|
|
soccer
|
|
|
quote: Nou uit ervaring kan ik vertellen dat sex boven de 55 net zo lekker is als sex toen je 18 was;-). |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 10:04 schreef soccer het volgende:[..] Nou uit ervaring kan ik vertellen dat sex boven de 55 net zo lekker is als sex toen je 18 was;-). Zonder- of met steunkousen? ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Heren heren, ontopic aub.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op dinsdag 20 oktober 2015 - 13:13 schreef RenatoBos het volgende:Pol van Boekel is de scheidsrechter tijdens de bekerwedstrijd Feyenoord - Ajax. Dit meldt de KNVB zojuist. De Klassieker in het toernooi om de KNVB Beker vindt plaats op 28 Oktober. Waar woont Polletje |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: IK voor alle drie natuurlijk |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 10:04 schreef soccer het volgende:[..] Nou uit ervaring kan ik vertellen dat sex boven de 55 net zo lekker is als sex toen je 18 was;-). Dat kan zijn, maar ik hoef t niet te weten, ik merk t over 17 jaar wel :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 oktober 2015 - 09:42 schreef Tjabba het volgende:Al een paar seizoenen zijn we de betere ploeg maar vergeten/kunnen we niet genoeg scoren. Zou het dit seizoen dan eindelijk is gaan gebeuren? Ik las net een Facebook herinnering van 2012, dat was zuur man |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Het is maar dat je je niet ongerust gaat maken;-) |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: vorig jaar vond ik ook zuur. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Dat was toch een hattrick van Guidetti |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Deze was t . Zondag 25 januari 0-0
en deze..
22/01/2012 Ajax Feyenoord 3-1 (KNVB beker)
Maar de uitwedstrijden he. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: In de buurt van Helmond! |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Dan wordt het een makkie tegen 020
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 oktober 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: Zonder ik ben een veel jongere vrouw getrouwd;-) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als je speelt als vandaag 1-5 Wat een kansen kregen de kaasjoden |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Een aantal hier zien Feyenoord als vanzelfsprekende winnaar. Die Blind-familie is best groot. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Vanzelfsprekende winnaar......moeilijk in te schatten, de klassieker is toch iets anders...van mij mogen jullie die beker wedstrijd winnen, hoop dat wij de competitie wedstrijd winnen en ik heb een flauw vermoeden dat Ajax daar ook zo over denkt |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Mee eens , wat een zooitje in de verdediging /middenveld. Feyenoord maakt het speelveld te lang zodat de kaasneuzen te makkelijk aan voetbal toekwamen. Toch weer 3 punten . |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat moet juist tegen zulke tegenstanders dan krijg je zelf ook plenty kansen. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 19:40 schreef Nenam_tiL het volgende:Vanzelfsprekende winnaar......moeilijk in te schatten, de klassieker is toch iets anders...van mij mogen jullie die beker wedstrijd winnen, hoop dat wij de competitie wedstrijd winnen en ik heb een flauw vermoeden dat Ajax daar ook zo over denkt Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Beiden moeten ontmoetingen winnen! Geweldig toch!? Kan niet wachten! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Ik ook word geweldig maar is idd waar dat je zulke kansen woensdag niet kan weggeven dan word je geslacht. Want er valt een hoop aan te merken op ajax maar ze zijn wel belachelijk effectief met de kansen die ze krijgen |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 25 oktober 2015 - 19:40 schreef Nenam_tiL het volgende:Vanzelfsprekende winnaar......moeilijk in te schatten, de klassieker is toch iets anders...van mij mogen jullie die beker wedstrijd winnen, hoop dat wij de competitie wedstrijd winnen en ik heb een flauw vermoeden dat Ajax daar ook zo over denkt Laten we dan maar gewoon eventjes 2 keer winnen! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jan Klaassen en speelt katrein wel? |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
dat zweedse talentje en opa dirk gaan het verschil maken...... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
dr love
|
|
|
feyenoord moet deze wedstrijd zeker kunnen winnnen want we :
we hebben een brede goede voetballers selectie
de basis formatie begint langzaam aan degelijk te worden we hebben individuele spelers die het verschil kan maken
nadeel :
nog niet constant genoeg soms te afwachtend de middenvelders moeten beter aansluiten. maar goed met deze selectie moet je zeker landskampioen worden want ajax, psv, twente, heerenveen, allemaal zwaar kut onder het nivaeu, wel goed van Heracles met tannane en bel effe hassani, Vitesse mist een echte killer spits wel jammer speelt zeer leuk atractief, willem 11 doet het ook op z,n tijd leuk jammer dat ado ook z,n draai niet heeft gevonden. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
maar gelukkig de aller belangrijkste is dat die walgelijke kleinduimpie weg is is al voor mij een groot feest en je ziet het we hebben een echte goeie middenvelders die alleen maar gaat groeien en beter gaat worden klasse ook van gio alleen vindt ik het wel vreselijk jammer dat die achabar buiten de selectie wordt gehouden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
deceptie. Maar dat hebben we ook wel weer eens nodig. Sommigen hebben gewoon dezelfde arrogantie als onze Amsterdomse vrinden |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Van de laatste 23 klassiekers wonnen we er maar 1. De laatste bekerwinst op 020 stamt uit 2003. |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2015 - 18:02 schreef Stylzz het volgende:deceptie. Maar dat hebben we ook wel weer eens nodig. Sommigen hebben gewoon dezelfde arrogantie als onze Amsterdomse vrinden Nou zo erg zal het echt niet worden alleen maar je hebt gelijk de mensen hier die denken dat we dit makkelijk gaan winnen snap ik ook niet... ik vind niet dat we voor ajax onderdoen maar we zijn ook zeker niet beter. Dus het zal de vorm van de dag zijn denk ik |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
quote: Nee nooit in de beker Ik denk dat ajax sowieso 4-5 spelers rust geeft |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2015 - 18:24 schreef van geil het volgende:Van de laatste 23 klassiekers wonnen we er maar 1. De laatste bekerwinst op 020 stamt uit 2003. Ik kan weinig met die statistiek, in die jaren eindigden we een aantal keren tussen de 6e en de 10e plaats in de competitie, natuurlijk ben je dan minder dan PSV en Ajax. In de afgelopen jaren hebben we ons sportief weer gemeld aan de top in Nederland en kunnen we iig. weer partij bieden. Wordt tijd dat we dat gaan omzetten in punten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op maandag 26 oktober 2015 - 18:02 schreef Stylzz het volgende:deceptie. Maar dat hebben we ook wel weer eens nodig. Sommigen hebben gewoon dezelfde arrogantie als onze Amsterdomse vrinden Nee hoor. Het wordt 8-1. Dat is DE waarheid. |
|
|
|
|
dr love
|
|
|
hou je vast feyenoord moet slim zijn en gewoon met 2-1 winnen en in de competitie voluit gaan met 5-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos