BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ochtendkranten prijzen Ajax-defensie: 'Muur van Mokum' is niet te slechten

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 28 september 2015 - 16:37
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Ochtendkranten prijzen Ajax-defensie: 'Muur van Mokum' is niet te slechten (AjaxPrimeur.nl)

ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 18:38   quote  deeplink  
Het kan altijd beter maar we mogen dit jaar niet klagen met onze verdediging. Zal mij niet verbazen als we aan het einde van dit seizoen de minste tegengoals hebben. Als we nu ook nog iets effectiever zijn voorin in het afmaken van de kansen dan gaan we een mooi seizoen tegemoet.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 28 september 2015 - 18:52   quote  deeplink  
Veltman opeens zwakste schakel haha..
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 18:56   quote  deeplink  
Veltman is nog niet eens zo slecht maar de rest is gewoon heel goed😉
Brandje
 Brandje - maandag 28 september 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Vorig seizoen hadden we ook al de minste gepasseerde verdediging. Middenveld speelt met de punt naar voren dus ook dat is meer controlerend. Plus het feit dat we gewoon betere verdedigers hebben
remco k
 remco k - maandag 28 september 2015 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 19:48 schreef Brandje het volgende:
Vorig seizoen hadden we ook al de minste gepasseerde verdediging. Middenveld speelt met de punt naar voren dus ook dat is meer controlerend. Plus het feit dat we gewoon betere verdedigers hebben
Helemaal mee eens, overigens alle jaren onder de Boer de minst gepasseerde verdediging, dat bewijst toch wel dat de Boer wil voetballen vanuit een sterke defensie en heel weiging risico in de opbouw..

Maar wat vind jij tot nu toe van het spel van Ajax..
ZerauS
 ZerauS - maandag 28 september 2015 - 20:08   quote  deeplink  
Spel is nog zeker niet sprankelend maar als het straks voorin gaat draaien gaan we weinig punten verspelen.Ijzersterke verdediging.Middenveld met Bazoer Gudelj en Klaassen is ook niet slecht toch. Fischer gaat steeds beter draaien en Younes kan ik ook echt van genieten. Ik heb er wel geloof in ...WIJ WORDEN KAMPIOEN 👊👊👊
Brandje
 Brandje - maandag 28 september 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 19:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, overigens alle jaren onder de Boer de minst gepasseerde verdediging, dat bewijst toch wel dat de Boer wil voetballen vanuit een sterke defensie en heel weiging risico in de opbouw..

Maar wat vind jij tot nu toe van het spel van Ajax..
Niet sprankelend maar vorig seizoen werden we thuos behoorlijke periodes weg gespeeld door Grunn in de arena. Uit bij Excelsior idem dito. Dit seizoen geef je in beide wedstrijden niks weg en win je eigenlijk vrij simpel. Dus het staat wel.
Aan d andere kant kijk ik naar Jablonec, Rapid thuis, Celtic en Twente uit. Dan zie ik weer een slap en niet geconcentreerd Ajax.
Daarom is zondag een uitgelezen wedstrijd om Psv even buitenspel te zetten. Voor de winterstop is voor ook veel zwaarder als na de winterstop qua programma dus we staan er goed voor
Pietje
 Pietje - maandag 28 september 2015 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 21:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niet sprankelend maar vorig seizoen werden we thuos behoorlijke periodes weg gespeeld door Grunn in de arena. Uit bij Excelsior idem dito. Dit seizoen geef je in beide wedstrijden niks weg en win je eigenlijk vrij simpel. Dus het staat wel.
Aan d andere kant kijk ik naar Jablonec, Rapid thuis, Celtic en Twente uit. Dan zie ik weer een slap en niet geconcentreerd Ajax.
Daarom is zondag een uitgelezen wedstrijd om Psv even buitenspel te zetten. Voor de winterstop is voor ook veel zwaarder als na de winterstop qua programma dus we staan er goed voor
+ 1
Loetje
 Loetje - maandag 28 september 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 21:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Vorig seizoen verloren we vaak ook meteen als het even niet mee zat. Ben echt enorm benieuwd zondag.
Brandje
 Brandje - maandag 28 september 2015 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 23:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Vorig seizoen verloren we vaak ook meteen als het even niet mee zat. Ben echt enorm benieuwd zondag.
Maar kijk eens naar de verschillen. Tete en Dijks doen het meer dan prima. Van Rhijn is gewoon minder maar heeft nooit verzaakt. Tete is gewoon beter. Kan gebeuren. Maar Riedewald tov Moisander is toch een verademing net als Dijks VS Boilessen. Ondanks dat het niet sprankelend is geef je gewoon bijna niks weg. De achterhoede is ook vee sneller en er staan gewoon prima gasten. Middenveld staat ook wel alleen voorin is het nog wat zoeken maar Ajax verliest dit seizoen nog maar heel weinig wedstrijden dat durf ik best te zeggen
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 september 2015 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2015 - 20:08 schreef ZerauS het volgende:
Spel is nog zeker niet sprankelend maar als het straks voorin gaat draaien gaan we weinig punten verspelen.Ijzersterke verdediging.Middenveld met Bazoer Gudelj en Klaassen is ook niet slecht toch. Fischer gaat steeds beter draaien en Younes kan ik ook echt van genieten. Ik heb er wel geloof in ...WIJ WORDEN KAMPIOEN 👊👊👊
Zolang Guardado en de Jong er niet bij zijn hebben we het een stuk makkelijker..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 29 september 2015 - 09:31   quote  deeplink  
Maar wat zien wij het liefst een Ajax muur dat moeilijk te slechten is of een Ajax trein dat niet te stoppen is?
ZerauS
 ZerauS - dinsdag 29 september 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 09:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Maar wat zien wij het liefst een Ajax muur dat moeilijk te slechten is of een Ajax trein dat niet te stoppen is?
Een combinatie van die 2 dingen 😎
Brandje
 Brandje - dinsdag 29 september 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2015 - 09:31 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Als eerste maar die muur want ik ben van mening dat Ajax met een as van Milik en Klaassen nooit echt sprankelend kan worden. Klaassen doet het prima op "tien" maar is wel een tien die het van zijn arbeid moet hebben. Het is geen speler van de steekpass of die even drie man voorbij loopt. Druk zetten gaan steeds wat beter met hem dus hulde voor Klaassen maar in balbezit is het eigenlijk gewoon slecht tot matig op dit moment.
Milik is ook geen stylist, is ook niet bijster snel en kan helemaal niks met rechts.
Met bijvoorbeeld Sinkgravan zou het wel kunnen sprankelen maar kan weer ten koste gaan van je balans op het middenveld.
Dus laat het voorlopig maa staan zo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2015 door Brandje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ochtendkranten prijzen Ajax-defensie: 'Muur van Mokum' is niet te slechten

0.0062489