|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote: Thanks :)) Ik heb hem opgezet |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Hopelijk thuis tegen PSV. Maar direct de finale spelen, kunnen we later in het seizoen basisspelers rust geven wanneer het nodig is! |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Gewoon thuis tegen Capelle of zo. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 23:25 schreef BertusBadeend het volgende:Hopelijk thuis tegen PSV. Maar direct de finale spelen, kunnen we later in het seizoen basisspelers rust geven wanneer het nodig is! Laat Twente en P$V elkaar maar afmaken in de volgende ronde of zo . Wat Bosi zegt, Capelle vond ik ook wel een leuke. Dat is de achtertuin van Feyenoord dus dan maken we er met z'n allen een feessie van. Maar het zal wel weer AZ, Heerenveen, PSV of Twente worden. En het is wel een feit dat je ze allemaal moet kunnen klaren om met recht die cup te winnen 😆 Een paar jaar terug tegen Hoek was te ook 1 groot feest. Ligt bij mij praktisch op een steenworp en daar stikt het ook van de seizoenkaart houders...gingen ze met 3000 man naar de Kuip en maakten er een voetbalfeest van waar vele (top)clubs die ik al in diverse toernooien tegenkwam nog een puntje aan kunnen zuigen. Capelle dus 😎
Edit : Twente was al wieberen. .. Hoe ik daar nou weer bij kwam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 oktober 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op donderdag 29 oktober 2015 - 19:59 schreef remco k het volgende:[..] Volgens mij valt dat echt reuze mee.. En roepen de meeste spelers gewoon dat ze het zelf in de eerst de eerste helft hebben laten liggen.. Met name doel ik op de supporters.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Thuis tegen de kruikenzeikers.. Niks te klagen |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Goede loting... Willem II thuis wordt een makkie |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Jankende supporters zijn de kers op de taart van overwinning.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 oktober 2015 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote:Op woensdag 21 oktober 2015 - 14:21 schreef jacky chan het volgende:Ik zeg 6-0. Scoreverloop: 1-0 gustafson, 2-0 veldman (eg), 3-0 gustafson, 4-0 veldman (eg), 5-0 gustafson en 6-0 veldman (eg) of zeg ik iets geks? Mag ik even mijn voorspelling van 21 oktober 2015 er even bijpakken? Was een beetje overtrokken en iets te veel hoop op onze Zweedse held....maar wat betreft Veldman.... |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
Gustafson miste 3x. En veltman 2x. Dus je zat er niet ver naast :))) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 - 04:30 schreef jacky chan het volgende:[..] Mag ik even mijn voorspelling van 21 oktober 2015 er even bijpakken? Was een beetje overtrokken en iets te veel hoop op onze Zweedse held....maar wat betreft Veldman.... Ook een beetje overtrokken.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Godverdomme. Mijn scherm onder de koffie.
Maar wat een gehuil bij die joodjes. Scheids dit, scheids dat. Kuijt had twee keer geel moeten krijgen vanwege agressief protesteren. Kuijt heeft die Younes voor zijn tweede geel behoed door tegen Van Boekel te zeggen dat ie geen geel moest trekken. Daar had hij een sprint van 30 meter voor over op zijn 35-jarige leeftijd. En dat wordt dan ook weer niet op waarde geschat, sterker nog, het wordt bewust verkeerd uitgelegd. Staat toch in schril contrast met vuilman, die eerst kramer een kaart probeert aan te naaien en dan via de telejood de kjvb tot actie probeert te bewegen. Maar die durven geen speler van Feyenoord meer aan te klagen zolang Joris van Benthem bij ons loopt. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik hoop dat ze na de achtste november zo hard janken als nooit tevoren. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Het zijn nog kinderen van 020 en die doen dit. Huilie huilie, helaas zijn wij gewend om een verlies in te calculeren. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Lees nog steeds niets over evt vooronderzoek naar de actie van Kramer. Dat zou toch vandaag bekend worden? Of kan dat ook maandag ofzo nog? Wannneer t ze beter uitkomt daar in Zeist? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Waarom een vooronderzoek? Omdat die jood dat wil? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Toch hoop ik op Kazim volgende week... Als is het maar 1 helft |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Lees net:geen vooronderzoek! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 - 11:42 schreef nr 10 het volgende:[..] Godverdomme. Mijn scherm onder de koffie. Maar wat een gehuil bij die joodjes. Scheids dit, scheids dat. Kuijt had twee keer geel moeten krijgen vanwege agressief protesteren. Kuijt heeft die Younes voor zijn tweede geel behoed door tegen Van Boekel te zeggen dat ie geen geel moest trekken. Daar had hij een sprint van 30 meter voor over op zijn 35-jarige leeftijd. En dat wordt dan ook weer niet op waarde geschat, sterker nog, het wordt bewust verkeerd uitgelegd. Staat toch in schril contrast met vuilman, die eerst kramer een kaart probeert aan te naaien en dan via de telejood de kjvb tot actie probeert te bewegen. Maar die durven geen speler van Feyenoord meer aan te klagen zolang Joris van Benthem bij ons loopt. Hele juiste en mooie uitleg...
