|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
quote: Jij hebt duidelijk nét genökt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Lul van de Week is Makkelie. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 20:29 schreef Boudewijn het volgende:[..] Die vele onzin en scheldpartij tegen elkaar pagina's zijn uiteraard verwijderd, daarom zie je het niet! Waarom dan alsnog een slotje..? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: KEINE FRAGEN! Oder wünschen sie einen BANN? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gutes Kerl. Noch einmal und du sollst auf den Knien liegen für Hauptmeister Boudewijn! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nein nicht wieder bitte.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mooi niet, keurde mooi "de winnende af". |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: 2-0 achter had Feyenoord nog meer laten zweten en mogelijk idd punten gekost. Maar had gvd wel eens keer goed geweest. Een overwinning maskeert weer veel.
Overigens vind ik het wel een goal. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Zijn uitleg correspondeerde met de beelden: bewuste actie van die tegenstander om Vermeer te hinderen dus daarom terecht afgekeurd, maar was natuurlijk een domme uitloopactie van Vermeer. Tijd voor Hahn! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Lekker zo doorgaan en (racistische) 020-ers hier laten zieken! |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 23:44 schreef JanM het volgende:Zijn uitleg correspondeerde met de beelden: bewuste actie van die tegenstander om Vermeer te hinderen dus daarom terecht afgekeurd, maar was natuurlijk een domme uitloopactie van Vermeer. Tijd voor Hahn! Nee, joh, dat gaat punten kosten ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Vermeer doet het aardig, het is net Mulder |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Gaan we vanaf nu lekker onze eigen spelers nomineren? Mooi man... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eigen spelers? Nee, TONEELspelers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Frons de Boerelul nomineer ik graag wekelijks als Lul van de Week. Arrogante, monotone kwast. |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Dat lijkt er meer op.... EENS! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Hij is een eigen speler wanneer ie zich als Feyenoorder gedraagt. Op handen en knietjes gaan zitten en dan al naar de bank nee schudden dat ie geen verzorging nodig heeft. Mankeerde niks en dan als een achterlijke gaan rollen. Kan me niks verrotten dat ie bij Feyenoord onder contract staat, maar daarmee ben je geen Feyenoorder in de zin des woords. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Heeft ie verdient ook dan, met een griffel.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja maar anderen spelen ook toneel, blabla blabla. Bilul is Feyenoorder, en met dat geintje weer meer door het ijs gezakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 16:16 schreef FR-Henk het volgende:Ja maar anderen spelen ook toneel, blabla blabla. Bilul is Feyenoorder, en met dat geintje weer meer door het ijs gezakt. Blablabla😖 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Als je toneel wil spelen zorg dan dat het niet van het niveau GTST of onderweg naar morgen anno 1995 is, maar zorg dan dat het ook ergens op lijkt....Nee zonder dollen dit soort theater vind ik een speler van Feyenoord 1 gewoon onwaardig. Dat is net als dat ik ondanks hun soms fenomenale voetbal absoluut geen sympathie kan opbrengen voor spelers zoals CR7 of Suarez. Gewoon omdat ik hun karakter ( of hoe ze iig op mij overkomen) domweg heel lelijk vind. Arrogante mensen roepen bij mij sws nogal wat weerstand op. Dat is me ook wel eens slecht uitgekomen omdat het me soms niet in dank afgenomen werd als ik er weer eens eentje tot z'n enkels affikte..slecht voor je carrière 😝 het krediet dat Bilal bij me had was al dun, zeker voor die drieën half miljoen. Ben niet zo blij met hem om het beschaafd te zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 november 2015 door tomson -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 20:41 schreef tomson het volgende:Als je toneel wil spelen zorg dan dat het niet van het niveau GTST of onderweg naar morgen anno 1995, maar zorg dan dat het ook ergens op lijkt....Nee zonder dollen dit soort theater vind ik een speler van Feyenoord 1 gewoon onwaardig. Dat is net als dat ik ondanks hun soms fenomenale voetbal absoluut geen sympathie kan opbrengen voor spelers zoals CR7 of Suarez. Gewoon omdat ik hun karakter ( of hoe ze iig op mij overkomen) domweg heel lelijk vind. Arrogante mensen roepen bij mij sws nogal wat weerstand op. Dat is me ook wel eens slecht uitgekomen omdat het me soms niet in dank afgenomen werd als ik er weer eens eentje tot z'n enkels affikte..slecht voor je carrière 😝 het krediet dat Bilal bij me had was al dun, zeker voor die drieën half miljoen. Ben niet zo blij met hem om het beschaafd te zeggen. +1908 |
|
|
|
|
BertusBadeend
|
|
|
quote:Op woensdag 04 november 2015 - 20:41 schreef tomson het volgende:Als je toneel wil spelen zorg dan dat het niet van het niveau GTST of onderweg naar morgen anno 1995 is, maar zorg dan dat het ook ergens op lijkt....Nee zonder dollen dit soort theater vind ik een speler van Feyenoord 1 gewoon onwaardig. Dat is net als dat ik ondanks hun soms fenomenale voetbal absoluut geen sympathie kan opbrengen voor spelers zoals CR7 of Suarez. Gewoon omdat ik hun karakter ( of hoe ze iig op mij overkomen) domweg heel lelijk vind. Arrogante mensen roepen bij mij sws nogal wat weerstand op. Dat is me ook wel eens slecht uitgekomen omdat het me soms niet in dank afgenomen werd als ik er weer eens eentje tot z'n enkels affikte..slecht voor je carrière 😝 het krediet dat Bilal bij me had was al dun, zeker voor die drieën half miljoen. Ben niet zo blij met hem om het beschaafd te zeggen. Feyenoord heeft zojuist bekend gemaakt dat Quentin Tarentino de rest van het seizoen de ploeg zal bijstaan. De verwachting is dat de basisspelers nog voor de winterstop een beenbreuk kunnen immiteren en tegen het einde van het seizoen een penalty kunnen versieren door zowel zichzelf als de tackelende verdediger te spelen.
https://youtu.be/t9DXL8DtKaw
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 november 2015 door BertusBadeend -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos