|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wie wil er nou achter die clubs staan? Is vragen om euthanasie. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
Toch net zo'n hoge score als het minst slechte kunstgrasveld , niet slecht hoor . |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
En dan is het nog de vraag, waar je het liefst op voetbalt? |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ik het liefst in de zaal. |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
Da's weer een heel andere sport! |
|
|
|
|
Rotterdam22
|
|
|
Die boeren zullen wel 442 spelen dan moeten wij 343 spelen met nieuwkoop in de basis kan je altijd terug haar 433
vermeer sven, eric, kongolo marko nieuwkoop, karim simon kuyt, kramer, elia 0-6 3x kramer, elia, kuyt en simon. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor t eerst dat ik een wedstrijd niet kan zien in tijden.
Voelt toch altijd als een incompleet weekend. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
0-6? Waar baseer je dat op dan? |
|
|
|
|
Nibke
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 08:01 schreef Stylzz het volgende:Voor t eerst dat ik een wedstrijd niet kan zien in tijden. Voelt toch altijd als een incompleet weekend. Ik zal voor jou kijken! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik hoop op 0-1, verwacht een stroeve wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat was mijn voorspelling ook al. Gewoon, op basis van Feyenoord historie. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: NEE: dat is de BESTE |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
1-5. Volgende week wordt het weer kut
Pokketablet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
1-1 en een wedstrijd die niet om aan te gluren is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Je hebt er zin in? :P |
|
|
|
|
Dirk1
|
|
|
nou het zal volgens mij niet makkelijk worden winnen met klein verschil denk 1-2, het gaat allemaal nog niet zo makkelijk ze moeten iedere keer met veel inzet spelen echt mooi voetbal heb ik nog niet gezien dit seizoen tot nu toe als ze blijven winnen zal dit wel beter worden kwestie van zelfvertrouwen natuurlijk. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ja wel hoor , maar ben ook realistisch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe realistisch zegt ie dan.. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote: Ow ja we hebben al wekenlang sprankelend voetbal gespeeld , de tegenstanders hebben geen kans gehad. Ik heb waarschijnlijk naar andere wedstrijden zitten kijken dan jij. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tja als je Feyenoord realistisch gaat benaderen kun je wellicht beter niet meer kijken haha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 09:54 schreef Tjabba het volgende:[..] Ow ja we hebben al wekenlang sprankelend voetbal gespeeld , de tegenstanders hebben geen kans gehad. Ik heb waarschijnlijk naar andere wedstrijden zitten kijken dan jij. Heb je de graafschap al wel zien spelen dan, slechts 1 punt man. Je doet je eigen cluppie wel heel erg tekort zo.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 09:55 schreef MightyAce het volgende:[..] Tja als je Feyenoord realistisch gaat benaderen kun je wellicht beter niet meer kijken haha Nou LOL hoor.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 10:02 schreef RenatoBos het volgende:[..] Heb je de graafschap al wel zien spelen dan, slechts 1 punt man. Je doet je eigen cluppie wel heel erg tekort zo.. Heb jij Feyenoord de afgelopen decenia wel zien voetballen tegen clubjes als de graafschap? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 10:06 schreef Tjabba het volgende:[..] Heb jij Feyenoord de afgelopen decenia wel zien voetballen tegen clubjes als de graafschap? Yep heb alles gezien. Maar resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst toch. Staat nu een ander elftal. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 10:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Yep heb alles gezien. Maar resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst toch. Staat nu een ander elftal. Ja dat was mij ook opgevallen. Maar het voetbal gaat nog steeds stroef. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gaat steeds beter vind ik juist, je ziet de groei, ti's er overigens nog niet zoals het zou moeten zijn.. |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Ik ken hem niet zo Is het echt beter met Bart Nieuwkoop te starten of is het beter om met Botthegin in het centrum en van beek op rechts te beginnen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De Graafschap treft Feyenoord voor de twintigste keer op de Vijverberg in Eredivisie-verband. Slechts één keer wonnen De Superboeren deze ontmoeting. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sinds de enige Graafschap-zege op Feyenoord in Doetinchem (1-0 in 2002) pakte de ploeg slechts één punt uit zes onderlinge ontmoetingen (doelcijfers 7-20). |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dirk Kuijt treft met De Graafschap zijn favoriete slachtoffer qua Eredivisie-goals: twaalf treffers in evenveel wedstrijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Om ff wat uit de oude doos te pakken..😉 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 10:15 schreef legrande het volgende:Ik ken hem niet zo Is het echt beter met Bart Nieuwkoop te starten of is het beter om met Botthegin in het centrum en van beek op rechts te beginnen. Das ook nog een optie |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 10:08 schreef RenatoBos het volgende:[..] Yep heb alles gezien. Maar resultaten uit het verleden zijn geen garantie voor de toekomst toch. :') |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
WE gaan winnen we gaan winnen we gaan winnen we gaan winnen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij de tafel van Kees verwachten ze Nieuwkoop in de basis.. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 10:17 schreef RenatoBos het volgende:Dirk Kuijt treft met De Graafschap zijn favoriete slachtoffer qua Eredivisie-goals: twaalf treffers in evenveel wedstrijden. Slachten die hap. Blijf bij mijn voorspelling: 0-4 2x Dirk en 2x Elia |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Je kan maar één keer winnen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ik ben binnen we kunnen beginnen |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Goeie opstelling met Nieuwkoop en Gustafson in de basis |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
0-4 ik denk dat gio het nu voor elkaar heeft. Na de wedstrijden van Zwolle. Kramer Elia Kuyt el Ahmadi |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Daar hebben ze ook geen verstand van voetbal |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 12:12 schreef Milo het volgende:0-4 ik denk dat gio het nu voor elkaar heeft. Na de wedstrijden van Zwolle. Kramer Elia Kuyt el Ahmadi Nieuwkoop Gustafson ben je vergeten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos