiven zijn zuur voor de neuzen. En over 10 dagen huilen ze nog veel meer, lol. Feyenoord, geweldig! Hahaha die nick. .. welkom man 😆 |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik vond de uitspraak naar de wedstrijd van Frank de Boer zeer goed, in hun eigen KUIP zijn ze de baas
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MokumSloper
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat triest van zo'n Veltman om aan de KNVB te vragen om een speler te schorsen. Het komt niet door de scheidsrechter, maar ik ga nu opnoemen waarom het wel door de scheidsrechter komt...bah dacht dat die jongen een beetje integer was maar het is een ontzettende engnek! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat gebeurde er nou precies met Kramer? Moet hij echt vrezen voor een schorsing? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De beelden staan er slecht op. T lijkt weer op slaan, maar volgens mij wil hij er gewoon omheen omdat die neus hem expres blockt. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Dat is juist, Veltman blokte Kramer expres en viel toen zelf verder niks aan de hand. We zitten vanavond gewoon in de KOKER |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Geweldig dat uitgerekend deze arrogante kwal in eigen goal schiet. Wat zat ik te genieten in de kuip. Complimenten ook nog voor dat waanzinnige spandoek. Kippenvel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 08:44 schreef de bluffer het volgende:Dat is juist, Veltman blokte Kramer expres en viel toen zelf verder niks aan de hand. We zitten vanavond gewoon in de KOKER Nee, maar wel de schijn tegen. Google eens op Kramer en elleboog. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Heerlijk in blessure tijd die neuzen naar huis sturen! Alleen die Kramer moet ophouden met zijn gedrag! dan vind ik Kazim nog meevallen! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb net de Telegraaf zitten lezen, alleen maar jammeren en huilie huilie at de wedstrijd te hard was en een falende scheidsrechter.verliezen is niet leuk maar zo reageren is heel kleingeestig. Bovendien willen ze Kramer weer een oor aannaaien door te wijzen naar een klap. Tjonge wat is 020 gezakt in kwaliteit en mentaliteit. Maar voor nu hup Feyenoord |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 08:23 schreef Stylzz het volgende:[..] De beelden staan er slecht op. T lijkt weer op slaan, maar volgens mij wil hij er gewoon omheen omdat die neus hem expres blockt. Lees er in de media ook niets over. Zegt misschien genoeg?
Alleen in de Teleneus.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Heb t wel meer gezien, maar bron is inderdaad de TeleGok. Maar das meestal genoeg. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
De aanklager schijnt alweer bezig te zijn.... Als Kramer zich niet vergrepen heeft dan wordt een schikkingsvoorstel toch wel weggeJorist. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Judas Veltman kan beter bij meld misdaad anoniem gaan werken. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Er word zeker niets geschreven over die zwalbe die eigenlijk een tweede gele kaart had moeten wezen...teleneusgraaf |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Hun aanhangers spreken schande van het gedrag van Kramer, de overtredingen van El Ahmadi en Vilhena, maar ook duwen van Kuijt bij het eigen doelpunt. 😅 Kneuzenparade! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik twijfel om op hun site te zetten grote ploegen nemen hun verlies als een vent. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Precies waar het aan mankeert bij die knulletjes.... Stelletje parkeerplaatsbezoekers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik heb de. Wedstrijd net weer zitten bekijken, maar als het nl 11tal met deze inzet en hardheid speelt geldt voor beide ploegen) dan doe je gewoon mee met de subtop. Ik roep op om 020 fans die dit lezen eens te reageren. Jullie europese optredem mist deze agressie of zie ik dat verkeerd? En waarom nu zo huilen in de telegraaf, en mensen schorsingen aannaaien hoort niet bij een grote ploeg.En als je mij kakkerlak noemt begrijp je ook niet wat je zegt, dit woord werd gebruikt na bij de moord op Picornie ik wil hier niets mee te maken hebben. Maar reageer eens tegenover een gewone 010 supporter ? |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Goeie joke die bingokaart. |
|
|
|