|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Oud-Feyenoorder Mitchel te Vrede mist de komende drie wedstrijden van zijn club sc Heerenveen. Hij is geschorst vanwege betrokkenheid bij een opstootje in de wedstrijd tegen Heracles. De club en de speler hebben de schorsing geaccepteerd die de aanklager betaald voetbal voorstelde.
De spits moet toekijken als Heerenveen voor de competitie speelt tegen zijn oude club Feyenoord en Willem II. Ook mist hij het duel tegen Helmond Sport voor de beker. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Nog z'n zielig geval van beelden achteraf, moet eens afgelopen zijn en vind het helemaal niks. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja, of je gedraagt je gewoon. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan zijn, maar ze moeten ook niet zo veel zeuren. Ze slaan elkaar toch geen ongeluk, een beuk op zijn tijd heeft nog niemand geschaad. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind t mietjes gedrag van wie dan ook. Hard zijn en slim gemeen doe je in het duel met de bal , en niet bij randzaken. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Wat zegt U meneer de Pavert |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die ook, maar die was pienterder |
|
|
|
|
lijdensweg
|
|
|
quote: Doet ie mee? 3-1, met een rooie kaart voor Kazim en Mulder ;-) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Drie jeugdspelers trainen mee, Karsdorp en Van Beek werken apart van de groep
Tijdens de interlandperiode is het rustig op Varkenoord. De meeste internationals vliegen uit voor hun interlands en Giovanni van Bronckhorst traint met een klein gezelschap. Vandaag liet de oefenmeester drie jeugdspelers ruiken aan het grote werk. Dat meldt Feyenoord Training vandaag. De jeugdspelers Mo El Hankouri, Rick van der Meer en Gustavo Hamer trainden maandagochtend voor het eerst mee met de A-selectie van Van Bronckhorst. Allen spelen ze in de A1 van Feyenoord.
Sven van Beek en Rick Karsdorp trainden apart tijdens de ochtendsessie. Beide spelers herstellen nog van een lichte blessure en werken toe naar de eerstvolgende competitiewedstrijd (Uit bij SC Heerenveen). Van Beek heeft last van een enkelblessure, Karsdorp kampt met liesklachten. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
A junioren? lijken wel 13 ;) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
maar zin in! ik blijf bij 1-3 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
Die Hamer schijnt erg goed te zijn. Bovendien mentaal sterk. Ben benieuwd. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
UPDATE | Volgens AD-journalist Mikos Gouka vindt het beroep van Feyenoord inderdaad pas volgende week plaats. Kramer kan dus spelen tegen sc Heerenveen. |
|
|
|
|
jackyvw
|
|
|
Is miss niet zo goed nieuws. Bij handhaving schorsing mist ie 2x Ajax |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Onzin, AZ, joden beker en Ado. |
|
|
|
|
Jan Tol
|
|
|
Van de Pavert is een oncollegiale speler , misschien dat hij zijn verklaring nog zal intrekken...maar ja dat heeft niets met de wedstrijd tegen Heerenveen te maken. Op de k.n.A.v.b. wordt nu (eindelijk) écht gelet, velen in ons land vinden dit een 020-kliek, tijd voor een neutrale verversing, om ons Nederlands voetbal te redden!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen onzin, want vier wedstrijden onvoorwaardelijk was ook een optie. |
|
|
|
|
Tjabba
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 10:43 schreef Jan Tol het volgende:Van de Pavert is een oncollegiale speler , misschien dat hij zijn verklaring nog zal intrekken...maar ja dat heeft niets met de wedstrijd tegen Heerenveen te maken. Op de k.n.A.v.b. wordt nu (eindelijk) écht gelet, velen in ons land vinden dit een 020-kliek, tijd voor een neutrale verversing, om ons Nederlands voetbal te redden!!! Dat gaat de neuzenkliek niet laten gebeuren hoor. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op zondag 04 oktober 2015 - 17:16 schreef RenatoBos het volgende:[..] Verwacht ik ook niet, heb wel ergere duwtjes gezien deze wedstrijd die ook onbestraft bleven.. Wees nou toch eerlijk dit was zeer dom |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Gustavo is een zeer goeie speler |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 17:29 schreef Barabas het volgende:Die Hamer schijnt erg goed te zijn. Bovendien mentaal sterk. Ben benieuwd. [/quot Ga a.s. vrijdagmmiddag om 16.00 uur maar naar hem maar kijken in Amsterdam dan spelen ze tegen 020 A1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 oktober 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Welles, want er staat bij handhaving schorsing. Na, na, na, na, na. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat kan helemaal niet, want er volgt een nieuwe uitspraak :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 oktober 2015 - 11:40 schreef de bluffer het volgende:quote:Op maandag 12 oktober 2015 - 17:29 schreef Barabas het volgende:Die Hamer schijnt erg goed te zijn. Bovendien mentaal sterk. Ben benieuwd. [/quot Ga a.s. vrijdagmmiddag om 16.00 uur maar naar hem maar kijken in Amsterdam dan spelen ze tegen 020 A1 Wees nou toch eerlijk dit is zeer DOM.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
gezu
|
|
|
als kazim erin staat word het niets met die houten klaas |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Wat bedoel je daar mee GROTE KENNER |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dat jij mensen naar dat vergeten kutoord wilt sturen.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Die Bluffer moet echt z'n mond gaan spoelen. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: Wel, want als de uitspraak hetzelfde is, wordt de schorsing gehandhaafd. Puh. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee, dat zou zijn als hij nu al geschorst was :) |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Onze grote A1 talenten spelen daar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hele week verneukt door dat ORanje. Gelukkig straks weer echt voetbal. |
|
|
|
|
nr 10
|
|
|
quote: We zullen het nieuws volgen. :-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2015 door nr 10 -- |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ja a.s. vrijdagmiddag al onze grote talenten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik heb er zin an. Dat gejammer om die hoempapa bende heb ik nu wel gehad 😈 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Krijg je Friese droeftoeters :) |
|
|
|
|
Barabas
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Lekker hand in hand zingen tijdens hun "volkslied".. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ben er bij
en zing met je mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 oktober 2015 door de bluffer -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
Ben je er a.s. vrijdagmiddag ook bij |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee man, vanwege principiële gronden kom ik niet in dat oord.. |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Begin jij daar dan maar mee |
|
|
|
|
de bluffer
|
|
|
quote: Ik ga met mijn Tukker supporter er naar toe hij wil graag eens een top jeugdelftal zien |
|
|
|