|
|
RenatoBos
|
|
|
Geweldige foto van dat ventje.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De verwachting is dat het bekerduel tussen Feyenoord en Ajaks over een paar uur uitverkocht is. Er zijn op dit moment nog maar 1500 kaarten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 oktober 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Inmiddels uitverkocht dus.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Iedereen wil die 7-0 live meemaken! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Pol van Boekel is de scheidsrechter tijdens de bekerwedstrijd Feyenoord - Ajax. Dit meldt de KNVB zojuist. De Klassieker in het toernooi om de KNVB Beker vindt plaats op 28 Oktober. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik gok op een rode kaart. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Ik op drie. Kramer, Karsdorp en Elia. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Ik gok op seponering van 3 rode kaarten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerlijk gezegd win ik liever voor de competitie, als ik moet kiezen. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
|
|
|
windoweyes
|
|
|
quote: Waarom kiezen? Gewoon allebei winnen. 020 zal ook moe zijn, door hun drukke programma. Zeker de 2de wedstrijd voor de competitie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Laten we ze allebei maar winnen..👌 |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou dan toch liever voor de beker winnen en voor de competitie gelijk, staan we dan toch al voor op hun want ze verliezen ook van fietstas hebben ze elke keer heel veel moeite mee. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Juist, allebij winnen dus. Ik zou het grappig vinden dat die neuzen voorlopig achterste voren staan. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
En verliezen van Vitesse en twee keer van ons. Dan breekt de pleuris uit daar. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
''We kijken ernaar uit, laat Ajaks maar komen''
''Are you watching Amsterdom? '', klonk het zondagmiddag vanuit het uitvak van Feyenoord in Heerenveen. En ze zullen ongetwijfeld gekeken hebben vanuit de hoofdstad. En gezien hebben dat de Rotterdammers nu ook buiten De Kuip baas durven te zijn over hun tegenstander. Martin van Geel kijkt uit naar de komende wedstrijden die veel duidelijkheid moeten geven over de positie van de club.
''We gaan dit seizoen wel degelijk voor het hoogst haalbare. Dat hoort bij een club als Feyenoord. Toen wij onze doelstelling formuleerden -rechtstreekse plaatsing voor Europees voetbal dus - hebben we ook steeds een belangrijke bijzin toegevoegd: we willen alles pakken wat we pakken kunnen. ''
''Alleen staan we daarin ook met beide voeten op de grond,'' vervolgt de technisch directeur zijn verhaal. ''Verlies je twee keer, dan ziet de wereld er opeens weer heel anders uit. Wat dat betreft worden de komende weken interessant met wedstrijden tegen AZ, ADO Den Haag, tweemaal Ajaks en FC Twente voor de boeg. Dan zullen we een nog beter beeld krijgen van waar we staan.''
In Rotterdam is er veel vertrouwen voor de dubbele ontmoeting tegen de aartsrivaal. ''Enerzijds is er bij ons het realisme dat we in 26 wedstrijden tegen Ajaks, geloof ik, maar één keer gewonnen hebben. Aan de andere kant hebben we nu wel het vertrouwen en het geloof in onze capaciteiten dat we zeggen: We kijken ernaar uit, laat Ajaks jmaar komen. Met die gedachte staan we erin,'' sluit van Geel af tegenover Voetbal International.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2015 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dat hoop ik niet, dan gaat ze allemaal naast hun schoenen lopen 2-0 is genoeg, 2 X Simon |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Maar wel 2-0 door Simon |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 - 21:13 schreef Dirk1 het volgende:nou dan toch liever voor de beker winnen en voor de competitie gelijk, staan we dan toch al voor op hun want ze verliezen ook van fietstas hebben ze elke keer heel veel moeite mee. Dan moet er a.s. zondag dan wel eerst van de kaasboeren gewonnen worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 oktober 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hou hier nooit zo van. Laten we eerst maar presteren tegen 020. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik hoor hem liever dit zeggen dan we gaan voor Europees voetbal.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Probleem bij Feyenoord is altijd, dat wanneer het goed gaat er meteen praatjes komen. Waarna het misgaat |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
klopt helemaal! We gaan op joden jacht, hahahaha.... |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Ik zeg 6-0. Scoreverloop: 1-0 gustafson, 2-0 veldman (eg), 3-0 gustafson, 4-0 veldman (eg), 5-0 gustafson en 6-0 veldman (eg) of zeg ik iets geks? |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Waarschijnlijk heeft dat doormidden slaan van plankjes met je hoofd toch meer schade veroorzaakt dan je zelf vermoedt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
Oh oh, wat heb ik hier een zin an. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
Vincent1970
|
|
|
En dan gaat die kutklok ook nog een keer achteruit! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
N uur langer tegen dat lekkere kontje aanliggen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je bedoelt een uur eerder met de koters beneden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die liggen zelf al tegen n kontje aan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Dat gaat woensdag niet makkelijk worden ajax verdedigd zeer gesloten hopelijk wint vitesse zondag van ajax dan ligt de druk vele malen hoger bij ajax om te winnen tegen feyenoord. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, klinkt als 55+ seks |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Al een paar seizoenen zijn we de betere ploeg maar vergeten/kunnen we niet genoeg scoren. Zou het dit seizoen dan eindelijk is gaan gebeuren? |
|
|
|