|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie liever goed voetbal. T resultaat komt dan vanzelf. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik vind wel veel bravoer bij ons, ik hou daar niet van deat is niet Rotterdams. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
O dus vertrouwen hebben mag ineens niet meer dan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zeker wel, maar t gaat ver |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zal zijn redenen dan ook wel hebben.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
ras
|
|
|
We gaan winnen vanavond, maar dan ook niet achteruitvoetballen (was fataal tegen PSV) en beslist geen tikkie terug naar achteren, ook niet als je voorstaat. Vooruit blijven voetballen en druk naar voren zetten, blijven aanvallen tot de wedstrijd afgelopen is. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Nee tuurlijk niet want we staan laatste in de competitie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar we spelen ook niet de pannen van het dak. Plus naar mijn mening had de uitslag van afgelopen zondag ook heel anders kunnen zijn. Is niet gebeurd, dat is mooi, maar het verbloemt veel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik zie het beter en beter worden. Waar leid dit naar toe.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ben t er mee eens dat t beter wordt, maar ik vond AZ thuis eigenlijk een stapje terug. Vanavond laten zien dan. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 14:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik ben t er mee eens dat t beter wordt, maar ik vond AZ thuis eigenlijk een stapje terug. Vanavond laten zien dan. Zo stom om AZ te laten voetballen, was nergens voor nodig.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo ff een hapje eten en dan richting de Kuip.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: AZ dwong t wel een beetje af hoor. Maar goed, blijkbaar hanteren ze tegenwoordig de vijf seconden regel, dus ben benieuwd. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Ik hoop op tranen van geluk vanavond... Anders wordt het wel een hele lange dag morgen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 14:47 schreef Stylzz het volgende:[..] AZ dwong t wel een beetje af hoor. Maar goed, blijkbaar hanteren ze tegenwoordig de vijf seconden regel, dus ben benieuwd. Ik vond eerlijk gezegd niet dat AZ dat afdwong ik vond dat Feyenoord dat liet gebeuren terwijl dat nergens voor nodig was op dat moment.. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Daarvoor spelen we met 11 man en hebben we gelukkig een Keeper die zijn werk goed doet. Vanavond nieuwe ronde nieuwe kansen, afjagen die gasten en geen tijd geven om te denken. |
|
|
|
|
kuipje
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 oktober 2015 door kuipje -- |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
komp het nog op tv ergens? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
hoorde het inmiddels ja. beter, want die heb ik |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Allemaal succes vanavond. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We gaan winnen. En Kazim is man of the match. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
sambo
|
|
|
Misschien Vejinovic geblesseerd als het zo is, moet gio trap onder zijn ballen hebben. Jan arie hoort ook niet in de basis . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vilhena, wat historisch kut. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bah wat ben ik daar ziek van. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote:Op woensdag 28 oktober 2015 - 18:55 schreef sambo het volgende:Misschien Vejinovic geblesseerd als het zo is, moet gio trap onder zijn ballen hebben. Jan arie hoort ook niet in de basis . Gebrek aan agressie las ik op twitter. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gearriveerd in de Kuip.. Wat een sfeertje, ook buiten het stadion 😊✌ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ga niet kijken, ik ga niet vrijwillig 90 minuten naar Vilhena kijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nog een kwartiertje, iemand lichtelijk zenuwachtig? :) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik niet, voor mij is de wedstrijd al om zeep :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: In vind t eigenlijk niet zo belangrijk, competitie telt zwaarder, anderzijds t blijft 020 natuurlijk :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ze zeggen dat Vilhena agressiever is. Dan moet ie wel hele wedstrijd met zijn man meelopen... |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote: Yup! Fijne wedstijd allemaal! Go Feyenoord! |
|
|
|