BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (3e ronde KNVB Beker - woensdag 28 oktober 2015, 19:45) 1-0

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Fart
 Fart - dinsdag 03 november 2015 - 18:14   quote  deeplink  
Voorlopig heb ik nog geen Jood zien klagen.
Waar maakt de rest zich dan zo druk om.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 03 november 2015 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 18:13 schreef Vincent1970 het volgende:

[..]

Selectieve verontwaardiging.
???
Bij wie?
Vincent1970
 Vincent1970 - dinsdag 03 november 2015 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 18:15 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

???
Bij wie?
Niet bij jou Henk. Maar het valt me op.
Barabas
 Barabas - dinsdag 03 november 2015 - 20:46   quote  deeplink  
Dat op zeker....
nr 10
 nr 10 - woensdag 04 november 2015 - 08:40   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2015 door nr 10 --
nr 10
 nr 10 - woensdag 04 november 2015 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 18:12 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Joden als geuzennaam. Ieder z'n smaak.
Als je ' pijpenkrullen' erbij haalt refereer je wellicht onbedoeld, naar de bevolkingsgroep in kwestie.
Ja, ja. Geldt natuurlijk niet voor neuzen of snavels, waarmee neuzen worden bedoeld. Dan horen we elsje niet. Eens met de term selectieve verontwaardiging.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 november 2015 door nr 10 --
nr 10
 nr 10 - woensdag 04 november 2015 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 november 2015 - 18:14 schreef Fart het volgende:
Voorlopig heb ik nog geen Jood zien klagen.
Waar maakt de rest zich dan zo druk om.
Ach, opeens hebben ze het. Je wordt moraalridder.
nr 10
 nr 10 - woensdag 04 november 2015 - 09:31   quote  deeplink  
Wat een gore, smerige, arrogante, leugenachtige pleurishond in die vuilman toch.

Joël Veltman vertelde na afloop van Feyenoord - Ajax in de beker dat hij hoopte dat de KNVB een vermeende tik van Michiel Kramer zou gaan onderzoeken. De verdediger van de Amsterdammers ontkent in Voetbal International echter dat hij de spits een schorsing wilde aannaaien.

''Wat een onzin, zeg! Als niemand ernaar had gevraagd, had ik er ook zeker niets van gezegd. Maar ik gaf gewoon antwoord op vragen die ik kreeg, meer niet. En dan lees ik dat ik Kramer een oor aan wilde naaien om hem zo te schorsen. Hou op, zeg. Wat maakt mij dat nou uit? Van mij hoeft helemaal niemand te worden geschorst, uiteindelijk wil ik tegen elke spits spelen.''

Veltman vertelde vooraf trots dat hij niet bang was voor De Kuip en na zijn eigen doelpunt herhaalt hij zijn woorden. ''Nee, intimideren betekent in mijn ogen dat het je negatief beïnvloedt, maar dat was zeker niet het geval. Die vijandigheid zorgde voor een kick. Het ultieme trotse gevoel om Ajacied te zijn. Vanaf het moment dat we aan kwamen bij De Kuip en die supporters vol haat naar ons zagen kijken en naar ons schreeuwden. Dan is het vervolgens aan de speler zelf hoe je daarmee omgaat.''

''Volgens mij hebben wij als ploeg laten zien hoe het moet. De afkeer was voelbaar, maar het gaf juist de prikkel om geweldig van start te gaan. In de eerste helft waren we heer en meester. Alleen we drukten het niet in de score uit, dat is eeuwig zonde. Maar het gaf wel aan dat de sfeer mooi was, maar niet dat we er nou van in de war raakten. Het maakte ons alleen maar sterker.''
VVout
 VVout - woensdag 04 november 2015 - 13:33   quote  deeplink  
Een enge pleuris Jood dus!
Barabas
 Barabas - woensdag 04 november 2015 - 13:38   quote  deeplink  
De volgende engnek uit een een lange, lange rij.... Swart is de oudste, Feltmann het laatste exponent...
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 22:30   quote  deeplink  
Nou laat dat regelmatig maar weg en als het gebeurd hebben we het altijd danken aan de knavb.Dus niet zeuren de mensen van ajax zijn de gene die de koruptie uitgevonden hebben zo als ze alles uitvinden gewoon een manupilatief zooitje die andere mensen voor hun karretje spannen zo niet nemen zij een ander zie schaap
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 22:34   quote  deeplink  
Ach veltman zit zelf met de haat opgescheep blijkt uit zijn verhaal hoe trots hij is om voor ajax te spelen en eeuwige zonden dat het niet tot scoren kwam.De schijds had hij nu tegen inplaats van mee maar dat verteld hij in zijn trots er niet bij.Arm schaapje en vriendjes.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 09 november 2015 - 22:35   quote  deeplink  
Tis dus 1 groot plan tegen Feyenoord, zeg maar.
Oh grote Fer, wat is uw oplossing dan?
Mag een bladzijde vol zijn.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 22:42   quote  deeplink  
Het is juist heel treurig om iedere wedstrijd te steunen op de schijdsrechter alsje voor het zogenaamde grote ajax speeld.ajax is groot geworden na dat feijenoord had laten zien hoe het wel moet en dat volledig op eigen kracht.Johannes klojo Mulder en zoon verdraaien ook de feiten met hun grote ajax goh goh ja zo lust ik er ook nog wel en paar.Hoelang is het geleden dat zij in europa de baas waren bijna 21jaargeleden zo iets en Feijenoord 13 jaar uefa beker kampioen .Het grote ajax laat mij niet lachen AUB.Nagemaakte kampioen .
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 22:51   quote  deeplink  
Het word tijd dat we weer zo n man als j.v.den herik weer aantafel schuift en dus wel een Guidettie binnen haald inplaats van kramer bottegin vander heijden klazienwat kostten die dan niet jaarlijks.als hij dat had gedaan hr blokkieland dan hadden we nu europees gevoetbald en ajax wel op kunnen rollen met ado en psv er bij.maar dit is weer ouwekoeien uit de maas halen toch .kwestie van inzicht en dat bespeur ik bij feijenoord veel te weinig.het is ieder jaar weer het zelfde 3e plekkie hoop ik.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 22:54   quote  deeplink  
Het ligt net zo voor de hand als die bal die een meter over de lijn was opzet? Het stinkt wel aan alle kanten ,ook binnen de aankoop gelederen dus niet M.v.Geel.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Nou Hendrik stof om over na te denken voor jouw ,intussen zijn er wel al mensen die met het zelfde verhaal komen niet zo zeer intern als wel over de knavb.
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 23:01   quote  deeplink  
Ik heb in den beginnen al eens geopperd dat wie je ook haald uit de subtop het nooit iets kan worden zonder een topspits.En die kostje minimaal 10miljoen en niet komen er was geen geld dat was er wel alleen de zaakwaarnemer daar hadden ze niet opgerekend dat die even ietsje meer vroeg dan wat bloklandje in zijn schedel had dat viel even tegen dus hoeveel houdje vanje club als het er op aan komt niets mag het kosten dus zal het ook niets worden.En maar hopen op de pot er mee hopen genoeg nu .
Fer 1
 Fer 1 - maandag 09 november 2015 - 23:11   quote  deeplink  
Toornstra voor kuyt jong en fanatiek maar alsje die jongen geen vertrouwen blijft geven dan zetten ze hem al wel heel snel aan de kant dat geld niet voor kramer of klaziem achebar idem dito geen vertrouwen stelje nu eens voor dat het wel lukt met die knul wat zij nog nooit echt uitgeprobeerd hebben.Ik krijg zo het gevoel waarom doen ze het expres dat we ajax of psv een lange neus geven of hoe zit dat nou.in iedergeval de wisseling en zoeken in eigen gelederen duurd veel te lang .Nu hadden zij of Gio die achebar kunnen gebruiken tegen ajax maar nee komen ze weer met die turk aanzetten daar word ik zo moe van he .
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 november 2015 - 18:06   quote  deeplink  
Aanklager start vooronderzoeken naar bekerduel

rkxzsx.jpg

De aanklager van de KNVB start een vooronderzoek naar verschillende wanordelijkheden tijdens de KNVB bekerwedstrijd Feyenoord - Ajaks op 28 oktober 2015. Het vooronderzoek heeft onder meer betrekking op het gooien van voorwerpen richting het speelveld/de spelers en de assistent-scheidsrechter.

De aanklager heeft Feyenoord schriftelijke vragen gesteld om na te gaan welke maatregelen de club vooraf, tijdens en na afloop van de wedstrijd heeft genomen om dergelijke wanordelijkheden te voorkomen, dan wel beëindigen.
Fer 1
 Fer 1 - dinsdag 10 november 2015 - 18:13   quote  deeplink  
De aanklager moet zijn eigen is druk maken over zijn eigen mensen die fout op fout maken en zo de rotzooi die er van komt zien te voorkomen.zie de bal die over de lijn gaat waar het in het voordeel voor Feijenoord betreft.Maar dan zijn ze niet thuis want het is god die aangeklaagd word.
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 10 november 2015 - 18:43   quote  deeplink  
Denk jij nog steeds dat de Russen komen?
nr 10
 nr 10 - woensdag 11 november 2015 - 08:13   quote  deeplink  
KJVB. Wat gebeurt er met Rohda waar die speler van Excelsior vol in zijn gezicht werd geraakt door iets wat van de tribune werd gegooid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 11 november 2015 door nr 10 --
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 18 april 2016 - 22:03   quote  deeplink  
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 18 april 2016 - 22:36   quote  deeplink  
Ja vet he heb hem vanavond zitten bekijken..
VVout
 VVout - dinsdag 19 april 2016 - 10:08   quote  deeplink  
Gaaf filmpje, moet hem alleen niet met je ogen dicht luisteren. Jan de naaiert en spuiers, haha. Tof hoe ze ook in één keer wakker werden toen ze hoorden dat we tegen die snavels hadden geloot.

Respect hoor voor zo veel inzet en het resultaat.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 27 april 2016 - 17:36   quote  deeplink  
WE WON..
van geil
 van geil - vrijdag 29 april 2016 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 18 april 2016 - 22:03 schreef Bosifyable het volgende:
[ filmpje ]
Geweldig!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord - Ajax (3e ronde KNVB Beker - woensdag 28 oktober 2015, 19:45) 1-0

0.0228121