|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 10:32 schreef piet de paler het volgende:Ik heb de. Wedstrijd net weer zitten bekijken, maar als het nl 11tal met deze inzet en hardheid speelt geldt voor beide ploegen) dan doe je gewoon mee met de subtop. Ik roep op om 020 fans die dit lezen eens te reageren. Jullie europese optredem mist deze agressie of zie ik dat verkeerd? En waarom nu zo huilen in de telegraaf, en mensen schorsingen aannaaien hoort niet bij een grote ploeg.En als je mij kakkerlak noemt begrijp je ook niet wat je zegt, dit woord werd gebruikt na bij de moord op Picornie ik wil hier niets mee te maken hebben. Maar reageer eens tegenover een gewone 010 supporter ? Ik wil best wel reageren hoor..
Ik ben het met je eens dat als men in Nederland deze strijd alle wedstrijden op de mat legt, dat we dan ook in Europa wel weer mee gaan doen.. Dat is ook hetgeen ik met wat Nederlandse ploegen betreft altijd maar weer aan erger. En dat geld voor zowel Ajax PSV als Feyenoord de laatste jaren in Europa. Dat is gewoon dramatisch..
Ik zeik overigens niet over de scheidsrechter, de schuld ligt bij het niet afmaken van de mogelijkheden in de eerste helft.. Dat wil overigens niet zeggen dat ik vond dat ie goed floot.
Je zal het er namelijk wel niet mee eens zijn, maar de ervaring van Elia zorgt voor de vrije trap, een overtreding was het daar namelijk niet, maar de onervarenheid van Tete en de ervarenheid van Elia zorgt ervoor dat ie wel gefloten wordt... Een scheids zou dat moeten zien, maar dat spelers al dit soort dingetjes proberen om te winnen houd ik wel van en hoort bij voetbal.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Tete omarmt Elia helemaal, waardoor Elia niet uit de voeten kan. Prima ingeschat van de scheids.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 13:37 schreef RenatoBos het volgende:Tete omarmt Elia helemaal, waardoor Elia niet uit de voeten kan. Prima ingeschat van de scheids.. Eerste overtreding telt he.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Kongolo gooit op Elia en tete omarmt Elia, welke eerste overtreding heb jij het over.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Wat een heerlijke overwinning , en wat een prachtig moment om zo'n eigen doelpunt te maken. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Kongolo maakte hands toen die ingooide ofzo waarschijnlijk. :') |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Elia had al veel eerder rood moeten hebben na die schofterige overtreding op Schone,die had zijn benen kunnen breken kijk dat maar even terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2015 door p111 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:20 schreef p111 het volgende:Elia had al veel eerder rood moeten hebben na die schofterige overtreding op Schone,die had zijn benen kunnen breken kijk dat maar even terug. Had veel harder gemoeten. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 10:16 schreef Barabas het volgende:Hun aanhangers spreken schande van het gedrag van Kramer, de overtredingen van El Ahmadi en Vilhena, maar ook duwen van Kuijt bij het eigen doelpunt. 😅 Kneuzenparade! Moet je nog eens goed kijken waar de linkerhand van Veltman zit bij het doelpunt. Hangt zelf uit alle macht aan t shirt van Dirk. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: van Elia op Tete.. Die pakt hem eerst vast..
Maar daarom verliezen we niet..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2015 door remco k -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Volgens mij moet je de herhaling nog even terugkijken. Zie de samenvatting hierboven. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Inderdaad, kijk er nog maar eens naar.. Je ziet toch dat ie hem met links daar gewoon eerst vasthoud bij Tete..
Maar goed, laat maar..
Jullie winnen, en ik zeg altijd dat als je wint dat het terecht is... Simpelweg omdat er voor jullie wel is gescoord, en voor Ajax niet..
Geniet maar even lekker na, komend weekend weer een belangrijke pot.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben deze wedstrijd alweer vergeten hoor. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:35 schreef Alexmem het volgende:[..] Moet je nog eens goed kijken waar de linkerhand van Veltman zit bij het doelpunt. Hangt zelf uit alle macht aan t shirt van Dirk. Veltman erkende zijn eigen goal en heeft het geen moment gehad over een overtreding door Dirk. Zegt genoeg... |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Volgende ronde maar een amateurclubje dan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 14:20 schreef p111 het volgende:Elia had al veel eerder rood moeten hebben na die schofterige overtreding op Schone,die had zijn benen kunnen breken kijk dat maar even terug. Maar dat is toch legitiem.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Omdat tete hem tegenhoud en hij dreigt te vallen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En toch zten er neuzen in het stadion , bij de aandeelhouders en bedrijven die dus wel en geen gepeupel oo wat is Nederland soms krom |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Stelletje jankmuilen daar in de hoofdstad.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Iedereen krijgt de schuld behalve zichzelf..
Calimero-volk.. |
|
|
|
|
Appie53
|
|
|
Tja ze kunnen beter omgaan met winnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: O wat gaan ze het dan moeilijk krijgen de komende tijd.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
T zal eens tijd worden dat ze die gifbeker lekker een paar jaar vasthouden..Proost! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Leegzuipen dat ding.... Tot op de bodem! En dan bijschenken! |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Hahaha zo'n eierschaal daar krijgt Veltman dat waterhoofd nooit in, verder als twee druppels water. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog steeds trots. Morgen gaat mijn vizier naar zondag |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
ten eerste feliciteer ik de choach en de selectie voor de overwinning maar wel veel geluk want eigenlijk had feyenoord maar zeer matig balbezit op het middenveld, daarom a.u.b gio kap nou es met die walgelijke 4-3-3 systeem dat het nu punten pakt is niet omdat feyenoord en ajax goed spelen maar het niveau is veel te laag, je ziet toch zelf ook wel dat kramer totaal op een eiland staat geen enkele passes komen goed aan of wordt in stelling gebracht dan had je eigenlijk met kazxim moeten spelen of achabar dat zijn twee spelers die wat extras toevoegen wil je met kramer als diepe spits dan moet je echt een anders systeem hanteren de 4-4-2 of gedurft 3-5-2. en niet die achtelijke 4-3-3 das de ajax tactiek voor feyenoord is de 4-4-2 de beste. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
mijn opstelling iin systeem 3-5-2
vermeer
kongolo s.v.beek nelom
elia achmadi gustafson karsdorp
kuijt kramer |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
oh shit vergeet er een de nummer tien kazim achter kuijt en kramer |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Ik zou Kazim ook graag zien in de volgende versie vd Klassieker Vond Kramer niet zo bijzonder gisteren, weinig agressie Wel weer 2 domme acites, 1x bij Schone en die hand bij Veltman. Echt dom |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kazim heeft minder gemene dingen gedaan dan Kramer dus slimmer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je hebt Ajax goed geschreven.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Volgens mij valt dat echt reuze mee.. En roepen de meeste spelers gewoon dat ze het zelf in de eerst de eerste helft hebben laten liggen.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 19:59 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij valt dat echt reuze mee.. En roepen de meeste spelers gewoon dat ze het zelf in de eerst de eerste helft hebben laten liggen.. Nounik vind op jullie site wel heel veel huilverhalen, pakmeen verlies zo als het is, en ja als dit of dat. Maar als me tante kloten had gehad was het mijn oom. Een grote klasieke ploeg met miljoenen op de bank en een redelijk sympathieke trainer moet kunnen zeggen gefeliciteerd en klaar. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 20:08 schreef piet de paler het volgende:[..] Nounik vind op jullie site wel heel veel huilverhalen, pakmeen verlies zo als het is, en ja als dit of dat. Maar als me tante kloten had gehad was het mijn oom. Een grote klasieke ploeg met miljoenen op de bank en een redelijk sympathieke trainer moet kunnen zeggen gefeliciteerd en klaar. de Boer sympathiek? Ze moeten z'n andere oog ook een kleurspoeling geven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Hahaha. ..moeten we hem maar gauw weer afleren 😎 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Klaar voor de loting. . Maar eens een sportparkje in de provincie aandoen ? Kan in de 3e helft vaak wel gezellig worden 😆 |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
|
|
|
tomson