|
|
RenatoBos
|
|
|
"Ik ben niet geschrokken van de loting, zegt Elia tegenover RTV Rijnmond. "Het gaat nu goed met ons en een beter moment om ze te treffen is er niet. Ik ben blij, want iedere voetballer droomt er van om De Klassieker te spelen. Dit seizoen spelen we drie Klassiekers." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leuke pot.en weer n miljoen extra |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En die snavels krijgen niets.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Jammer deze loting. Ik had liever gehad dat 020 langer in de beker had gezeten. Zodat ze inclusief het europees voetbal zichzelf uitschakelden voor het kampioenschap. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ach troost je met de eer dat je ze eruit knikkert.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ja he' , eigenlijk wil ik gelijk teveel. :D |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goede eigenschap overigens..😉 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ja , net of we op 020 zitten te wachten.:') |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
quote: Maar wel op een thuiswedstrijd. Dat kan je wel regelen met maar 2 balletjes. Makaay was scherp. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zaterdag 26 september 2015 - 13:09 schreef ZerauS het volgende:[..] Vertel jij mij dan maar eens wanneer jullie in het rechterrijtje geëindigd zijn. Volgens mij nog nooit😂😂 Wie heeft het over in het rechter rijtje eindigen? Blijkbaar heb je gemist welke gifbekers wij allemaal hebben moeten leegdrinken, hopelijk is de laatste ronde geweest! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Niets liever, wat mij betreft spelen we 10 keer per jaar tegen ze, blijven de mooiste wedstrijden. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens wat de mooiste wedstrijden betreft....maar zit jij op zo'n Schotse competitie te wachten Moa ?? Twee keer per jaar maakt het veel spannender....daar leef je naar toe.
Nu heb ik het niet eens over uit en thuis publiek....dat is pas te triest voor woorden....als wij scoren en ik zie Renato aan de overkant zitten dan krijgt hij van mij de vinger.....en na de wedstrijd een appelsappie, is makkelijker te krijgen dan een blondje ;-) |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Oja Renato....het is AJAX |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O ja Peet, dit is een wedstrijdtopic.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga die rat ff ophalen en dan richting de Kuip. Iedereen een fijne wedstrijd gewenst..
COME ON FEYENOORD..!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Euhm verkeerde topic geloof ik..😳 |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Al besloten dat er geen uitpubliek bij mag. Levert ons weer een miljoen extra op. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Oh ja, hier zijn het tyfusjoden. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ga over dik een uurtje richting het enige voetbalstadion van Nederland. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik heb dat alleen bij vlagen in een wedstrijd
Voor de rest ben ik wel sociaal aangepast |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
quote: Vooral dat tyfus. Dat hoort er absoluut bij. Dat zegt altijd een helehoop... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bestaat de tyfus eigenlijk nog wel? |
|
|
|
|
ZerauS
|
|
|
Ja ik dacht het wel. Komt volgens mij in ontwikkelingslanden voor. Meestal als gevolg van vies drinkwater. Volgens mij krijg je daar buiktyfus van. In Europa komt het volgens mij niet meer voor. ( Behalve bij ons dus blijkbaar volgens sommige) 😂😂😂 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen reet aan dit. Elkaar op dit Forumk opzoeken rond wedstrijden is veel leuker. Daarna weer gewone mensen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Eens. De een kàn wel zonder de ander, maar zonder is lang niet zo leuk. |
|
|
|
|
ericje
|
|
|
al bekend wanneer de kaartverkoop begint? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal wel eerst een discussie worden wat we doen met die haardbaarden, wel of geen uit publiek. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Is al beslist dat er geen uitpubliek meekomt. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Wordt het toch nog gezellig! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Best jammer, een stuk of tien in elk vak toelaten had mijn inziens best gemogen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Okay, dan niet in vak T aub.. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Wel mooi hoe Makaay de loting heeft gemanipuleerd. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
wanneer begint de voorverkoop? Duurt lang.... |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: En een ronde verder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Peckerwood
|
|
|
zozo, 31 euri voor de noordzijde, dat is met korting. Niet goedkoop zeg maar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2015 door Peckerwood -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
KAARTVERKOOP BEKERDUEL FEYENOORD - AJAX START VRIJDAG
De kaartverkoop voor de bekerwedstrijd van Feyenoord tegen Ajax gaat aanstaande vrijdag 2 oktober van start. Vanaf die dag om 9.00 uur s ochtends hebben seizoenkaarthouders twee weken de tijd om hun eigen seizoenkaartplaats terug te kopen voor de Klassieker in het bekertoernooi, die op woensdag 28 oktober wordt gespeeld. Wil jij niets missen van de bekerkraker in De Kuip? Lees hieronder alles over de kaartverkoop.
Terugkopen eigen seizoenkaartplaats
Vanaf vrijdag 2 oktober om 09.00 uur kunnen seizoenkaarthouders met ruim 20% korting (korting wordt automatisch verrekend) hun eigen seizoenkaartplaats terugkopen voor Feyenoord Ajax.
Deze voorrangsperiode loopt tot en met woensdag 14 oktober.
In die periode is de eigen stoel exclusief voor de seizoenkaarthouder gereserveerd en is er dus geen tijdsdruk op het kopen van een kaart. Seizoenkaarthouders die op een ander vak willen plaatsnemen en/of een extra kaart willen bijkopen, kunnen dat nog niet in deze periode doen.
Alle seizoenkaarthouders ontvangen donderdagavond 1 oktober per e-mail meer informatie met betrekking tot de kaartverkoop, zoals de werkwijze voor het terugkopen van hun eigen plaats.
Het terugkopen van de eigen plaats kan alleen via www.feyenoord.nl/ticketshop.
Voorrang leden Het Legioen
Alle niet-teruggekochte seizoenkaartplaatsen gaan vanaf vrijdag 16 oktober om 09.00 uur in de verkoop voor leden van Het Legioen. Seizoenkaarthouders kunnen, als zij hun eigen plaats niet teruggekocht hebben, twee kaarten kopen.
Seizoenkaarthouders die wel gebruik hebben gemaakt van de mogelijkheid om hun eigen plaats terug te kopen, kunnen in deze periode één kaart bijkopen.
Legioen Clubkaarthouders kunnen twee kaarten kopen.
Zowel seizoenkaarthouders als Legioen Clubkaarthouders krijgen in deze periode ruim 20% korting op hun kaart(en). Kaarten zijn alleen online te koop via www.feyenoord.nl/ticketshop.
De voorrangsperiode voor leden van Het Legioen eindigt op dinsdag 20 oktober. Dat is ook de laatste dag waarop seizoenkaarthouders en Legioen Clubkaarthouders korting krijgen.
Nog geen lid van Het Legioen? Meld je dan uiterlijk 8 oktober aan via www.hetlegioen.nl om te profiteren van de voorrangsperiode.
Verkoop aan Clubkaarthouders Als er na de voorrangsperiode voor seizoenkaarthouders en leden van Het Legioen nog plaatsen over zijn, gaan deze op woensdag 21 oktober om 09.00 uur in de verkoop voor Clubkaarthouders. Zij kunnen via www.feyenoord.nl/ticketshop twee kaarten kopen.
Kaartverkoopinformatie en prijzen Kijk voor de volledige kaartverkoopinformatie en prijzen op www.feyenoord.nl/kaartverkoopinformatie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 30 september 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Morgen gelijk aanschaffen. En hopen dat ik over 2 weken nog extra kaartjes kan bijkopen ;) |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Ja, kan niet wachten. Ik vind de prijzen wel enorm hoog. Had gehoopt dat ze tegen mooi prisje aangeboden zouden worden. Helaas |
|
|
|
|
Beempjerotterdam
|
|
|
Dat word me een potje. Ouderwets bekeravondje . We slope die jode! |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op donderdag 01 oktober 2015 - 13:36 schreef jackyvw het volgende:Ja, kan niet wachten. Ik vind de prijzen wel enorm hoog. Had gehoopt dat ze tegen mooi prisje aangeboden zouden worden. Helaas SCC-houders krijgen toch korting? Moeten we kaarten bestellen voor die twee joden hier? |
|
|
|