Heb je er weleens over negedacht om journalist te worden.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 - 16:11 schreef remco k het volgende:[..] Hele juiste en mooie uitleg... Heb je er weleens over negedacht om journalist te worden.. Ik kan het wel waarderen, beter dan dat geneuzel in de andere media. Vuilman is toch ook gewoon een naaierT. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die was gewoon een beetje teleurgesteld na zijn eigen goal. Was per slot van rekening de directe aanleiding voor de nederlaag. En het is altijd makkelijk om (een deel van) de schuld bij een ander te leggen. Het betreffen woorden uit een antwoord op vragen vlak nà de wedstrijd. Valt allemaal wel mee dus.
Het feit dat 020-georiënteerde media hier vervolgens op zeer Joodse wijze mee omgaan kan ook geen verrassing zijn.
Ik ben alleen steeds weer verbaasd dat het de overgrote meerderheid van diezelfde media betreft. Onpartijdigheid is toch noodzakelijk om een objectief oordeel te vellen? Maar goed, zo gaat dat dus gewoon in onze zogenaamde democratie. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Gelukkig hebben we nog een onafhankelijke commissie van beroep, daar heeft de media nog geen vat op. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 oktober 2015 - 16:45 schreef Barabas het volgende:Die was gewoon een beetje teleurgesteld na zijn eigen goal. Was per slot van rekening de directe aanleiding voor de nederlaag. En het is altijd makkelijk om (een deel van) de schuld bij een ander te leggen. Het betreffen woorden uit een antwoord op vragen vlak nà de wedstrijd. Valt allemaal wel mee dus. Het feit dat 020-georiënteerde media hier vervolgens op zeer Joodse wijze mee omgaan kan ook geen verrassing zijn. Ik ben alleen steeds weer verbaasd dat het de overgrote meerderheid van diezelfde media betreft. Onpartijdigheid is toch noodzakelijk om een objectief oordeel te vellen? Maar goed, zo gaat dat dus gewoon in onze zogenaamde democratie. praat jij het maar weer goed ;-) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nog een keer, MOTM.
|
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Mooier kon het niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! En het lag echt niet an het velt, man! Hoppa! en nu willem2 pakke! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Ik hoop eigenlijk Kazim nooit meer bij de selectie te zien ... Maar helaas denkt Gio daar anders over! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Net een paar posts gelezen op hun forum. Sommige zijn echt te dom voor woorden. Verder een opeenvolging van de grootst mogelijke onzin. Ze verdienen echt wel 2 nederlagen op rij. Een lesje nederigheid kunnen ze daar best gebruiken.... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Heeft iemand n linkje van Rijnmond ? na de winnende goal |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Waar mee, ik kijk daar niet naar |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Boek sluiten, volgende wedstrijd ado en dan weer uithalen |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooie afsluiting Gerard. :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik zat in de auto en had rijnmond aan, gingen inderdaad helemaal uit hun plaat :) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Joh, las het ook maar wilde dit zielige stukje niet eens plaatsen.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wat een zielige stinkjood is het ook. Prototype van de joodse pers. En iedereen daar maar zeuren om een scheidsrechter die volgende week zondag alles van ons affluit en alles van de joden laat doorgaan. Krabbel eens achter die pijpenkrullen van jullie. Dringt het nog steeds niet tot die botte hersens van jullie door dat er gene enkel Europees succes wordt gehaald oor dat mietjesachtige gefluit van ons scheidsrechterskorps? Domme klootjes. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 31 oktober 2015 - 16:52 schreef nr 10 het volgende:Wat een zielige stinkjood is het ook. Prototype van de joodse pers. En iedereen daar maar zeuren om een scheidsrechter die volgende week zondag alles van ons affluit en alles van de joden laat doorgaan. Krabbel eens achter die pijpenkrullen van jullie. Dringt het nog steeds niet tot die botte hersens van jullie door dat er gene enkel Europees succes wordt gehaald oor dat mietjesachtige gefluit van ons scheidsrechterskorps? Domme klootjes. Sterke post nr10
Stink jood, schijt jood...het meest gezegde ...jood zet ik hier niet neer. Doe ff normaal man
was een klassieker en wint Feijenoord dan gaan wij alles onder een loep leggen....winnen wij dan gaan zij alles onder een loep leggen is ieder seizoen zo. Kramer (ik vind het het een lul) ik heb het niet eens meegekregen van dat duwen/slaan...wij hebben gewoon verzaakt en op een knullige manier verloren....tis nu eenmaal zo en accepteer het gewoon. Op penalty's hadden wij sowieso verloren.
Voor de rest zal het allemaal me reet roesten
Wat ik begrepen heb ben je van mijn generatie....maar uiteindelijk ben je ergens blijven hangen....olie verversen een door gaan ouwe |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Roeien met de spanen die je hebt. Best aandoenlijk die "positieve arrogantie".
Droplul |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 00:13 schreef Nenam_tiL het volgende:[..] Sterke post nr10 Stink jood, schijt jood...het meest gezegde ...jood zet ik hier niet neer. Doe ff normaal man was een klassieker en wint Feijenoord dan gaan wij alles onder een loep leggen....winnen wij dan gaan zij alles onder een loep leggen is ieder seizoen zo. Kramer (ik vind het het een lul) ik heb het niet eens meegekregen van dat duwen/slaan...wij hebben gewoon verzaakt en op een knullige manier verloren....tis nu eenmaal zo en accepteer het gewoon. Op penalty's hadden wij sowieso verloren. Voor de rest zal het allemaal me reet roesten Wat ik begrepen heb ben je van mijn generatie....maar uiteindelijk ben je ergens blijven hangen....olie verversen een door gaan ouwe Als je dat stuk van Spaan leest... Tis badinerend, tis onderhuids, tis nagel krabben, tis stiekem, het is geniepig.
Hij houdt van jouw club. Prima. Hij komt er voor uit. Prima. Hij vindt het voetbal niet mooi. Prima! Hij vindt de vreugde 'aandoenlijk': aanmatigend en arrogant. Hij snapt de ererondes niet: geen mensenkennis, geen historisch besef.
Afgekeurd. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 10:56 schreef FR-Henk het volgende:[..] Als je dat stuk van Spaan leest... Tis badinerend, tis onderhuids, tis nagel krabben, tis stiekem, het is geniepig. Hij houdt van jouw club. Prima. Hij komt er voor uit. Prima. Hij vindt het voetbal niet mooi. Prima! Hij vindt de vreugde 'aandoenlijk': aanmatigend en arrogant. Hij snapt de ererondes niet: geen mensenkennis, geen historisch besef. Afgekeurd. In de column van Spaan laat deze man zich enorm kennen. Zoals wel meer het verlies niet kunnen aanvaarden. Maar dat zijn dan gelukkig mensen die buiten fora en facebook geen podium hebben. Maar dat maakt de post van Nr 10 natuurlijk niet minder bedenkelijk. Zeker in een tijd dat Feyenoord wanhopig probeert aan te tonen dat de club niet racistisch is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoorde afgelopen woensdag nog 30.000 mensen hamassen. Nog een lange eindeloze weg weg te gaan. Henk Spaan de professor van back to the future. Met de mooiste voetbalgedichten,maar hij moet gewoon zijn muil houden als 020 een keer verliest . Feyenoord staat al meer dan een eeuw bekend voor het vecht voetbal,de werkersmentaliteit. De haat is logisch want de culturen liggen elkaar niet. Nu hebben we van Boekel een keertje meegehad,kan me een wedstrijd herinneren dat Leerdam in Alkmaar een rode kaart kreeg voor een slijding een meter voor zijn tegenstander. Tis gewoon een smerige jankert,eigenlijk al die neuzen van de media. Ik dank god op mijn blote knieën al we het volgende week nog een keer flikken. Hopelijk mag Cillessen weer warmlopen,wij helpen hem wel. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op zondag 01 november 2015 - 11:02 schreef Els het volgende:[..] In de column van Spaan laat deze man zich enorm kennen. Zoals wel meer het verlies niet kunnen aanvaarden. Maar dat zijn dan gelukkig mensen die buiten fora en facebook geen podium hebben. Maar dat maakt de post van Nr 10 natuurlijk niet minder bedenkelijk. Zeker in een tijd dat Feyenoord wanhopig probeert aan te tonen dat de club niet racistisch is. Wat een zielige reactie om mij een zweem van racisme op te leggen omdat ik titels gebruik waar ze zo zelf trots op zijn. Het tekent wel de manier van discussiëren door jou. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Volgens Swart lag het aan de arbitrage.... Zal vast ook vinden dat Dirk een overtreding maakte bij de eigen goal. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 08:37 schreef nr 10 het volgende:[..] Wat een zielige reactie om mij een zweem van racisme op te leggen omdat ik titels gebruik waar ze zo zelf trots op zijn. Daar maak je wel een goed punt. Al kan ik me ook niet vinden in de vorm. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 08:37 schreef nr 10 het volgende:[..] Wat een zielige reactie om mij een zweem van racisme op te leggen omdat ik titels gebruik waar ze zo zelf trots op zijn. Het tekent wel de manier van discussiëren door jou. Joden als geuzennaam. Ieder z'n smaak. Als je ' pijpenkrullen' erbij haalt refereer je wellicht onbedoeld, naar de bevolkingsgroep in kwestie. |
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
quote:Op dinsdag 03 november 2015 - 18:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] Joden als geuzennaam. Ieder z'n smaak. Als je ' pijpenkrullen' erbij haalt refereer je wellicht onbedoeld, naar de bevolkingsgroep in kwestie. Selectieve verontwaardiging. |
|
|
|