|
|
Stylzz
|
|
|
maken ze belangrijker dan ze zijn T is maar 020 |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
Ik zeg 0-0, Immers valt in de 83 ste minuut in en schiet 2 keer naast en 1 keer op de paal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kazim scoort een weergaloze 1-0 eindstand. Lachen! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga helemaal uit mijn plaat..!! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik denk dat het niks wordt. Teveel euforie.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De hoop is groter dan het benul. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
WIJ GAAN WINNEN ALLEEN MET HOEVEEL IS DE VRAAG.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Mooi hoe die twee die beleving beschrijven.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
D'r wordt weer te veel geluld, laat eerst maar eens zien nou. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Inderdaad, zal een stuk scherper moeten dan afgelopen wedstrijden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Met WvH er bij was het nog mooie |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog 12 uur dan gaat het loos |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Iets van... Tussen hoop en vrees. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
We gaan winnen! Het zit in de lucht! Dit seizoen pakken we de beker en het landskampioenschap!! Vanavond wordt het 4-1, 3 x Guidetti en 1x Bakal..... |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
Heb de roetzenuwen, maar vrees toch een nederlaag. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 09:27 schreef jacky chan het volgende:We gaan winnen! Het zit in de lucht! Dit seizoen pakken we de beker en het landskampioenschap!! Vanavond wordt het 4-1, 3 x Guidetti en 1x Bakal..... Ha Ha in je droom zeker met die namen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Nog een kleine 10 uur wat een zenuwen alweer en sigaar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik geloof er niet echt in. Te vaak teleurgesteld. Zelfs wedstrijden waar we veel beter waren niet gewonnen. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote: Hehe....succes man!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb er ook niet echt de zenuwen voor. Gewoon werkdagje vandaag. Vanavond eerst zelf trainen geven. Daarna zie ik t wel. |
|
|
|
|
jacky chan
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 09:56 schreef Stylzz het volgende:Ik geloof er niet echt in. Te vaak teleurgesteld. Zelfs wedstrijden waar we veel beter waren niet gewonnen. Kom op Stylzz......JE MOET ER IN GELOVEN!! KUYT is los.....ELIA is op dreef......en GUSTAFSON is een geheim wapen.....VERMEER in vorm....wat wil je nog meer?! Volle bak vanavond en iedereen achter F Komt goed man! We gaan winnen! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 10:01 schreef jacky chan het volgende:[..] Kom op Stylzz......JE MOET ER IN GELOVEN!! KUYT is los.....ELIA is op dreef......en GUSTAFSON is een geheim wapen.....VERMEER in vorm....wat wil je nog meer?! Volle bak vanavond en iedereen achter F Komt goed man! We gaan winnen! Woorden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
ferfan
|
|
|
Ik trek al haast mijn eerste biertje open vd zenuwen :) |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Ik hoop op een overwinning door middel van een onterechte pingel. Heerlijk al die huilende snavels . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ach, ik vind t mooi als we winnen, deze wedstrijd is er gewoon weer 1. De sfeer is wel lekkerder. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Ik hoop alleen dat Jan arie vervangen gaat worden voor Eric.
Ajax speelt zeer compact verdedigend een snelle voorsprong zal bevrijdend werken voor Feyenoord,komt er meer ruimte voorin. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Smerig goor moerasvolk is het, hebben ze verdomme met een spuitbus hun initialen op die plek gespoten op straat waar ik mijn auto altijd zet..
WRAAAAAAAK |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 12:20 schreef het kale mannetje het volgende:Ik hoop alleen dat Jan arie vervangen gaat worden voor Eric. Ajax speelt zeer compact verdedigend een snelle voorsprong zal bevrijdend werken voor Feyenoord,komt er meer ruimte voorin. Waarom, Jan-Arie en Sven zouden juist prima de balans moeten kunnen vinden. Dan moet je ze niet uit elkaar halen. Sven meer de verdediger, Jan Arie de opbouwer. Hij is opbouwend de sterkste verdediger die we hebben. Verdedigend de zwakste. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Met De Klassieker in het vooruitzicht denkt Martin van Waardenberg met trots terug aan de hattrick van John Guidetti in 2012. "Mag ik heel even een oorverdovend applaus voor de hattrick van Guidetti?", zegt de Rotterdamse acteur. "Van de mat gevoetbald, hebben we ze. In onze eigen Kuip."
"En dan gaat je hartje kloppen he", vervolgt Van Waardenberg tegenover de Betweters over de destijds met 4-2 gewonnen wedstrijd. "Oh wat waren ze bang, die nultwintigers. Ze scheten in hun broek. Je zag ook die stront een beetje langs hun beentjes lopen."
Dat Feyenoord bij de komende twee Klassiekers aan het langste eind trekt, staat volgens de acteur buiten kijf. "En nu krijg je weer twee keer op je kloten. Mooi he!" |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Grappig, maar al die teksten vooraf bevestigen voor mij alleen maar dat t weer kudt wordt :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Jij loopt voor elke wedstrijd te klagen dat het kudt word, vooral blijven volhouden maat..😉 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vermoedelijke opstelling Algemeen Dagblad: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, Gustafson, El Ahmadi; Kuyt, Kramer en Elia. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Toch leuk, kampioen worden met slecht spel :) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Zolang we winnen aan t eind van de wedstrijd, vooral alles kudt blijven vinden! |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 12:47 schreef Stylzz het volgende:Vermoedelijke opstelling Algemeen Dagblad: Vermeer; Karsdorp, Van Beek, Van der Heijden, Kongolo; Vejinovic, Gustafson, El Ahmadi; Kuyt, Kramer en Elia. In de lijn der verwachtingen. Blij dat Karsdorp weer fit is. |
|
|
|