|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
Dit is ook niet best maar volhouden is 3 punten mee naar huis |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, de eerste helft was zwaar onder de maat maat.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
jan366
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Je geeft echt teveel hoekschoppen weg. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
pff.. grafschaap doet niks anders dan rekken sinds de 45e minuut, en nu komt die Makkelie continu janken |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Kan er idd. zomaar 1 in waaien. |
|
|
|
|
jan366
|
|
|
3 punten mee naar Rotterdam .. tot volgende keer allemaal... |
|
|
|
|
moa
|
|
|
Maar een paar voldoendes deze wedstrijd, Vilhena helaas ook weer goed ingevallen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer n billeknijpende driepunter. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leo Driessen gore klere jood |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Moeizaam maar 3 punters, mogen wij ook is t geluk van een kampioen? Met pisvee of en de joden die sowieso punten gaan verliezen is t een productief weekendje! Ik neem er nog 1.. Of 5, cheers! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gelukkig wel, anders had ik niet de moeite kunnen nemen de wedstrijd te kijken om 4 uur op fox. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|
|
rcrd
|
|
|
weer niet goed spelen, weer 3 punten.
#2016COOLSINGELHYPE |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wanvertoning, zelfs na de voorsprong steeds dom balverlies. Gelukkig de 3 punten binnen.
En kan die Leo Driessen oprotten bij Feyenoord wedstrijden, engnek. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En niet eens n penalty gehad. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
Liever gelijkspel en alle2 puntenverlies. Joden vreten we zelf op deze maand ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Iedereen kan zeiken wat ze willen maar hebben gewoon 19 punten en staan gedeeld eerste! Maar was niet best na Cambuur de slechtste pot |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: En volgende maand..!! Hoppaaaaa |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Fox NSB station voor de KNVB ?? Meer herhalingen gezien van Kramer en een duwtje, dan de herhalingen van de mooie goals. Gisteren WK rugby gemist ofzo?? |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Uiteraard knikkeren we ze ook de beker uit heheh |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Dat is waar!
Maar joden zien verliezen in eigen huis met 1-6 ofzo zou mijn zondag ook goed maken ;) |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:28 schreef moa het volgende:[..] Dat is waar! Maar joden zien verliezen in eigen huis met 1-6 ofzo zou mijn zondag ook goed maken ;) Dat zou prachtig zijn maar ergens gun ik dat die lampen ook niet hahah.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote: Haha, de Jong is er niet bij, dan gun ik het ze al wat makkelijker xD |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Dat is toch een NEUS? |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Zit ik te kijken , om te oordelen ! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Scoren bij mijn vrouw! Sorry hoor ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mooi dat ik t niet gezien heb |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lesje knokken eerste helft. Boeren 2e helft leeggespeeld.
Het voetbal uit nog steeds ruk en elke keer weer met zn allen in de 16.
Vejinovic en vdH effe terug naar Arnhem. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ik gun ze alletwee een verliespartij, maar dat schijnt niet te kunnen. |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 13:30 schreef R()b het volgende:[..] Snap niet waarom hij die gast er telkens inzet. Botteghin en van der Heijden slap materiaal, al heb ik voor Botteghin nog een sprankje hoop. Haha , van Beek was goed bij het weg werken van de 1-0 zeker ?? Die weet niet waar die zijn linkerpoot voor heeft! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
quote: Was je aan het strijken dan? |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:35 schreef lijdensweg het volgende:[..] Haha , van Beek was goed bij het weg werken van de 1-0 zeker ?? Die weet niet waar die zijn linkerpoot voor heeft! Dat kan gebeuren, betekend toch dat hij er als verdediger altijd goed bij zit. Liever dat als een verdediger die alleen maar kijkt, waar de hele eredivisie van vol loopt. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Dat verklaard dat ie het hinderen van Vermeer bij dat afgekeurde doelpunt ook niet zag, stekeblind. |
|
|
|
|
Sensi
|
|
|
quote: Nou nog 5 te gaan dan ! ;p |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:36 schreef R()b het volgende:[..] Dat kan gebeuren, betekend toch dat hij er als verdediger altijd goed bij zit. Liever dat als een verdediger die alleen maar kijkt, waar de hele eredivisie van vol loopt. Maar wel z'n 4e eigen doelpunt. Toch wat veel. |
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Dat zeg ik net. Als je al verdediger er altijd maar dichtbij zit. Een sliding nog net kan maken voor hij over de doellijn rolt etc.. Hij heeft geen 5 goals in de kruising geschoten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 04 oktober 2015 door R()b -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 14:40 schreef R()b het volgende:[..] Dat zeg ik net. Als je al verdediger er altijd bij dichtbij zit. Een sliding nog net kan maken voor hij over de doellijn rolt etc.. Hij heeft geen 5 goals in de kruising geschoten. Eens. En eentje was een blunder van Vermeer. Maar toch, akelige statistiek. |
|
|
|
|
moa
|
|
|
|
|