BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Graafschap - Feyenoord (zondag 04 oktober 2015, 12:30 uur) 1-2

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
R()b
 R()b - zondag 04 oktober 2015 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 14:40 schreef Els het volgende:

[..]

Eens. En eentje was een blunder van Vermeer. Maar toch, akelige statistiek.
Ja dat zal ook best, voor diegene die prat gaan op statistieken.
Nogmaals ik heb liever een verdediger die nog wat doet, dan kijkers!
Zegt meer over zijn instelling denk ik.
Al maakt hij op die manier 20 eigen doelpunten lekker belangrijk.
R()b
 R()b - zondag 04 oktober 2015 - 14:44   quote  deeplink  
1-1 fluit maar af
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 14:32 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Scoren bij mijn vrouw! Sorry hoor ...
Zal jewel weer buitenspel gezet worden..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 14:50   quote  deeplink  
FEYENOORD HOUDT KOERS OP DE VIJVERBERG

jqt4rb.jpg

Feyenoord heeft zondagmiddag uitstekende zaken gedaan tegen De Graafschap. De ploeg van Giovanni van Bronckhorst had het op de Vijverberg lang niet altijd makkelijk tegen de hekkensluiter, maar won wel met 1-2 en blijft zo meedoen in de top van Eredivisie. Tijdens het officiële debuut van de door Feyenoord Academy opgeleide Bart Nieuwkoop op de plaats van de geblesseerde rechtsback Rick Karsdorp tekenden Michiel Kramer en Eljero Elia voor de Rotterdamse doelpunten.

De Graafschap ging in de rust onder een luid applaus van het veld en dat had alles te maken met hoe de thuisploeg zich presenteerde aan het publiek. De Superboeren zakten weliswaar ver in en lieten de bal grotendeels aan Feyenoord, maar speelden wél vanaf de eerste minuut met het hart en een grote dosis duelkracht.

De ploeg van Van Bronckhorst had het daar moeilijk mee, kwam na een kwartier spelen zelfs op achterstand. Een door Nathaniel Will uit de draai doorgetikte bal stuitte op de rand van het strafschopgebied op het been van Jan-Arie van der Heijden, waarna Erik Quekel profiteerde en uit kon halen. Kenneth Vermeer redde, maar de rebound was weer voor de aanvaller van De Graafschap. Sven van Beek wist de inzet van Quekel op de doellijn niet te keren.

Feyenoord had moeite om de goed georganiseerde De Graafschap-defensie zo kon Elia continu op dubbele dekking rekenen kapot te spelen. De Rotterdammers kwamen voor de rust tot een aantal goede scoringsmogelijkheden, maar het was de thuisploeg die het gevaarlijkst bleef. Zo redde Vermeer op een volley van Will en werd een kopdoelpunt van Jan Lammers terecht afgekeurd door scheidsrechter Makkelie, na een onrechtmatig block van Ted van de Pavert op Feyenoords doelman.

2ex4pjb.jpg

Na rust kwam Feyenoord een stuk sterker voor de dag en repareerde het de opgelopen schade binnen vijf minuten. Na twee voorzetten van Nieuwkoop was het bij de derde vanaf de rechterflank ditmaal van de door Elia weggestoken Simon Gustafson raak, toen Kramer bij de tweede paal vrij in kon koppen.

Nieuwkoop moest zijn debuut op het hoogste niveau na ruim een uur met volle overgave spelen bekopen met kramp, waarna Van Bronckhorst met Tonny Vilhena een extra middenvelder bracht. Die zet pakte uitstekend uit en niet voor het eerst dit seizoen was juist een speler die gedurende de wedstrijd binnen de lijnen kwam beslissend.

Vijf minuten na zijn entree trok Vilhena op de linkerflank drie Doetinchemmers naar zich toe, om vervolgens de zo vrijgekomen Elia met een strakke pass vrij te spelen op de rand van het strafschopgebied. De aanvaller nam aan, haalde uit en rende juichend weg toen De Graafschap-doelman Hidde Jurjus geen passend antwoord bleek te hebben: 1-2.

33mwora.jpg

De Graafschap - Feyenoord 1-2

Scoreverloop:
14' Sven van Beek (eigen goal) 1-0,
50' Michiel Kramer 1-1,
71' Eljero Elia 1-2

Scheidsrechter: Makkelie

Geel: Jebli (Graafschap), Kongolo en Vilhena

Opstelling De Graafschap: Jurjus; Straalman, Lammers, Van de Pavert, Tesselaar; Will, Smeets, El Jebli, Vida; Quekel en Peters.
Opstelling Feyenoord: Vermeer, Nieuwkoop (68. Vilhena), Van Beek, Van der Heijden, Kongolo, El Ahmadi, Gustafson (65. Basacikoglu), Vejinovic, Kuyt, Kramer (86. Colin Kazim-Richards), Elia.

