|
|
ar
|
|
|
quote: Niet vandaag,met deze instelling. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wat n deceptie weer, me de tering gehaast om in de wedstrijd te vallen , kom je vol verwachting thuis . 1-0 .KUT |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
VECHTEN, volgezopen stelletje... |
|
|
|
|
YugoBosna
|
|
|
nou vol gas tweede helft dan maar. kom op! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 13:21 schreef van geil het volgende:Wat n deceptie weer, me de tering gehaast om in de wedstrijd te vallen , kom je vol verwachting thuis . 1-0 .KUT Waardeloos teringzooitje, bah |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Feyenoord kan weer profiteren. Typisch weer.. bah! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En zo te lezen met rukvoetbal |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 13:21 schreef Els het volgende:Je bent zwakker dan De Graafschap en De Graafschap degradeert. Toch maar weer eens na gaan denken over het salarisgebouw. Mja, ook typisch, spelen hele seizoen al waardeloos, en uitgerekend tegen ons spelen ze hun wedstrijd van het jaar. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Pfff...rekende al op een stroeve partij, maar we staan gewoon voor lul vanmiddag. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Wees blij dat je alleen de 2e helft ziet haha |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
Die kut van der Heijden met zijn slappe aanname en die van Beek, waar heeft ie zijn linker voet voor? Hij kon hem zo weg rammen , wat een manke voetballer is dat toch! Begrijpelijk dat ie NIET is geselecteerd ... |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Heb ik weer eens goed voorspelt !!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: nou noem het gerust amateurvoetbal van de laagste klasse dames. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 13:23 schreef moa het volgende:[..] Mja, ook typisch, spelen hele seizoen al waardeloos, en uitgerekend tegen ons spelen ze hun wedstrijd van het jaar. Wat een onzin! Heeft helemaal met de instelling bij Feyenoord te maken, gewoon waardeloos! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zelfs dat is nog beter !!! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 13:26 schreef lijdensweg het volgende:[..] Wat een onzin! Heeft helemaal met de instelling bij Feyenoord te maken, gewoon waardeloos! Lekker genuanceerd weer, maar het heeft idd. met beide te maken. |
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Jan kanarie er uit ....fuck met opbouwend sterk...verdedigend drama en hij staat toch in de verdediging. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Sja, ik weet even niks beters in mijn creatieve geest. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 13:28 schreef het kale mannetje het volgende:Jan kanarie er uit ....fuck met opbouwend sterk...verdedigend drama en hij staat toch in de verdediging. Snap niet waarom hij die gast er telkens inzet. Botteghin en van der Heijden slap materiaal, al heb ik voor Botteghin nog een sprankje hoop. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen wissels? Lekker Gio!!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gaat top zo, lekker laten staan. Lafaard |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Goeie voorzet van Bart, slap van Kramer zeg.. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: hey hey wel gedreigd met warmlopen he!! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Die vent heeft echt alle ballen he.. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dan kan hij er 11 wisselen, |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Je hebt het vast niet over Vd Heijden. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
Hopla, Nieuwkoop is de enige die een compliment verdiend. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
KAMPIOENEN KAMPIOENEN KAMPIOENEN OLE OLE |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekkere corner Vejinovic, pfffff.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Haha Vejinovic. Lachwekkend dit. Voegt ook niets toe die gozer |
|
|
|
|
Voetbalgek
|
|
|
Toch komt het wel goed denk ik roep al de hele week dat het een zaadwedstrijd zou zijn maar niet winnen is bijna moeilijker dan wel tegen dit team |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wissel die Vejinovic eens, verschrikkelijk |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 13:47 schreef Voetbalgek het volgende:Toch komt het wel goed denk ik roep al de hele week dat het een zaadwedstrijd zou zijn maar niet winnen is bijna moeilijker dan wel tegen dit team Kom op zeg 7 wedstrijden en 1 punt, daar moet je over heen lopen.. |
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
Wat een verschrikking die commentator weer. |
|
|
|