Statistieken
De Graafschap:
37% Balbezit
8 Hoekschoppen
2 Buitenspel
17 Inworpen
17 Vrije trappen
14 Doelpogingen
17 Overtredingen
1 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

Feyenoord:
63 % Balbezit
7 Hoekschoppen
4 Buitenspel
19 Inworpen
19 Vrije trappen
9 Doelpogingen
13 Overtredingen
2 Gele Kaarten
0 Rode Kaarten

De 1-1 van Michiel..


De 1-2 van Eljero..


Samenvatting De Graafschap - Feyenoord 1-2

(http://youtu.be/)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 05 oktober 2015 door RenatoBos --
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 04 oktober 2015 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 14:36 schreef R()b het volgende:

[..]

Dat kan gebeuren, betekend toch dat hij er als verdediger altijd goed bij zit.
Liever dat als een verdediger die alleen maar kijkt, waar de hele eredivisie van vol loopt.
Bijna al zijn eigen zijn veroorzaakt door zijn linkerbeen ....
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 15:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bijna al zijn eigen zijn veroorzaakt door zijn linkerbeen ....
Zijn eigen wat L..(?)
Tjabba
 Tjabba - zondag 04 oktober 2015 - 16:02   quote  deeplink  
Wat een geweldige wedstrijd , ik heb genoten .
Prachtige combinaties , snel de bal rond laten gaan.
Zelden zo'n heerlijke wedstrijd gezien.
Fart
 Fart - zondag 04 oktober 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Geef mij wat jij rookt Tjabba!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 16:06   quote  deeplink  
Sarcasme..😉
R()b
 R()b - zondag 04 oktober 2015 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 15:58 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Bijna al zijn eigen zijn veroorzaakt door zijn linkerbeen ....
Lekker belangrijk.
Arie fanboi ;-)
Fart
 Fart - zondag 04 oktober 2015 - 16:07   quote  deeplink  
Weet het, maar ik ben wel serieus haha
Tjabba
 Tjabba - zondag 04 oktober 2015 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 16:07 schreef Fart het volgende:
Weet het, maar ik ben wel serieus haha
Eigen kweekie van een kennis .;)
Fart
 Fart - zondag 04 oktober 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 16:10 schreef Tjabba het volgende:

[..]

Eigen kweekie van een kennis .;)
Wist wel dat je zoiets met een nuchtere hersenpan niet verzonnen krijgt haha
Tjabba
 Tjabba - zondag 04 oktober 2015 - 16:13   quote  deeplink  
Ach in ieder geval 3 punten , daar is alles mee gezegd.
Fart
 Fart - zondag 04 oktober 2015 - 16:16   quote  deeplink  
Eens
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 04 oktober 2015 - 16:32   quote  deeplink  
Eén van de sleutelmomenten in de wedstrijd tussen De Graafschap en Feyenoord (1-2) was de afgekeurde goal van Jan Lammers. Bij een 1-0 stand in het voordeel van de thuisploeg kopte de verdediger de 2-0 binnen, maar die treffer werd door scheidsrechter Danny Makkelie afgekeurd.

Er zou namelijk een overtreding op Feyenoord-goalie Kenneth Vermeer vooraf zijn gegaan aan het doelpunt. Lammers snapt niets van de beslissing van Makkelie. "Ik heb geen idee waarom. Ik raakte niemand aan, dus ik ben niet degene die de overtreding maakte. En Michiel Kramer sloeg eerder al iemand in het gezicht, maar de scheids gaf geen rood. Het zit allemaal tegen voor ons, maar als we zo doorgaan, komen we zeker uit het dal", verklaarde hij tegenover Omroep Gelderland.

"Ik ben blij met mijn optreden van vandaag. Maar liever pak ik drie punten", blikte Lammers terug op zijn eigen optreden. "Ik zou liever een slechte wedstrijd spelen en een keer winnen. Het zat er vandaag gewoon in. Balen dat we met lege handen staan. De eerste helft hadden we de betere kansen en gaven we niet veel weg. De tweede helft begint niet goed en krijgen we te snel de doelpunten tegen. En dan wordt het een lastig verhaal."
Gerard_FR
 Gerard_FR - zondag 04 oktober 2015 - 16:37   quote  deeplink  
Lammers snapt inderdaad niets van de spelregels.
Tjabba
 Tjabba - zondag 04 oktober 2015 - 16:39   quote  deeplink  
Toch een lekker weekend , slechte wedstrijd maar toch 3 punten en de snavels verloren.
Proost allemaal
Nibke
 Nibke - zondag 04 oktober 2015 - 16:44   quote  deeplink  
Dit seizoen wordt het "Lucky Feyenoord"!
Tjabba
 Tjabba - zondag 04 oktober 2015 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 16:44 schreef Nibke het volgende:
Dit seizoen wordt het "Lucky Feyenoord"!
Maakt niet uit ik zal het er niet minder om vieren.
ras
 ras - zondag 04 oktober 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Blij met het resultaat 3 punten, maar qua spel vandaag weer niet om aan te gluren. Ook dat achteruitvoetbal vind ik een slechte zaak omdat je hiermee de problemen op je afroept. Dat achteruitvoetbal moet echt heel snel een keer afgelopen zijn, want tegen PSV ben je hierop afgestraft en loop je onnodig tegen een nederlaag aan.Dat kan ook tegen andere tegenstanders gebeuren. Feyenoord moet het veld klein houden en meer druk naar voren zetten en veel feller zijn. Ook met voorzetten geven en qua afwerking moet het veel beter.
legrande
 legrande - zondag 04 oktober 2015 - 16:56   quote  deeplink  
Ja en weer een fot van van der Heijden hoeveelmoet hij er nog maken voordat er wat gebeurt.
legrande
 legrande - zondag 04 oktober 2015 - 16:56   quote  deeplink  
Hoe kom kun je zijn kramer. Kost minimaal 2 a 3 wedstrijden.
legrande
 legrande - zondag 04 oktober 2015 - 16:57   quote  deeplink  
Dom
moa
 moa - zondag 04 oktober 2015 - 17:06   quote  deeplink  
Ben bang dat er ook een onderzoekje komt naar Kramer, gelukkig is het meer een duw dan een klap.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 17:06   quote  deeplink  
Ik lees dat we weer gezwijnd hebben en t een collectieve wanprestatie was.
Onze spits die zich niet kon inhouden. Een goal met mazzel afgekeurd.
Eigen doelpunten.

Tjoh.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 17:06 schreef moa het volgende:
Ben bang dat er ook een onderzoekje komt naar Kramer, gelukkig is het meer een duw dan een klap.
Die verdediger zei ook duw.
Dus. Dan ben je eigenlijk al klaar.

Blijft dom.
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 17:19   quote  deeplink  
Eerste helft was beneden alle peil. Alle spelers in de as lieten het afweten. Hij was echt niet om aan te zien. Ben in de rust zelfs maar weer gaan werken en tussen de bedrijven door een half oog op het scherm gehad om de tweede helft te bekijken. Vond dat ook niet best, maar wel wat beter. Goal van Elia deze keer wel gezien 😁
legrande
 legrande - zondag 04 oktober 2015 - 17:27   quote  deeplink  
Wat een vreselijke 020 eikels di Fox verslaggevers doodziek word je daarvan.
legrande
 legrande - zondag 04 oktober 2015 - 17:28   quote  deeplink  
Ja die verslaggevers zijn echt 020 eikels. Ok ik ben voor Feijenoord uiteraard maar heb echt geprobeerd objectief te kijken maar alles maar dan ook alles wordt tegen feijenoord gebruikt. Wat was die verslaggever bij Fox een irritante ..... vul zelf maar in. Gewoon heel eng.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 18:09   quote  deeplink  
Is Kramer nu net zo erg als Kazim? Of andersom?
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 19:27   quote  deeplink  
Dom van hem.... hoe sneu die Pavert ook reageert....
R()b
 R()b - zondag 04 oktober 2015 - 19:52   quote  deeplink  
Sorry wat een kattengejank mieten voetbal.
Helemaal na het zien van het WK rugby gisteren.
Als je uitdeelt moet je ook incasseren en niet als Nederlandse grootste mietje gaan huilen.
Er staan tegenwoordig meer acteurs in het veld dan voetballers.
Tjabba
 Tjabba - zondag 04 oktober 2015 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 19:52 schreef R()b het volgende:
Sorry wat een kattengejank mieten voetbal.
Helemaal na het zien van het WK rugby gisteren.
Als je uitdeelt moet je ook incasseren en niet als Nederlandse grootste mietje gaan huilen.
Er staan tegenwoordig meer acteurs in het veld dan voetballers.
Eens , die gozer die het hardst staat te janken was de grootste aanstichter van het akkefietje.
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 19:57   quote  deeplink  
Overal hetzelfde met die voetballers... Cristiano Ronaldo stuurt zijn kapper naar Madame Tussauds om zijn wassen beeld dezelfde coupe aan te laten meten. Dat typeert m.i. de mentaliteit van de gemiddelde voetballer. Fucking prima donna's zijn het.

Peter Sagan gehoord vlak nadat hij wereldkampioen werd? Dat slaat tenminste nog ergens op! En die rugbyers hebben tenminste nog eergevoel.
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 19:58   quote  deeplink  
Elia met een dom verhaal over zijn Bentley... Zout toch een eind op man! Presteer eerst maar eens een paar seizoenen op rij.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 19:58 schreef Barabas het volgende:
Elia met een dom verhaal over zijn Bentley... Zout toch een eind op man! Presteer eerst maar eens een paar seizoenen op rij.
Wat was daar een dom verhaal aan?
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 20:01   quote  deeplink  
Hij maakt zich druk om verhalen in de media terwijl hij er zelf aanleiding toe geeft en presteren op het veld ho maar... Jaren niks gepresteerd.
R()b
 R()b - zondag 04 oktober 2015 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 20:01 schreef Barabas het volgende:
Hij maakt zich druk om verhalen in de media terwijl hij er zelf aanleiding toe geeft en presteren op het veld ho maar... Jaren niks gepresteerd.
Naja.. hij mag best een correctie aanbrengen, of zichzelf verdedigen daarin als een kut verslaggever zo'n achterlijke NIET voetbal vraag heeft.
Dan zie je dat een situatie niet 5% afwijkt van de realiteit, maar een heel verhaal 180 graden is gedraaid...
Daarnaast inderdaad jaren niks gepresteerd en aardig bezig de laatste weken.
Gewoon op die vragen geen antwoord geven in de toekomst.
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Precies. Hij moet zich bezig houden met de club en zijn eigen prestaties. Zeiken over randzaken komt niet echt goed over als je 3-4 jaar geen deuk in een pakje boter trapt. Met z'n Bentlie....
R()b
 R()b - zondag 04 oktober 2015 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 20:08 schreef Barabas het volgende:
Precies. Hij moet zich bezig houden met de club en zijn eigen prestaties. Zeiken over randzaken komt niet echt goed over als je 3-4 jaar geen deuk in een pakje boter trapt. Met z'n Bentlie....
Of ingrijpen en die verslaggever de Kuip uit pleuren, wat zijn dat voor kut vragen.
Ik zit dan liever naar Harry Vermeegen te kijken met zijn kinderachtige Urbanus gedoe.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 20:01 schreef Barabas het volgende:
Hij maakt zich druk om verhalen in de media terwijl hij er zelf aanleiding toe geeft en presteren op het veld ho maar... Jaren niks gepresteerd.
Beetje gek, hij bracht alleen nuance in het verhaal wat iemand verteld heeft.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 20:08 schreef Barabas het volgende:
Precies. Hij moet zich bezig houden met de club en zijn eigen prestaties. Zeiken over randzaken komt niet echt goed over als je 3-4 jaar geen deuk in een pakje boter trapt. Met z'n Bentlie....
Klinkt meer als de kift, omdat hij een Bentley rijdt.
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2015 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 20:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klinkt meer als de kift, omdat hij een Bentley rijdt.
Nu even niet.
elia.JPG
Maar heb al twee nieuwe besteld.
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 20:30   quote  deeplink  
Mooi toch, als je dat kan.
Barabas
 Barabas - zondag 04 oktober 2015 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 20:16 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Klinkt meer als de kift, omdat hij een Bentley rijdt.
Zou je haast denken he.... Zo'n ding kost waarschijnlijk even veel als het salaris van een fabrieksarbeider gedurende dezelfde periode dat Elia NIKS heeft gepresteerd. Dat is mijn punt. Die Bentlie mag ie best rijden, geen enkel probleem mee hoor...
van geil
 van geil - zondag 04 oktober 2015 - 20:36   quote  deeplink  
Goed voor de economie
Stylzz
 Stylzz - zondag 04 oktober 2015 - 20:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 20:35 schreef Barabas het volgende:

[..]

Zou je haast denken he.... Zo'n ding kost waarschijnlijk even veel als het salaris van een fabrieksarbeider gedurende dezelfde periode dat Elia NIKS heeft gepresteerd. Dat is mijn punt. Die Bentlie mag ie best rijden, geen enkel probleem mee hoor...
Maar jij plaatst t in die context, dus blijkbaar zit t je hoog.

Mij deed t helemaal niets.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 04 oktober 2015 - 21:01   quote  deeplink  
Gedoe.
Els
 Els - zondag 04 oktober 2015 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 oktober 2015 - 20:29 schreef van geil het volgende:

[..]

Nu even niet.
[ afbeelding ]
Maar heb al twee nieuwe besteld.
Ondanks alles toch wel een leuke auto. Al vind ik een bescheidener kleur wel mooier.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5114
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: De Graafschap - Feyenoord (zondag 04 oktober 2015, 12:30 uur) 1-2









0.0134539